چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۵May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 50 کاروانسرای وقفی در استان اصفهان بازسازی و احیا شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۵    
فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی ( FISU) با هماهنگی دانشگاه های کره جنوبی به قهرمانان ورزشی برجسته دانشجویی کشورهای جهان، بورس تحصیلی می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۴    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: پنج نفر در واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پیکان در محور دهاقان - بروجن مجروح شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۹    
وزیر علوم تحقیقات و فناوری از پیگیری این وزارتخانه برای اصلاح نظر نظام مهندسی در مورد دوره ها و مدارک تحصیلی دارای عنوان تکنولوژی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۲    
در برگی از این قرارداد که مربوط به اسفند سال 95 بود، آمده است که شهرداری به پیمانکار مربوطه، بابت حمل مصالح با الاغ، موظف به پرداخت 431 میلیون و 600 هزار ریال خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۸    
شرکت ذوب آهن با وجود تمامی مشکلات و مازاد نیروی انسانی در تلاش است تا در میزان صادرات رکورد جدیدی را برای سال جاری ثبت کند. مدیرعامل این شرکت می گوید، میزان صادرات ذوب آهن در سال جاری به 1 ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۶    
سازمان لیگ فدراسیون والیبال یک بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان را به کمیته انضباطی فراخواند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۰    
گلپایگان- نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف کشور گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا سال 88 بر اساس آمار چهار میلیون و 400 هزار متر مربع ساخت و ساز در بقاع متبرکه انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۱    
گزارش 10 ماهه وضعیت درآمدهای مالیاتی دولت در سال جاری نشان می دهد که هدف کلی دولت، حرکت به سمت کاهش فشار مالیاتی بر تولید است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۴    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: بسته سه ضلعی تدابیر بانک مرکزی برای مدیریت کوتاه مدت بازار ارز است و نمی توان آن را به معنی شکست بانک مرکزی در سیاست کاهش نرخ سود دانست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۰۰    
مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت از مردم خواست تا تخلفات بخش های گوناگون این وزارت خانه را گزارش کنند و پاداش بگیرند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۷    
شنبه 12 اسفند ماه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی آینده، نشست علمی با محوریت آینده شغلی به همراه معرفی ایده ها و شبکه سازی استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان شهر اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به جز رودخانه زاینده رود، موفقیت سپاهان است که لبخند را روی لب های مردم اصفهان می نشاند و امیدوارم سال خوبی را آغاز کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۵    
هفته بیستم لیگ برتر جوانان با پیروزی سپاهان و شکست ذوب آهن پیگیری شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۴    
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۹    
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: سپاهان تیم باسابقه و پر مهره ای است، ما هم موقعیت هایی داشتیم اما قسمت نبود با کسب امتیاز این دیدار به خانه برگردیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۶    
دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: کم کم داریم به سپاهان واقعی و آسیایی تبدیل می شویم و مطمئن باشید به روزهای اوج سپاهان برمی گردیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۴    
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: خیلی از بازیکنان به دلیل مصدومیت به دو بازی اخیر تیم نرسیدند و امیدوارم با بهبود آن ها، در بازی های بعدی بهتر نتیجه بگیریم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۴    
سرپرست باشگاه سپاهان گفت: حتی بزرگ ترین تیم های دنیا اگر حق پخش تلویزیونی دریافت نکنند به مشکل برمی خورند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۸    
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم که توانستم یادی از شهید خرازی کنم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به جز رودخانه زاینده رود، موفقیت سپاهان است که لبخند را روی لب های مردم اصفهان می نشاند و امیدوارم سال خوبی را آغاز کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید سخت در تلاش است تا پیش از دو دیدار دوستانه ایران در فروردین ماه 97 به فهرست 34 نفره بازیکنان برسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: فوتبال ایران یک ریال هم درآمد ندارد و تا وقتی حق پخش پرداخت نشود، مشکلات رفع نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۱    
در پایان بازی برخی بازیکنان سپاهان برای تشکر از هواداران سمت آنها نرفتند و ترجیح دادند زودتر راهی رختکن شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۸    
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر گسترش فولاد در آخرین بازی خود در سال 96 تا حدود زیادی خیال خود را بابت بقا راحت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۲    
نطنز-عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حضور بسیج در عرصه های مختلف کشور موجب قطع امید استکبار از نظام جمهوری اسلامی شده است
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۹    
گلپایگان- رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آل سعود برای نابودی تمام مظاهر اسلامی کمر بسته است که امیدواریم خداوند مکر آل سعود را به خودشان بازگرداند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۰    
نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: بیشترین تاکیدات دینی در خصوص عدم اسراف، خطاب به مدیران و مسئولانی است به طوری که در صورت اتلاف سرمایه و امکانات در اختیار این گروه، باید منتظر نابودی یک حکومت باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۴    
تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: استفاده بی رویه از منابع طبیعی و مراتع کشور را با چالش های زیست محیطی روبه رو کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۵    
شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: وزیر امور خارجه عربستان سعودی در حالی از حقوق بشر و احترام به آزادی افراد سخن می گوید، که ارتش این کشور از چهار سال قبل ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۱    
گلپایگان- امام جمعه موقت تهران گفت: علما مشعل پر فروغ هدایت جامعه اسلامی بودند و در سایه قلم این بزرگان شخصیت های برجسته ای به شهادت رسیدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۵    
در حالی که میلاد سرلک، عزت الله پورقاز و مروان حسین روی نیمکت سپاهان حضور دارند اما نام آنها در لیست بازی درج نشده است و 6 بازیکن در لیست ذخیره های سپاهان درج شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۳    
نیمه نخست دیدار سپاهان و گسترش فولاد تبریز با پیروزی تیم اصفهانی به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۱    
لنجان-امام جمعه فولادشهر گفت: امروز مسئولان باید پاسخ دهند برای تأمین منویات رهبر انقلاب و هشدارهای گوناگون ایشان، در حوزه های مختلف اقتصاد مقاومتی، چه اقدام و عملی به انجام رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
لنجان-امام جمعه زرین شهر گفت: امروز می توان کارگاه های مختلفی را با سرمایه های مردمی به راه انداخته و اقتصاد مقاومتی را در شهرستان لنجان نهادینه کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۶    
ترکیب اولیه تیم فوتبال سپاهان برای رویارویی با گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: خداوند در قرآن می فرماید که فرزندان خود را به خاطر فقر نکشید، روزی دست خدا است، بنابراین نگویید در این شرایط اقتصادی یک فرزند کافی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۵    
تیم فوتبال سپاهان در مهم ترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان برابر شهرداری سیرجان تن به شکست داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۷    
همرزمان و هم بازیان شهید حسن غازی در سالروز شهادتش از خاطرات خود از این شهید جاویدالاثر گفتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۷    
نود و پنجمین نشست شهرداران کلانشهرها روز گذشته به میزبانی اصفهان در هتل عباسی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۲    
رویترز با انتشار گزارشی مدعی گفت وگوی 4 کشور اروپایی (انگلیس، آلمان، فرانسه و ایتالیا) با مقام های ایرانی شده و نوشته است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۳    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: گزارش دبیرکل سازمان ملل درباره وضعیت حقوق بشر در ایران گزارشی نامتوازن و با جهت گیری خاص است و از دید جمهوری اسلامی فاقد اعتبار و ارزش تلقی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۵:۱۰    
در حساس ترین دیدار فصل لیگ امارات الوحده شکست سنگینی را برابر العین متحمل شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۵:۰۴    
حریف ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا حساس ترین بازی فصل را از السد برد تا به قهرمانی نزدیک شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۵:۰۱    
حریف ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا فصل جدید لیگ ازبکستان را با پیروزی پرگل آغاز کرد.