سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 21 مرداد 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 مرداد 1395 ایران آنلاین 2 مرداد 1395 ایران آنلاین 3 مرداد 1395 ایران آنلاین 4 مرداد 1395 ایران آنلاین 5 مرداد 1395 ایران آنلاین 6 مرداد 1395 ایران آنلاین 7 مرداد 1395 ایران آنلاین 8 مرداد 1395 ایران آنلاین 9 مرداد 1395 ایران آنلاین 10 مرداد 1395 ایران آنلاین 11 مرداد 1395 ایران آنلاین 12 مرداد 1395 ایران آنلاین 13 مرداد 1395 ایران آنلاین 14 مرداد 1395 ایران آنلاین 15 مرداد 1395 ایران آنلاین 16 مرداد 1395 ایران آنلاین 17 مرداد 1395 ایران آنلاین 18 مرداد 1395 ایران آنلاین 19 مرداد 1395 ایران آنلاین 20 مرداد 1395 ایران آنلاین 21 مرداد 1395 ایران آنلاین 22 مرداد 1395 ایران آنلاین 23 مرداد 1395 ایران آنلاین 24 مرداد 1395 ایران آنلاین 25 مرداد 1395 ایران آنلاین 26 مرداد 1395 ایران آنلاین 27 مرداد 1395 ایران آنلاین 28 مرداد 1395 ایران آنلاین 29 مرداد 1395 ایران آنلاین 30 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۹:۰۳    
بروز حریق در یکی از واحدهای مسکن مهر انزلی بعد از ظهر پنجشنبه دو مصدوم به جا گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۹:۰۰    
قطر پاسور تیم ملی ایران امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و کوبا شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۸:۵۷    
سازمان فدرال مبارزه با انحصارگری روسیه شرکت موتور جست وجوی گوگل را به علت نقض مقررات رقابتی در بازار ارائه خدمات به موبایل های اندرویدی در این کشور به پرداخت شش میلیون دلار جریمه نقدی محکوم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۸:۳۶    
تیم ملی والیبال ایران سومین بازی خود را در مرحله گروهی رقابتهای المپیک ریو برابر کوبا برگزار کرد و با شکست 3 بر صفر این تیم توانست به 3 امتیاز ارزشمند دست یابد. این نخستین برد تیم ایران بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۸:۳۰    
بازی دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز در حالی از ساعت 18 در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازان آغاز شده است که تعداد تماشاگران تراکتوری بیشتر است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۸:۲۷    
نجمه خدمتی راهی فینال تفنگ سه وضعیت المپیک شد و با قرار گرفتن در جمع هشت نفر پایانی از ساعتی دیگر برای کسب مدال شلیک می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۸:۱۶    
نماینده وزن 100- کیلوگرم جودوی ایران در نخستین مبارزه خود در المپیک 2016 مقابل حریف بلژیکی خود شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۸:۰۴    
اولین جلسه مربوط به متهمان سقوط یک جرثقیل در مسجدالحرام و کشته شدن 110 نفر در جده برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۸:۰۱    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته صبح فردا در 73 شهرستان برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۷:۵۸    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: نیمه امشب - 21 مرداد- بهترین زمان برای مشاهده بارش شهابی پرساووشی در آسمان سراسر کشور است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۷:۴۹    
بیژن بیرنگ از ساخت مجموعه جدیدی با عنوان بابا لنگ دراز که نگاهی به داستان مشهور بابا لنگ دراز دارد برای شبکه دو سیما خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۷:۳۷    
مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد که در مهم ترین دستور هفته آینده خانه ملت، نمایندگان، ناظرین مجلس در مجامع و شوراها را انتخاب می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۷:۳۱    
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: با پیگیری های نمایندگی ایران در امارات 29 زندانی ایرانی عفو شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۹    
بر اثر انفجار در یک کارخانه مواد شیمیایی در چین 21 نفر کشته شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۳    
قاتل شهید سلیم قنبری رییس دادگستری شهرستان روانسر، صبح امروز (21 مرداد) به دار مجازات آویخته شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۷    
مسئول آزمون سازی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج آزمون Ph.D (دکتری تخصصی) پزشکی خبر داد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۱    
با حکم مدیر کل زندان های استان تهران، علی چهار محالی به عنوان مدیر بازداشتگاه اوین معارفه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۶:۳۷    
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور خبر داد: داوطلبان نامزدی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می توانند طبق زمانبندی انتخابات از 22 الی 26 فروردین 96 برای ثبت نام اقدام کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۶:۳۱    
رئیس پلیس راه البرز گفت : اکنون در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوه این استان ترافیک سنگین است .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۸    
مقام آوری و رکورد شکنی درشنا در گرو عوامل متعددی از جمله فیزیک بدنی است؛ برخی معتقدند در المپیک پکن طراحی و فناوری به کاررفته دراستخر ' مکعب آب' سبب افزایش رکورد شکنی شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۲    
وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر فضا و امکانات مناسبی در سازمان پزشکی قانونی وجود دارد اما نیازمند نیروی انسانی و تجهیزات مدرن است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۲    
روانشناس سابق باشگاه پرسپولیس در یک سانحه رانندگی به شدت آسیب دید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۶:۰۸    
مجتبی فرحبخش در خصوص آخرین وضعیت پرونده قتل ستایش قریشی گفت: پرونده از دادگاه تجدید نظر به دادگاه بدوی بازگشته است اما هنوز جلسه بعدی رسیدگی دادگاه مشخص نشده است و احتمالا ظرف 10 روز آینده به ما ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۹    
وزیر امنیت داخلی برزیل ضمن اعلام خبر اخراج دختر شاهزاده سعودی از برزیل، خواستار جلوگیری از ورود شخصیت های منسوب به کشورهای بدنام در قالب مقام های ورزشی به کشورش شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۶    
مجید نجاهی، نوازنده پیشکسوت سنتور بامداد امروز (پنجشنبه) در سن 82 سالگی دارفانی را وداع گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۱    
لیلی کینگ و کاتی میلی شناگران زن آمریکایی که در مسابقه 100 متر کرال سینه مقام اول و سوم را کسب کردند، هنگام رفتن به روی سکو برای دریافت مدال طلا و برنز خود با یولیا افیموآ ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۸    
روزنامه ترکیه ای خبر داده که وزیر خارجه ایران فردا جمعه به ترکیه سفر می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۵    
منابع عراقی از انفجار خودروی بمب گذاری شده در عراق خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۶    
روسیه قصد دارد پایگاه حمیمیم در لاذقیه در غرب سوریه را که برای عملیاتش مورد استفاده قرار می گیرد به یک پایگاه هوایی کاملا مجهز تبدیل کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۳    
جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری برگزار و بر ضرورت اجرای طرح ها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۷    
شبکه سه سیما که مدتی است با شروع بازی های المپیک 2016 ریو پخش آزمایشی برنامه های خود را با فرمت HD روی آنتن می برد، قرار است به صورت رسمی با همین فرمت پخش شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۵    
وزیر راه وشهرسازی گفت: هم اکنون بیش از 2 هزار نفر با بهره گیری از 600 دستگاه خودرو در طرح آزاد راه چرمشهر-آبیک قزوین مشغول فعالیت هستند که قطعه چهارم آن بهار سال آینده به بهره برداری می رسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۷    
ایران آنلاین / حجت الاسلام سیدحسین شاهمرادی در آیین پایانی جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار کرد : سرانه مطالعه و توجه به آموزش برای کشوری مانند سوئد فرهنگ را به ارمغان آورد و ما با سابقه فرهنگی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۱    
معاون اقتصاد و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه بسیاری از جوانان مهارت های لازم برای اشتغال را ندارند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۲    
انفجار بمب در مسیر عبور کاروان خودرهای حامل یکی از مقامات قضایی پاکستان و نیروی های اسکورت وی که امروز (پنجشنبه) در شهر کویته مرکز بلوچستان پاکستان رخ داد، دست کم 14 مجروح برجای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با رد ادعاهای یک مقام انگلیسی در مورد نقش جمهوری اسلامی ایران در بحران یمن گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۱    
رضا یزدانی ، کشتی گیر آزادکار وزن 97 کیلوگرم امیدوار است که با کسب مدال طلای المپیک ریو با سربلندی از کشتی خداحافظی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۸    
پایگاه نیروی هوافضای روسیه در حمیمیم استان لاذقیه سوریه که از مهرماه سال گذشته برای سرکوب تروریست های ضد سوری از آن استفاده می شود، در چارچوب توافق مسکو و دمشق دائمی می شود و گسترش می یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصاویری از جنایت های منافقین و داعشی ها در اینستاگرام خود نوشت: منافقین و داعش از یک جنس وحشی گری برخوردار هستند
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۹    
معاون دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر' گفت: شورای امر به معروف در هر وزارتخانه و سازمانی وظیفه دارد تا مصادیق معروف ها و منکرهای آن وزارتخانه و سازمان را مشخص کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۰    
معاون توسعه امور علمی وفرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی با تاکید براینکه اشتغالزایی اولویت اصلی ما است،گفت:اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب ها در اولویت بعدی قرار دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۴    
بانک مرکزی امروز (پنجشنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن ارزش 16ارز از جمله دلارآمریکا و پوند انگلیس نسبت به دیروز کاهش و قیمت 17 ارز همچون یورو افزایش یافت و 6 ارز نیز ثابت ماند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی در مجلس در راستای ساماندهی روستاها برای کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها خبرداد وابرازامیدواری کرد با تصویب این طرح در مجلس میزان مهاجرت روستاییان کاهش یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۰:۳۶    
رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: فرش ایران با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم صادرات روند رو به رشدی را در صادرات شاهد است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۲    
رایزن بازرگانی ایران در عراق اعلام کرد: براساس آمار اخیر گمرک ایران، ارزش کل صادرات غیرنفتی کشورمان به عراق در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد داشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۰:۰۰    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال وبختیاری گفت: در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال وبختیاری واصفهان 50 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۹    
نمایندگان 206 کشور جهان به همراه کاروان پناهجویان در ششمین روز بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو در 23 رشته رقابت می کنند و ورزشکاران ایران هم در این روز در سه رشته به مصاف رقبای خود می روند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۰    
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از موفقیت چشمگیر علمی فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری سال 95 خبر داد و این موفقیت را به جامعه بزرگ ایثارگری تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۹:۱۵    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: برنامه ریزی هایی برای پذیرش اتباع دیگر کشورها به وی ژه افاغنه در سامانه سماح و حضور آنان در مراسم اربعین حسینی در حال انجام است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان این که تا آخر در کنار مقاومت و سوریه ایستاده ایم، گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۶    
دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری امریکا روز چهارشنبه باراک اوباما را متهم کرد که بنیانگذار گروه تروریستی داعش است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۴:۵۸    
مجتبی عابدینی شمشیرباز خوب کشورمان جانانه مبارزه کرد؛ شمشیرش را قهرمانانه چرخاند و هل من مبارز طلبید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۲:۲۴    
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور طی امشب و فردا شب با انجام 8 بازی برگزار می شود تا این مسابقات به خوابی 28 روزه فرو رود و همه چیز مهیای دو دیدار اول تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 در ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۲:۲۱    
پس از مدت ها کم کاری گالری های هنری پایتخت، برپایی نمایشگاه ها، آرام آرام در تهران از سر گرفته شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۲:۱۵    
غروب یازدهم آذر 93، زمانی که اعضای جامعه روحانیت مبارز، ردای ریاست بر این تشکل روحانی را بر دوش آیت الله موحدی کرمانی انداختند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۲:۱۵    
قانون اساسی کشور ما، پیرو آموزه های دینی و قرآنی همچنین تأکیدات بنیانگذار انقلاب اسلامی، در بندهای مکرری بر اداره نهادهای حکومتی از طریق رأی مردم و در چارچوب مجالس شورایی تصریح دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۲:۱۲    
گویا اظهارات جنجالی مرد حاشیه ساز جمهوریخواهان امریکا که پس از همایش ملی موفق دموکرات ها لجام گسیخته تر هم شده، تمامی ندارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۲:۰۹    
تیم اجرایی دولت در استان مرکزی توانست درحوزه اقتصادی از سال 92 تاکنون 567 طرح سرمایه گذاری بخش غیردولتی را با ارزش 33 هزار و 360 میلیارد ریال از سوی دستگاه های اجرایی استان به انجام برساند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۲:۰۳    
مرد میانسالی که با نقشه ای انتقامجویانه همراه همسر، دخترش و یکی ازدوستانش وارد خانه ای شده و مردجوانی را به قتل رسانده بود، سحرگاه دیروز به دار مجازات آویخته شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۲:۰۰    
خیلی پیشتر عکسهایی از تخلفات بهداشت و سلامت رستوران ها دست به دست در فضای مجازی و اخبار گشته بود اما ماجرای مرغ و دستشویی از آنهایی بود که آب پاکی را ریخت روی دست خیلی ها.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۱:۵۴    
تعداد بسیار زیادی از افراد دارای معلولیت را دانشجویان تشکیل می دهند؛ دانشجویانی که با وجود مشکلات متعدد سر کلاس ها حضور می یابند و گاه موفقیت هایشان از هم سن و سال های سالم شان بیشتر است هر چند با ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۱:۵۱    
هنگامی که جامعه ایران در حال و هوای تشنج سیاسی سال 60 و حمله صدام به ایران، به بازسازی اجتماعی- فرهنگی خود می اندیشید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۱:۴۵    
افسون اینترنت ما را به کجا می برد؟ ناخواسته و ناگزیر همه ما سوار بر این موج تکنولوژی نوین به سوی آینده نامعلوم پیش می رویم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۱:۴۲    
آمارهای پلیس و دستگاه قضایی نشان می دهد قتل های خانوادگی در ایران، در صدر جنایت ها قرار دارد. به گفته سردار مقیمی - رئیس پلیس آگاهی کشور -31 درصد قربانیان از سوی بستگانشان به قتل رسیده اند که این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۱:۳۶    
المپیک ریو 2016در کنار حواشی مختلف ازجمله ویروس زیکا، تهدیدات تروریستی، آلودگی آب، بحران های سیاسی، اقتصاد رو به افول و... ویژگی هایی نیز دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۱:۳۳    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران چند روز پیش در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد مرحله جدید طرح جمع آوری معتادان متجاهر شهر تهران در سال 1395 از هفته جاری با هماهنگی دستگاه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۱:۲۷    
چند وقتی است که قیمت برخی اقلام دستخوش تغییر است،تغییراتی که بواسطه آن مردم متضرر و مجبور شدند برای خرید یک کالا بی دلیل بهای بیشتری پرداخت کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۱:۲۱    
معاون اول رئیس جمهوری با تأکید بر ضرورت یافتن سازوکارها و روش های جدید برای تأمین منابع مالی مورد نیاز اجرای طرح های زیرساختی و عمرانی کشور گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۱:۱۸    
شنیده بودند که دیگر می توانند دانش آموزانشان را رایگان در مدارس ایران ثبت نام کنند. خیلی هایشان در همین گرمای مرداد ماه به همین شنیده ها اکتفا کردند و به مدرسه آمدند تا نیمه دوم فصل گرما خیالشان از ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۱:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان در گفت وگویی با باشگاه خبرنگاران ، صحبت های جدیدی را مطرح کرده است. از روایت هایی تازه از رد صلاحیت های انتخابات سال 92 تا موضعگیری درباره وضعیت قانون انتخابات.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۱:۱۲    
وجود فضای نقد سیاسی یکی از ضرورت های بنیادین هر نوع توسعه ای در جوامع مختلف است. این ارزیابی که معیشت و اقتصاد جامعه امری جدای از فضای نقدپذیری در اجتماع باشد ...