دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۶May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۲    
دیوان عالی آمریکا فرمان مهاجرتی ترامپ مبنی بر منع سفر ایرانیان و شهروندان شش کشور دیگر به آمریکا را تایید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۴۳    
تیم ملی آرژانتین با پیروزی نیجریه راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۴    
لزوم توجه به تعیین مرزهای سیاسی جنوب استان در شهرستان سمیرم و جنوب استان و همچنین جلوگیری از فروش خاک در اردستان از مهم ترین تذکرات اعضای شورای اسلامی استان اصفهان بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۲۸    
نماینده گلپایگان در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: طرح هادی در برخی از روستاهای شهرستان گلپایگان نیمه کاره رها شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۱۶    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: سیاه نمایی علیه خدمات انجام شده یا علیه دولت به زیان نظام است، در چنین شرایطی بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همدلی نیازمندیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۴۵    
دستگیری مدیر سایت شرط بندی مسایقات فوتبال با 60 میلیون ریال کلاهبرداری از یک شهروند و دستگیری سارقان میلیاردی منازل اصفهان از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۲۸    
استاندار اصفهان تاکید کرد: ظرفیت توریسم سلامت در ابعاد مختلف ، یکی از مزایای بسیار فوق العاده اصفهان است و افزایش بهره مندی از این ظرفیت باید مورد توجه قرار گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۱۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: برجام سر جایش هست و محکم است؛ باید ببینیم اروپایی ها چقدر آمادگی دارند اقدامات لازم را انجام دهند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۵۹    
شهرضا - جانباز واقعه هفت تیر گفت: ولایتمداری مهمترین ویژگی شهید بهشتی بود، آن شهید بزرگوار همواره خود را مقلد امام خمینی(ره) می دانست و به این مسئله افتخار می کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۵۱    
تیم ملی استرالیا با شکست برابر پرو با کسب تنها یک امتیاز با قرار گرفتن در جایگاه چهارم گروه از جام جهانی خداحافظی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۰    
شهرضا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب، دشمنان به دنبال القای روحیه ناامیدی در بین مردم هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۳۱    
دیدار تیم های دانمارک و فرانسه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۳    
ساعتی قبل چهار دستگاه خودرو سواری وانت، پراید سفید، خودرو پرشیا و یک دستگاه یدک کش در میدان سهروردی به سمت پل وحید با یکدیگر تصادف کرده و ترافیک سنگینی را در این مسیر به وجود آوردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۸:۵۷    
هر روز ساعت 19 با عصرانه خبری ایمنا همراه ما باشید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۰۶    
قیمت هر قطعه سکه امامی با 11 هزار تومان کاهش همراه شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۸:۱۰    
بارداری طبیعی در هر خانمی در حدود 40 هفته طول می کشد و به سه دوره سه ماهه متناوب تقسیم می شود. مراحل بارداری و علائم سه ماهه اول از یک هفته تا هفته بعد تغییر می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۵    
لنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان گفت: در حال حاضر وضعیت منابع آبی در استان به گونه ای است که به مشترکان پرمصرف اخطار کتبی داده می شود و اگر مشترکان رعایت الگوی مصرف نداشته باشند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۳    
معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: طرح هادی تمام روستاهای استان اصفهان نیازمند بازنگری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۶    
دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: 35 درصد از معتادان کشور تحصلات دانشگاهی داشته و این امر روند رو به رشدی را دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۹    
تیم های ملی ایران و پرتغال در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی به مصاف یکدیگر رفتند و با نتیجه مساوی یک یک بازی را به اتمام رساندند و ایران با کسب 4 امتیاز و با اختلاف کم از جام جهانی خداحافظی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی دولت از دستگاه های نظارتی و به ویژه قوه قضاییه خواست تا به منظور حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وارد عمل شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۷    
شکی در مورد این وجود ندارد که ورزش کردن یکی از بهترین فعالیت هایی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید، البته در کنار ورزش رژیم غذایی سالم نیز مهم است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۳    
برخوار- فرماندار برخوار گفت: جوانان و زنان نقش موثری در تشکیل و فعالیت های سازمان های مردم نهاد دارند و باید زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری این سازمان ها فراهم شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۳    
بر اساس محاسباتبانک مرکزی، نرخ تورم در خرداد ماه جاری با 0.3 درصد افزایش 9.4 درصد شد، اما تورم نقطه به نقطه در این ماه با 4 درصد افزایش 13.7 درصد محاسبه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی و دارایی اعلام کرد: با تصمیم دولت، حداکثر تا ابتدای هفته آینده، صادرکنندگان می توانند ارز حاصل از صادرات خود را پس از ثبت اظهارنامه صادراتی، در بورس تهران عرضه کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور گفت: سنگاپور علاقه مند به ارتباط و سرمایه گذاری در اصفهان است و اگر اصفهان طرح امکان سنجی کامل و جامعی داشته باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۸    
دفتر مقام معظم رهبری در تماس با وزیر ورزش، پیام رهبر انقلاب را به تیم ملی فوتبال ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۸    
برای دانلود اینفوگرافیک در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۹    
مدیرکل منابع طبیعی استان اصفهان گفت: با توجه به اختلاف موجود در مرزهای استان اصفهان با استان چهار محال و بختیاری ضروری است که استانداری نسبت به تعیین تکلیف مرزهای استان اصفهان اقدام کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۰    
گلپایگان- رییس اداره بهزیستی گلپایگان گفت: معلولانی که توانایی خروج از منزل ندارند یک طرح خوداشتغالی با توجه به توانایی آنان در منزل فراهم می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۱    
حسرت بزرگ بازی ایران در مقابل پرتغال موقعیت گلی بود که در دقایق پایانی به ثمر ننشست تا تیم ملی کشورمان در استانه ثبت یه معجزه فوتبالی از جام جهانی خداحافظی کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۱    
مدیر خانه خلاقیت شهرداری اصفهان اعلام کرد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان، این مرکز برنامه هایی جهت پر کردن اوقات فراغت و پردازش ایده به نوجوانان تعریف کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۰    
رییس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: چهارمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در شش رشته در اصفهان در حال برگزاری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۴    
نشست آرتیست تاک "دگرشدها، تلاقی ها و تعامل" در ادامه نمایشگاه آثار نقاشی "رضا مزروعی" در گالری متن برگزار می شود که با پرداختن به دو واژۀ "اسطوره" و "انسان مدرن" مفهوم ناخودآگاه و خودآگاه آدمی را در ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۵    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با توجه به ادامه بحران کم آبی 30 درصد چاه های در اختیار شهرداری اصفهان خشک شده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۲    
رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: گزارش درآمد و هزینه های شهرداری ها باید هر شش ماه یکبار برای اطلاع عموم منتشر شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۰    
امروز در حالی اجلاس ماهانه اتاق اصناف مرکز استان اصفهان پس از مراسم بزرگداشت روز ملی اصناف برگزار شد که با ترک رئیس و مدعوین دیگر نظم جلسه برهم خورد و روسای اتحادیه ها سالن را ترک کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۱    
تیران-مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: با توجه به گسترش و توسعه شهر تیران، افزایش کتابخانه عمومی در این شهر یک نیاز ضروری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۳    
رییس قوه قضاییه با اشاره به بحث فضای مجازی گفت: قوه قضاییه مخالف استفاده از فضای مجازی و اینترنت نیست و شاید من از دیگر روسای قوا استفاده بیشتری داشته باشم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۸    
پرونده بازی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه هر چند با مساوی در مقابل پرتغال برای ایران بسته شد، اما جام جهانی امسال برای ایران حاوی دستاوردها و تجارب زیادی بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۶    
مستند بلند "ترور سرچشمه" آخرین ساخته "محمدحسین مهدویان" است که به انفجار حزب جمهوری در روز هفتم تیر 1360 و شهادت آیت الله سیّدمحمد بهشتی و 72 تن از یارانش پرداخته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۳    
مردم با پلیس تماس گرفته و گفتند دیوانه ای فریاد میزند که میتواند پرواز کند و بالای برج چندین طبقه ای ایستاده است...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۱    
لنجان-دادستان شهرستان لنجان گفت: طی یک سال گذشته بالغ بر 13 هزار پرونده در دادستانی شهرستان لنجان تشکیل شده است که در نهایت بیش از 15 هزار پرونده منتهی به صدور رای شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۶    
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان گفت: تعداد زندانیان نظامی نسبت به دو سال گذشته به یک چهارم کاهش یافته است و در عین حال فعالیت هایی نیز در راستای پیشگیری از وقوع جرم انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۱    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل پرتغال غیرتی بازی کردیم و اگر شوت طارمی تبدیل به گل شده بود حماسه ساز می شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۸    
پس از پیاده راهِ چهارباغ عباسی و میدان نقش جهان که پاتوق دورهمی های دوستانه اکثر اصفهانی ها است و گُل سرسبد شهر، کمی که قدم بزنی می توانی خلوت گاه های تو درتوی دنج اصفهان را بیابی.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۳    
آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال 1397 در روزهای 20 و 21 اردیبهشت برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۳    
یک دکترای برنامه ریزی شهری با بیان اینکه افزایش مهاجرت از شهرهای کوچک و روستاها به سمت کلانشهرها چالش جدی است، گفت: به علت سرعت بالای مهاجرت، کمبود اعتبارات و فقدان مدیریت کارآمد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۶    
رییس جمهور گفت: در هیچ شرایطی حتی بدترین شرایطی که دشمنان بخواهند برای ما پیش بیاورند، مردم در نیازمندی های ضروری روزمره خود از جمله مواد غذایی مشکل نخواهند داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۳    
عضو کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر با بیان اینکه ای کاش نامه شهرداری به استانداری در مورد پخش فوتبال در پارک ها اجابت می شد، گفت: امیدوارم دولت در مقابل فشارها کوتاه نیاید و درهای آزادی باز بماند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۰    
چهلمین نشست از سلسله نشست های تخصصی نگارگری و تذهیب با موضوع "طراحی نقوش در فضای نگارگری" در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۴    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: 35 خط از خطوط ناوگان اتوبوسرانی به بخش خصوصی واگذار شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۳    
شهردار اراک با اشاره به اینکه برای دوچرخه سواری مسیر 10 کیلومتری در شورای عالی ترافیک اراک تصویب کرده ایم، گفت: در این راستا یکهزار دستگاه دوچرخه با 30 درصد زیر قیمت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۳    
قائم مقام کمیته امداد خدمات ارائه شده به بیماران خاص، صعب العلاج و زمین گیر تحت حمایت این نهاد را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۲    
فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان با تاکید بر اینکه تشنج های چند دقیقه ای آسیبی به مغز وارد نمی کند، گفت: دراین موارد باید توجه داشت که قطع تنفس منجر به آسیب مغزی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۲    
نطنز--مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: واژگونی سواری پژو پارس در آزادراه اصفهان-نطنز منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت دو سرنشین دیگر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۴۱    
گروه هنری "سونره" با همکاری مجله فرهنگی هنری بخارا در ادامه سلسله برنامه های شب های بخارا، شب "داریوش شایگان و معماری اصفهان" را در مرکز علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۲    
نجف آباد- نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بزرگترین پروژه های ملی کشور انتقال پنج میلیون متر مکعب آب شیرین شده خلیج فارس به فلات مرکزی ایران با سرمایه گذاری شش هزار و 500 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۹    
شهردار اصفهان در توئیتر خود از تلاش تیم مقتدر ایران در جام جهانی 2018 قدردانی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۵۷    
استاد منصور حافظ پرست مودّت، هنرمند یگانۀ دیار سپاهان است، هم او که بیش از 50 سال است که بر سختیِ فلز ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه گردشگری اصفهان علی رغم وجود بناهای تاریخی، طبیعت زیبا، سرمایه های انسانی، همچنان در جا میزند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۵۳    
سردار علی هاشمی فرمانده سری ترین قرارگاه جنگ چهارم تیرماه سال 67 به شهادت رسید و پیکرش در سال 89 تفحص و شناسایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۰    
شهرداری ها، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، شرکت های توزیع برق، گاز و آب و فاضلاب، مخابرات و نیروی انتظامی و... "سیستم های شهری" هستند که یک یا چند خدمت به شهروندان ارایه می دهند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۸    
نطنز-رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: طی روزهای اخیر در یکی از خانه های تاریخی در محله افوشته، در حین مرمت برای راه اندازی مرکز بوم گردی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۸    
قدرت الله نوروزی در این دیدار اظهار امیدواری کرد سینما ساحل تا زمان برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان تکمیل شده باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۱۹    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی از زحمات تیم ملی فوتبال قدردانی کرد و گفت: در این چند روز گوشه ای از هنرمندی و تکنیک ناب ایرانی را به نمایش گذاشتید تا سرفصلی نو در تاریخ فوتبال کشور آغاز شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۶    
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: دولت هایی که در بوق ایران هراسی می دمند و با توهم آفرینی؛ ایران را دشمن منطقه می خوانند در واقع در پی فروش اسلحه بیشتر و تخریب گسترده تر منطقه هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۳۱    
بنابر مشاهدات میدانی خبرنگار ما، هر قطعه سکه امامی در بازار اصفهان سه میلیون و هر دلار هشت هزار و 500 تومان قیمت دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۳    
مدیر معماری و طراحی شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری 54 طرح مناسب سازی شامل 37 محور پیاده، 9 پارک و بوستان و هشت ساختمان در اختیار شهرداری، در دستور کار قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۴    
سرانجام خرید و فروش توافقی دلار از خوان آخر رد شد و با اعلام تشیل بازار ثانویه تب آن فروکش کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۶:۵۸    
یک تحلیل گر مسائل بین اللمل اظهار کرد:روسیه به عنوان یک کشور غیر عضو اوپک به دنبال منافع خود است و سعی می کند سیاست هایش را با اوپک همراه کند تا بیشترین بهره را از بازار نفت ببرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۵:۲۹    
پس از تساوی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل پرتغال، در حالی مردم برای خوشحالی به خیابان ها آمدند که بُغضی ملموس در چهره آن ها مشاهده می شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۴:۴۵    
پس از حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از جام جهانی، رییس جمهور با انتشار پیامی از کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تشکر و قدردانی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۲:۰۳    
سرمربی تیم ملی گفت: خوشحالیم که بازیکنان مان با نمایش فوق العاده احترام زیادی کسب کردند. ما از قبل گفته بودیم که یا می بریم یا درس می گیریم اما کسی انتظار نداشت که ایران چنین نمایشی ارائه دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۱:۵۲    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۱:۴۹    
قدرت الله نوروزی در این دیدار اظهار امیدواری کرد سینما ساحل تا زمان برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان تکمیل شده باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۰:۵۷    
دیدار تیم های ایران و پرتغال با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا ایران در عین شایستگی از رقابت های جام جهانی 2018 حذف شود.