پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۳۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۴:۵۹    
در حالی که نمایندگان موافق و مخالف طرح اصفهان شمالی در مورد میزان اختیارات شهرستان ها، اختصاص بودجه بیشتر، قانونی بودن یا نبودن این طرح و برخی مسائل دیگر با هم اختلاف دارند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۶    
تیم ملی فوتبال بانوان در گام نخست مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک 2020 مقابل فیلیپین شکست خورد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۰    
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۹:۵۹    
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۳    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران: اطلس تصادفات جاده ای در سه سال اخیر تهیه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۹    
مبارکه- شهردار مبارکه از ساخت و نصب 13 المان نوروزی در میادین و پارک های این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۵    
85 هزار و 12 عنوان کتاب در یازده ماه سال 1397 در کشور منتشر شده که در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته با 84 هزار 728 عنوان کتاب، تغییر محسوسی محسوب نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۶    
مهلت یکماهه به رانت خواران برای پس دادن وام ها، بهار در بهارستان، تشکیل وزارت بازرگانی نوین و راز تکرار چالش های اقتصادی و نسخه نیوزیلندی منافقین و داعش از مهمترین عناوین روزنامه های امروز یکشنبه - ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۰:۵۵    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۵    
بیست و هشتمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، عصر امروز -شنبه 25 اسفند- به ریاست حسن روحانی، رییس جمهور و با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورای عالی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۹    
شهردار اصفهان گفت: شهدا نمونه، اسوه و الگوی همیشگی برای تمام نسل ها هستند و شاید تاریخ دیگر کمتر شاهد چنین ایثاری باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۸    
حریف اماراتی ذوب آهن با شکست در نیمه نهایی جام ریاست جمهوری امارات از دور مسابقات حذف شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۸    
تیم فوتبال النصر عربستان با پیروزی پر گل برابر الوحده به یک امتیازی صدرنشین رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با اشاره به بازداشت نایب رئیس شورای شهر کتالم و سادات شهر، گفت: پیش از این رییس شورای شهر رامسر نیز به دلیل مشابه بازداشت شده بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۲    
توصیه های پلیس بین الملل به مسافران خارحی در ایام نوروز، انفجار در نازی آباد تهران، درگیری مسلحانه در بهبهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۹    
گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط سخت تحریم ها و جنگ اقتصادی با دشمنان این مرز و بوم هستیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۵    
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با پیروزی دو تیم استقلال و پرسپولیس برابر حریفان شمالی شان پیگیری شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۴    
امسال 771 مزرعه پرورش میگو در پنج استان ساحلی کشور شامل بوشهر،هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و گلستان زیر کشت رفت که در نهایت تولید میگوی امسال به 46 هزار تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۱    
پیکر 115 شهید دفاع مقدس از طریق مسیر دریایی بندر خرمشهر صبح امروز وارد ایران شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۹    
معشوقه همیشه انگار جلوتر از تو ایستاده، انگار باتجربه تر و پخته تر و راه بلدتره .توی سنمون هم تو چند ماه زودتر از من سی سالگی را تجربه می کنی و میتونی چند ماه دیگه دست من را هم بگیری و ببری تو دنیای ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
به گفته جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور در چهارشنبه سوری سال گذشته سه نفر جان خود را از دست دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۵    
فعالان گردشگری استان اصفهان در پیامی خطاب به رییس سازمان میراث فرهنگی کشور از تلاش های او در راستای جاری بودن آب زاینده رود در نوروز1398 قدردانی کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۲    
بویین میاندشت- فرمانده انتظامی بویین میاندشت گفت: سال گذشته 85 درصد سرقت ها در شهرستان کشف شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۷:۵۹    
افزایش سقف دریافت پول از عابربانک،ممنوع شدن بلیط چارتری و بقیه خبرها را می توانید زیر ذره بین رادیو ایمنا بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۵    
سمیرم- فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: در عملیات ویژه کاراگاهان پلیس شهرستان سمیرم اعضای حرفه ای باند سارقین بزرگترین کتیبه سنگی کشور با قدمت 3 هزار ساله دستگیر و این کتیبه نیز کشف شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۹    
معاون جوانان سازمان هلال احمر با بیان اینکه پنج عامل خطرساز در رانندگی شناسایی شده و برای این عوامل میثاقق نامه ای تدوین شده است، گفت: رانندگی با سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۹    
رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی، هنری شورای شهر قزوین گفت: به دنبال آن هستیم که با برگزاری جشنواره های بهاری به شهر قزوین رنگ تازه ای ببخشیم تا در نتیجه آن نشاط اجتماعی در میان مردم شهر بالا رود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۴    
استاندار اصفهان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و میزان گردشگرانی که به استان اصفهان سفر می کننند، باید تعداد خودروهای امدادی استان افزایش یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۵    
شهرضا – رییس اداره جهادکشاورزی شهرضا از واگذاری پنج فقره تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۹    
بویین میاندشت- نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میادشت گفت: در بودجه سال 98 مبلغ 14 هزار میلیارد و 200 میلیون تومان برای توزیع کالا تخصیص داده شده است که به صورت کوپن در اختیار مردم قرار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۴    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: به منظور تسهیل رفت و آمد شهروندان در روزهای پایانی سال، 15 خط اتوبوسرانی اصفهان در پنج روز آخر سال تا ساعت 24 سرویس دهی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۵    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: چهار شهر اصفهان، مشهد، شیراز و تهران دارای بالاترین آمار تصادفات درون شهری را دارا هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: 1200 نیروی نجاتگر در پایگاه های امداد و نجات استان اصفهان در ایام نوروز 98 فعالیت دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۷    
نامش رخشنده بود اما پای شعرهایش پروین نشست و او را به عنوان معروف ترین شاعر زن ایرانی مشهور کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۵    
شهرضا - رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: پس از ابلاغ طرح جامع شهر شهرضا، 55 هکتار از محدوده قانونی شهر کاسته شد که این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۶    
خوانسار- مدیر آموزش و پرورش خوانسار گفت: ساخت مدرسه شهید مطهری و 22 بهمن که به دلیل نداشتن اعتبار سال ها معوق مانده بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۵    
سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال های 1355 تا 1380 را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی فراخواند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۱    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا طی نامه ای به معاون اول رییس جمهور از چالش ها و مشکلات مجموعه کلان شهری تهران و شهرهای پیرامونی نوشت و در این نامه خواستار ایجاد مدیریت هماهنگ و یکپارچه با احیاء و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۸    
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: این دفتر با نگاه کارشناسی علمی و با هدف تأمین درآمد پایدار به سمت جذب گردشگر برای ایجاد تحول اقتصادی پیش رفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۹    
مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان گفت: کمپ گردشگری این منطقه با طراحی غرفه های فروش سوغات، استراحت، پذیرایی، محل استقرار جهت نمایندگان آموزش و پرورش، اتحادیه هتلداران، راهنمایان مسیر، کمیته سلامت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۹    
معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: شهرداران باید به سمت کدهای درآمدی جدید برای افزایش تأمین مالی گام بردارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۸    
استاندار اصفهان گفت: گفته می شود سال آینده سال مالی خوبی نیست و این یک واقعیت است، اما شهرداران می توانند با خلاقیت چالش ها را به فرصت تبدیل کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۸    
در آستانه بهار تلویزیون سفره ای رنگین از برنامه های مختلف فراهم می کند تا مخاطبان خود را در این روز هایی که وقت بیشتری دارند سرگرم کند، جزئیات کامل برنامه های تلویزیونی نوروز 1398 را در ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۵    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: فردا سامانه بارشی به استان اصفهان وارد می شود که به دنبال آن برای مناطق سردسیر غرب و جنوب غرب استان بارش برف و باران پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۹    
شهرضا - نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر امکانات شهری بین پایتخت، مراکز استان ها و شهرستان ها به صورت متوازن توزیع نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۵    
آهنگ ماه و پری با صدای محمدجواد یزدچی ، به آهنگسازی و تنظیم ارشک رفیعی و با شعر حضرت حافظ؛ به مناسبت فرارسیدن سال جدید منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۳    
پرویز داوودی، در پی اعطای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی، پیام تبریکی صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۳    
به گفته دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزان استان اصفهان سهم محیط زیست و کشاورزی از زاینده رود جداشدنی نیست و اگر حقابه کشاورزی و محیط زیست همزمان با هم رهاسازی شود نه تنها چشم اندازی زیبا در ایام نوروز ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۸    
با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) باند ارتشا و تبانی معاملات دولتی در یکی از مراکز وابسته به وزارت نفت در فارس متلاشی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد: عرضه میوه تنظیم بازار شب عید از امروز شنبه در سراسر کشور آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۵    
چشم یکی از حساس ترین عضوهای بدن است که بیماری های بسیاری نظیر خشکی چشم، التهاب های چشمی، تاری دید، کاهش دید، آب مروارید و ...آن را تهدید می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اعضای مجمع از سه مورد اختلافی در لایحه بودجه سال 1398 کل کشور در دو مورد نظر مجلس شورای اسلامی را تایید کردند و یک مورد نیز از بودجه حذف شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۱    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: کارتخوان های پزشکان به هیچ عنوان جهت بررسی مالیات رصد نمی شود، زیرا هنوز زیر ساخت های آن تعبیه نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۸    
شهردار اصفهان با تأکید بر اینکه در دوره جدید برای نگاه یکپارچه و واحد آمادگی داریم، گفت: به طور حتم هر نقطه ای از استان می تواند محرک توسعه برای سایر نقاط باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: 38 هزار و 752 نفر از شهروندان استان اصفهان طی 11 ماه امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع، به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۸    
تیران-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران وکرون از راه اندازی کارگاه ساخت عروسک نمایشی در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۵    
شاگردان امیر قلعه نویی با تساوی روز گذشته (جمعه) مقابل فولاد، موقعیتی شیرین تر از عسل را در اختیار پرسپولیسی ها قرار داده است تا با یک برد شیرین مقابل تیم سپیدرود رشت به صدر جدول برگردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۵    
با نزدیک شدن به ایام نوروز و حضور گردشگران، سفره متکدیان در نقطه نقطه شهر پهن شده تا کمتر رهگذری از عجز و لابه این افرد در امان بماند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۸    
بررسی های جدید محققان نشان می دهد که هسته آووکادو دارای مقادیر بالایی از "پلی فنل ها" است و خواص ضدالتهابی زیادی برای سلامت بدن دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۳    
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه رویکرد ستاد اجرایی خدمات سفر شهر، توزیع سفر در اصفهان است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۴    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: امیدواریم شوراهای گفت وگوی استانی سال آینده در مصوباتی که ارائه می کند، بر نقش ملی خود بیفزایند و در سطح ملی اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۴    
صد و شصتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۸    
بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی ورزشی سپاهان، مجموعه تفریحی شهر رویاها در تاریخ 25 و 26 اسفندماه تعطیل است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۷    
شهرضا – شهردار شهرضا گفت: یکی از مشکلات این شهرداری، فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی است که باید برای رفع آن هرچه سریع تر اقدام شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۷    
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: به منظور جداسازی و تفکیک بهتر پسماندها در فرآیند پردازش از فناوری دستگاه سرند بالستیک استفاده خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۸    
معاون اول رییس جمهوری در پی حادثه تروریستی نیوزیلند، تصریح کرد: باید نگاه، اراده و اقدامی جهانی و فراتر از آنچه تاکنون بوده است، صورت گیرد و منابع تولید نفرت، خشونت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۶    
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. فایل آن را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 دانلود|گفتگوی شهردار 25 اسفند ماه
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۸    
رییس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) گفت: پرداخت مطالبات پرسنل بیمارستان با تاخیر مواجه است، همچنین از سوی دیگر میزان بدهی ها به شرکت ها هم زیاد است و می طلبد که دولت و وزراتخانه و دانشگاه علوم پزشکی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۷    
مبارکه - روستای دهسرخ از توابع شهرستان مبارکه با موافقت هیئت دولت به شهر ارتقاء یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: دوربین های طرح زوج و فرد خودرو از 28 اسفند ماه تا 16 فروردین سال 98 غیر فعال می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۸    
دوستی می گفت که موزه مانند معبد است و بازدیدکننده بسان نیایشگر و اثر موزه ای مانند محراب؛ تعریف تأمل برانگیزی است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۵    
به ایام پایانی سال که نزدیک می شویم، تب و تاب سفر بیشتر می شود؛ اما در این میان نقش معاینه فنی خودرو برای داشتن سفری راحت و ایمن حائز اهمیت است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۲    
لنجان-یادگیری زیر سقف مدارس نوساز برای برخی دانش آموزان به یک آرزو تبدیل شده البته این آرزو چندان دور از دسترس نیست، امروز تنها بی توجهی مسئولان تحقق این مهم را ناممکن کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۲    
افزایش یا کاهش قیمت انواع میوه و تره بار در بازارهای روز کوثر بسیار جزئی بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۵    
تیم فوتبال ذوب آهن در حالی در آخرین بازی سال به مصاف استقلال خوزستان می رود که فصل گذشته از جدال با این تیم در اصفهان خاطره خوشی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۷    
قطار سریع السیر اصفهان- تهران پروژه ای که قرار بود به عنوان نخستین قطار سریع السیر کشور، بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد، به گفته مسئولان تنها 12 درصد پیشرفت داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۳    
فریدونشهر- نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: راهکار برون رفت از مشکلات ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۰    
طراحی باغ ها در ارتفاعات و یا بر بام آپارتمان ها و هتل های لوکس در سراسر جهان در حال افزایش است چرا که در محیط های بسته آپارتمانی امروزی، نیاز به فضای سبز بیش از پیش احساس می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۷    
تئاتر اصفهان در حالی واپسین روزهای سال 97 را پشت سر می گذارد که همچنان تئاترهای کمدی بر روی صحنه ها، سهم بیشتری را کسب می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۸    
شهردار اصفهان گفت: المان های طراحی و ساخته شده توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به مناسبت نوروز و میلاد فرخنده حضرت علی(ع) به زودی در نقاط مختلف شهر نصب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۲    
وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در سال 97 هر کاری که توانستند بر علیه کشور ما انجام دادند، گفت: در سال 98 مساله جدیدی که بتواند شرایط را سخت تر کند، نخواهیم داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۵    
محمدرضا وداد، مربی موسیقی کودکان خانه فرهنگ و هنر موسسه مهر و ماه، قرار است 1780 کیلومتر را از تهران تا بندرعباس با شعار شادی، حق همه کودکان است، رکابزنی کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۷:۴۷    
رییس اداره امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از ثبت 53 روز هوای پاک برای کلانشهر اصفهان در سال 97 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۷:۱۴    
شماری از مقامات و سازمان های کشورهای اسلامی روز جمعه حمله تروریستی و نژادپرستانه به دو مسجد نیوزیلند را محکوم و با بازماندگان و خانواده قربانیان حادثه ابراز همدردی کردند.