شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۸    
هنرمندان اصفهانی، صنایع دستی خود را در معرض دید گردشگران نوروزی قرار دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۴    
ورزش زورخانه ای و نمایش حمام دامادی دوم تا یازدهم فروردین ماه در مجموعه زورخانه و حمام علیقلی آقا اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۳    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: سال 97 را سال تلاش برای تداوم اصلاحات و کمک به اشتغال و رونق است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۹:۲۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت بیش از 36 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۸:۳۶    
حسن روحانی رییس جمهور در گفت وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال 1397 هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۸:۲۷    
ساعت رسمی کشور ساعت 24 امشب، اول فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۸:۱۲    
وزیر امور خارجه ایران در صفحات شخصی در اینستاگرام و توئیتر، فرارسیدن سال نو و نوروز را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۷    
رییس جمهور در نخستین سخنرانی خود در سال جدید با اشاره به رقابت در انتخابات سال گذشته، گفت: بدخواهان دودستگی را می خواستند، اما در انتخابات یک پیروز بیشتر نداشتیم و آن ملت بزرگ ایران بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۴    
رییس جمهور با قدردانی از مردم و تمامی مسوولین استانی و کشوری، قوا و نیروهای مسلح و بسیج در رسیدگی به مناطق زلزله زده ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و دعوت آحاد مردم به کار و تلاش مضاعف، سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نام نهادند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۷    
"شهر، این موجود زنده نیز با جسم و جانی که نیازمند فردایی متفاوت از امروز است، هر روز برمی خیزد و آدم ها، داستان ها و زندگی ها را در خود جای می دهد و هر روز، روز دیگری است؛ هر روز ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۱    
بی قراری های ماهی قرمز در تنگ بلور و سفره های هفت سین چیده شده در خانه ها و مغازه های شهر، خبر می دهند ننه سرما کوله بارش را از کوه و دشت و رودخانه ها جمع کرده و عازم سفر شده تا جای خود را به تو بدهد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعاهای مطرح شده توسط محمد بن سلمان در مصاحبه با شبکه ان بی سی گفت: ادعای بن سلمان درباره حضور رهبران القاعده در ایران دروغی بزرگ است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۶    
رییس مجلس در پیامی عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکیه، پاکستان، ازبکستان، آذربایجان، قرقیزستان، قزاقستان و عراق تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۶    
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: با همکاری مشترک شهرداری و شرکت مخابرات اصفهان در ایام نوروز اینترنت رایگان در 13 نقطه از شهر اصفهان ارایه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۹    
بهار که از راه می رسد همه سرشار از جوش و خروش می شوند، خیابان ها، رفت و آمدها، بوی خوش گل های شب بو، همه و همه از بهار نشانه ها دارند، اما بهار فرصتی است تا حال و هوای دل ها نیز بهاری شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۷    
جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اعلام کرد: شب گذشته (28 اسفند ماه) 35 هزار و 445 نفر مسافر در شهر اصفهان، اسکان داده شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۴    
شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان تمام امکانات لازم، برای میزبانی خوب از مسافران را تدارک دیده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۵    
لنجان-مدیرکل پست استان اصفهان گفت:خدمات جدید بر پایۀ فناوری های نوین در کلیۀ بخش ها و فرآیندهای پستی به کار گرفته شده است چراکه بقای شرکت ملی پست در گروی استفاده از فناوری های نوین است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
شهرضا - رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: بررسی ها نشان داده است که 60 درصد تصادفات رانندگی در خودروهای تک سرنشین ایجاد می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
شهرضا – استاندار اصفهان گفت: سال 96 همراه با رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بود، اما این سال توان مدیریتی دولت را ثابت کرد و نشان داد، که در شرایط سخت توانمندی های زیادی وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۹    
شهردار انارک گفت: این شهر در مسیر مسافرانی است که قصد سفر به شهر مقدس مشهد دارند، بنابراین برای استقبال از مسافران تمهیدات ویژهای در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۲    
مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد هماهنگی و خدمات شهر اصفهان گفت: خوشبختانه آخرین شب اسفندماه هیچ گونه حادثه ای در سطح شهر رخ نداده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۳    
رامبد جوان و جناب خان، مهمان مهران مدیری در ویژه برنامه تحویل سال شبکه نسیم می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۹    
رییس مجمع نمایندگان اصفهان گفت: عده ای جلوی پمپاژ آب به پشت سد زاینده رود را گرفتند و رفع این موضوع را از مسئولان مربوطه درخواست کردیم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۸    
چند ساعت دیگر به تحویل سال نو باقی است و یکی از سنت های نوروزی شب عید خوردن سبزی پلو با ماهی است، برنج به مفهوم برکت و ماهی که نشانه تحرک است درکنار سبزی که از حرکت و زایش نشانه دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۴    
"استیون ویلیام هاوکینگ" کیهان شناس و فیزیکدان نظری برجسته بریتانیایی در واپسین روزهای عمرش در حالیکه در بستر بیماری بود، به همراه همکارش "توماس هرتوگ"(Thomas Hertog) فیزیکدان 42 ساله بلژیکی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۴    
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: زیرساخت های اصفهان باید به نحوی باشد که اصفهان مانند گذشته رکورد دارد جذب مسافر شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۰    
یک مشاور خانواده در خصوص سفرهای نوروزی گفت: یکی از نکات موردتوجه برای این سفرها، مدیریت است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
یک قدم مانده تا بهار؛ هیاهویی در شهر برپاست؛ مردم در تکاپو هستند؛ انتظار فصلِ زیبایی ها، هیجانی آغشته به امید را در دلها زنده کرده است...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۸    
نمایش کمدی "گیج و ویج" در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۷    
بیش از 500 رویداد در قالب 70 عنوان برنامه در محورهای چهارباغ، کمپ فدک، ناژوان، صفه، میدان نقش جهان، پل خواجو و تخت فولاد در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۷    
صبح امروز (سه شنبه) شهردار اصفهان با حضور در پایانه مسافربری کاوه ضمن خوش آمدگویی به مسافران نوروزی از اقدامات انجام شده در این پایانه بازدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
در نخستین روز از آغاز به کار ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان، حدود 100 نفر از مسافران و گردشگران نوروزی به منظور راهنمایی و اطلاع رسانی با سامانه تلفنی137 تماس گرفتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۶    
کرباسیان گفت: در حال حاضر بیش از 34 هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه عمرانی پرداخت شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل 42 درصد رشد داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۳    
چهارم فروردین ماه سال 97 عمارت چهلستون به احترام زمین به مدت 60 دقیقه خاموش می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۷    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه لحظه سال تحویل بعدازظهر است، آرامستان باغ رضوان تمام تمهیدات لازم برای غروب آفتاب و حضور شهروندان تدارک دیده است و در های آرامستان تا ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴    
رییس جمهور رسیدگی به امور مردم زلزله زده را اولویت اصلی سفر خود به استان کرمانشاه اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
مسئول ستاد اجرایی منطقه هفت ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اولویت نخست اسکان مسافران نوروزی هتل ها ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۳    
تصویب بودجه چند برابری برای سازمان آتش نشانی، توجه به صنعت سینما، استفاده از ظرفیت نخبگان و کنشگران در شهرداری، بهره برداری کامل خط یک مترو اصفهان و.. ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۴    
عضو هیأت علمی دانشگاه هنر اصفهان گفت: در متون باستانی شواهدی از وجود سفره هفت سین دیده نمی شود بلکه سفره دیگری برای نوروز پهن می شد که "سفره هفت اَمِشاسِپَند" نام داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۳    
مسوول کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان گفت: در باغ های غدیر و فدک برنامه های متنوعی برای ساعات تحویل سال 97 در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۷    
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از اجرای طرح ساماندهی بیش از هزار دستفروش در اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۳۹    
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چالش های سیاسی گفت: مردم و مسئولان باید در نقطه مقابل دشمن که هدفش ضربه زدن به اعتماد بین مردم و مسئولان است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۲۹    
رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با انتقاد از سیاست های جانبدارانه آمریکا در قبال رژیم اشغالگر قدس و نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۱۸    
رییس جمهور آمریکا که سعی می کند هیچ فرصتی را برای ابراز دیدگاه های ضدایرانی اش از دست ندهد این بار فرا رسیدن نوروز و تبریک آن را فرصت مناسبی برای عقده گشایی علیه ایران قرار داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۶:۵۹    
اتکا به درآمدهای نفتی پاشنه آشیل این روزها و بلکه 40 سال گذشته کشور بوده است. با این حال این وابستگی در بودجه سال بعد حدود 35.9 درصد خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۶:۵۷    
اصفهان، از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب یکسر زیبایی است، دیاری کهن که به واقع همچون نگین انگشتری در ایران می درخشد، دور از واقعیت نیست که اصفهان را نصف جهان نامیده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۶:۰۶    
اختلال در درآمدهای نفتی از سال های جنگ 8 ساله رخ نمایان کرد. در سال های ابتدایی جنگ ایران و عراق یعنی در سالهای 59 و 60 قیمت هر بشکه نفت ایران روی مرز 33 دلار بود و طی کردن سالهای بعدی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۹    
شهرستان سمیرم با مساحت 5224 کیلومتر مربع در جنوب غربی استان اصفهان، در مجاورت سه استان چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و فارس واقع شده است ...