پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۰۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۶    
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: می دانستیم اگر کار را به اصفهان بکشانیم، می توانیم بازی بهتری نسبت به تبریز ارائه دهیم و قهرمان شویم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: وام ضروری نوبت های ششم و هفتم بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق عصر دیروز (پنجشنبه) به مبلغ پنج میلیون تومان به حساب آنان واریز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
رئیس پلیس بین الملل ناجا از موافقت با پیشنهاد پلیس جمهوری اسلامی ایران برای ثبت روز "شهدای پلیس ایران "در تقویم جهانی همزمان با 7 مارس (16 اسفند ماه) خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۹    
مصرف دارو در سفر، امکان شناسایی جنین لب شکری با سونوگرافی و درمان ایدز کشف شد را در بسته سلامتی ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۹    
لیلیت تریان از مجسمه سازان پیشکسوت ایران پنجشنبه، 16 اسفند ماه در سن 88 سالگی درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۳    
شهرضا - معاون اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید همت با تکیه بر شجاعت کم نظیرش در مناطق جنگی کردستان در برابر تجزیه طلبان ایستادگی کرد و در دوران دفاع مقدس در جایگاه فرماندهی توانمند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۶    
سکته مغزی در شرایطی رخ می دهد که مغز میزان خون کافی به دلیل انسداد یا پارگی عروق دریافت نمی کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع دیگری که دغدغه کارکنان شهرداری بوده و نمایندگان مجلس در کمیسیون اجتماعی حال پیگیری آن هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۶    
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: از گذشته ارزش های دینی با هنر ایرانی در کنار هم بوده اند و این تلفیق باعث رشد هنر می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۹    
در بسته خبری امروز از کشف 30 سکونتگاه با قدمت 40 هزار ساله در داراب تا افزایش ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی قزوین و رانش کوه در شهرستان طالقان را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۹    
رییس سازمان غذا و دارو گفت: ایران در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی سالیانه 25 میلیون دلار صادرات به کشور عراق دارد و ظرفیت افزایش صادرات را تا مرز 200 میلیون دلار در این بازار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۳    
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: شهردار اصفهان همواره بر تکریم و توجه به کارکنان شهرداری و خانواده آنها به عنوان سرمایه های این نهاد تاکید دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۴    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طی دو سال گذشته علی رغم وجود مشکلات ناشی از بدهی های کلان شهرداری از دوره قبل با تلاش کارکنان شهرداری مشکلات پشت سر گذاشته شد و امروز با سربلندی می گوییم هیچ خدمتی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۹    
کمیته اخلاق با صدور اطلاعیه ای از لغو دستور موقت مرتبط با بازیکن تیم استقلال تهران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۹    
در خیابان کمال اسماعیل به سمت میدان انقلاب ،میدان انقلاب به سمت شمال پل آذر و خیابان مطهری شاهد تردد ترافیکی سنگین هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۹    
شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: دشت مهیار نیز مانند سایر دشت های کشور در خطر فرونشست زمین قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۶    
سمیرم- نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: قانونی برای منع حضور چندین دوره ای برای نمایندگان وجود نداشته و این قانون تنها برای انتخابات ریاست جمهوری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۷    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه کمبود منابع آبی محدویت برای توسعه نیست، گفت: شهرستان اردستان باید از این پس در بخش کشاورزی و صنایع برای افزایش بهره وری و مشاغلی با نیاز آبی کم سرمایه گذاری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه ی قضائیه منصوب کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۳    
تیم فوتبال ذوب آهن در جریان هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران توانست با شکست پدیده مشهد به یک برد ارزشمند دست پیدا کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۶    
شهرضا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران و مقابله با تهدیدات به مدیرانی کارآمد و شیفته خدمت نیاز دارد که برای حفظ جان و مال مردم منتظر ابلاغ و دستور دولتی نباشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۸    
نیمه نخست دیدار پدیده شهر خودرو و ذوب آهن با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۶    
سمیرم- شهردار سمیرم گفت: بیش از 36 هزار اصله درخته و بوته گل به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در سمیرم توزیع و کاشته شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۸    
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در فینال مسابقات لیگ برتر فوتسال آقایان مقابل میهمان خود تن به شکست داد تا قهرمانی این فصل به نام مس سونگون ثبت شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۹    
اولین نمایشگاه گروهی طراحی طلا و جواهر در اصفهان در نگارخانه سیتی سنتر اصفهان عصر امروز پنجشنبه شانزدهم اسفندماه افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۷    
تیم مدیریت کمپانی اپل در اطلاعیه ای اعلام کرده است که در آغاز سال جدید میلادی (2019) 1.4 میلیارد گوشی اپل فعال در دست مردم جهان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۷    
شهرضا - رییس اداره برق شهرضا از پایان پروژه تعویض چراغ های 50 وات بخار سدیم چهار شهرک حاشیه ای این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۹    
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مردم اصفهان از اول انقلاب تا کنون شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و در حقیقت پاسدار اصلی انقلاب اسلامی هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۴    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان وحومه گفت: تفکر جهادی را باید در همه عرصه ها حفظ کنیم تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا که جان خود را برای دفاع از کشور دادند، حفاظت کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۸    
شهرضا - نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تخلیه غیرقانونی نخاله های شهری در اطراف شهر، به تهدیدی علیه سلامتی شهروندان شهرضایی تبدیل شوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۱    
شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: نباید همه امکانات کشور به پایتخت محدود شود، مردم شهرضا از بی عدالتی و تبعیض گلایه دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۳    
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت:تنها تیمی که این فصل از داوری ها ضرر کرده ما بودیم، سکوت قلعه نویی بسیار معنادار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۶    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۳    
برخوار- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوار گفت: امسال همزمان با هفته نیکوکاری کمک های مردمی در 17 پایگاه سیار و ثابت در برخوار جمع آوری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۸    
رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان اصفهان گفت: ماهی نیست که مردم اصفهان در آن شهدا را تشییع نکند و این مردم به معنای واقعی کلمه شهید پرور هستند و برای قدرانی از شهدای خود از هیچ کاری فروگذار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
شهرضا - مدیرکل دفتر امور شهری و شورها استانداری اصفهان گفت: مهمترین ظرفیتی که شهرداران باید برای شناسایی و تقویت آن اقدام کنند، گردشگری و رونق صنعت توریسم است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۹    
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از استقرار 16 ایستگاه تاکسی در نقاط پرتردد شهر در ایام نوروز خبرداد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۲    
صد و پنجاه و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۲    
ایران و کشورهای همسایه در هفته ای که گذشت شاهد تحولات مختلفی بوده اند، اما همکاری نظامی قطر و انگلیس ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۸    
عضو شورای شهر تهران گفت: حتی با ساخت یک برج نیز در باغ های تهران مخالفم و به استفساریه شهردار تهران در مورد صدور پروانه ساخت در 62 باغ رای مثبت ندادم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۹    
کارشناس پیش بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر آغاز فعالیت سامانه بارشی از فردا بعدازظهر بر آسمان استان است که تا روز شنبه اکثر مناطق استان را در بر می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۹    
کتاب ها در دنیای خودشان می توانند رازهای زیادی داشته باشند کافی است از خبرهای آن ها اطلاع پیدا کنید تا وارد دنیای جدیدی شوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۷    
رییس جمهور گفت: منطق و استدلال ما قوی و مطمئن است تا جایی که در دادگاه های بین المللی در برابر آمریکا موفق شده ایم و از میز مذاکره بحث حقوقی و جنگ ترسی نداریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۸    
شهردار کلیشاد و سودرجان گفت: غرس نهال هایی که مزین با نام شهدا است تجلی مردانگی و تشبیه استقامت آن بزرگ مردان و اقدام سبزشان است چرا که این ترکیبی بسیار زیبا از فرهنگ ایثار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۸    
دنیای رسانه ای امروز دیگر به یک فیلم اکتفا نمی کند، در حال حاضر در عصر کسب و کار سینمایی به سر می بریم و در این عرصه اثری برنده است که به دنباله های مستقیم، اسپین آف های سینمایی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۹    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: عملیات عمرانی اصلاح پیاده روها تا 25 اسفندماه پایان می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۸    
گیاهان زیبای بسیاری وجود دارند که به طور طبیعی به آب کمتری نیاز دارند و نسبت به خشکسالی مقاوم هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۶    
همین هفته قبل بود که همین جا نوشتم وقتی دولت شعار " تدبیر و امید" سر داد، تنمان لرزید که... اِی تف توی گوش شیطان که طی همین هفته، مجلس نشینان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: بر اساس آمار و اطلاعات با ارائه بسته تشویقی، امسال در کلانشهر اصفهان در مقایسه با سایر کلانشهرها رونق ساخت و ساز و تولید مسکن از رشد خوبی برخوردار بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
یک عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وجود سخنگو در دولت ها مرسوم بوده، این یک ضرورت برای همه دولت هاست اما اینکه چرا آقای روحانی مصلحت دیده اند در حال حاضر دولت سخنگویی نداشته باشد خودش باید پاسخگو ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: جوان 33 ساله بر اثر ریزش آوار منزل مسکونی واقع در خیابان کاوه جان خود را از دست داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۸    
تیران-در واپسین روزهای زمستان و نزدیک به ایام بهار که می شویم همه چیز رنگ و بوی دیگری می گیرد و همه عزم سفر می کنند تا دل به طبیعت بدهند و از داده های خدادادی لذت ببرند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۹    
یک کارشناس شهرسازی و معماری گفت: طرح جامع شهری باید بر مبنای نیاز روز طراحی شود؛ در این راستا اگر هر پروانه ای که صادر می شود روی نقشه ثبت شود همواره نقشه به هنگام شهر را در اختیار داریم و تصمیم گیری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۸    
متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری گفت: افراد دارای بیماری های روده ای و کسانی که مدام در معرض سرما و گرما قرار دارند و اشخاص مبتلا به بیماری دیابت در معرض ابتلا به سنگ کلیه قرار دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۶    
ملی پوش اصفهانی ووشو گفت: بعد از مسابقات اینچئون مصدومیت های متعددی داشتم که اجازه نمی داد به بالاترین سطح آمادگی برسم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
جدیدترین قیمت ها از برند تلفن همراه "هواوی" نشان می دهد که قیمت بیشتر مدل های این برند افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: در بازرسی های امسال کشف تعداد تخلفات در اصناف و واحدهای تولید مواد غذایی افزایش داشته است که می توان گفت مهم ترین دلیل این امر گرانی مواد اولیه است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۸    
صبح امروز با حضور پرشکوه مردم و جمعی از مسئولان کشوری و استانی مراسم تشییع شهدای سقوط بالگرد هوانیروز در میدان فیض اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۴    
خانه های رنگارنگ خیابان "NYHAVN" نماد قاره اروپا و یکی از پر جاذبه ترین مکان های دنیا برای عکاسی محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۲    
در میانه اسفندماه، چند قدم مانده تا بهار، روزش را گرامی می داریم. همان روزی که تک تکشان لباس سبز روشن و تازه شان را بر تن می کنند و این آرایش بهاری را برای نوید آمدن سال نو در همه جای شهر به نمایش می ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۶    
شهرضا – مدیر جهاد کشاورزی شهرضا از کشف 70 کیلوگرم سم کشاورزی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۷    
دهاقان –امام جمعه دهاقان گفت: هرگونه دستکاری غیر اصولی در محیط زیست و به خطر انداختن اکوسیستم یک نوع خودکشی است چرا که نه تنها زندگی انسان ها بلکه طبیعت را نیز نابود می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۱    
اولین ارائه کنندۀ طرح درس عکاسی دیجیتال در اصفهان گفت: مسائل گرافیکی دومین فاکتور تولید بازی های رایانه ای است یعنی آن چیزی که فرد با آن ارتباط برقرار می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۲    
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه 16 اسفند ماه با میانگین عدد 56 در وضعیت سالم ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۲    
سرپرست نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: گونه های وحشی حیوانات آبزی از جمله مار آبی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۳    
سازمان فضایی ناسا به تازگی اعلام کرده است که ایستگاه فضایی بین المللی میزبان راهپیمایی تاریخی زنان در ماه مارس خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۷:۲۹    
رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از توزیع مدادهای کاشتنی در بین شهروندان اصفهانی در هفته درختکاری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که با کمک نیروی دریایی رژیم متبوعش می تواند مانع از اقدامات ایران در دور زدن تحریم های نفتی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۶:۵۷    
دونده سابق تیم ملی دوومیدانی می گوید این رشته در اصفهان به عصای موسی نیاز دارد تا بتواند با یک معجزه این رشته ورزشی را زنده کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۸    
نماینده ایران در دفتر سازمان ملل با انتقاد از ارسال تسلیحات توسط آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای اروپایی به خاورمیانه بر لزوم پاسخگویی آنها به خاطر این اقدامات و حمایتشان از جنایات صهیونیستها و آل سعود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۷:۰۹    
رئیس جمهوری آمریکا گفت که اگر تصمیم کره شمالی برای بازسازی سایت آزمایش های موشکی صحت داشته باشد خبری بسیار ناامیدکننده خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۷:۰۳    
روایتی از فرمانده جنگ اقتصادی، عمل دولت به وعده خود، محاکمه دانه درشت های میلیون یورویی، توصیه های مقام معظم رهبری و ظاهر و باطن وام مسکن مهمترین عناوین امروز پنجشنبه-16 اسفندماه- روزنامه های کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۶:۱۴    
مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان از برگزاری یک دورهمی سبز در این منطقه خبر داد و گفت: در این ویژه برنامه آموزش شیوه های کاشت و نگهداری از گل ها و گیاهان، مصرف بهینه آب جهت آبیاری فضای سبز ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۴:۵۹    
یک استاد روابط بین الملل دانشگاه شهید بهشتی گفت: شرایط به گونه ای است که بیشتر کشورهای جهان معاهده پالرمو را پذیرفته اند و فقط چند کشور کوچک آفریقایی و کره شمالی و ایران هنوز به این کنوانسیون وارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۰:۲۹    
صادرات میوه در ماه های گذشته و پس از بالا رفتن نرخ ارز چند برابر شده و کشورهای همسایه با خرید میوه های ایرانی به قیمت بالا باعث شدند که تولیدکنندگان صادرات را بر عرضه داخلی ترجیح دهند.