چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۱۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۶    
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با توجه به عفو و تخفیف مجازات زندانیان با موافقت رهبر معظم انقلاب تاکنون دو هزار و 555 نفر از زندانیان استان اصفهان از بند رهایی یافته اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۱    
شهید حمید باکری از شهدای شاخص لشکر 31 عاشورا است که در ششم اسفندماه سال 62 در جریان عملیات خیبر به شهادت رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۶    
استعفای معمار برجام ، دیدار بشار اسد با مقامات ارشد کشور، اولین نشست خبری شهردار تهران و گروگانگیری انتخاباتی از مهمترین عناوین خبری امروز سه شنبه هفتم اسفند - روزنامه های کشور بودند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۲    
امروز سکه امامی ( تمام طرح جدید) روند افزایشی را در پیش گرفت اما دلار کاهش شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۲    
رأی کمیته انضباطی برای سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند و قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان صادر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۶    
مشاور عالی شهردار اصفهان با اشاره به آغاز عملیات حفاری تونل خط دو مترو اصفهان در هفته جاری، گفت: این خط شامل 24 ایستگاه است که در سه فاز به طول 24 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۰:۱۸    
محمد جواد وزیر امور خارجه، استعفای خود را به صورت اینستاگرامی اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۸    
آسیب های استفاده شبانه از شبکه های اجتماعی برای نوجوانان، چه افرادی بیشتر سیر و پیاز مصرف کنند و مصرف خوراکی های مضر تا خطر ابتلا به افسردگی را در بسته سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۹    
رییس جمهور با اشاره به اهتمام و جدیت ایران برای همکاری و کمک به دولت سوریه در روند بازسازی و تثبیت امنیت و آرامش در این کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی رمز پیروزی سوریه و به شکست کشاندن آمریکا و مزدوران منطقه ای آن را استقامت رییس جمهور و مردم سوریه و پافشاری آنان بر مقاومت خواندند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۶    
شهرداری اصفهان به عنوان اولین شهرداری کشور، تقدیرنامه شانزدهمین جایزه ملی تعالی سازمانی را دریافت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نامه ای به وزیر نیرو تداوم بازگشایی دریچه های سد زاینده رود را با هدف نشاط اجتماعی و رونق گردشگری در نوروز 98 خواستار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۷    
تیم فوتبال الزوراء در هفته نوزدهم لیگ عراق متحمل شکست سنگینی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۷    
در بسته خبری امروز از برپایی بازارچه تولیدات دانشجویی در سبزوار تا ثبت ملی دق خیرآباد طبس و حضور گردشگران اتریشی در سیستان و بلوچستان را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۹    
بلوار ملت، بوستان سعدی و مسیر جنوب به شمال خیابان توحید دارای حجم ترافیکی بالاست، همچنین در خیابان چهارباغ بالا به خاطر توقفات دوبله در محدوده مجتمع پارک و مجتمع اوسان مسیر عبور خودرو با ترافیک همراه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۲    
هنوز چند هفته مانده به نوروز خیابان های شهر بوی عید گرفته است، این را از جنب و جوش مردم، شلوغی فروشگاه ها و پاساژها و ماهی های قرمز کوچک محبوس در بطری که امسال زودتر از ماهی گلی یا همان ماهی های قرمز ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۰    
خبر خوشی در راه است و این هفته قرار گذاشته ایم با تمام مردم شهر ، بهار را جشن بگیریم. اول قراره همه مراقب خودمون باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۰    
کارگردان سریال تلویزیونی هوش سیاه گفت: اثری با موضوع فعالیت های امنیتی و جاسوسی در 45 قسمت ساخته خواهد شد و زمینه مساعد ایجاد شده است که به تولید نزدیک شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۰    
تیتر های داغ اقتصادی امروز ، برطرف کردن نازیبایی های شهر در آستانه سال جدید و بهترین های اسکار امسال را زیر ذره بین شصت و نهم بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی "کارگروه اکران" با بیان اینکه 21 عنوان فیلم برای اکران نوروزی کاندید شده اند گفت: اولویت بر حضور تمام ژانرهای سینمایی در بسته نوروزی است و مانند سال گذشته 7 سرگروه سینمایی اعلام خواهند شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۵    
شرایط استخدام به صورت کاملا برابر است به این صورت که اگر دو نفر در آزمون از لحاظ سطح علمی در یک سطح قرار گیرند از این بین فردی که فرزند بازنشسته است انتخاب و جذب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۶    
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای از ثبت نام اولویت های حج تمتع 98 در کاروان ها، از روز جمعه دهم اسفند ماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران درباره آخرین تحولات بازار گل در آستانه روز مادر اظهار کرد: در این ایام حجم تقاضا برای خرید گل به شدت افزایش می یابد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۴    
جانشین پلیس آگاهی تهران از بازداشت دو نفر متهم پرونده سرقت به شیوه بی هوشی از یکی از طلا فروشی های خیابان پیروزی تهران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه مرجع سازگاری الکترومغناطیسی گفت: برنامه جامع ده ساله ای که برای بخش فضایی طراحی شده بود به اتمام رسیده و باید برنامه جدیدی در این حوزه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۸    
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس، ایستادن در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان را نه در شأن مدیران فدراسیون فوتبال دانست و نه زیبنده جامعه ورزش کشور.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۸    
نمایش خلاقیت های مدیریت شهری، توسعه دیپلماسی شهری و ایجاد گفت وگو بین مسئولان مدیریت شهری از مهم ترین دستاوردهای نهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری و روستایی بندرعباس بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۵    
آخرین اثر دیمین شزل طبق معمول ضعف های همیشگی و غیرقابل حل فیلم های بیوگرافی که توسط هالیوود تولید می شوند را دارد، اما این مسئله باعث نمی شود که آخرین اثر او را جدی نگیریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: چالش های مهم امروز در حوزه شهری از جمله وجود ساختمان های مرتفع، پایین بودن سطح آگاهی عمومی و مسائلی از این دست را ریشه یابی و برای آن ها راهکار پیدا کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۷    
شهرداری اصفهان به عنوان نخستین شهرداری کشور، تقدیرنامه شانزدهمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی را دریافت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۸    
دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم برخی دوستان با پخش بخشی از صحبت های من، تیتری غیر واقعی را از صحبت های من استخراج نکرده باشند که این کار حرفه ای نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۲    
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: وجود بافت های قدیمی و ناکارآمد یکی از مهم ترین چالش های ایمنی در شهرها است در حال حاضر 61 هزار و 667 سکونتگاه قدیمی و ناکارآمد داریم که امدادرسانی آتش نشانی را دشوار می ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۴    
زندگی غنیمت عجیبی است؛ یعنی شما شانس دارید زیباترین پدیده های عالم را تماشا کنید ولی فرصت نمی کنید. شما دو درخت شبیه هم در دنیا پیدا نمی کنید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۲    
معاون وزیر و رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: حادثه پلاسکو نشان داد ما حتی برای حوادث کوچک هم آمادگی نداریم و یکی از چالش های مهم در این زمینه نبود آگاهی عمومی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
رئیس ساتبا با اشاره به باور نادرستی که تجدیدپذیرها را انرژی لوکس می داند، گفت: امروزه هزینه تولید برق نیروگاه های فسیلی به حدود هشت تا 11 سنت و در نیروگاه های تجدیدپذیر به حدود چهار تا پنج سنت برای ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۷    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تنها دلسوزی برای آتش نشانان کافی نیست باید در عمل گامی برداریم و برای افزایش ایمنی در جامعه کاری انجام دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۴    
رییس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: خیریه های دانش آموزی در تمام ناحیه های اصفهان از سال 78 شروع به کار کردند و تا کنون فعالیت های بسیاری را در جهت کمک به دانش آموزان بی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۴    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: در فوتبال ایران این طور است که شما با دو برد استاد مربیگری و مدیریت می شوید و با یک باخت هیچ چیز ندان!
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۸    
در روزهای گذشته جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس، اتهاماتی را به روحانی، رییس جمهوری نسبت داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۲    
مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان گفت: هدف ما استفاده از زبان تاثیرگذار تئاتر برای آشنایی نسل جوان انقلاب با اندیشه ها و سیره امام راحل است زیرا زیرساخت همه بخش ها در جامعه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۲    
وزیر دفاع گفت: صنعت دریایی کشور نقش مهمی در پشتیبانی پیشرفت های دریایی کشور داشته، در حالی که پیش از انقلاب تجهیز دریایی بومی نداشتیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۹    
رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: انجام هرگونه عملیات عمرانی در معابر درون و برون شهری کشور از 25 اسفند 97 تا 17 فروردین 98 ممنوع است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
یک کارشناس اقتصاد شهری گفت: ایجاد درآمد پایدار برای نهادهای مدیریت شهری همچون شهرداری ها یکی از مسائل و موضوعات مهم در تاب آوری اقتصادی شهری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: در حال حاضر طرح "مشارکت اجتماعی دانش آموزی"در 120 مدرسه با مشارکت سه هزار 650 دانش آموز در حال انجام است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: معاونت شهرسازی و معماری، بر بنیان تفکرات مهندسانی است که برآیند اقدامات آن در شأن شهروندان پایتخت فرهنگ و هنر جهان اسلام است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
متخصص حوزه مطالعات فرهنگی و علوم رفتاری گفت: افزایش سازگاری اجتماعی از تاثیرات مثبت داستان و روایت خوانی خانواده ها برای فرزندان است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۶    
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در آستانه سال جدید و عید نوروز، جداول خیابان های شهر نرده های پل ها، اتوبان ها و تمام المان های شهری که نیاز به رنگ آمیزی دارند، انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۷    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: لازم است امکانات شهرستان در بخش های مختلف از جمله امداد و نجات افزایش یابد، زیرا به دلیل میزبانی خوب این شهرستان در سالیان گذشته، امسال مسافران بیشتری به آن سفر می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۱    
تیم فوتبال ذوب آهن با وجود نتایج خوبی که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده، در جریان مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر هنوز نتوانسته خودش را از منطقه بحرانی جدول نجات دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۸    
رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از ابتدای شورای پنجم بر اساس سیاست رونق اقتصاد شهری و افزایش تعاملات بین المللی، اقدام به فعالیت های زیرساختی برای تحقق این سیاست نموده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۸    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارشی از سمت مناطق غربی به استان است که بارش پراکنده باران برای اکثر نقاط استان پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۲    
معاون وزیر امورخارجه پیشین آمریکا تاکید کرد که لغو توافق هسته ای تا زمانی که ایران به این توافق پایبند است، کار اشتباهی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۹    
نخستین نمایشگاه هنر صنعت مد و لباس (Modex2019) طی روزهای نهم تا یازدهم اسفندماه امسال با رویکرد توسعه و ارائه فرصت های خلاقانه در اصفهان برپا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۶    
روز گذشته هنرمندان اصفهانی در خانه هنرمندان گرد هم جمع شدند و دیدار صمیمی با حسن اکلیلی داشتند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۶    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: روز گذشته برای تیم ملی بزرگسالان لیگ را تعطیل کردند، امروز تیم ملی امید درخواست می کند که لیگ را تعطیل کنند و فردا نوبت تیم ملی جوانان می رسد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۰    
شهرداری اصفهان به عنوان نخستین شهرداری در بین کلان شهرهای کشور وارد ارزیابی تعالی سازمانی شده و امروز به صورت میدانی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان از آغاز عملیات عمرانی حفاری تونل خط دوم قطار شهری اصفهان حدفاصل ایستگاه شهرک امام حسین(ع) (دارک) تا ایستگاه امام علی (ع) خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۱    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خمینی شهر از تخریب دوازده حلقه چاه غیر مجاز تولید زغال چوب در شهر اصغر آباد از توابع این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
یک جغرافیدان اقلیم شناس گفت:با توجه به وجود پدیده ال نینو بارش برف و باران در ایران نسبت به میانگین 30 سال گذشته بالاتر خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
کاشان - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: "مردان فعال تر، مردان سالم تر" به عنوان شعار هفته سلامت مردان ایرانی نام گذاری شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
بررسی های جدید محققان چینی نشان می دهد سیر و پیاز علاوه بر اینکه طعم خوبی به غذاها می بخشند از بدن افراد در برابر ابتلا به سرطان روده بزرگ محافظت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۹    
یک استاد زبان شناس گفت: اگر جامعه ای زبان و گویش های خود را فراموش کند هویت خود را فراموش کرده و هر فرهنگی بر پایه زبان استوار است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۶    
بر طبق گزارش جهانی سال 2018، دانمارک به عنوان بهترین کشور جهان برای زنان معرفی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۸    
استاد گروه سم شناسی بالینی علوم پزشکی اصفهان گفت: نیش زنبورعسل بیش از 50 نوع ترکیب دارد که یکی از آن ها خواص ضد التهابی و خواص ضد درد آن است که در طب سنتی چین مورد استفاده قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۶    
نطنز-نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در پی کشته شدن سه تن از شهروندان بادرودی در تصادف رانندگی روز گذشته در تماس با وزیر راه خواستار قید فوریت جهت تکمیل باند دوم محور بادرود -کاشان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
رییس مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات خواست موضوع پیامک های توهین آمیز به نمایندگان را پیگیری و با ارسال کنندگان آن برخورد کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۰    
پزشک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برخورد ابراهیم زاده با بازیکن استقلال موجب مصدومیت پای این بازیکن شد که نیاز به چند روز استراحت دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۹    
رییس جمهور گفت: از ابتدای دولت یازدهم حدود 3 میلیون و 400 هزار شغل خالص ایجاد شده است، اما بسیاری از مردم این دستاورد را باور نمی کنند؛ البته ما هرچه شغل درست می کنیم، بیکاری کم نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۹    
یک کارشناس بازار خودرو با اشاره به طرح های پیش فروش خودرو، گفت: پیش فروش خودرو با این فرض که به کاهش قیمت های موجود در بازار کمک کند، عملاً بی تأثیر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۷    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: رانندگان تاکسی از این پس جهت دریافت مرخصی دیگر لازم نیست به این سازمان مراجعه کنند و تنها با ورود به سامانه مرخصی آنلاین درخواست خود را ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۸    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از تجهیز مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی این شهر به 10هزار کارتن پلاست و یک هزار مخزن فلزی تفکیک پسماند، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: برای نیم فصل دوم مسابقات، چند بازیکن مدنظر داریم که باید به تیم اضافه کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۰    
حالا دیگر سال 2019 فرا رسیده است و البته قرن شمسی نیز به پایان خود نزدیک می شود. عقل سلیم حکم می کند که در انتهای یک قرن شمسی و یک دهه ی میلادی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۷    
رییس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان از راه اندازی بارانداز شیلات در میدان مرکزی میوه و تره بار این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۶    
قیمت ها در بازار خودروی کشور بدون توقف با شیب زیاد به افزایش خود ادامه می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۰    
اگر کمی به گذشتۀ خود نقب بزنیم و در رویاهای کودکی مان سیر کنیم بسیاری از ما زمانی را خواهیم یافت که به جمع آوری اشیایی مشغول بوده ایم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۸    
یافته های جدید محققان آمریکایی نشان می دهد رعایت یک رژیم غذایی کم کالری و پر پروتئین، بهترین برنامه غذایی برای سالمندان محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۴    
یک کارشناس برنامه ریزی شهری گفت: از نظر فرهنگی شهر خوب و مطلوب علاوه بر مدیریت شهری کارآمد نیازمند شهروندانی آگاه و آشنا به حقوق شهروندی، فرهنگ شهروندی و وظایف شهروندی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۵    
استفاده از اصول و مبانی معماری پایدار در ساخت ساختمان های جدید و تعمیر ساختمان های فرسوده یکی از توصیه های موکد سازمان نظام مهندسی و نهادهای مربوطه است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۲    
عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر هر از گاهی ما بر اساس اختلافاتی که بیشتر نگاه سلیقه ای دارد بخواهیم عده ای را کنار بگذاریم طبیعتا این رفتار نمی تواند وحدت که شرط پیشرفت کشور است را رقم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۷:۰۸    
گلپایگان- کتاب سنگ نگاره های ایران با عنوان "سنگ نگاره های گلپایگان، گذرگاه تاریخ" به معرفی یکی از بزرگ ترین و کامل ترین مجموعه سنگ نگاره ها و نقوش صخره ای ایران، در شهرستان گلپایگان می پردازد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۷:۰۲    
ملی پوش اصفهانی فوتبال ساحلی گفت: رفتنم با تیم ملی به مقدماتی جام جهانی به نظر پزشک تیم بستگی دارد و امیدوارم بتوانم تا قبل از اعزام به آمادگی کامل برسم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۶:۳۵    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: امسال سفره های هفت سین نوروزی در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان نصب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۵:۲۹    
صد و چهل و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.