پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۰۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف تعداد دو هزار و 500 عدد ترقه غیرمجاز توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۶    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، پایش ریسک سیستماتیک یا ریسک فراگیر در بازار سرمایه کشور را از برنامه های اصلی این سازمان دانست و اعلام کرد:نرخ مالیاتی برای شرکت های بورسی صفر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۲    
مربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به حضور هواداران پرشور تراکتورسازی تبریز در بازی های خانگی این تیم گفت: بازی امروز را به بزرگی و بازی بهتر تراکتورسازان باختیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۲    
دومین جشنواره تئاتر و نمایشنانه نویسی روح الله امروز _ جمعه 10 اسفند_ با حضور هنرمندان و استاندار اصفهان به کار خود پایان داد و برگزیدگان خود را معرفی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۷    
افشای نامه خصوصی عضو شورای شهر تهران به شهردار و اسناد دست داشتن شورای شهر لواسان در تغییر کاربری یک میلیون متر مربعی، انتصاب شهردار رشت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۴    
تهیه کننده پایتخت با اعلام این خبر گفت: با توجه به حال و روز بچه ها، فکر می کنم باید به ما فرصت دهند تا خودمان را پیدا کنیم؛ نمی توانیم بدون خشایار فعلاً پایتختی بسازیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۱    
سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو اصفهان گفت: بسکتبال طرفداران زیادی در اصفهان دارد و می دانستم مردم اصفهان ما را حمایت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۲    
در آخرین روز هر هفته خلاصه ای از مهمترین اتفاقات فرهنگی و هنری هفته ای که گذشت را در ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۱    
برکناری سعید آذری از عضویت در هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن، باخت سنگین رئال مادرید به بارسلونا، قهرمانی نامی نو اصفهان در لیگ برتر فوتسال بانوان و صعود یک پله ای شطرنج ایران در جهان از مهم ترین اخبار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۲    
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با انجام 4 دیدار به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۲    
استاندار اصفهان کار نمایشنامه نویسان را برای بیان اندیشه ها سخت دانست و گفت: هر بخش از متن نمایشنامه نویسان حاوی نکته ای است و از هر اندیشه ای نیز نکته ای را استخراج می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۰    
سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد گفت: سعی می کنیم در بازی دور برگشت با روحیه بالا وارد میدان شویم و شکست امروز را جبران کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۷    
مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: هدف از برپایی این جشنواره اشاعه افکار و سیره امام خمینی (ره) با زبان هنر و تئاتر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی از مدیریت 160 هزار میلیارد تومان سپرده ویژه 20درصدی بانک ها در راستای مدیریت بازار ارز خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۹    
تیم فوتبال سپاهان با شکست برابر تراکتورسازی بعد از 18 هفته در لیگ برتر شکست خورد تا صدر جدول را از دست بدهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۷    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: 80 هزار میلیارد ریال در بودجه سال آینده برای انتشار اوراق مشارکت به شهرداری ها اختصاص یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۹    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه سال 1398 قیمت مسکن مطلقاً جهش نخواهد کرد، گفت: سایت های مجازی و استارتاپ هایی که بتوانند امنیت مردم را تضمین کنند و به دفاتر املاک متصل شوند مورد تأیید ما ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۲    
سامانه راداری و کمک ناوبری معین40 و سامانه راداری پسیو ناصر40 با حضور فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۲    
نیمه نخست دیدار تیم های تراکتورسازی و سپاهان با پیروزی تراکتورسازی به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۰    
تیم نامی نو بسکتبال بانوان در دور رفت مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان موفق شد از سد میهمان خود بگذرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۰    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک تاثیر خشایار الوند تا سالیان سال در دیالوگ هایی که شخصیت های فیلمنامه هایش بر زبان آورده و در میان مردم رواج یافته مشهود خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۰    
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: با توجه به ابلاغ دفتر پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی تمام زوج های معلول باید مشاوره و آزمایش های ژنتیک را انجام دهند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۴    
چادگان- امام جمعه چادگان گفت: باید جهت بودجه ریزی به سمت افراد مستضعف جامعه سوق یابد، زیرا یاری کردن مستضعفان از سفارشات امام (ره)است و نباید در حق این قشر کوتاهی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۱    
برخوار- امام جمعه دولت آبادبا بیان اینکه رییس جمهور باید کابینه خود را برای مقابله با جنگ اقتصادی هماهنگ کند، ادامه داد: اولین شرط پیروزی در این جنگ ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۹    
شهرضا - امام جمعه موقت شهرضا گفت: احتکار ارزاق عمومی و بسیاری از معضلات اقتصادی که در حال حاضر کشور و انقلاب اسلامی را با چالش جدی مواجه کرده، ربطی به عملکرد دولت ندارد و مردم هم در آن مقصر هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۹    
شهرضا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا گفت: در حال حاضر چهار هزار و 400 نفر در قالب دو هزار و 393 خانوار روستایی و شهری در شهرستان شهرضا، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۶    
تیران--امام جمعه تیران و کرون گفت: زندان و تحمل حبس نباید تنها مجازات برای مجرمان و متخلفان از سوی دستگاه قضایی باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۲    
گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: اجلاسی که کشور ایران و سوریه در آن شرکت نکنند قطعاً محکوم به شکست است و شاهد بودیم که به اهداف خود نرسید و شکست خوردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۲    
نطنز- امام جمعه نطنز گفت: اجناس و کالاهای اساسی در شهر نطنز از همه شهرهای ایران گران تر بوده و این گرانی اقتصاد شهر را از رونق انداخته است .
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۹    
رییس هیئت مدیره شبکه ملی سازمان های مردم نهاد ناشنوایان ایران گفت: این سازمان با هدف جلوگیری از کار جزیره ای، تبایدل نظرات و نگرش ها و نیز پیگیری نیازهای بنیادین انجمن های سراسر کشور تاسیس شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۷    
ترکیب اولیه تیم فوتبال سپاهان برابر تراکتورسازی مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۲    
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه پرداخت یارانه ها تاثیرات منفی در کشور داشته است، گفت: عقب افتادن پرداخت حقوق کارمندان از جمله این تاثیرات نامناسب است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۸    
رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیش از دو سوم معلولیت ها ناشی از تصادفات است، گفت: تصادفات همچنان باعث مرگ و میر و معلولیت می شوند و برای مدیریت رفع آن نیازمند همت همه دستگاه ها هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۱    
نطنز- امام جمعه بادرود با بیان اینکه مسئولان باید جوابگوی خون های ریخته شده در جاده بادرود- کاشان باشند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برای احداث ساختمان جدید انجمن ناشنوایان آماده ایم وقف مشارکتی داشته باشیم تا این انجمن با همت اوقاف، تلاش بهزیستی و همراهی خیرین دارای مکانی مناسب باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۲    
سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: باید مشکلات و حواشی که در حین مسابقات هندبال به وجود می آید را با کمک یکدیگر حل کنیم و اجازه ندهیم این مسائل از طریق فضای مجازی گسترش یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون تلفیق برای مسکن معلولان افزایش اعتبارات را مدنظر قرار داده ایم و برای بیمه زنان بدسرپرست نیز 300 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۵    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به معرفی ورزشگاه های میزبان این رقابت ها پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۱    
سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: در دور برگشت مسابقات نتایج بهتری به دست آوردیم و در مجموع فکر می کنم عملکرد قابل قبولی در این دوره از رقابت ها داشتیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۲    
امروز بازار نفت و انرژی افزایشی است به طوری که نفت برنت 0.36، نفت سبک 0.37 و بنزین 0.0141 افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۸    
کارشناس پیش بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی بر آسمان استان است، بر این اساس افزایش ابر و بارش پراکنده باران برای اکثر نقاط استان پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۷    
فریدن- نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت گفت: با پیگیری های که انجام دادم سه دستگاه آمبولانس به شهرستان های حوزه انتخابیه اختصاص یافته است و مجوز دریافت دو دستگاه آمبولانس دیگر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۲    
مهم ترین چالش امیرقلعه نویی در دیدار برابر تراکتورسازی انتخاب جایگزین سعید آقایی است که با محرومیت این دیدار حساس را از دست داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۹    
با فریاد خوشحالی اش همه را سر جایشان میخکوب کرد، رو کرد به تماشاگر ها و گفت: دوست دارید برای تشویق تیم مورد علاقه تان به باشگاه بروید؟ ورزش رزمی را دوست دارید؟ سوالش انگار تمام معنای تئاترش را کامل ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۲    
معاون سازمان عملیات امداد و نجات هلال احمر کشور گفت: واژگونی اتوبوس در کیلومتر 48 اتوبان قم-تهران هشت کشته و 36 مصدوم بر جای گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۵    
رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از بودجه چهار هزار و 100 میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در سال 98، یک هزار و 294 میلیارد تومان به قطار شهری اختصاص یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۹    
شهر، استان اصفهان و کشور در هفته ای که گذشت با اخبار و رویدادهای مهم اقتصادی همراه بود که از مهمترین آنها می توان به افزایش 50 درصدی قیمت گل و گیاه در یکی از مهمترین و زیباترین مناسبت های سال یعنی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۲    
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدوارم اگر به واسطه احداث خط دو قطار شهری محدودیت هایی در تردد شهروندان ایجاد می شود با صبوری و نگاه به توسعه شهر بر ما ببخشند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که کنترل قیمت مسکن و اجاره بها بر عهده وزارت راه نیست، گفت: حدود 25 میلیون واحد مسکونی در کشور وجود دارد که بین 30 تا 40 درصد آنها فرسوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۹    
تماشاخانه ماه اصفهان از امروز میزبان علاقه مندان به هنر تئاتر با اجرای نمایش "خواب نامه ملیجکان" به کارگردانی مجید صدیقی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۷    
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه های اجتماعی با تبلیغات فریبنده سفر و اقامت در کشور ترکیه از شهروندان کلاهبرداری می کرد خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۲    
سفیر ایران در ترکیه بر لزوم توسعه مناسبات تجاری و گسترش همکاری اقتصادی بین دو کشور مهم منطقه تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۶    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران از برخورد سازمان تعزیرات حکومتی با گرانفروشی در واحدهای دانشگاهی در تهران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پشتوانه ارزی کشور باید با ارائه ارز صادراتی به سامانه نیما حفظ شود. ارزی که در حال حاضر وارد کشور می شود باید به واردات کالاهای اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم اختصاص ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۹    
جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب تا پایان سال 97 برای خرید خدمت سربازی خود فرصت دارند و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۱    
نطنز- رییس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: حادثه برق گرفتگی جوان 18 ساله ده آبادی را به کام مرگ کشاند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۵    
سخنگوی کاخ سفید در حساب کاربری اش در توئیتر تلاش کرد شکست مذاکرات میان آمریکا و کره شمالی را با توسل به تجربه توافق هسته ای ایران (برجام) توجیه کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۹    
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: طرح غربالگری شناسایی کودکان مشکوک به اضطراب در مهدهای کودک 15 شهرستان اصفهان آغاز شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۰:۵۹    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۴    
عرصه رقابت فعالان اقتصادی شهرستان های ایران برای گرفتن یک کرسی در هیئت نمایندگان اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور روز شنبه _یازدهم اسفندماه_ فراهم می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۰:۵۲    
هفته بیست و دوم لیگ حرفه ای عربستان با پیروزی النصر برابر الشباب پیگیری شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۷    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فکر می کنم اگر در بازی های آسیایی نتیجه خوبی بگیریم بتوانیم در لیگ برتر هم نتیجه بهتری بگیریم.