شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۳May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 31 شهریور 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 شهریور 1395 ایران آنلاین 2 شهریور 1395 ایران آنلاین 3 شهریور 1395 ایران آنلاین 4 شهریور 1395 ایران آنلاین 5 شهریور 1395 ایران آنلاین 6 شهریور 1395 ایران آنلاین 7 شهریور 1395 ایران آنلاین 8 شهریور 1395 ایران آنلاین 9 شهریور 1395 ایران آنلاین 10 شهریور 1395 ایران آنلاین 11 شهریور 1395 ایران آنلاین 12 شهریور 1395 ایران آنلاین 13 شهریور 1395 ایران آنلاین 14 شهریور 1395 ایران آنلاین 15 شهریور 1395 ایران آنلاین 16 شهریور 1395 ایران آنلاین 17 شهریور 1395 ایران آنلاین 18 شهریور 1395 ایران آنلاین 19 شهریور 1395 ایران آنلاین 20 شهریور 1395 ایران آنلاین 21 شهریور 1395 ایران آنلاین 22 شهریور 1395 ایران آنلاین 23 شهریور 1395 ایران آنلاین 24 شهریور 1395 ایران آنلاین 25 شهریور 1395 ایران آنلاین 26 شهریور 1395 ایران آنلاین 27 شهریور 1395 ایران آنلاین 28 شهریور 1395 ایران آنلاین 29 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 شهریور 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۵    
رییس جمهوری اسلامی ایران در دیدار نخست وزیر سوئد با اشاره به ظرفیت های صنعتی و علمی خوب دو کشور تاکید کرد که تهران علاقه مند به گسترش روابط با استکهلم در همه عرصه ها است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۲    
رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دوستی دیرینه و اشتراکات دو ملت ایران و بلغارستان، اظهارداشت: باید از این زمینه دوستی و برادری برای توسعه بیش از پیش روابط تهران - صوفیه بهره بگیریم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۷    
احمد خان رحمی، 28 ساله، که متولد افغانستان و شهروند آمریکا است، روز دوشنبه پس از درگیری مسلحانه با ماموران پلیس در نیوجرسی مجروح و دستگیر شد و اکنون در بیمارستان تحت درمان است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۴    
پیش از ظهر امروز مرد جوانی با مراجعه به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران اظهار داشت که در شب عروسی اش، همسرش توسط برادر خانم و دایی همسرش دزدیده شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۲    
وزیر خارجه آمریکا از احتمال ایجاد محدودیت برای پرواز جنگنده های سوریه بر فراز مناطق تحت نفوذ مخالفان به اصلاح میانه روی دولت سوریه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۸    
سوریا دالی فاس، نامزد مستقل ریاست جمهوری در ایالات متحده بمباران ارتش سوریه توسط بمب افکن های آمریکایی را اقدام جنگی خواند و ایالات متحده را به همکاری با روسیه دعوت کرد و درخواست کرد که آمریکا به این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران با تمجید از بازی منطقی و منظم شاگردانش در دیدار با هند، گفت: مزد عملکرد خوب خود را گرفتیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۲    
گروه تروریستی احرارالشام با صدور فتوایی، به نیروهای خود اجازه داد درکنار ارتش ترکیه بجنگند و با آنها همکاری کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۹    
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور نیروی انتظامی گفت: بار ترافیکی در کلانهشرها (به ویژه تهران) 25 درصد نسبت به هفته قبل از بازگشایی مدارس افزایش خواهد یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۹    
شبکه آی فیلم از 31 شهریورماه برنامه کافه فیلم را با مرور فیلم های دفاع مقدس روی آنتن خواهد برد. نکته جالب این برنامه سینمایی که محمد تنکابنی و وحید رونقی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۶    
موزه نظامی واقع درمجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد از اول مهرماه برای مدت 6 ماه تعطیل خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۰    
تیم های فوتبال پدیده مشهد و نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به تساوی پرگل رسیدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۰    
پرسپولیس با برتری مقابل سپاهان به طلسم 13 ساله نبردن های خود در اصفهان مقابل این تیم پایان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۷    
معاون توانیر با اشاره به پرداخت پاداش به مشترکان همکار با طرح ذخیره عملیاتی صنعت برق، گفت: پرداخت این پاداش در قالب فروش تخفیفی برق از شهریور ماه امسال انجام می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۴    
یک پناهجوی زن ایرانی پس از دو سال حبس در اردوگاه های استرالیا سرانجام آزاد شد و توانست ویزای موقت این کشور را دریافت کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۵    
دوازدهمین نشست شورای معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران با موضوع حضور نمایندگان دادستان در محاکم و دفاع از کیفرخواست ها در سال جاری به ریاست دکتر جعفری دولت آبادی دادستان تهران برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۲    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دوران جنگ تحمیلی در تاریخ کشور بی نظیر است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۰    
ایران آنلاین / خبرگزاری رویترز می گوید که وزارت خزانه داری آمریکا صدور مجوز برای فروش هواپیماهای مسافربری غربی به ایران را آغاز کرده است. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۴    
طرح بزرگ مبارزه با عرضه و فروش کالای قاچاق که قرار بود از اول مهرماه آغاز شود با مهلت سه هفته ای به اتحادیه های صنفی سپرده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۸    
جونیور ترامپ، پسر ارشد دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، روی صفحه توئیتر خود پناهندگان سوری را با آب نبات مسموم منتشر کرده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۰    
نمایش ادامه مطلب به کارگردانی مهدی شایان و بازی های زینب شعبانی، مهدی مخبری، سودابه جعفرزاد، الناز ابروش، برنا انصاری، فرید نظری در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه رفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۱    
سرهنگ اکبری، رئیس پلیس راه استان البرز از توقیف یک دستگاه خودرو سوزوکی ویتارا با 88 میلیون و 150 هزار ریال خلافی و 189 فقره تخلف پرداخت نشده و 17 فقره تخلف حادثه ساز در جاده کرج- قزوین خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۹    
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد: پزشکانی که مایل به همکاری با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در امر خدمت رسانی به زائران اباعبدالله در اربعین حسینی هستند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای سال جاری 170 میلیارد تومان بودجه سرانه دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۴    
گری لوییس نماینده سازمان ملل در ایران، کمپینی به نام KnowYourStatus را برای مقابله با ایدز در ایران شروع کرده و خود به عنوان اولین نفر آزمایش ایدز داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۳    
در پی سقوط یک فروند بالگرد اورژانس در حین ماموریت در جاده هراز و جان باختن تکنسین اورژانس این بالگرد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیام تسلیتی صادر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۰    
کارشناسان معتقدند تماشای فیلم های غم انگیز و گریه آور موجب ترشح مسکن های طبیعی در بدن می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۷    
رهبران جهان با امضای اعلامیه سازمان ملل متعهد می شوند که بیش از 600 میلیون پوند را به مقابله با "مقاومت آنتی بیوتیکی" به عنوان بزرگترین تهدید برای سلامت جهانی اختصاص دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۲    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف دو محموله 23 تنی برنج خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد و 400 میلیون ریال که در کیسه های مواد شیمیایی پروپلین جاساز شده بودند خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۹    
دادستان کل کشور با اشاره به محبوس بودن 300 ایرانی در مالزی گفت: حدود 80 نفر هم محکوم به اعدام هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۶    
کمیته دفاع مجلس عوام انگلیس گزارشی منتشر کرد و به تعداد حملات جنگنده های این کشور به مواضع داعش در عراق و سوریه پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل بانک کشاورزی از برقراری بیش از 70 رابطه کارگزاری با بانک های خارجی در پسابرجام و مذاکره برای فاینانس 2 میلیارد و 500 میلیون دلار با بانک های اروپایی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۴    
حجم معاملات آتی سکه طی روز دوشنبه به 4 هزار و 334 قرارداد، به ارزش 511 میلیارد ریال رسید که نسبت به یکشنبه گذشته، رشد 115 درصدی را تجربه کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تجربه و عملکرد اصولگرایان در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری از ضرورت ائتلاف اصولگرایان با محوریت روحانیت برای حضور در انتخابات سال 1396 سخن گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۹    
یک زن ایتالیایی در سن 61 سالگی صاحب اولین فرزند خود شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۰    
وزارت دفاع روسیه با رد ادعاهای کاخ سفید درباره حمله هوایی مسکو به کاروان کمک های بشردوستانه در سوریه، تاکید کرد با بررسی فیلم های واقعه مشخص شد که این کاروان دچار آتش سوزی شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۷    
سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه دوران ریاست ایران بر جنبش عدم تعهد را ' یکی ازدوره های سخت این جنبش ' توصیف کرد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۷    
رهبری گروه تروریستی داعش تصمیم گرفته است به جهان و جهانیان نشان دهد که این گروه ، زنان را نه تنها به عنوان مسافران منفعلی برای جهاد نکاح و ازدواج با جهادگران می شناسد بلکه نقش سربازان را برای شرکت در ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۲    
نیروهای ارتش و عشایر عراق توانستند سه روستا را در جزیره بغدادی از چنگ تروریست های داعش آزاد کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۶    
پلیس آمریکا با مخالفان نژادپرستی و خشونت پلیس در کارولینای شمالی درگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۰    
شورای استانداری کریلا اعلام کرد که بالگردهای آپاچی نیروهای آمریکایی در غرب این استان فرود آمده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در ترکیه منجر به کشته شدن یک تن شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آ موزش پزشکی گفت: بیش از 10 هزار نیروی کمک پرستار در یکسال گذشته تربیت شده اند و از مهرماه امسال به تدریج پس از طی آزمون کتبی و مهارتی در بیمارستان ها جذب و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۵    
منابع خبری گزارش دادند که رئیس جمهور سابق فرانسه پس از یک دوره بیماری سخت درگذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۲    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی گفت: برای تسهیل در تردد مسافران تابستانی فردا جاده چالوس به سمت کرج یک طرفه است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۶    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش بینی می شود یک میلیون و 400 هزار کلاس اولی داشته باشیم، گفت: آموزش 200 هزار نوآموز در مناطق دوزبانه را در دستور کار قرار داده ایم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۲    
گنجینه عکس های موزه هنرهای معاصر تهران شامل دست کم 120 نگاره از عکاسان خارجی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۹    
نشست بررسی اشعار و عقاید سزایی کاراکوچ شاعرو متفکربرجسته ترکیه ای با حضور پروفسور توران کوچ شاعرو رییس دانشکده علوم اسلامی دانشگاه صباح الدین زعیم استانبول ساعت 18 پنجشنبه اول مهر برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۹    
عبدالحسین نوشین، از چهره های مهم تئاتر ایران، در حالی در عزلت و غربت از دنیا رفت که در اشتیاق بازگشت به ایران بود اما دستگاه پهلوی راه را بر این هنرمند فقید بسته بود و بازگشت او را از مسکو تحت لوای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۷    
فیلم والدراما به کارگردانی عباس امینی در بخش مسابقه هفدهمین جشنواره فیلم های آسیایی رم که از امروز 31 شهریور آغاز می شود و تا 11 مهر ادامه دارد، حضور پیدا می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
صرافان ارز و سکه در معاملات روز چهارشنبه بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا را با پنج ریال کاهش قیمت نسبت به دوشنبه (29 شهریورماه) 35 هزار و 623 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 11 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۵    
طبق وعده اخیر بانک مرکزی صدور کارت های جدید اعتباری با کاربردی متفاوت از قبل از فردا همزمان با اول مهرماه در دستور کار شبکه بانکی قرار گرفته و مشتریان بانک ها می توانند براساس شرایط تعیین شده از این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۶    
مبارزه با جرایم سنگین بین المللی از جمله اموری است که اجماع جهانی میان دولت ها در خصوص آن وجود داشته و می توان گفت هیچ دولتی نیست که اندک درنگ یا مخالفتی با این قضیه داشته باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۱    
یک پایگاه اینترنتی صهیونیستی از تغییر مواضع رژیم آل سعود به نفع رژیم اشغالگر قدس و کنار گذاشتن دشمنی ها خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۵    
در حالی که برخی منابع از امضای توافقنامه صلح دولت کابل و حزب اسلامی فردا خبر می دهند، متن کامل این توافقنامه منتشر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۲    
پسری که با وعده های دروغین دختر کارخانه داری را فریب داده و او را به عقد خود درآورده بود سرانجام به ایستگاه پایانی این فریبکاری رسید و راهی دادگاه خانواده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت با تاکید بر اینکه اطلاعات منتشر شده در سایت خبری شانا نادرست است، گفت: هواپیمای استیجاری بوئینگ، پیش از این از سوی دیگر ایرلاین های ایرانی اجاره شده بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۰    
دزد سابقه دار که با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده بود، یک هفته بعد از آزادی، سرقت هایش را ازسرگرفت. متهم شیشه ای پس از دستگیری مدعی شد به دستور موتورسیکلتش دست به سرقت می زند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
درپی سرقت شبانه از یک طلافروشی در الشتر ، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان -واقع دراستان لرستان- ضمن تشریح جزئیات سرقت گفت: سارق یا سارقان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۹    
رئیس اداره فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو گفت: سامانه صدور الکترونیکی پروانه ساخت و تمدید حوزه تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی توسط مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۳    
لحظاتی قبل یک فروند بالگرد در جاده هراز سقوط کرد که تاکنون یک تکنسین اورژانس کشته شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۳    
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا پس از انجام حملات تروریستی در کشورش از هتل خود در منهتن، نزدیکی مقر سازمان ملل ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۴    
احتمال افزایش تقاضای سوخت در آمریکا در کنار کاهش سطح ذخیره سازی نفت در این کشور سبب شد در معاملات دیروز (سه شنبه 30 شهریور ماه) قیمت شاخص نفت خام آن کاهش یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان این که تهدید اصلی ایران است ، جنگ رودرو با حزب الله لبنان را بعید دانست اما این ادعا را تکرار کرد که اگر جنگی شروع شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
ایران آنلاین /
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۸    
آشتی و صلح، از آروزهای دیرسال بشر است و چه بسا که جنگ هایی را نیز در سر رسیدن به آن به راه انداخته. به مناسبت روز جهانی صلح(31 شهریور، 21 سپتامبر) ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۸    
بازار میوه و تره بار که به تازگی میزبان میوه های نوبرانه پاییزی همچون نارنگی و انار است، شاهد شیب نزولی قیمت میوه های تابستانی که آخرین روزهای عرضه خود را می گذرانند، شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۵    
ایران آنلاین / مهست یا رخ آن آفتاب مهر افزای شبست یا خم آن طره قمر فرسای... مهر درمهر وجودش پیداست و صفای باطنی که ضمیر درونش را آشکار می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۵    
وزیران خارجه ایران و کانادا روز گذشته برای اولین بار از زمان قطع روابط دو کشور، دیدار کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۹    
پس از امضای توافقنامه کمک مالی واشنگتن به تل آویو، شرکت های نظامی اسرائیل اکنون با اخراج کارکنان و تعطیلی روبرو خواهند شد چرا که بر اساس مفاد این قرارداد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۳    
35 گلزار شهدا در استان های قم، اردبیل، قزوین ، آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویر احمد واجد ارزش ثبت در فهرست انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شناخته شده و بزودی شماره ثبت این گلزارها اعلام خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۵    
مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به برخی از اما و اگرهای محصولات تراریخته مانند برچسب گذاری آنها، انواع وارداتی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۲    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بااشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: ماموران پلیس راهور تا 15 مهر ماه در اطراف مدارس و مراکز آموزشی مستقر خواهند شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۹    
در حالی که طی ماهای گذشته قیمت برنج و شکر به عنوان محصولات پرنوسان رو به افزایش بوده و وزارتخانه های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت مسئولیت آن را به گردن دیگری انداخته اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
بمب افکن های مافوق صوت آمریکایی برای دومین بار پس از پنجمین آزمایش هسته ای کره شمالی وارد آسمان شبه جزیره کره شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
طبق نظر تحلیل گران کره جنوبی، فروش اپل برای آیفون 7 با توجه به فروش اولیه آن که فراتر از انتظارها بوده، می تواند تا پایان سال به 100 میلیون واحد برسد و یکی از دلایل این موضوع ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
آغاز تشدید برخورد با مشمولان غایب سربازی، ارسال پیامک تعیین تکلیف برای بیش از دو میلیون و 200 هزار مشمول غایب، آغاز ثبت نام برای مرحله دوم جریمه ریالی سربازی و .. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۳    
بنا بر گزارش ها، نحوۀ برخورد قطر با کارگران خارجی و پرداخت نکردن دستمزد شمار بسیاری از آنها بار دیگر انتقادهایی را به همراه داشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۳    
احمدی نژاد سابقه بی توجهی به ارشادات رهبری را در کارنامه خود بسیار دارد. در ماجرای معاون اولی اسفندیار رحیم مشایی نیز رهبری به شکل خصوصی نارضایتی خود را از انتخاب وی به معاون اولی دولت به احمدی نژاد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۴    
یک نگاه بدبینانه این است که بگوییم کار آنگلا مرکل تمام است. او این روزها هوادارانش را گروه گروه از دست می دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۸    
فرمان آغاز عملیات آزادسازی شهر الشرقاط از نیویورک نخستین تحرک مهم نخست وزیر عراق پس از دیدار با باراک اوباما بود. دیداری که بخش عمده ای از آن به رایزنی درباره آغاز عملیات موصل اختصاص یافته بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۸    
رییس جمهوری ضرورت تقویت وحدت و یکپارچگی در دنیای اسلام را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز اصل اساسی برای همه دولت های اسلامی و متفکران مسلمان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۵    
در پی انفجارهای دو ایالت نیویورک و نیوجرسی امریکا و دستگیری احمد خان رحمی، شهروند 28 ساله امریکایی - افغانی الاصل که عامل این انفجارها معرفی شده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۹    
پایان آتش بس، با یک بیانیه اعلام شد. ارتش سوریه شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه ای که خبرگزاری رسمی این کشور آن را انعکاس داد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۶    
محمد شریعتمداری ، معاون اجرایی رئیس جمهوری که به منظور ارزیابی تحقق تصمیم های سفر استانی رئیس جمهوری به گلستان به گرگان -مرکز این استان شمالی کشور- سفر کرده بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۶    
ساعاتی پس از سرقت شبانه یک طلافروشی درشهرستان الشتر استان لرستان، یکی ازطلافروشی های بازار یزد نیزهدف سرقت مرگبار قرارگرفت و پسر صاحب مغازه نیز در این ماجرا به قتل رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
دولت عزم خود را برای جلوگیری از میلیاردها دلار کالای قاچاقی که وارد یا خارج می شود، جزم کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
شهریورماه برای اهالی سینما موسم جشن است و قدردانی؛ فصل خوب دیده شدن و محک خوردن توسط هم صنفی ها و اهالی قلم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۸    
بوی ماه مهر فضای شهرها را پرکرده است. نفس تابستان که آرام آرام به شماره می افتد، تازه خانواده ها به تکاپو می افتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۸    
دربی 83 پایتخت با تمام حساسیت ها با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرخ پوشان تهرانی با تفاضل گل کمتر صدر جدول را به تراکتورسازان تقدیم کرده و استقلال تهران هم با این تک امتیاز در رده پانزدهم جدول جای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۸    
یکی از بزرگترین قراردادهایی که در فضای پسابرجام با کشورهای خارجی منعقد شد، خرید 230 فروند هواپیمای مسافربری روز دنیا به ارزش 52 میلیارد دلار بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۵    
زن جوان که به ارتباط شوم شوهرخود با نامادری اش پی برد وقتی درخواست طلاق داد و مهریه اش را اجرا گذاشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۵    
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور که از دیروز با انجام 4 بازی آغاز شد، امروز با برگزاری 4 دیدار دیگر پایان می گیرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۲    
بررسی مقایسه ای وضعیت زنان در دولت های نهم، دهم و یازدهم نیازمند نگاهی به آنچه بود و آنچه شد، است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۲    
نهی محمود احمدی نژاد از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96، همچنان از سوی برخی هواداران و یاران نزدیک او نادیده انگاشته می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۹    
در قالب پروژه دو خطه سازی کل محور هراز، روز گذشته 10 کیلومتر از این مسیر در محدوده پل سیاه بیشه تا روستای ناندل افتتاح شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۶    
Glance Clock ساعت دیواری منحصربفردی است که می تواند دیوار را به یک ساعت هوشمند تبدیل کند؛ساعتی که صفحه ای مشابه ساعت های دیواری معمولی دارد ولی می تواند با تلفن هوشمند یا وسایلی همچون Echo آمازون ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۶    
از جمله برنامه های مهمی که حتماً باید روی گوشی هوشمند خود داشته باشید دانلود منیجر(download manager) یا مدیریت کننده دانلودها روی گوشی است.
  • ۱