پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۳:۱۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۳    
بهرام قاسمی، دیپلمات با سابقه ایرانی که تا کنون عهده دار سخنگویی دستگاه دیپلماسی کشور بوده است و در صفحه توییتر خود از انتصاب اش به سفارت ایران در فرانسه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۵    
برای دانلود اینفوگرافیک در اندازه اصلی اینجا کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۷    
به گفته مدیر تیم پرسپولیس در صورت ادامه استفاده از عبارات ناشایست در مورد پرسپولیس، از هرگونه صحبت و گفت وگو با دوربین های تلویزیونی خودداری می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی از توزیع رایگان نهال در محل نماز جمعه هفته جاری در استان های کشور میان مردم خبر داد و گفت: امسال هفته منابع طبیعی با شعار "منابع طبیعی بزرگترین سرمایه ملی است" برگزار می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۱:۳۲    
مبارکه - نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش انکار ناپذیر آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی کارآمد و رشد و توسعه جامعه گفت: هزینه کردن در آموزش و پرورش ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۵    
آخرین جزئیات پرونده یاسین رامین، قربانیان جدید مشروبات الکی تقلبی و خودکشی دسته جمعی در مرکز ترک اعتیاد مهم ترین عناوین بسته خبری اجتماعی امشب را تشکیل می دهند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۰    
اتحادیه اروپا امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای عمیقاً از تصمیم آمریکا برای خروج از توافق هسته ای برجام ابراز تأسف کرده، اما گفته که ایران باید به اجرای توافق ادامه دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۲    
مدیر خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان گفت: هدف ما ایجاد یک خاستگاه برای تئاتر کودک و نوجوان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: شهر در نگاه بازآفرینی شهری مانند یک سازمان اجتماعی دارای هویت است کهحیات ذهنی دارد و این حیات ذهنی ناشی از حس تعلق به مکان سکونت از جمله کشور محل سکونت است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۶    
مبارکه - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی از معلمان و فرهنگیان در چند روز گذشته در تعداد معدودی از مدارس نسبت به وضع موجود اعتراض هایی را مطرح کردند، گفت: اعتراض با این روش ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۱    
سمیرم- رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان گفت: در عملی خداپسندانه رضایت و گذشت قطعی اولیا دم از پرونده قتل گرفته شد و بعد از 16 ماه از مجازات قصاص رهایی یافت و پس از طی مراحل قانونی به آغوش خانواده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۹    
در بسته خبری امروز خطر حریق برای نیمی از جنگل های خراسان شمالی تا شناسایی قهوخانه های توزیع کننده قرص های مخدر در گلستان و پرداخت نشدن پنج ماه حقوق پرسنل شهرداری گمیشان را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۸    
لحظاتی پیش پنج دستگاه خودرو شامل یک واحد مینی بوس و چهار دستگاه خودرو سواری با یکدیگر برخورد کردند که نتیجه آن ترافیک در محدوده اتوبان فرودگاه به سمت لاله شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۸    
مدیرعامل کارخانه ذوب آهن گفت: در حوزه کاهش آلایندگی های کارخانه ذوب اهن کارهای بسیار خوبی انجام گرفته و این روند همچنان ادامه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۴    
تیم های استقلال و پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر حریفان خود متوقف شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۹    
صحنه های اصفهان در این روزها در چنگال موسیقی و تئاتر اسیر می شوند تا بتوانند شب های شادی را در پایان سال برایتان رقم بزنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنجان گفت: انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان، یکی از راهکارهایی که می تواند صنایع بزرگ را از وضعیت فعلی که با آن دست و پنجه نرم می کند نجات دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
امام جمعه زرین شهر گفت: بیش از یک سال است که طرحی را در خصوص حل بحران آب در منطقه دنبال و با برخی مدیران استان اصفهان نیز جلساتی را برگزار کردیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۴    
تفاهم نامه همکاری بین سازمان تأمین اجتماعی و مرکز ملی فضای مجازی برای برخورداری صاحبان کسب و کار در فضای مجازی از خدمات سازمان تأمین اجتماعی به امضا رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۸    
شهرضا – مسئول اداره مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری شهرضا از رفع شش نقطه حادثه خیز درون شهری این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۶    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان بر لزوم توجه به جنبه های اقتصادی، اجتماعی و معیشتی بافت فرسوده تاکید کرد
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۷    
فرمانده ناجا با صدور احکام جداگانه ای روسای جدید پلیس راهور، پلیس فتا، سازمان وظیفه عمومی و معاون بهداد ناجا را منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۲    
مدیر عامل کارخانه ذوب آهن اصفهان در مراسم پروژه انتقال پساب فاضلاب از لاگون های کارخانه ذوب آهن به تصفیه خانه پساب گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۴    
هر چند این خودروها جثه ای کوچک دارند اما در بسیاری از مواقع به عنوان وسیله ای برای جابه جایی های غول آسا مورد استفاده قرار می گیرند؛ در کنار جابه جایی بارهای غیر استاندارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۱    
وزیر صنعت، معدن وتجارت دستورالعمل اجرایی تفاهم نامه امضا شده بین این وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه در زمینه برنامه ریزی تولید و اشتغال را به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۰    
رییس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان گفت: در بهمن ماه امسال، یک هزار و 956 بیمار قلبی از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان بهره مند شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۹    
نماینده اصفهان در شورای عالی استان ها از بررسی گزارش حسابرس سازمان همیاری و شهرداری استان اصفهان در سال 96 و انتخاب حسابرس بر این سازمان در سال جاری طی جلسه ای در شورای اسلامی استان اصفهان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۶    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۰    
بودجه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با موافقت اعضا شورا و افزایش 200 میلیارد تومان، به رقمی معادل یک هزارو یکصدو هفتادو میلیارد و نهصد میلیون تومان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 47 هزار انواع ترقه های خطرناک، دست ساز و غیرمجاز در بازرسی از چندین مغازه و یک خودرو خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۰    
معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: مصوبه محدوده بافت های فرسوده و ناکارآمد بیش از 80 شهر اصفهان از کمیسیون ماده پنج دریافت شده و همه چیز آماده است تا دولت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: معلمان اصفهان همراه با معلمان سراسر کشور در اعتراض به مشکلات معیشتی، حقوق، فضاهای آموزشی و ... طی سه اعتصاب کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۷    
شهرضا - امام جمعه نجف آباد گفت: حوزه های علمیه تلاش کنند در گام دوم انقلاب، پیشتاز باشند و برای مانند گذشته برای تحقق آرمان های انقلاب بکوشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۷    
استاندار اصفهان ساعاتی پیش در جهت اطلاع رسانی شفاف‬⁩ و مستمر و افزایش سطح اعتماد مردم به مسئولان، به کاربران توییتر پیوست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۴    
برخوار- رییس اداره منابع طبیعی شهرستان برخوار گفت: شهرستان برخوار 55 هزار هکتار بیابان دارد که 47 هزار هکتار آن در کانون ریزگردها است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۸    
فصل جدید انیمیشن شکرستان با روایت شهاب حسینی برای پخش در ایام نوروز 98 در مرکز صبا در حال آماده سازی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۶    
عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: همه می دانند اگر استیضاح بر اساس روند قانونی خود پیش برود، هیچ گاه شهردار را دو هفته پیش از فرا رسیدن عید نوروز استیضاح نمی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۸    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۴    
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از توزیع 200 اصله نهال در این منطقه خبر داد و گفت: روز درختکاری ما را به یاد اهمیت محیط زندگی سالم می اندازد پس باید با درختکاری به تعهداتمان نسبت به زمین و محیط زیست عمل ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۸    
کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن شخصیت قدرتمند گذشته اش را از دست داده است و مهم ترین مسئله برای ساختن ذوب آهن بالا بردن روحیه بازیکنان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: با توجه به رویکردهای همراه با فشار غرب، حساسیت شدیدی در ایران در خصوص FATF وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۵    
سرپرست نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: روز شنبه ماهیان ماندآب های بستر رودخانه زاینده رود جمع آوری و به سد منتقل می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۸    
48 فیلم فرانسوی در چارچوب یازدهمین دوره جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به نمایش درمی آیند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۳    
رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زنان باید برای خودشان ارزش قائل باشند، البته نه با این نگاه که به مردان بی توجه باشند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۸    
دبیرکل حزب مردم سالاری و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات آینده را منوط به مشارکت گسترده مردم و میزان وحدت و انسجام همه اصلاح طلبان دانست که سید اصلاحات نقش بی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۹    
رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: چنانچه زنان در جایگاه های سیاست گذاری قرار گیرند می توانند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۸    
چهار مرد با پیراهن سفید و دامن مشکی محصور در تماشاگران حضور دارند و در میان آن ها سه نفرشان با زنجیر بسته شده اند و رو به تماشاگران پارس می کنند و سر زنجیرها دست نفر چهارم است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۸    
یک کارشناس طراحی شهری گفت: بر اساس پژوهش های انجام شده در حوزه اقتصاد، به منظور دستیابی به یک اقتصاد شهری پایدار باید در راستای کاهش آنتروپی ها تلاش کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۵    
مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان ساعت کاری بازارهای روز کوثر از 15 تا 29 اسفندماه سال جاری از ساعت 8:30 صبح تا 22:30 به صورت یکسره خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 21 هزار خانوار به خانواده های تحت پوشش این نهاد اضافه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
محرومیت تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان مبنی بر حضور نیافتن تماشاگرانش در فینال لیگ برتر با دستور کمیته انضباطی لغو شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۲    
بیشتر بخوانید در: خبرهای خوش شهردار اصفهان برای مترو
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۰    
رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که از سیاست های وارداتی استفاده کند. از دانش دیگران بهره می بریم، اما بر اساس آنچه خود تصمیم می گیریم دکترین را تدوین می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۵    
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای بیش از 20 پروژه داوطلبانه در راستای کمک به محرومین و دستگیری از نیازمندان جامعه در بهمن ماه سال جاری خبر داد .
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۶    
شهردار اصفهان صبح امروز ( سه شنبه) در بازدید از ایستگاه های مترو میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) با شهروندان مسافر مترو هم صحبت شد و خبرهای خوشی به آن ها داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه زنان حافظان اصلی میراث ناملموس هستند، گفت: بیشترین بخش سنت و میراث ملموس ایران دست زنان است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۴    
دمنوش عناب، تولید گلبول های سفید خون را افزایش می دهد و با تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی در پیشگیری از سرماخوردگی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۱    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه 70 درصد بودجه 98 شهرداری اصفهان عمرانی و 30 درصد جاری است، گفت: از بودجه چهار هزار و100 میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در سال 98 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۵    
دونده سرعت اصفهانی می گوید اگر در اصفهان می توانستم داخل سالن تمرین کنم رکوردهای بهتری ثبت می کردم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۲    
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: سامانه رزرو محل اسکان به نام "ایرزروینگ" برای رفاه حال گردشگران و اسکان مناسب در اصفهان راه اندازی و رونمایی خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۰    
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: ورزشگاه امین در منطقه شش شهرداری اصفهان و در جنوبی ترین نقطه شهر برای اسکان اضطراری گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۸    
تهیه کننده فیلم "آن ها" گفت: تابوهایی در جامعه وجود دارد که در شکل گیری هویت زن یا مرد افراد در جامعه تأثیر می گذارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۶    
کشورهایی هستند که هنوز به معاهده پاریس ملحق نشده اند و دلیل آن مربوط به جنبه خاصی از شرایط ملی آن کشورها است و نمی توان نپیوستن آن ها را دلیلی برای رد الحاق ایران به این توافقنامه برشمرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۸    
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مشکل اساسی این روزهای کشور این است که مخالفان پالرمو فقط به شعار اکتفا کرده اند و استدلالی مبتنی بر مستندات یا بر گرفته از نظرات آکادمیک ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۸    
فصل جدید مسابقات فرمول یک کمتر از دو هفته دیگر آغاز می شود. تیم ها از ماشین های خود رونمایی کرده اند و تست های پیش فصل خبر از رقابت سخت بین مرسدس و فراری برای کسب عنوان قهرمانی سال می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان همچون سالهای گذشته برای مقابله با حوادث احتمالی آیین چهارشنبه سوری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۰    
شهرضا - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرضا گفت: 10 محل تاریخی و گردشگری این شهرستان آماده بازدید مسافران نوروزی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۷    
فضای مجازی برای علاقه مندان، سوداگران و قاچاقچیان حیوانات هزار و یک راهِ خرید، فروش و نگهداری باز کرده تا پا روی پا انداخته و بدون زحمتی خاص، تجارتی جدید را به ارمغان آورند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۰    
بدون شک پیاده روی در باغی مملو از گل و گیاه انسان را مدهوش و شادی و آرامش را به ارمغان می آورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۸    
جمعی از فعالان صلح طلب و ضد جنگ با عنوان کدپینک با تمایل و هزینه شخصی خود به ایران سفر و در این سفر علمی – گردشگری با نهادهای دانشگاهی و مطالعاتی کشورمان مانند دانشگاه تهران نشست های مشترک برگزار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۵    
مدیر دفتر تخصصی سالمندان (باغ تجربه) گفت: امروز نخستین نمایشگاه عکس سالمندی با عنوان قاب خاطره توسط دفتر تخصصی سالمند در گالری شماره دو کتابخانه مرکزی افتتاح می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۶    
تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: خروج افراد توانمند کشور از چالش های داخلی است، اگر به توانمندی ها بی توجهی بشود آنگاه قادر به رفع مشکلات نخواهیم بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۳    
رییس کل گمرک ایران با بیان اینکه گمرک ایران با توجه به اعتبارات در اختیار نسبت به توسعه زیرساخت ها اقدام می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
تعطیلات نوروزی بهترین زمان برای سفر است؛ در میان تمام وسایل نقلیه بسیاری ترجیح می دهند با اتوبوس سفری خاطره انگیز را تجربه کنند زیرا از یک طرف هزینه کمتری می پردازند و از سویی از سیر و سیاحت در جاده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۵    
فیزیوتراپیست تیم فوتبال سپاهان گفت: ابراهیمی بیش از 90 درصد مراحل درمانی خود را پشت سر گذاشته اما حضور او در بازی به نظر کادر فنی تیم بستگی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه رانندگی در جاده قلعه شور و مصدومیت پنج سرنشین خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۲    
عضو شورای نظام روانشناسی استان اصفهان گفت: مهم ترین علت بیش فعالی، ژنتیکی و عوامل محیطی است. بیش فعالی در سال های اخیر به دلیل آلودگی هوا و تغییرات آب و هوایی افزایش یافته است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۳    
امروز بیت کوین 2.48 درصد و سایر ارزهای دیجیتال نیز کاهش یافته است البته ارز استیلار با هست درصد کاهش، بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۰    
اصلاح قانون انتخابات در مجلس شورای اسلامی، وضعیت شکننده دولت ترامپ، سقوط بالگرد امدادی، انتقاد از مظلوم جلوه دادن دولت روحانی و پایان ریاست آملی لاریجانی بر قوه قضائیه مهمترین عناوین روزنامه های ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۸    
وزیر اقتصاد گفت: معتقدیم در شرایط جدید وضعیت ارز بهتر شده است. قیمت آن نیز روند نزولی را ادامه می دهد و به کمتر از 10 هزار تومان خواهد رسید، البته انتظار داشتیم که این روند نزولی با شیب تندتری طی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۸    
تاریخ اصفهان از فراز و نشیب های فراوانی حکایت دارد که هریک برگی از سرنوشت این شهر هنرخیز و هنرپرور را رقم زده است، از قدرت دیالمه و شکوه صفوی تا یورش افاغنه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۸    
شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: اکیپ نظارتی بهداشتی هر روز از کمپ های نوروزی، اماکن عرضه مواد غذایی، تأمین آب شرب و محل های اسکان مسافران بازدید می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۷    
کارشناس زراعت و بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی اصفهان با بیان اینکه حدود هشت میلیون تن از کل گندم تولیدی کشور از طریق کشت دیم بدست می آید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۴    
صد و پنجاه و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۳    
بسیاری از افراد زمانی که در طول هفته خواب کافی و مناسب ندارند، خود را با این فکر آرامش می دهند که با خواب آخر هفته، کمبود خواب خود را جبران می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۱    
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز سه شنبه 14 اسفند ماه با میانگین عدد 40 در وضعیت پاک ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۶    
سناتورهای جمهوریخواه و دموکرات از اقدام دولت آمریکا در ارائه نکردن اطلاعات جدید در خصوص قتل جمال خاشقچی ابراز نارضایتی کرده و وعده دادند که دولت دونالد ترامپ ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۶:۳۳    
در طول تاریخ چند هزار ساله تمدن بشری، عادت معهود بر این بوده که نقشی نیمی از افراد جامعه یعنی زنان در تحولات مهم اجتماعی، سیاسی، علمی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۶:۳۰    
توجه به صنعت گردشگری یکی از عوامل توسعه پایدار به شمار می رود. از آنجا که اصلی ترین مشکل یک گردشگر آشنایی نداشتن از شهر مقصد و همچنین شرایط حاکم بر آن شهر است لازم است زیرساخت های لازم فراهم تا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۶:۱۸    
سمیرم- نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استانی شدن انتخابات ممکن است موجب اختلافات قومی، قبیله ای و مذهبی در برخی مناطق شود.