سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۳    
عرصه سیاسی ایران در هفته ای که گذشت شاهد تحولات و اظهار نظرهای مختلف از سوی مقامات کشور بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۳    
رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به محبوبیت امام موسی صدر در بین لبنانی ها حتی مسیحیان، گفت: امام موسی صدر به گونه ای عمل کرد که شیخ الشیوخ طوائف لبنان شد و این یک حرکت بسیار عجیبی بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۱    
نطنز- مدیر کمیته امداد نطنز گفت: تعداد 1500 سبدغذایی و 600 بن کفش و لباس در آستانه سال نو بین مددجویان برای افراد و دانش آموزان بی بضاعت و ایتام شهرستان تامین خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۸    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: امروز آخرین فرصت ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۳    
استاندار اصفهان گفت: مسائل کلان و کلی پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران را شخصا پیگیری می کنم و در این مسیر اگر لازم باشد جلسات مشترک را با سایر استانداران مسیر برگزار و در دولت نیز پیگیری های لازم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۱    
کنگره بزرگداشت آیت الله محمدصادق صدوق گلپایگانی و 372 شهید این شهرستان پنجشنبه هفته جاری در گلپایگان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۷    
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف 2 هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۵    
در پایان مسابقات شمشیربازی جام جهانی لهستان تیم ملی سابر ایران به مقام دوم دست یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۷    
سامانه اطلاع رسانی رجیستری مدل های تازه گوشی های تلفن همراه وارداتی را که مشمول این طرح می شوند، اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۷:۳۹    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حسن روحانی رییس جمهور، با تشکیل کارگروه ملی سازگاری با کم آبی به منظور فراهم آوردن شرایط لازم برای سازگاری با کم آبی در مناطق مختلف کشور و اتخاذ تصمیمات ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۲    
نخستین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان با حضور اعضای اصلی هیات مدیره و بازرسان، روز _شنبه_ پنجم اسفندماه برگزار و انتخابات داخلی آن برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۳    
رییس دانشگاه اصفهان گفت: خوشبختانه از دانشگاه اصفهان فارغ التحصیلانی در جایگاه رییس جمهور، وزیر، وکیل ، دبیر ، پزشک و .. ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۴    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: .رتبه یک تا 10 دانشجویان مقطع کارشناسی مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفته اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۲    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همه از اقداماتی که نیروی انتظامی و بسیج در حادثه خیابان پاسداران انجام دادند، حمایت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۹    
در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی ترافیک به حدی بسیار سنگین است که پیشنهاد می شود شهروندان برای رسیدن به مقصد خود وارد این بزرگراه نشوند، زیرا زمان زیادی را در ترافیک از دست خواهند داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۳    
سئوالات آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1397 تا پایان امروز یکشنبه 6 اسفند منتشر می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۹    
در این جلسه از محمدرضا صفدریان، آتش نشان و قهرمان یخنوردی جهان نیز تقدیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۹    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه سواحل مکران را به عنوان نقطه مهم برای توسعه کشور مورد توجه قرار داده ایم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۹    
غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در نامه ای به منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۳    
مجلس شورای اسلامی با هدف اشتغالزایی، استعمال قلیان را در مکان های عمومی مجاز کرده است، این در حالی است که دبیرخانه شیر، ایستگاه سلامت در مکاتباتی با مسئولان کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۳    
لایحه پیشنهادی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری مربوط به افزایش تعرفه های اماکن و مجموعه های ورزشی این سازمان با 9 رأی موافق و 4 رأی مخالف به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۰    
شورای شهر اصفهان با احداث مرکز پزشکی در خیابان صاحب روضات مخالفت شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۹    
شهردار اصفهان طی احکام جداگانه ای معاون شهرسازی و معماری، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری و دستیار خود در امور عمرانی و شهرسازی را معرفی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به حادثه خیابان گلستان هفتم منطقه پاسداران گفت: با کمال تاسف عده ای قانون شکن و فرقه گرا و افرادی که تظاهر به دیانت می کنند آمدند و در خیابان پاسداران فاجعه آفریدند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
کارشناس بهداشت سلامت میانسالان مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: فعالیت هایی که به صورت موردی و هرچند وقت یکبار قابل اجرا هستند، نمی تواند در پیشگیری و یا بهبود و درمان بیماری ها موثر باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۳    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روزانه هشت میلیارد و 300 میلیون تومان برای اداره شهر نیاز داریم، بنابراین بودجه شهر نمی تواند جوابگوی پروژهای مهم باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۱    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بهبود اکوسیستم کارآفرینی یک شهر، تحقق گفتمان همزمان عدالت و توسعه است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۴    
میرجلال الدین کزازی گفت: اگرجهانیان اندکی درباره جشن سپندارمزگان ما می دانستند، هرگز به ولنتاین دل خوش نمی کردند و سپندارمزگان، جشن بزرگداشت زن می شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
در این جلسه از محمدرضا صفدریان، آتش نشان و قهرمان یخنوردی جهان نیز تقدیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۰    
تو ماندی و زمانه نو شد، خیال عاشقانه نو شد، هزار دل شکست و آخر هزار و یک بهانه نو شد...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۰    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهردار اصفهان هر چه سریعتر موضوع جشنواره فیلم کودک و نوجوان را در دستور کار قرار دهد تا این رویداد جهانی در شان این کلانشهر تاریخی در سال آینده برگزار شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۷    
عمده فلزات مورد استفاده در مجسمه سازی آهن، قلع، نیکل، نقره و حتی طلا است. جهانگیر آیتی یکی از هنرمندان شهر اصفهان است که در این عرصه مشغول به فعالیت است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۷    
تیران-سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: تشکیل سمن های جوانان باعث افزایش مشارکت اجتماعی آنان در شهر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۱    
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه اصفهان در سال های اخیر رشد کرده، اما مدرن نشده است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۶    
کارگاه آموزشی نیم روزه "قوس و طاق ایرانی" روز دهم اسفندماه در حمام موزه علیقلی آقا برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۰    
فوق تخصص قلب کودکان گفت: بیماری های قلبی مادرزادی در کودکان به دلیل پدیده رشد از جنینی تا بزرگسالی وجود دارد و به طور معمول بیماری خوش خیمی است و درصد کمتری از این بیماری ها مشکل جدی دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۴    
تیم فوتبال ذوب آهن مانند بسیاری از مسابقات قبلی خودش باز هم در دقایق پایانی موفق شد به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۱    
یکصد و هفتاد و هشتمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فکه ویژه اسفند ماه 96 به انتشار رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امنیت خوبی در منطقه مکران وجود دارد، گفت: حضور نیروهای مسلح در این منطقه تضمین مضاعفی برای سرمایه گذاران است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۲    
رییس کل بانک مرکزی افزایش نرخ ارز را به دلیل التهابات زودگذر و هیجانی بازار عنوان کرد و گفت: نرخ ارز باید به تعادل برسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۲    
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمامی دست اندرکاران باید بسیج شوند تا مطالبات و حقوق و مزایای کارگران و کارکنان به موقع پرداخت شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دنبال ایجاد بهداشت قضایی در مدیریت شهری و تقویت شأن نظارتی شورا هستم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۳    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: خون شهدا در رگ های کور شده ما جریان یافته و استقلال، آزادی، اسلام ناب، ولایت و وحدت امت را در آن می دمد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در صورت بهبود اوضاع جوی، عملیات جستجو برای یافتن و انتقال پیکرها مسافران پرواز تهران_ یاسوج از سر گرفته می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
تیران-مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تیران و کرون از برگزاری سومین همایش روز ایثار شهادت این شهرستان در روز پنجم اسفندماه خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
برای دیدن اینفوگرافیک در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۴    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان با اشاره به طرح سؤال از رییس جمهور گفت:نخستین سؤال از رییس جمهور ماهیت اقتصادی داشت و سؤال بجایی بود، اما پنج سؤالی که بعد از آن مطرح شد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۸    
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: از امسال هیچ گونه گیاهی با نیاز آبی بالا در طرح های توسعه ای فضای سبز شهر اصفهان کاشته نخواهد شد و از چمن هایی با مصرف کم استفاده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب باید تا سال 1400 بیش از 10 میلیون حافظ در کشور تربیت کنیم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۶    
سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون والیبال گفت: در بازی های باقی مانده لیگ برتر بانوان سال جاری از بازیکنان تیم ها تست دوپینگ گرفته می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۰    
جشنواره ملی گردشگری "شاردن" به همت شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی فرهنگی و ورزشی سپاهان و همکاری کانون عکس اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۷    
خودمانی حرف می زند، گرم و با لهجۀ شیرین اصفهانی، اما فاخر و ادیبانه و درخور خاندان آیتی. از پشت گوشی تلفن می شود مردی50 ساله را تصور کرد با چشم هایی مهربان و دستانی سخت کوش.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
15 کماندار از امروز تمرینات خود را برای حضور در کاپ آسیایی تایلند آغاز می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در صورت بهبود اوضاع جوی، عملیات جستجو برای یافتن و انتقال پیکرها مسافران پرواز تهران_ یاسوج از سر گرفته می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: اگر اقدامات شهرداری و سازمان نوسازی و بهسازی نبود، پل های ارزشمندی همچون سی و سه پل، مارنان، شهرستان، خواجو و ... تخریب شده بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۴    
نمایش "آوای فاخته" به نویسندگی و کارگردانی هادی عسکری از نهم اسفند ماه در سالن سورۀ حوزه هنری به روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۱    
اصفهان – مدیراداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور 29 هزار و 348 نفر در استان اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۲    
در جلسه علنی امروز-یکشنبه- شورای شهر اصفهان از محمدرضا صفدریان، قهرمان مسابقات جهانی جام صخره نوردی تقدیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۶    
باقی مانده سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 شرکت های سرمایه پذیر مربوط به کارگران فصلی و ساختمانی امروز یکشنبه واریز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۰    
وزیر اطلاعات دولت اصلاحات گفت: درباره مسائل امنیتی و مربوط به جاسوسی تنها معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات می تواند اظهارنظر کارشناسی کند که چه کسی جاسوس هست یا چه کسی جاسوس نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۴    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: کودکان و کهنسالان بیشترین آمار را در تلفات سوانح ترافیکی و معابر روستایی دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۸    
رییس کانون وکلای استان اصفهان گفت: حرفه وکالت به دلیل رابطه ای که با دادرسی عادلانه و آزادی اشخاص دارد علاوه بر وجه صنفی، وجه مدنی و اجتماعی داشته و در قانون به عنوان شغل شریف نام برده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
شهردار اصفهان با بیان اینکه پیگیری عدالت، مأموریت اصلی وکلا است، گفت: وکیل باید به گونه ای عمل کند که بتواند به انصاف نقش اساسی بدهد، عدالت ممکن است خشن باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برخی از اینکه مردم به من احترام می گذارند و دوستم دارند ناراحت هستند و شاید به زعم خودشان می خواهند با این مسائل با اعتبار من بازی کنند و من از اینکه فردی می خواهد با ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۷    
همایش "تحلیل اکوسیستم کارآفرینی اصفهان و راهکارهای ارتقاء آن" از سوی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۷    
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در گفت وگو با روزنامه فرانسوی لوفیگارو گفت: ایران بخش واقعی از منطقه بزرگ ما محسوب می شود و گفت وگو با تهران ضرورت دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۲    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس قولی که به شهروندان داده شد، خط یک مترو تا پایان اسفندماه به میدان دفاع مقدس و صفه می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۸    
رییس هیأت قایقرانی استان اصفهان گفت: جلسه مقدماتی تحویل رشته دراگون بوت از هیأت انجمن های ورزشی استان برگزار و در حال انجام دیگر اقدامات هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۶    
وزیر علوم با بیان اینکه باید اتهامات دانشجویان در داخل دانشگاه ها رسیدگی شود، تاکید کرد: دانشجویان بخشی از خانواده دانشگاه ها هستند به همین دلیل تاکید وزارت علوم این است که اتهامات آنها حتی اگر قضایی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۷    
رییس اتحادیه صنایع دستی اصفهان خواستار ایجاد منطقه آزاد صنایع دستی و گردشگری در شرق اصفهان شد و گفت: عدم حمایت لازم از صنعت صنایع دستی در استان اصفهان موجب خروج هنرمندان از اصفهان شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۵    
نمایشگاه عکس "گوی و چوگان" با ارائه 37 اثر از 21 عکاس در نگارخانه صفوی برپا شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۲۷    
شهرضا – رییس بیمه تأمین اجتماعی شهرضا گفت: برای نخستین بار در کشور این امکان فراهم آمده که بیمه شدگان تأمین اجتماعی بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر کارگزاری، درخواست خود را ثبت کنند.