سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 31 مرداد 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 مرداد 1395 ایران آنلاین 2 مرداد 1395 ایران آنلاین 3 مرداد 1395 ایران آنلاین 4 مرداد 1395 ایران آنلاین 5 مرداد 1395 ایران آنلاین 6 مرداد 1395 ایران آنلاین 7 مرداد 1395 ایران آنلاین 8 مرداد 1395 ایران آنلاین 9 مرداد 1395 ایران آنلاین 10 مرداد 1395 ایران آنلاین 11 مرداد 1395 ایران آنلاین 12 مرداد 1395 ایران آنلاین 13 مرداد 1395 ایران آنلاین 14 مرداد 1395 ایران آنلاین 15 مرداد 1395 ایران آنلاین 16 مرداد 1395 ایران آنلاین 17 مرداد 1395 ایران آنلاین 18 مرداد 1395 ایران آنلاین 19 مرداد 1395 ایران آنلاین 20 مرداد 1395 ایران آنلاین 21 مرداد 1395 ایران آنلاین 22 مرداد 1395 ایران آنلاین 23 مرداد 1395 ایران آنلاین 24 مرداد 1395 ایران آنلاین 25 مرداد 1395 ایران آنلاین 26 مرداد 1395 ایران آنلاین 27 مرداد 1395 ایران آنلاین 28 مرداد 1395 ایران آنلاین 29 مرداد 1395 ایران آنلاین 30 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۶    
امسال سهمیه کانون وکلا برای پذیرش کارآموزان بسیار کم شده و این باعث شد تا بسیاری از فارغ التحصیلان حقوق به این تصمیم کمیسیون مشترک کانون وکلا و دادگستری های استانی در مقابل مجلس اعتراض کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۳    
افشین قطبی سرمربی ایرانی تیم فوتبال بوریرام تایلند از این تیم کنار گذاشته شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۰    
مدیر اداره مهندسی و نگهداری اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: با ابلاغ و عملیاتی شدن دستورالعمل ثبت توزیع و عرضه کنندگان تجهیزات پزشکی، این حوزه سامان خواهد یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۷    
رئیس انجمن دندانپزشکی گفت: کمتر از یک درصد شهروندان ایرانی برای چکاپ دندان به دندانپزشک مراجعه می کنند که این مساله می تواند عامل رشد انواع بیماریهای دهان و دندان در فرد شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۳    
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: وضعیت رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت همچنان اسفناک بوده و جزو آلوده ترین رودخانه های جهان هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۴    
رئیس مجلس ملی فرانسه پانزدهم شهریور به دعوت رسمی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به مدت 4 روز به تهران سفر می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۸    
آخرین دوومیدانی کار ایران در رقابت ماراتن المپیک ریو از خط پایان عبور کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۵    
کدرشته محل های مهندسی الکترونیک هواپیمایی، مهندسی مخابرات هواپیمایی و مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما که پیش از این از دفترچه انتخاب رشته گروه ریاضی حذف شده بود، به دفترچه بازگشتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۳    
ایران در اختتامیه بازی های المپیک ریو شرکت نخواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۴    
با تصمیم هیئت وزیران، شرایط شکلی و محتوایی مجوز فعالیت (بهره برداری) در مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی تعیین شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی تهران از ساخت هشت بیمارستان جدید خبر داد که بیمارستان شماره 2 شریعتی در شمال دریاچه چیتگر یکی از آنهاست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۶    
رئیس دبیرخانه جایزه جهانی گوهرشاد گفت: این جایزه جهانی 10 شهریور ماه و همزمان با ایام زیارتی امام رضا (ع) به برگزیدگان اهدا می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۳    
معاون نظارتی بانک مرکزی در گفت وگویی جزئیات اعطای کارت های اعتباری 10 تا 50 میلیون تومانی را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۵    
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات به سهل انگاری برخی رسانه ها در انتشار اخبار مربوط به فعالیت مسترکارت در ایران اشاره کرد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۹    
علیرضا کاظمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه تئاتر شهرستان گناباد از سال 84 وارد رکود شد، اظهار کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۷    
پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران در تحقیقات اخیر خود کامپوزیت سیمانی منعطف مقاوم در برابر زلزله و انفجار عرضه کردند که قادر است سازه ها را در برابر زلزله مقاوم سازی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۴    
نماینده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در بازی های المپیک ریو با شکست در دومین دیدارش مقابل حریف آذربایجانی از حضور در یک چهارم نهایی بازماند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۵    
رسیدگی به پرونده یک خواننده معروف که متهم است با اغفال دختر 16 ساله ای به او تعرض کرده، صبح دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۴    
مرد جوان که به دنبال مشاجره ای مرگبار دوست قدیمی اش را با چاقو کشته وجسدش را در کانال متروک یافت آباد رها کرده بود صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۵    
سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که در پی تماس تلفنی عده ای سودجو با بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در قالب شرکتهای درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت در ازای دریافت وجه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۹    
معاون دفتر سواحل و تالاب های ساحلی سازمان حفاظت محیط زیست از معرفی جزیره دارا در استان خوزستان به عنوان پارک ملی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جو پایدار در اکثر نقاط کشور، از افزایش ابر و بارش پراکنده در برخی نقاط کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۷    
رییس انجمن علمی جنگلبانی ایران گفت: شیوع آفت برگ خوار در جنگل های هیرگانی کشور، بخش قابل توجهی از این اراضی را از میان برده واین آفت اکنون در اراضی جلگه ای با شتاب فراوان در حال انتشار است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۴    
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس گفت: در هفته دولت بهره برداری از 15 طرح عمرانی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان آغاز می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۶    
مدت کوتاهی پس از آنکه اعلام شد روسیه توانسته است از ایران مجوز استفاده از پایگاه هوایی اش در همدان، برای انجام حملات هوایی عیله اهداف تروریستی در سوریه را بگیرد، چین نیز اعلام کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۱    
مأموران بسیج، هنگام گشت شبانه در حوالی میدان آزادی به خودروی پرایدی با سه سرنشین مرد و یک دختر مشکوک شدند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۵    
آسیاب آبی خان ، از بناهای باارزش دوره قاجار در شهر طبس و محوطه تاریخی شهرستان زیرکوه که آثاری از دوره اشکانی در آن کشف شده، هر دو به فهرست آثار ملی اضافه شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۲    
دبیر نمایشگاه و فروشگاه مهر درخشان گفت: نبود سوغات مناسب در مشهد یک خلا جدی است و سرمایه گذاری در زمینه سوغات بیشتر در حوزه های خوراکی ها و محصولات نامتناسب با فضای ایرانی اسلامی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۲    
لطیفه رحمانی دختر 12 ساله افغان که برای پیوند کبد در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود به دلیل ممنوعیت عمل پیوند برای مهاجران غیر مجاز در ایران در گذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۹    
مراسم شب کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران در سال جاری برگزار خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار ائمه جماعات مساجد استان تهران، مساجد را پایگاه اجتماع، مشورت، مقاومت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۳    
نخستین پروانه خدمات ارتباطات ثابت (Serv Co) در آستانه هفته دولت و در مراسم افتتاح پروژه های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعطاء شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۷    
دیده بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن بیش از 400 غیرنظامی در سه هفته اخیر در جریان بمباران های متوالی شهر حلب و حومه آن خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه از فردا فروش سوخت به تمامی هواپیماها به صورت نقدی انجام می شود، گفت: شرکت های هواپیمایی باید صرفا با کارت بانکی سوخت خریداری کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۵    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: در سال 1300 سنوات زناشویی - به دلیل آنکه امید زندگی حدود 40 سال بود - به 20 سال رسید اما به تدریج همراه با افزایش امید زندگی زنان، در سال 1390 به 42 سال رسیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۵    
ایران آنلاین / شهرام ناظری | موسیقیدان و خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی بدون شک یکی از ستاره های آسمان هنر معاصرایران حسین علیزاده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۶    
همسر ناسازگار و ناسزاگویی دارم که در طول زندگی 10 ساله مان، هرگز احترامی از او نسبت به خود و خانواده ام به یاد ندارم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۰    
مدیرعامل خانه موسیقی با بیان این که ما همه ارادتمند آستان امام هشتم (ع) هستیم و خود را ریزه خوار خوان نعمت ایشان می دانیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۱    
هزاران هزار میلیارد از منابع بانک ها معوق مانده و نبود وثیقه ای محکم در ازای وام های پرداخت شده، دست آنها را از حراج و دریافت منابع به حقشان کوتاه نگه داشته است و این روال هنوز هم به هر دلیلی کم و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس جمهوری فیلیپین باانتقاد ازمواضع سازمان ملل ازاقدامات اخیراین کشوردر برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، این سازمان را به خروج کشورش از آن تهدید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۸    
دو فضانورد موفق شدند محل جدیدی را به عنوان پارکینگ سفینه های فضایی خصوصی و سایر فضاپیماها در 'ایستگاه بین المللی فضایی' نصب کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۸    
اعلام نرخ رشد اقتصادی از سوی رئیس جمهوری با واکنش های مثبت و منفی بسیاری از کارشناسان مواجه شد. برخی از آنها به این نرخ رشد به دیده تردید نگرسته و برخی دیگر با اذعان به رشد بخش های مختلف اقتصاد مانند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۸    
دولت کویت از راه اندازی و احداث سه منطقه آزاد تجاری در نواحی مختلف این کشور با هدف تقویت روند واردات و صادرات کالا و همچنین درآمدزایی از ترانزیت کالاها خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۵    
ائتلاف متجاوز عربی در تازه ترین جنایت خود علیه مردم یمن با موشک های حاوی مواد سمی مناطقی در استان صعده را بمباران کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۲    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر پیگیری دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بررسی فنی گودبرداری خیابان سهیل در منطقه یک شهرداری تهران گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۲    
معاون دفتر رئیس جمهوری آذربایجان گفت که همه هواداران فتو در کشورمان شناسایی خواهند شد و در حال حاضر تحقیقات لازم در این ارتباط ادامه دارد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۹    
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به کاهش 24 سانتی سطح آب خلیج گرگان از تشکیل کارگروه ملی خلیج گرگان و تالاب میانکاله خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۹    
شبکه خبری روسی 'راشاتودی' گزارش داد: نخست وزیر ترکیه اعلام کرد روسیه در صورت لزوم می تواند از پایگاه هوایی 'اینجرلیک' استفاده کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۶    
معاون رئیس جمهور گفت: چنانچه مدعیان حمایتِ ایران از حادثه تروریستی سال 1997 در آمریکا درخواست تجدیدنظر برای حکم استیناف الواح هخامنشی ندهند، این الواح پس از 80 سال به کشور برگردانده می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهور مستعفی یمن با اسماعیل ولد الشیخ احمد، فرستاده سازمان ملل به یمن در ریاض دیدار و با وی درباره فرصت های برقراری صلح در یمن بحث و تبادل نظر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
سیل ناشی از باران های موسمی در ایالت های مدیا پرادش ،راجستان و اوتاراکند هند دستکم جان 27 نفر را گرفت و زندگی هزاران نفر مختل کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۷    
منابع سوری می گویند، هیاتی از ارتش روسیه وارد شهر قامشلی شده و نشستی اختصاصی با فرماندهان کرد داشته است. این در حالی است که رسانه ها از آرامش شکننده در این شهر خبر می دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در آینده نزدیک به موشک کروز دریایی با سرعت مافوق صوت دست پیدا خواهیم کرد و امروز در این زمینه پیشرفت های چشمگیری را داشته ایم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد "در راستای تداوم مبارزات خود با افراطگرایان" 235 هزار حساب کاربری دیگر را که به ترویج تروریسم می پرداختند به حال تعلیق در آورده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۷    
استاندار ایلام گفت : در هفته دولت امسال بیش از 164 پروژه در شهرستانهای استان ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد 145 پروژه افتتاح و 19 پروژه دیگر کلنگ زنی می شود .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۸    
ویژگی های خاص خوزستان موجب شده تا این استان متمایز از سایر استان ها دیده شود و فرصت های مناسبی را فراهم آورد تا سرمایه گذاران اعم از داخلی وخارجی برای سرمایه گذاری از این فرصت ها استفاده کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل سازمان امور مالیاتی درآمد مالیاتی 4 ماه نخست سال جاری را 27 هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
آثار منتخب انیمیشن هجدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۱    
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: بیش از ده فیلم ایرانی آماده شرکت در جشنواره فیلم های کودک اصفهان هستند و این دوره جشنواره با تعویق زمانی و تأخیر پس از محرم و صفر برگزار خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۸    
تقاضای ایرانی ها برای سفر به گرجستان در تابستان امسال حدود 300 درصد رشد داشته، به طوریکه برای اقامت مسافران در این کشور با کمبود هتل مواجه شده ایم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۶    
امروزه سرمایه گذاری در بخش بیمه سلامت یکی از محورهای اصلی راهبرد کاهش فقر و توسعه سرمایه انسانی و اجتماعی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۶    
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به فعالیت داوطلبانه 18 هزار پزشک و پیراپزشک در هلال احمر، گفت: پزشکان همواره جایگاه برجسته ای در ساختارهای اجتماعی و نقش بی بدیلی در کاهش دغدغه های اجتماعی داشته اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۰    
پدر دخترک چهارساله که فروردین امسال به دست مادرش به قتل رسیده بود، صبح دیروز با حضور در دادسرای جنایی تهران همسر سابقش را بخشید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی در پرداختن وام ها برای از رده خارج کردن خودروهای فرسوده وجود دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۸    
عامل قتل مادر و دختر سه ساله اش، دیروز با انتقال به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران، جزئیات تازه ای از جنایت هایش را فاش کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۸    
مدیر عامل فولاد مبارکه با رد ادعای طرح شده مبنی بر ارزان فروشی محصولات این شرکت گفت: محصولات فولاد مبارکه با قیمت های جهانی صادر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۵    
روسیه برنامه کاری ویژه ای را برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه آذر ماه 94 که سبب سرنگونی یک فروند بمب افکن سوخو 24 روسی بر فراز سوریه از سوی یک جنگنده اف 16 ترکیه شد را به این کشور پیشنهاد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۲    
آمریکا که از پنج سال پیش، تروریست ها را برای براندازی حکومت قانونی سوریه سازماندهی و روانه این کشور کرده است، حالا با بیان اینکه تقابل نزدیکی بین جنگنده های آمریکایی و سوریه بوجود آمده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۲    
رئیس انستیتو روانپزشکی تهران با هشدار نسبت به اینکه شکایت از خیانت همسر در جامعه افزایش یافته است، گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۶    
مرکز حقوق بشر بحرین با اعلام اینکه شهروندان وعلمای شیعه در بحرین از سوی رژیم آل خلیفه تحت انواع ظلم قرار گرفته وروش های ظالمانه در سطوح مختلف حقوق سیاسی ودینی در حق آنها اعمال شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۳    
همزمان با 31 مرداد روز صنعت دفاعی، از نخستین موتور توربوجت ملی هواپیما، با حضور رییس جمهوری رونمایی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۸    
خبرگزاری رویترز روز شنبه از تورنتو گزارش داد: پلیس کانادا اعلام کرد که هفته گذشته یک کانادایی از هواخواهان گروه ' داعش' که سازنده یک بمب دست ساز بود به طور کامل منفجر نشد را از پای در آورده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۵    
وزیر نفت با بیان این که من هنوز کاری که دلم می خواست برای کارکنان صنعت نفت انجام ندادم و دوست داشتم کارهای زیادی برای آنها انجام دهم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۹    
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیر علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس برای بررسی قراردادهای نفتی، گفت که در این جلسه وزیر نفت، بر ضرورت سرمایه گذاری جدید در حوزه نفتی تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۶    
در ابتدای قرن بیست و یکم کشورهای سوسیال دموکرات اروپا شرایط مساعدی داشتند. آنها از سیستمهای حکومتی میانه – چپ بهره میگرفتند و بیش از آنکه به حکومت صرف بیندیشند درصدد کسب اعتبار بودند و گمان میکردند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۰    
فردی که در شهر استراسبورگ در شرق فرانسه با چاقو به یک یهودی حمله و وی را مجروح کرده بود، در مورد اقدام به قتل مجرم شناخته و زندانی شد اما مسئولان قضایی فرانسه می گویند که این فرد یک بیمار روانی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۰    
وزیر نیرو از بهره برداری از سه هزار و 402 پروژه در حوزه های آب، برق، فاضلاب و انرژی های نو این وزارتخانه به ارزش 68 تریلیون و 870 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۴    
ائمه جماعت مساجد استان تهران، صبح یکشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۲    
شکاف اختلافات میان خاندان سعودی و کاخ سفید رو به افزایش است.از زمانی که دولت آمریکا با ایران برای حل مسئله هسته ای بر سر یک میز نشسته اند این شکاف ایجاد شده و تا امروز ادامه داشته است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۶    
قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به 12 اوت (22 مردادماه) با دو دلار و 11 سنت افزایش به 41 دلار و 52 سنت برای هر بشکه رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۳    
ارتش امریکا نیروهای خود در بخش هماهنگی عملیات هوایی ائتلاف عربی به رهبری عربستان در یمن را از عربستان خارج کرده و نیروهای خود در بخش های دیگر این عملیات را بشدت کاهش داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۳    
معاون نظارتی بانک مرکزی جزئیات چگونگی و شرایط دریافت کارت های اعتباری جدید 10 تا 50 میلیون تومانی را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۷    
هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در نشست امروز (یکشنبه) خود، استعفای محسن جلال پور رییس اتاق ایران را پذیرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۲    
درگیری بی سابقه میان نیروهای دولتی سوریه و کردها در شهر حسکه برای پنجمین روز متوالی ادامه دارد. درگیری هایی که پنجشنبه با بمباران حسکه توسط جنگنده های سوری شدت گرفت و باعث شد جنگنده های امریکایی نیز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۹    
صادق خان شهردار بانفوذ لندن در یادداشتی که روز یکشنبه در نشریه آبزرور منتشر شد، ضمن انتقاد صریح از عملکرد جرمی کوربین رهبر حزب کارگر در جریان همه پرسی 23 ژوئن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۲    
جمعی از مربیان پیش دبستانی و آموزش یاران نهضت سوادآموزی صبح امروز برای چندمین بار مقابل در مجلس تجمع کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۹    
هر سال نزدیک عید بازار سررسید داغ می شود و شرکت ها و نهادها و دستگاه های عمومی و بانک ها گاه از بودجه های عمومی و گاه از بودجه های شرکت ها سررسید چاپ می کنند و آنها را مزین به آرم های درشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۶    
مسکو از ایجاد مکانیزمی ویژه با همکاری ترکیه برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابهی که پاییز سال گذشته باعث سرنگونی یک بمب افکن سوخو —24 روسیه در سوریه شد، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۶    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد، دولت آنکارا به دنبال ایجاد ساختاری برای هماهنگی های لازم در راستای نظارت بر فعالیت واحدهای امنیتی و اطلاعاتی داخلی و خارجی و ایجاد امکان تعامل میان این دو بخش است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد یکشنبه در رأس یک هیأت بلندپایه سیاسی و اقتصادی، سفر دوره ای خود به 6 کشور آمریکای لاتین را آغاز کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۰    
هواپیماهای نظامی آمریکا از روز جمعه گذشته کار عملیات پدافندی در شمال سوریه به ویژه در حریم هوایی شهر حسکه را آغاز کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۷    
سخنگوی سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به 400 شکایت از 5 میلیون مورد خدمات پزشکی ارائه شده در سال قبل سهم قصور پزشکی در این شکایات را 79 درصد اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۴    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به انفجار مرگبار شب گذشته در این کشور از احتمال دست داشتن گروه تروریستی داعش در آن خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۱    
معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای طرح سیب، به عنوان پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان، اساسا پروژه ای برای تامین سلامت ایرانیان در سراسر کشور است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۱    
رییس جمهوری از نمایشگاه توانمندیهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه هوایی و سامانه پدافند هوایی برد بلند باور 373 بازدید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح یک شنبه با برگزاری علنی جلسه بررسی قراردادهای نفتی در مجلس مخالفت کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۸    
در سال های اخیرسلطه صنعت مد و تشریفات، الگو برداری های غلط، تجمل گرایی وهزینه های کمرشکن در امر ازدواج خواسته و ناخواسته راه دشوار و پیچیده ای برای ازدواج ساده در پیش پای جوانان قرار داده و میل به ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۸    
حمله به یک مراسم عروسی در شهر غازی عنتاب ترکیه منجر به کشته و زخمی شدن صدها نفر از اهالی این منطقه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۵    
تیم ملی فوتبال ایران فردای روز پیروزی 0-3 برابر تیم دسته دومی اسپال ایتالیا را که جمعه شب در شهر فورلی این کشور برگزار شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۵    
می گویند مصرف سرانه گوشت قرمز در کشور کاهش داشته است. به زبان اعداد و ارقام میزان مصرف سالانه از 13 کیلو به مرز 9 کیلوگرم رسیده و در این میان ...
  • ۱