پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۵۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۹    
رییس کل گمرک گفت: در 11 ماه امسال 137 هزار تن گوشت گرم و منجمد وارد شده که این آمار غیر از واردات دام زنده و مواد پروتئینی و مرغ بوده و میانگین ماهانه واردات 12 هزار و 500 تن گوشت بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۵    
تیم داوری دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از سوی کمیته داوران مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۴    
تست بازیگری و تهیه فیلم های تبلیغاتی، بهانه دو جوان متجاوز برای فریب دخترانی بود که عکس های زیبایی از خود در اینستاگرام منتشر کرده بودند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۰    
کار جانمایی گیتهای بلیت فروشی در ورودی کاخ عالی قاپو اصفهان آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۷    
اپل قصد دارد کار را برای نرم افزارنویسان و افرادی که به کدنویسی اپلیکیشن های اپل مشغول هستند، ساده تر کند تا بتوانند راحت تر از قبل طرح های توسعه ای خود را برای بازی ها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۱:۲۴    
دستگیری چند عضو داعش، کشف 10 کیلو گرم مواد مخدر در فرودگاه و لغو کنسرت موسیقی گروه "هوروش بند" در یکی از شهرهای خراسان رضوی، از مهم ترین خبرهای بسته اجتماعی هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۰    
لیگ برتر فوتسال بانوان به ایستگاه پایانی خود رسیده و فردا (جمعه) تکلیف قهرمان مشخص می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با عمل 2 خودروساز بزرگ کشور به تعهدات خود و افزایش تولید روزانه آن ها، قیمت خودرو پایین می آید و بازار سامان می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۷    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۵    
رییس جمهوری در پیامی رحلت فقیه عالیقدر و مجاهد آیت الله محمد مؤمن، عضو فقید شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۹    
آیت الله محمد مومن پس از تحمل یک دوره بیماری ساعتی قبل در بیمارستان درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۲    
تیم های حاضر در مرحله دوم نیمه نهایی بسکتبال بانوان در دو دیدار رفت و برگشت هر کدام یک پیروزی به دست آوردند تا تکلیف تیم های صعود کننده به فینال در بازی سوم مشخص شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
تیم فوتبال الوصل با پیروزی برابر الوحده به رتبه دهم لیگ امارات صعود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۴    
تیران-استاد رواشناس دانشگاه اصفهان گفت: دانش آموزان نیازمند فراگیری مهارت های زندگی و مدیریت فردی و اجتماعی هستند که کمتر به این نیاز آموزشی توجه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۰    
مسئول برگزاری مراسم کرنش به حافظ گفت: اوکر و حافظ در دو سوی این جهان ایستاده اند و هر دو آیینه اند. اوکر در کنش آفرینش و در جست و جوی حافظ، در جست و جوی خویشتن است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۰    
خوانسار- پژوهشگر ادبیات فارسی و استاد دانشگاه تهران گفت: مرگ زبان از بین رفتن یک وسیله ارتباطی نیست بلکه مرگ فرهنگ یک قوم و ملت با تمام هویت تاریخی و فرهنگی دینی و اعتقادی آن است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۴    
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: در نیمه نخست بازی زود به یک گل دست پیدا کردیم و در نیمه دوم نیز سوار بر بازی شدیم و در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۵    
در شرایطی که یک رژیم غذایی مغذی و متعادل از ارکان اصلی یک زندگی سالم و طولانی محسوب می شود، برخی مواد غذایی نیز وجود دارند که می توانند به آرامی یا سریع موجب مرگ انسان شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۹    
دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: مردم اهواز همیشه به ما محبت داشته اند اما در بازی رفت عده ای نسبت به تیم ما اهانت کردند که باعث ناراحتی مردم اصفهان شده بود به همین دلیل سعی کردیم از ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۹    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سرطان طی 10 سال آینده در دنیا 69 درصد رشد می کند و در کشورمان هم در این مدت شاهد رشد 115 درصدی خواهیم بود به این معنی که در این مدت شاهد رشد بیش از 2 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۰    
گلپایگان- رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان گفت: شهدا را نه تنها در حرف و کلام بلکه در عمل نیز باید الگو و سرمشق خود قرار داده و پیرو راه آنان باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۰    
در بسته خبری امروز از مناقشه نصب تابلو ورودی شهر دزفول تا اعتراض دانشجویان پردیس های دانشگاه فرهنگیان خوزستان و گران فروشی مرغ در بوشهر را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۷    
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: از بازیکنانی که از جنس ما هستند توقع داشتم حرمت نگه داشته و به گونه ای رفتار کنند که اگر به اهواز آمدند مردم با آن ها همراهی کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۳    
در هر دو مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید خرازی ترافیک سنگین باعث کُندی حرکت خودروها شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۱    
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: من هیچ بی ادبی نکردم و مصاحبه هایم نیز موجود است؛ با این وجود روز شنبه -چهارم اسفندماه- طبق درخواست سازمان لیگ فوتسال در کمیته انضباطی حاضر می شوم تا دلیل ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۹    
تیم فوتسال گیتی پسند از ساعت 16 امروز _پنجشنبه دوم اسفندماه_ در سالن پیروزی اصفهان میزبان ملی حفاری اهواز است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
شهرضا - معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرضا گفت: برداشت های سلیقه ای و کارشناسی نشده به فرهنگ جامعه آسیب می زند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۵    
چه کسی فکرش را می کرد که عشق آسان نمود اول این چنین در رنگ ها گره بخورد و به دل بنشیند رنگ هایی که از جان یک شهر خارج شدند و به کالبد مرده تابلو روح دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۲    
یکی از طراحان و کارگردانان تئاتر اصفهان با بیان اینکه از هفت هنری که در اصفهان وجود دارد سینما ضعیف ترین آن است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۴    
با میزبانی اصفهان از هفته فرهنگی – تجاری عمان در روزهای سوم تا نهم اسفندماه جاری، ارتباطات فرهنگی و اقتصادی میان هیأت 40 نفره تجاری کشور عمان در جریان سفر به اصفهان با حمایت شورای شهر و شهرداری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۰    
تیم فوتسال گیتی پسند از ساعت 16 امروز _پنجشنبه دوم اسفندماه_ در سالن پیروزی اصفهان میزبان ملی حفاری اهواز است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۵    
تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی مقابل ملی حفاری اهواز، راهی فینال رقابت های لیگ فوتسال کشور شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۳    
شهرضا - مسئول دبیرخانه توسعه گردشگری استان های مرکزی، قم و اصفهان گفت: احیای هویت جوانان در گرو بازگشت به باورهای عمیق اجتماعی و فرهنگی ایران است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۶    
رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی، دلایل رشد نرخ ارز در روزهای اخیر را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۶    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم اصفهان در کور کردن فتنه تبحر خاصی دارند، گفت: مردم اصفهان نشان دادند که در همه شرایط پیرو ارزش های انقلاب اسلامی هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۶    
شهرضا - معاون جهاد کشاورزی شهرضا گفت: همه مجوزهای لازم برای احداث شهرک گلخانه ای شهرستان اخذ شده و کار خلاف قانونی در این منطقه انجام نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۶    
وزیر کشور با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه مقابله با قاچاق کالا وارد می شود، گفت: جابجایی دام ها به سمت مناطق مرزی به صورت جدی کنترل خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۶    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: ایران، بزرگترین قربانی تروریسم و افراط گرایی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۶    
ایران و کشورهای همسایه در هفته ای که گذشت شاهد تحولات مختلفی بوده اند، اما جدال های لفظی ایران و عربستان بر سر حادثه تروریستی زاهدان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۹    
نشست خبری نمایشگاه "کرنش به حافظ" صبح امروز -پنجشنبه دوم اسفندماه- در محل برگزاری همایش های بین المللی شهرداری اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
نماینده کشاورزان اصفهان گفت: وزارت نیرو حقابه کشاورزان را فروخته اما نمی خواهد خسارت نکاشت 18 ساله را پرداخت کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۹    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: یک شهر ایده آل دارای تمام شاخص ها، عناصر و مفاهیم شهرهای اسلامی است و اصفهان در مسیر رسیدن به شهر ایده آل قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۸    
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۴    
تیران-سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون گفت: بر اساس پیش بینی ها سفرهای نوروزی و اسکان مسافران در این شهرستان در سال 98 نسبت به سال امسال 25 درصد افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۵    
یک کارگردان تئاتر با بیان اینکه در اصفهان هنوز معنی سینما و فرهنگ سینما به خوبی شناخته نشده است، گفت: امیدوارم نمایشگاه صنعت سینما به اشاعۀ فرهنگ سینمایی بپردازد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۶    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: طی 24 ساعت آینده دمای هوا روند افزایشی دارد بر این اساس میانگین دمای هوا دو تا چهار درجه سانتی گراد افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۰    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: خشکسالی مستمر خسارات زیادی به زیرساخت ها وارد کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۰    
صادرکنندگان باید ارز حاصل از صادرات را به چرخه اقتصادی کشور بازگردانند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۴    
کارشناس سلامت میانسالان مرکز بهداشت شماره یک گفت: هفته اول اسفندماه با عنوان سلامت مردان نامگذاری شده است که شعار امسال آن "مردم فعال تر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۴    
کمیته انضباطی به دلیل تخلفات قائم مقام و سرمربی تیم گیتی پسند، دستور قرار موقت این نفرات را صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۶    
وزارت راه و شهرسازی مجاز شد تا از طریق اجاره زمین های متعلق به شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید درآمد سه هزار میلیارد تومانی کسب کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
شهرضا - رییس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: رانندگان تاکسی سفیران فرهنگی هستند که اخلاق مردم را به مسافران معرفی می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
در گذشته شاهد رشد بی سابقه قیمت خودروهای داخلی بودیم تا بار دیگر ثابت کنیم ما در هر زمینه ای اگر ضعیف عمل کرده ایم، از نظر ارزش گذاری روی کالاهای ساخت وطن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۷    
عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: بسیاری از متخصصان علم اقتصاد کشور بیکار و بدون میز خدمت هستند و این در حالی است که استفاده از ایده های متخصصان و دانشجویان رشته های اقتصاد می تواند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۲    
گیاه رازیانه دارای مقدار زیادی ویتامین C است که به بهبود جذب آهن در بدن کمک می کند و نقش موثری در درمان کم خونی ناشی از فقر آهن دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۹    
مدیر بهداشت محیط مراکز بهداشت استان اصفهان گفت: افرادی که بدون مجوزات لازم محصولاتی تحت عنوان "ارگانیک" در منازل تولید می کنند به هیچ وجه اجازه توزیع در فروشگاه های سطح شهر را ندارند و با آنها برخورد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۶    
کاشان - معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، یادبود شهدای گمنام منطقه راوند در روز جمعه سوم اسفندماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۸    
شهردار ساوه با بیان اینکه حمل و نقل نقش موثری در تحقق شهر ایده آل دارد، گفت: اگر بتوانیم از پایه در بحث آموزش و ارتقا سطح فرهنگ عمومی برای استفاده از حمل و نقل عمومی کار کنیم بسیاری هزینه های شهرداری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۵    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: دفترچه تعرفه عوارض محلی دهیاری های استان تایید و برای اجرا به فرمانداری ها ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۳    
معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: یک شهر هوشمند، شهری ایده آل است چرا که در آن برای رفع مشکلات ترافیکی، حمل ونقل، برنامه ریزی شهری و موارد دیگر برنامه ریزی شده و حقوق شهروندان پایمال نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۰    
سرپرست شهرداری یزد گفت: باید رویکرد مدیران شهری به جای ماشین محوری، انسان محور باشد تا شهر ایده آل محقق شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۶    
پژوهشگر پژوهشکده قلب و عروق اصفهان گفت: اسیدهای چرب ترانس بیشتر برای مصرف قنادی و شیرینی پزی است و افزایش مصرف این نوع چربی ها باعث تشدید بیماری های قلبی وعروقی و بروز انواع سرطان ها بعد از چند سال ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۶    
شهرضا - جمعی از اهالی منظریه شهرضا در اعتراض به احداث شهرک گلخانه ای در شمال این منطقه تجمع اعتراضی برگزار کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
شهردار تنکابن گفت: در حال حاضر میزان تحقق پذیری طرح های جامع و تفصیلی در کشور کمتر از 15 درصد است و این نشان می دهد در این راستا مسیر مناسبی را انتخاب نکرده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۲    
رییس شورای شهر یاسوج مهم ترین چالش کنونی این شهر را حاشیه نشینی اعلام کرد و گفت: رشد بی رویه جمعیت باعث این امر شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۹    
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از تشکیل کمیته فرهنگی "ستاد خدمات سفر شهر" از ابتدای اسفندماه خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۳    
شهردار منتخب اراک گفت: به دلیل آرامش شهر و اعتقادم به توسعه پایدار شهری از سمت شهرداری اراک انصراف می دهم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۴    
یک نماینده اصلاح طلب ادوار مختلف مجلس گفت: در مقطع کنونی هر چند چین با آمریکا در برخی جهات اختلاف نظر بالایی دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۱    
معاون فرهنگی شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرها دیگر نمی توانند از طریق شهرفروشی به حیات خود ادامه دهند گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۸    
رییس سازمان مدیریت بحران گفت: به دلیل دستکاری حریم کمی و کیفی رودخانه ها با توجه به خشکسالی 50 سال اخیر و با توجه به بازگشت 100 ساله بارش ها خساراتی در بخش کشاورزی خواهیم داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۶    
آلودگی نوری که نتیجه ناخواسته استفاده ما انسان ها از نورهای مصنوعی در طول شب است تاثیرات زیانباری بر چرخه حیات دارد و سلامت انسان ها را در معرض خطر قرار می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: حوادث اصفهان طی 24 ساعت اخیر 12 مجروح را راهی بیمارستان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۶    
صد و چهل و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۱    
معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: با بکارگیری هزار و 120 نجاتگر در جاده های استان نسبت به سال گذشته، رشد 20 درصدی امداد و خدمت رسانی داشته ایم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۶    
محمدحسین لطیفی گفت: مرحله اول صنعتی شدن سینما، ایجاد کمپانی با امنیت بالا است و ما در شرایط کنونی هیچ کمپانی سینمایی در کشورمان نداریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۵    
پارک جنگلی ناژوان اصفهان به وسعت 1200 هکتار در غرب اصفهان بعد از رودخانه زاینده رود دومین میراث طبیعی شهر محسوب می شود، این پارک طبیعی به عنوان ریه تنفسی شهر سدی در برابر آلاینده های هوا است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۹    
جدید ترین قیمت ها از برند گوشی تلفن همراه "نوکیا" گویای ثبات قیمت انواع مدل های این برند در هفته اخیر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز پنجشنبه دوم اسفندماه با میانگین عدد 57 در وضعیت سالم ثبت شده است
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
شهردار اصفهان گفت: اصفهان در مسیر امید حرکت می کند و این حرکت امنیت، آسایش، تردد روان و هوای پاک را قابل دسترس خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۲    
رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران و چین در زمینه مسائل بین المللی و اقتصادی نگاه مثبت و سازنده ای دارند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۶    
وزیر خارجه ایران با بیان این که طبق قوانین بین المللی رژیم صهیونیستی بارها حریم هوایی لبنان و سوریه را نقض کرده است در مورد ماجراجویی این رژیم در منطقه هشدار داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه در ارتباط با ادعای دولت ترامپ مبنی بر علاقه به مذاکره، تاکید کرد: آمریکا به دنبال مذاکره جدی نیست و اول باید اعتماد ازدست رفته را احیا کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۰    
توافق پنهانی ترامپ و بن سلمان برای فروش فناوری هسته ای به عربستان سعودی و تلاش ناکام برخی اصولگرایان برای استیضاح روحانی در شرایط ویژه کشور از مهمترین عناوین روزنامه های امروز پنجشنبه-2 اسفند- کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۱    
شرکت چینی شیائومی به تازگی از گوشی جدید خود با نام "Xiaomi Mi9" رونمایی کرده است که مجهز به سه دوربین فیلمبرداری در پشت و یک دوربین سلفی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۷    
عضو اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا گفت: یکی از دلایلی که برند شهری اصفهان در زیر مجموعه برند ملی کشور شکل گرفته، چشم انداز 1404 است؛ هرچند با این چشم انداز فاصله داریم اما در مسیر آن هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۷:۱۷    
تیران-مدیر شبکه دامپزشکی تیران و کرون گفت: 30 هزار قطعه مرغ تخم گذار در مرغداری های تیران و کرون علیه بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان واکسینه شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۶:۰۲    
یک کارشناس علوم سیاسی و استاد دانشگاه گفت: شکست سیاسی و نظامی ایالات متحده در سوریه موضوعی است که نه تنها کارشناسان منطقه آن را اعلام کرده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۲    
در بسته خبری امروز از قطع برق بیمارستان امام ساری تا شرایط نامناسب نگهدای گوزن ها در بهشهر و کشف 220 راس دام قاچاق درملکان را بخوانید.