پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۴۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۵:۴۷    
نمایندگان استان اصفهان در هفته ای که گذشت اظهارنظرهای مختلفی پیرامون مسائل مهم کشور انجام دادند، اما تلاش برای توجه دادن مجلس به مشکلات معیشتی مردم و اعتراض به عملکرد هیات رییسه در قبال حقوق های ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۸    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل بیش از 16 رأس دام قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۶    
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: مهلت ارسال داستان به سومین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود تا پایان روز 30 فروردین ماه 1398 تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۷    
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، از تصمیم اخیر گروه ویژه اقدام مالی (FATF) درباره ایران ابراز خرسندی کرد و به اعضای این سازمان به اصطلاح غیرانتقاعی و غیردولتی تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
استقلال تهران و ذوب آهن در دیداری معوقه از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر امروز از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصف هم می روند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به 141حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۲    
گروه خودروسازی سایپا تحویل خودرو به مشتریان را در بهمن ماه به 2 برابر افزایش داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۳    
دو نماینده والیبال قاره آسیا در بازی های المپیک 2020 توکیو قطعا حضور خواهند داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۷    
تیم فوتبال النصر با پیروزی برابر الفیحاء به تعقیب و گریزش برای کسب عنوان قهرمانی ادامه داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از آغاز مرحله سوم رهاسازی آب از سد مخزنی بوکان به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی 98-1397 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۹    
رییس فدراسیون فوتبال در تماس تلفنی با مهاجم ملی پوش ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ، عملکرد درخشان وی در لیگ اروپا را مورد تمجید قرار داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی، ضمن تکذیب مباحث مطرح شده مبنی بر کمبود گندم و آرد گفت: گندم و آرد به اندازه کافی و با قیمت مناسب درکشور وجود دارد، سیلوها انباشته از گندم است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۳    
به گفته رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تاکنون 13 تن در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش زاهدان دستگیر شده اند که دو نفر آنها زن هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۰    
شهرضا - مدیر جهاد کشاورزی شهرضا گفت: این شهرستان از نظر کیفی رتبه نخست و از نظر کمی د رتبه سوم استان تولید عسل را در اختیار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۱    
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر ساوه گفت: مدیران شهری باید به جای اینکه با سرعت به سمت هوشمندسازی شهرها پیش بروند، باید برای داشتن شهروندانی هوشمند اقدام کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۸    
نمایندگان مجلس با دو پیشنهاد برای سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین مخالفت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۵    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اهواز گفت: وجود حمل و نقل عمومی خوب یکی از شاخصه های مهم یک شهر خوب است، از این رو باید زیرساخت های آن را تقویت و مردم را به استفاده از آن تشویق کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۹    
تو دلمون داریم می شمریم که میان به من و کارلوس میگن شما ظاهرتون یه جوریه ، منشوریه ، نمیتونیم تصویرتونو پخش کنیم . برید تو همون تیمتون بی سر و صدا بازی کنید. ما هم میگیم چشم عباس آقا!
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: اگر نقاط حوادث را شناسایی و شهر و شهروندان را در برابر حوادث با راهکارهای آموزشی واکسینه کنیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۰    
در هر دو مسیر شمال و جنوب خیابان شمس آبادی ترافیک سنگین و توقف غیر مجاز دوبل منجر به قفل شدن این خیابان شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۹    
شهردار بافق گفت: برای زیست پذیر شدن شهرها باید در خصوص طراحی شهرها عالمانه اندیشید و از تمام ظرفیت های علمی و دانش در مباحث شهرنشینی استفاده کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۴    
سرپرست شهرداری شهرضا گفت: روزانه 70 تن زباله در شهرضا جمع آوری می شود که این میزان در روزهای پایانی سال تا 120 تن در روز افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۴    
تیم فوتبال پرسپولیس با توقف برابر نفت مسجد سلیمان فرصت صدرنشینی را از دست داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۹    
با پایان مهلت قانونی ارسال آثار، شش هزار و 32 اثر از هزار و 210 شرکت کننده به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی عکس آب ارسال شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۰    
در بخشی از پیام لشکر 14 امام حسین (ع) خطاب به مردم اصفهان آمده است: درود خدا برشما که لاله های خونین لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) را که در دفاع از امنیت مرز های ایران اسلامی به شهادت رسیدند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۲    
اخبار را زیر ذره بین رادیو ایمنا بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۲    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:برای وضع پایه های مالیاتی جدید باید برنامه ریزی و بازنگری در قوانین صورت پذیرد. ⁧‫
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۲    
شهرداری می تواند برای تخریب یا اصلاح سقف بازارها و دالان های عمومی و خصوصی و ساختمان هایی که محل صحت عمومی تشخیص می دهد پس از موافقت انجمن شهر و جلب نظر اداره بهداری هر محل بر وفق تبصره دوم از ماده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
بر اساس آمار سال 1393، سهم بخش خصوصی بر اساس رویکرد مالکیت 47.33 و براساس مدیریت 45.76 بوده است. فعالان اقتصادی تاکید می کنند اگر سهم اقتصاد معیشتی را از درصدهای متعلق به بخش خصوصی در اقتصاد کم کنیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۸    
یک نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تصویب کامل لوایح FATF گفت:با ابزار شفافیت جانب ملت را بگیریم و از افزایش مشکلاتشان بکاهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۰    
رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دو تیم فوتبال بانوان صادر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
مدیر اداره امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان گفت: اولین رویداد استارتاپ کارآفرینی اجتماعی، با هدف ایده پردازی در حوزه آسیب های اجتماعی از هشتم تا دهم اسفندماه در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون 5600 حلقه لاستیک بین 2800 نفر از رانندگان دارای خودروی مجهز به تاکسی متر شهر اصفهان توزیع شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۸    
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: به دلیل واقع شدن منطقه سه در محور گردشگری اصفهان که با حجم وسیع از میهمانان نوروزی روبرو است، حال و هوای این منطقه در نوروز تغییر می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۵    
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دان کلوف در حالی روزهای 9 تا 12 اسفندماه در شهر روسیه برگزار می شود که با مشخص شدن کشتی گیران حاضر در این مسابقات، ظاهرا سطح این رقابت ها بالا است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۵    
ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیمای ای تی آر پرواز تهران- یاسوج گلباران می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۸    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون 5600 حلقه لاستیک بین 2800 نفر از رانندگان دارای خودروی مجهز به تاکسی متر شهر اصفهان توزیع شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۲    
کارشناس پیش بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: با گذر امواج ناپایدار از استان شاهد بارش برف در مناطق غربی و جنوبی استان و بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و مرکزی استان خواهیم بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه امروز کشور نیازمند اقدام عملی و کارآفرینی جوانان است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۳    
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید 10 درصد از درآمدهای برگزاری کنسرت را به خزانه داری کل کشور واریز کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۰    
سرپرست گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت اصفهان گفت: بیماری های قلبی و عروقی، سکته های مغزی، سوانح ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۰    
برنده مقام سوم در جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان گفت: در جامعه کنونی ما هنر در درجه چندم از اهمیت است و به همین دلیل برگزاری جشنواره ها و برنامه های هنری به رشد هنرمند کمک شایانی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۷    
نیروهای مسلح موظف به کسر کمک هزینه مسکن کارکنان ساکن در خانه های سازمانی از حقوق ماهانه آنها شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۸    
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: امسال شعار هفته درختکاری "هر نهال، یک امید" است و از فردا تا 12 اسفندماه ثبت نام توزیع 40 هزار نهال بین شهروندان اصفهانی انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۵    
پنجمین شماره از نشریه شهرگاه با موضوع نگرش های نو در حمل و نقل شهری منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۹    
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان گفت: ساخت بند یا سد آبخیزداری خلاف قانون نیست زیرا برای آن ها مصوبه وجود دارد اما بر اساس قانون نباید بر رودخانه دائمی سد ایجاد کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۷    
مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان گفت: در روزهای پایانی سال، ترافیک شهری 15 تا 20 درصد افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۶    
رییس جمهور با بیان اینکه پیشرفت از آزادی شروع می شود، یادآورشد: پیشرفت علم، دانش و فناوری از آزادی و محیط مناسب آغاز می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۴    
هزینه ای که توسط اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور احداث و نگهداری از بناهای تاریخی، مساجد و حوزه های علمیه پرداخت می شود، مالیات به حساب می آید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۴    
با توجه به برگزاری بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر و تعویق بازی سپاهان در این هفته، افراد زیادی به صدر جدول چشم دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۱    
سازمان تعزیرات حکومتی مکلف به شناسایی و واریز دارایی های محکومان تعزیرات حکومتی به خزانه داری کل کشور شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۶    
زائران اربعینی که از طریق مرزهای زمینی وارد کشور عراق بشوند، از پرداخت عوارض خروج معاف هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۳    
رییس اداره حفاظت محیط زیست نجف آباد از شناسایی و تخریب 35 حلقه چاه غیرمجاز زغال در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۷    
مجسمه "فضانورد افتاده" اثر پل ون هویدانک روز گذشته -جمعه سوم اسفند ماه- از سوی شرکت بین المللی art & colture به موزه هنرهای معاصر اصفهان اهدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۵    
بخشی از لوکیشن فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی در روستای بنود اکنون به منطقه گردشگری در شهرستان عسلویه شده است. لوکیشنی که عارضه های زمینی هم به کمک جذابیتش آمد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۱    
تیم فوتبال ذوب آهن در حالی به مصاف استقلال می رود که در یک فصل و نیم اخیر برابر این تیم بازنده نبوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
یک مشاوره خانواده گفت: فرزندان خانواده هایی که با سبک دیکتاتوری و هم فرزندان خانواده های سهل گیر هر دو از جسارت کافی برخوردار نیستند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
نمایندگان مجلس در جلسه امروز با واریز 800 میلیارد تومان به خزانه از محل بازپرداخت وام های دانشجویی موافقت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۰    
آستان قدس رضوی، بنگاه های اقتصادی نیروهای مسلح و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به جز در موارد استثنا موظف شدند مالیات به خزانه کل کشور واریز کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۴    
زمانی که کارلی پس از یک سال تحصیل در رشته حقوق دانشگاه UCLA به پدرش گفت که تصمیم دارد از تحصیل در این رشته صرفه نظر کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۱    
اکران فیلم های جدید پیش از آغاز نوروز، یخ گیشه در روزهای سرد زمستان را آب کرد، تا جایی که "آشغال های دوست داشتنی" که به تازگی رفع توقیف شده است، در افتتاحیه خود به فروش قابل توجهی دست یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۰    
سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: به بازیکنانم گفتم از شما بُرد نمی خواهیم فقط خوب بازی کنید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۸    
شرکت های بیمه باید سه هزار میلیارد ریال از محل حق بیمه شخص ثالث به خزانه داری کل کشور واریز کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۵    
بانک مرکزی مجاز شد برای بازپرداخت وام شرکت های ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی به کشورهای خارجی مهلت تعیین کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۵    
عوارض گمرکی و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی 10 درصد افزایش پیدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۷    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان از پیش بینی احداث مرکز معاینه فنی خودرو در خیابان امام خمینی خبر داد و گفت: تا دهم اسفندماه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۸    
عضو کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه دولت باید از تولیدکنندگان کالاهایی با عوارض زیست محیطی، تا سقف 1000میلیارد تومان عوارض دریافت کند، گفت: تبدیل زباله ها به انرژی همچون برق ضروری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۵    
قرار گرفتن اصفهان در انتهای جدول احساس خوشی داشتن و به دنبال آن بیرون آمدن تیترهایی با این عنوان که اصفهانی ها شاد نیستند! چند روزی است که همراه شده با این پرسش ناخوشایند که چرا اصفهانی ها شاد نیستند؟
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۵    
یک مخترع،دستگاه اکران خودکاری را برای سالن های سینمایی طراحی کرده که قابلیت برنامه ریزی اکران های یک هفته یک سالن را دارد و نسبت به محصولات مشابه 10 برابر ارزان تر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۵    
جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد و همچنین به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران 15 ستاد اجرایی در مناطق مختلف شهر آغاز به کار کرده اند تا امر مهم هدایت و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۵    
مجسمه "فضانورد افتاده" اثر پل ون هویدانک روز گذشته -جمعه سوم اسفند ماه- از سوی شرکت بین المللی art & colture به موزه هنرهای معاصر اصفهان اهدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۳    
شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: امکانات ورزشی در مناطق محروم روستایی و کمتر توسعه یافته این شهرستان در سالیان اخیر افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۳    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: پاسداشت حقوق و تکریم مقام زن از مهمترین آرمان های انقلاب است و باید از هر فرصتی برای این منظور استفاده کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۸    
بررسی های جدید محققان نشان می دهد که بیماری های لثه، سلامت قلب و مغز افراد را در معرض خطر قرار می دهد و نقش موثری در ابتلا به انواع سرطان ها دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۹    
یک کارشناس اقتصاد شهری گفت: شهرداری ها با افزایش خدمات در حوزه الکترونیکی می توانند درآمدهای پایدار ایجاد کنند و در این مسیر شهر توکیو در ژاپن می تواند الگوی مناسبی برای کلان شهرهای ایران باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۶    
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات سفت کاری پروژه سالن اجتماعات و پارکینگ گلستان شهدا خبر داد و گفت: اکنون پروژه در مرحله برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار برای انجام نازک کاری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۱    
نرخ برخی انواع میوه و تره بار در بازارهای روز کوثر با افزایش جزئی همراه بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۵    
فریدونشهر- مدیر جهاد کشاورزی فریدونشهر گفت: تکمیل طرح انتقال آب و سایر مزارعی که از تونل چشمه لنگان خسارت دیده اند 14 سال مانند استخوان درون زخم مانده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۷    
یک کارشناس شهرسازی گفت: اگر مدیریت شهری نتواند جایگاه مردم را اداره امور شهر تعریف کند سرخوردگی و احساس مفید نبودن در شهروندان پدید می آید و آنها خود را در سرنوشت شهر اصفهان شریک نخواهند دانست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۸    
اصفهان که به نیمۀ جهان معروف است با داشتن میراث ملموس و ناملموس متنوع به عنوان یکی از جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی شناخته می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۵    
صد و چهل و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۳    
اولتیماتوم نرم به مجمع تشخیص مصلحت نظام ، هشدار فرمانده سپاه قدس به پاکستان، گلایه از رابطه یک طرفه با اروپا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۳    
بررسی های جدید محققان نشان می دهد مبل ها و کف پوش های وینیلی (vinyl)، دارای مواد شیمیایی سمی هستند که سلامت کودکان را در معرض خطر قرار می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۷    
فرمانده نیروی دریایی دریایی ارتش گفت: هواناوهای ما امروز در منطقه حرف اول را می زنند و بدانید که ما همچنان قدرت برتر هواناو در منطقه خواهیم بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۷:۲۰    
استفاده از نیروی قشر جوان یکی از مهم ترین شاخص های بیانیه رهبر انقلاب در پایان دهه چهارم انقلاب اسلامی بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۶:۲۹    
یک کارشناس معماری گفت: مهمان نوازی رسم دیرینه اصفهان است که در فرهنگ اصفهان می تواند سبب افزایش کیفیت تجربه سفر برای گردشگران داخلی و خارجی شده و برای آن ها خاطره ای به یاد ماندنی را رقم زند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۶:۱۴    
نطنز- فرمانده انتظامی نطنز گفت: نگهبان یک شرکت خدماتی، شبانه پس از ورود به آزاد راه نطنز- کاشان، محدوده ورودی بادرود براثر برخورد با خودرو سواری جان باخت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۲:۳۵