پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۹:۴۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۰:۵۵    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۵    
تعطیلات آخر هفته خود را میتوانید با فیلم های سینمایی و تلویزیونی پشت سر بگذارید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۸    
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی هفت پروژه عمرانی و 1200 واحد مسکونی به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۱    
فرماندار شهرضا گفت: در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار جلد کتاب در کتابخانه های این شهرستان وجود دارد که به نسبت جمعیت، رضایت بخش است، اما باید تلاش همگانی برای افزایش گرایش به مطالعه نیز انجام شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۵    
شناخته شدن اتیسم در بودجه 98 به عنوان بیماری خاص، تکذیب خودکشی در کمپ ترک اعتیاد بندرعباس، زخمی شدن یک دانشجو بر اثر شلیک گلوله و آزادی متهم زن حادثه تروریستی جاده زاهدان مهم ترین عناوین بسته خبری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۴    
شهرضا - در سومین همایش فروغ صبح دانایی، از 42 نفر از نویسندگان شهرضایی تجلیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۸    
یک مدرس دانشگاه با بیان اینکه امنیت غدایی از مزرعه تا سفره معنا دارد و نیاز انسان است، گفت: محصولات تراریخته یا دستکاری شده ژنتیکی انسان فاجعه ای برای محیط زیست است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۳    
پژوهشگران رویان در بررسی های خود به مقایسه اثر دویدن تند و عادی در سطوح سربالایی، سراشیبی و بدون شیب در بیان ژن های مربوط به متابولیسم و چربی سوزی در حیوان مدل آزمایشگاهی پرداختند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۷    
شهرضا – معاون فرهنگی و رسانه اداره کل کتابخانه های استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و 183 عنوان کتاب در استان چاپ شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۴    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا کی می خواهیم از دلالی ها گلایه کنیم باید با همکاری یکدیگر نهاده های مرغ توسط خود مرغداران تهیه شود تا صنعت مرغداری پایدار شود و راهی جز این نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۲    
رییس سازمان ملی استاندارد گفت: یکی از اهداف این سازمان در طول ماه های گذشته ناامن کردن بازار برای سوءاستفاده کنندگان بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۹    
گلپایگان- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گلپایگان گفت: 2.5 میلیارد تومان از اعتبار طرح های آبخیزداری کل کشور به شهرستان گلپایگان تخصیص یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۱    
مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بدنبال توسعه روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با کشورهای اروپایی و آسیایی هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۳    
رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: لازم است عده ای در کشور پیشقدم شوند، توانایی های بانوان را بیش از پیش به رسمیت شناخته و موانعی که بر سر راه اشتغال و کارآفرینی بانوان وجود دارد را حل و فصل کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۴    
گلپایگان- فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: 47 رأس دام قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک کامیونت خاور کشف و ضبظ شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۸    
عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گفت: حفظ پوشش گیاهی موجود در کشور امری ضروری است و این در حالی است که روزانه بین هفت یا هشت گونه گیاهی منقرض می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
تراژدی نان، حماسه کوه، استواری انسان و مبارزه ای پیوسته و بی امان برای رستگاری زن و زندگی و جان و جهان، در کردستانی که من با کولبرهای دردمند و شرافتمندش می شناسم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۳    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی حمله تروریستی به یک شرکت تجاری در جلال آباد افغانستان که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن از مردم عادی شد را محکوم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۸    
فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا طی سه روز با انجام 16 دیدار در غرب و شرق آسیا آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۸    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از بسته شدن 46 سایت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما از ابتدای اردیبهشت تا اواسط اسفند ماه امسال خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
نجات ماهی های زاینده رود، کشف و ضبط پنج قطعه هوبره در زیرکوه، مرگ محیط بان خوزستانی، حیات دوباره جازموریان، پایش آنلاین وضعیت تالاب گاوخونی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۳    
عصر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با دو دستگاه خودرو سواری بر روی پل غدیر در مسیر شمال به جنوب حجم ترافیک افزایش یافت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۷    
رییس جمهور افتتاح راه آهن قزوین – رشت را دستاوردی ارزنده برای مردم استان گیلان، ایران و منطقه دانست با بیان ضرورت تسریع در تکمیل این خط ریلی تا انزلی و آستارا تاکید کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۹    
اخبار را زیر ذره بین رادیو ایمنا بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۳    
رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بنا بر پیش بینی ها، سال 2020 سود خالص سامانه رزرواسیون خارجی به سه میلیارد دلار می رسد و راه اندازی سامانه E.reserving ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۹    
سامانه های رزرواسیون منازل استیجاری و میز خدمت شهرداری اصفهان امروز ( چهارشنبه) با حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۲    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۶    
گلپایگان- سرپرست شهرداری گلپایگان با بیان اینکه سه هزار درخت در هفته درختکاری در شهر گلپایگان غرس می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۳    
دانلود فیلم هزارپا با بازی رضا عطاران و جواد عزتی توانسته است پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۷    
دادستان تهران گفت: خرید و فروش ارز در معابر جرم است و این معاملات باید در سیستم بانکی و موسسات معتبری انجام شود که بانک مرکزی اعلام می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۷    
نطنز-شهردار بادرود گفت: تعداد چهار هزار اصله درخت در معابر اصلی و فرعی شهر بادرود غرس شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۸    
شهرضا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا از برگزاری نمایشگاه 40 هنر معاصر در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۴    
گلپایگان- مدیرکمیته امداد گلپایگان گفت: سال گذشته در جشن نیکوکاری 330 میلیون تومان کالای غیر نقدی و 23 میلیون تومان وجه نقدی جمع آوری شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۶    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: دو سامانه رزرواسیون منازل استیجاری و میز خدمت، سعی در رفع مسائل گردشگری داشته و در جهت تحقق شعار به اصفهان رو طراحی و راه اندازی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۴    
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: دو واحد صنفی شیرینی فروشی و یک واحد تولید فرآورده های گوشتی طی 24 ساعت اخیر در اصفهان شناسایی و پلمب شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۱    
شهردار اصفهان گفت: اگر اصفهان قصد دارد در راستای شهر هوشمند قرار گیرد باید در این حوزه فناوری، خلاقیت و نوآوری داشته باشد تا بتواند خدمات خوبی را به مردم ارائه دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۰    
نطنز-نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ و حراست از محیط زیست جزو اولویت های ملی به شمار می آید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۵    
یک مجسمه ساز گفت: مجسمه تجسم جنبه های پنهان تاریخ و فرهنگ یک ملت است به یک مجسمه نباید به عنوان مبلمان شهری نگاه شود این نمادها تنها تزیین کننده شهر نیستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۶    
امروز ( چهارشنبه 15 اسفندماه) به مناسبت روز درختکاری 44 درخت چنار در گذر فرهنگی چهارباغ از سوی شهرداری و سازمان پارک ها و فضای سبز شهری کاشته شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۴    
به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) دو اصله نهال میوه غرس کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۵    
مستند بلند سینمایی "ترور سرچشمه" به کارگردانی محمدحسین مهدویان از 15 اسفند در گروه هنر و تجربه اکران می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
نایب رییس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر نرخ نامه مصوب و معتبری وجود ندارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۷    
استفساریه شهرداری تهران در مورد تعیین تکلیف پرونده هایی که در پی لغو مصوبه برج باغ معطل مانده بودند در شورای شهر تهران بررسی و کلیات آن به تصویب رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۶    
رییس کل گمرک ایران گفت: بر اساس آخرین تصمیم گیری ها خودروهایی که تا 16 مرداد به گمرک وارد شده بود در صورت استفاده از ارز دولتی و سیستم بانکی امکان ترخیص برای آنها فراهم شد ولی با پیگیری های متعدد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۷    
انگار رسم شده است که هر دو سال یکبار پنج روز در تقویم ماه آخر عده ای با روحیه کودکانه و خیال پرداز دور هم جمع شوند و مخاطبان نیز در سانس های فشرده هر دو ساعتی بیش از 10 فیلم ببینند و نام این گردهمایی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۶    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از واژگونی سمند حامل اتباع افغانی در محور نایین و کشته و مجروح شدن 9 سرنشین این خودرو شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۰    
سرو ابرکوه معروف به سرو زرتشت با قدمتی حدود پنج هزار سال به عنوان یکی از کهنسال ترین درختان دنیا، از عجایب خلقت است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۸    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲    
صبح امروز مراسم روز درختکاری با شعار هر نهال، یک امید با حضور مدیران شهر، اعضای شورا و جمعی از شهروندان اصفهانی در اراضی پروژه مرکز همایش های بین المللی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۹    
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در صفحه توییتر خود از تصویب قیمت جدید بلیت قطار شهری اصفهان، در کمسیون تلفیق خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۳    
رئیس جمهور با اشاره به این که در شرایط عادی و معمولی نیستیم، بلکه در دوران جنگ اقتصادی و روانی به سر می بریم، گفت: عقب نشینی به معنای از دست دادن همه دستاوردهای تاریخی ملت ایران است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۷    
دقایقی پیش مراسم رونمایی از سامانه های رزرواسیون منازل استیجاری و میز خدمت شهرداری هم اکنون با حضور شهردار اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۷    
رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهراصفهان گفت: سرمایه گذاری خطر پذیر صنعتی پرسود است که نیاز به دانش دارد، اگر این سرمایه گذاری در اصفهان آغاز شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۵    
سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که چندی پیش پستش را در هیئت مدیره باشگاه از وی گرفتند با انتشار پستی درصفحه اینستا گرامش به مدعیان ذوبی طعنه زد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۰    
شهردار اصفهان گفت: در پروژه های عمرانی با روش جا به جایی که کاملا علمی و جهانی است، توانستیم درختان را حفظ کنیم. می توانستیم این درختان را قطع کنیم، اما از ابتدا بنای مدیریت شهری این نبود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۸    
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حفظ فضای سبز شهر در واقع حفظ برند شهری است و این ظرفیت را باید با ارزش افزوده ای تحویل آیندگان دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۷    
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران(دافوس) اعلام کرد که دانشجویان نظامی از کشورهای هند، پاکستان و عمان در حال طی کردن دوره های آموزشی در این دانشگاه هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۸    
فیلم سینمایی "پسر قبرستان" به کارگردانی مجید کاشی فروشان و تهیه کنندگی آرش رنجبر با فضایی اجتماعی و ماورایی در اصفهان در حال تولید است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۸    
واروژ میناسیان، رییس شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران در پیامی از زحمات و تلاش بی شائبه استاندار اصفهان در سفر نخست وزیر کشور ارمنستان به اصفهان تشکر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۰    
صد و پنجاه و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۶    
رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مسئولان شهری و استانی مانند همه شهروندان حق دارند که نسبت به عملکرد شهردار اظهار نظر کرده و موضع موافق یا مخالف خود را مطرح کنند اما برخی صحبت ها مبنی بر اینکه آنان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۸    
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: در شهر اصفهان سه میلیون و 700 هزار اصله درخت که هویت تاریخی، سند مهم و فیلتر هوا و فضای سبز شهر به شمار می رود، وجود دارد که برای حفظ آنها باید تلاش کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۸    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی از سمت غرب وارد استان اصفهان می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۵    
رییس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه رقابت های ورزشی اتحادیه زنان کارگر کشور در قالب المپیاد برگزار می شود، هر ساله یک استان میزبان این رقابت ها است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به لزوم توجه شهروندان اصفهانی برای اهدای خون گفت: مصرف خون در نیمه دوم اسفند ماه به دلیل افزایش اعمال جراحی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: طی یکسال اخیر نه تنها درختی در شهر قطع نشد، بلکه درختان آسیب دیده و در مسیر اجرای پروژه های عمرانی به مکان های مناسب دیگر انتقال داده شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۸    
رمل های مطلوب، شن خوب، منظره زیبا و شب های پر ستاره؛ تمام این ها کافی است تا در یک کویر زیبا برای شب کمپ بزنیم؛ کویری که چالش رانندگی بر روی رمل ها و شن آن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۴    
پارک های آوکلند آمریکا بار دیگر به عنوان بهترین و بزرگترین فضاهای سبز در جهان شناخته شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
دقایقی پیش آیین درختکاری شهرداری اصفهان با عنوان هر نهال، یک امید با حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر در اراضی سالن همایش های بین المللی اصفهان آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۲    
شهرضا - مسئول فضای سبز شهرداری شهرضا گفت: همزمان با روز درختکاری، شش هزار اصله نهال درختان غیرمثمر بین شهروندان توزیع می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۹    
رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان معتقد است مربیان ورزشی بیشترین نقش را در سلامت و یا بروز آسیب در ورزشکاران دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۸    
شورای پول و اعتبار افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن با قابلیت تبدیل به فروش اقساطی در بانک های تجاری و بانک مسکن را تصویب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۳    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فصل بهار و همزمان با هفته درختکاری خاک غنی شده در ایستگاه های ثابت بازیافت خشک عرضه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۴    
شاخص کل بورس امروز 0.64 درصد کاهش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۰    
رییس جمهوری با اشاره به افتتاح پروژه های مختلف در گیلان گفت: افتتاح راه آهن قزوین - رشت مهمترین پروژه سفر به استان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۰    
مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان از پیشرفت40 درصدی ساخت مجموعه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در این منطقه خبر داد و گفت: این مجموعه در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۰    
عطرغذاهای خوشمزه مادربزرگ، داستان های ناب کودکی، شکلات های رنگی و تسبیح تربت پدربزرگ تنها حس های خوبی است که از دوران کودکی به خاطر داریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۰    
بررسی های جدید محققان انگلیسی نشان می دهد که مصرف روزانه نوشیدنی های دارای کاکائو برای مدت 6 هفته، علائم بیماری ام اس شامل خستگی را به طور چشمگیری کاهش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۱    
دیدار فراکسیون امید با سید اصلاحات، مقدمه چینی برای استیضاح ترامپ، راز سکوت دولت و توییت های جنجالی معاون اول رییس جمهور از مهمترین عناوین روزنامه های امروز چهار شنبه-15 اسفندماه- است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۸    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در ایام نوروز در قالب طرح آرامش بهاری، ظرفیت اسکان دائم برای بیش از هشت هزار نفر در روز برای زائران و گردشگران در بقاع متبرکه و امامزادگان استان اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۸    
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه 15 اسفند ماه با میانگین عدد 47 در وضعیت پاک ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۳    
دو تن از سناتورهای دموکرات آمریکا در یادداشتی مشترک در روزنامه واشنگتن پست خواستار اقدام فوری و قاطعانه کنگره برای ممانعت از اقدام نظامی دولت کنونی آمریکا علیه ایران شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۴    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید تهدید کرد در صورتی که کره شمالی برنامه تسلیحات هسته ای خود را کنار نگذارد، آمریکا تشدید تحریم ها علیه این کشور را بررسی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۰    
نطنز- رییس اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: با اختصاص 700 تن قیر، عملیات آسفالت ریزی باند دوم محور بادرود_کاشان به طول 26 کیلومتر آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۶:۴۵    
رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح "اصفهان2020" تحت عنوان "اصفهان شهر گردشگری، هنر و میراث فرهنگی" نقطه عطفی برای اصلاح مسیر توسعه شهر اصفهان خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۷:۰۸    
مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد گفت: با همکاری انجمن های مردم نهاد و مشارکت مردم، روز 28 اسفندماه خانه تکانی تکیه میر فندرسکی این مجموعه تاریخی و فرهنگی انجام و روز 29 اسفند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۵:۰۰    
در شرایطی که دولت حسن روحانی با یکی از پیچیده ترین بحران های بین المللی ناشی از خروج آمریکا از برجام، بازگشت تحریم های بین المللی و البته ائتلاف عربی-عبری برای نا امن سازی ایران مواجه است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۱:۴۰    
شهرضا - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: نخستین و مهمترین هدف دشمن در مقابله با انقلاب و ارزش های اسلامی، تضعیف مبانی خانواده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۱:۱۴    
دهاقان_در سال های اخیر باتوجه به خشکسالی های پی در پی گلخانه ها محیطی آرام برای کشاورزی به شمار می روند و با تولید محصولات با کیفیت ضمن اثبات این موضوع حضوری پررنگی را در بازارهای داخلی کشور و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۴    
جایگاه پوشاک در سبد کالای خانوار به دلیل افزایش قیمت ها در آستانه شب عید دیگر مانند گذشته نیست و امسال خریداران بیشتر ترجیح می دهند مایحتاج اولیه و کالاهای اساسی تر را خریداری کنند تا هزینه ای برای ...