دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 27 شهریور 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 شهریور 1395 ایران آنلاین 2 شهریور 1395 ایران آنلاین 3 شهریور 1395 ایران آنلاین 4 شهریور 1395 ایران آنلاین 5 شهریور 1395 ایران آنلاین 6 شهریور 1395 ایران آنلاین 7 شهریور 1395 ایران آنلاین 8 شهریور 1395 ایران آنلاین 9 شهریور 1395 ایران آنلاین 10 شهریور 1395 ایران آنلاین 11 شهریور 1395 ایران آنلاین 12 شهریور 1395 ایران آنلاین 13 شهریور 1395 ایران آنلاین 14 شهریور 1395 ایران آنلاین 15 شهریور 1395 ایران آنلاین 16 شهریور 1395 ایران آنلاین 17 شهریور 1395 ایران آنلاین 18 شهریور 1395 ایران آنلاین 19 شهریور 1395 ایران آنلاین 20 شهریور 1395 ایران آنلاین 21 شهریور 1395 ایران آنلاین 22 شهریور 1395 ایران آنلاین 23 شهریور 1395 ایران آنلاین 24 شهریور 1395 ایران آنلاین 25 شهریور 1395 ایران آنلاین 26 شهریور 1395 ایران آنلاین 27 شهریور 1395 ایران آنلاین 28 شهریور 1395 ایران آنلاین 29 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 شهریور 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۲:۲۵    
ملی پوش پرتاب وزنه کشورمان گفت: قید مدال را زده بودم، اما در پرتاب آخر گویی کسی کمکم کرد. این مدال هدیه ای از طرف خداست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۲:۲۲    
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد مندرجات نامه عربستان سعودی خطاب به شورای امنیت و ادعای ارسال سلاح به یمن و نقض قطعنامه 2216 را بی پایه و غیرمستند توصیف و آن را رد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۹    
دکتر حسن روحانی پس از سخنرانی در نشست افتتاحیه اجلاس سران جنبش عدم تعهد، ریاست این نهاد را برای سه سال آینده به ونزوئلا سپرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۶    
اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران به دنبال خبرسازی و ایجاد فضای منفی یکی از رسانه های بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۳    
رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران گفت وگو و مذاکره را بهترین راه حل منازعات جهانی و منطقه ای می داند و خود در این زمینه پیش قدم بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص ادعای روز شنبه آسوشیتدپرس، گفت: ادعای یک رسانه شناخته شده بین المللی نمی تواند موضع اتحادیه اروپا باشد ؛ برای این که بطور مستمر با این ها در تماس هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۵    
کتاب مجموعه عکس های بزرگترین خانه خشتی دنیا در شهر رفسنجان و مجموعه خانه حاج آقا علی به همت سیدمحسن سجادی هنرمند و عکاس کشور رونمایی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۲۴    
ایران آنلاین/ امسال ایران بیست و یکمین حضورش را در اسکار تجربه می کند. بعد از برگزیده شدن فروشنده در کن، این فیلم حالا قرار است در اسکار 2017 برای سینمای ایران بخت آزمایی کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۴    
به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 582 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۶    
نشست فوق العاده شورای امنیت برای اطلاع از توافق آمریکا و روسیه برای اجرای آتش بس در سوریه شب گذشته لغو شد.لغو این نشست در حالی است که روسیه برای تمدید72 ساعته آتش بس هم اعلام امادگی کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۰    
علی صداقت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر درباره لغو کنسرت یک خواننده در بهشهر گفت: هیچ دستور قضایی مبنی بر لغو این کنسرت صادر نشده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۱    
مرد میانسال وقتی برای خرید حلقه نامزدی دخترش با مشکل مالی روبه رو شد از دوستش کمک خواست. اما درکمال ناباوری با پیشنهاد عجیبی روبه رو شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۵    
انفجار تانکر حمل سوخت در جاده قزوین رشت نرسیده به آقابابا روستای رامشان هفت نفر را روانه بیمارستان کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۲    
رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ثبت نام قطعی زائران برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین از امروز (شنبه) در سامانه سماح آغاز شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۲    
در تولید عطر و ادوکلن اورجینال از کیفیت خود ادوکلن گرفته تا طراحی شیشه و بسته بندی دقت زیادی انجام می شود تا محصولی قابل قبول به مشتری ارائه شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۲    
رئیس جمهور روسیه امروز (سه شنبه) با بیان اینکه کشورش به تعهدات خود در قبال سوریه پایبند است تاکید کرد آمریکا قادر به مشخص کردن پایگاه های مخالفان "میانه رو" نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۲    
مقامات عربستان سعودی از بازداشت 54 متهم تروریستی در مراسم حج امسال خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۹    
ایران آنلاین / جمعی از روزنامه نگاران و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب طی بیانیه ای در حمایت از هنرمندان اعلام کردند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۴    
کشته شدن یک نوجوان 15 ساله در کشمیر با گلوله های ساچمه ای نیروهای امنیتی هند، موج جدیدی از تظاهرات را به پا کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۸    
مدیرعامل سازمان انتقال خون از افزایش پذیره نویسی سلولهای بنیادی به میزان 7000 مورد طی چند ماه گذشته خبر داد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۸    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: پسری که به دلیل اختلاف خانوادگی پدر خود را به آتش کشیده بود، دستگیر شد. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۵    
دانشگاهی در ترکیه برای تشویق شهروندان بالای 60 سال به فعالیت بیشتر، یک برنامه آموزشی برای آنها راه اندازی کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۳    
انفجار ناگهانی موادمحترقه وترقه دریک کاروان عروسی دریکی از محله های شرق اصفهان به مرگ جوانی 18 ساله منجر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۵    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد بعد از اطلاع رسانی کامل به مردم مسیرهای دسترسی اضطراری به پل صدر در ساعت پیک ترافیک بسته خواهند شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۹    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آلودگی های آب، خاک، هوا، احیای تالاب ها و مدیریت پایدار جنگل ها، از جمله موضوعات درج شده در همکاری دوجانبه ایران با دولت رومانی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۳    
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که آمریکا نمی تواند مناطق استقرار معارضان و تروریست ها را مشخص کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۰    
مراسم ازدواج رامبد جوان، مجری برنامه خندوانه و نگار جواهریان، در کشور یونان برگزار شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۱    
تاکنون تعداد 160 هزار نفر جهت شرکت در پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۵    
بانوی فعال اجتماعی، فرهنگی و معارف دوست هرات معروف به عمه سکینه پس از 80 سال چشم بست و هرات را تنها گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: شورای نگهبان باید خیلی حواسش جمع باشد که اصول قانون اساسی پیاده شود تا عده ای برای رسیدن به قدرت به ملت دروغ نگویند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۲    
ورزشکاران پارالمپیکی بسیاری با گذشته شگفت انگیز و عجیب در بازی های پارالمپیک امسال حضور داشتند. یکی از ورزشکاران پارالمپیکی ریو که بدون شک داستان زندگی اش می تواند برای دیگران الهام بخش باشد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۲    
یک زن 23 ساله ایزدی که از بردگی گروه تروریستی داعش آزاد شده است، سفیر حسن نیت سازمان ملل در امور حفظ کرامت بازماندگان قاچاق انسان شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۲    
بازار سرمایه ایران در اولین روز کاری این هفته با کاهش 350 واحدی شاخص کل روبه رو شد اما آیفکس توانست نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته یکواحد رشد کند و به رقم 801 واحدی برسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۹    
وکیل مدافع تعدادی از کارگران شاکی در پرونده تامین اجتماعی از رد اعتراض سعید مرتضوی به برخی از بندهای گزارش کارشناسی پرونده تامین اجتماعی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۳    
سخنگوی ناجا از برخورد با استودیوهای دوبله زیر زمینی خبر داد و توضیحاتی درباره مهمانی ها و پارتی های برگزار شده به واسطه دعوت در فضای مجازی ارائه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۵۴    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن از افتتاح 910 فقره حساب صندوق پس انداز مسکن یکم دریک روز بعد از تک رقمی شدن نرخ سود این تسهیلات خبر داد و افزود: پیش از آن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۸    
بعد از اینکه بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک ها ممنوعیت خدمات دهی به موسسه آرمان با دو زیرمجموعه "وحدت" و "البرز ایرانیان" را مورد تاکید قرار داد و به فاصله اندک یکی از موسسات را از این ممنوعیت خارج ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۵    
کاهش نرخ سود بانکی به 15 درصد به موازات کاهش نرخ تورم این روزها زمزمه خروج سرمایه را از بانک ها و ورود آن به بازارهای موازی افزایش داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۹    
یکی از وکلای مدافع محمدعلی طاهری گفت: در حال حاضر پرونده موکلم از دیوان عالی کشور به دادگاه انقلاب برگشته است و ما منتظریم که شعبه 26 دادگاه انقلاب با سه قاضی مجرب به پرونده رسیدگی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۳    
بررسی ها از بازار محصولات پروتئینی نشان می دهد که گران فروشی گوشت مرغ در سطح شهر ادامه دارد و هر کیلوگرم گوشت مرغ بیش از 8000 تومان در بازار مصرف عرضه می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۴    
معاون فنی بهداشت محیط مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت با بیان اینکه نانوایی های فانتزی یا ماشینی به شکل صنفی به تولید پیراشکی می پردازند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۸    
یک منبع کشتیرانی اعلام کرد صادرات نفت ایران در ماه اوت امسال با 15درصد رشد نسبت به ماه پیش از آن، به بالاترین حد در پنج ماه اخیر رسیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۲    
معاون وزیر جهاد با بیان اینکه امروز یک هزارو 400میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت می شود، گفت: تاروزدوشنبه هفته جاری یک هزار و400میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان تسویه خواهدشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت که با وجود گذشت هشت ماه از لغو تحریم ها، غرب به تعهدات خود در توافق هسته ای عمل نکرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۱    
ایران آنلاین/ یک دختر جوان عرب ساکن آلمان، صورتک یا شکلکی را به عنوان نماد زنان و مردان محجبه طراحی و پیشنهاد کرد که آن را به فهرست شکلک های خندان روی گوشی های هوشمند بیفزایند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۸    
شب گذشته 3 نفر که اقدام به مضروب کردن یک روحانی در محلات جنوب تهران کرده بودند، دستگیر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۵    
مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال تمام مدارس ابتدایی به جز 5 درصد مدارس طرح تعالی، تحت پوشش طرح تدبیر قرار می گیرند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۲    
مدیرکل طرح های ملی جوانان با بیان اینکه اجرای ورزش های مفرح برای دختران در انتظار تامین بودجه است، گفت: وزارت ورزش و جوانان باید بودجه لازم برای این امر را فراهم کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۶    
منابع کرد سوری از حملات شیمیایی داعش به شمال حلب خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۳    
کاخ کرملین از آمریکا خواست برای اجرای توافق ژنو و جلوگیری از نقض آتش بس سوریه به گروههای مسلح ضد سوری موسوم به معارضان میانه رو برای توقف اقدام های جنگی فشار وارد کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۰    
بحران آب در ایران به دلیل متفاوت بودن اقلیم و عدم توازن در بارندگی ها در تمام استان های کشور یکسان نیست، به گونه ای که شرایط آبی برخی استان ها مساعد و شرایط برخی دیگر وخیم است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۴    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر کشته شدن چهار سرباز وظیفه در کانون اصلاح و تربیت مادوان یاسوج را تائید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۵    
حاشیه های بوجود آمده در المپیک و جام ملت های اروپا سبب شده تا تعدادی از مجری ها و گزارشگران تلویزیون اجازه رفتن روی آنتن را نداشته باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۹    
پسری ناخلف به خاطر مخالفت پدرش با ازدواج وی، دست به جنایت آتشین در محله یافت آباد زد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۶    
خلعتبری دار فانی را وداع گفت و در قطعه نام آوران به خاک سپرده می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی اورژانس تهران از مصدومیت 70 تماشاچی در دربی روز گذشته پایتخت خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۲    
غزل حشمت در اتوبان حکیم درپی حادثه رانندگی به دو مرد افغان زده و یکی از آنها جا در جا فوت کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۲    
رئیس اداره محیط زیست شهر تهران گفت: بر اساس اعلام مؤسسه تحقیقات گیاه پزشکی مؤثرترین راهکار برای مقابله با افزایش جمعیت مگس های سفید استفاده از دشمنان طبیعی و کنترل کننده های طبیعی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۹    
گزارش های میدانی از بهبود غیرتورمی بازار فروش آپارتمان های 60 متری در تهران نسبت به سال قبل حکایت دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۹    
شهردار منطقه 12 از آغاز مناسب سازی پیاده روهای خیابان های اصلی طهران قدیم در منطقه 12 خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۶    
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات می گوید 235 نفر برای حضور در انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت برمطبوعات ثبت نام کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارتباطات نزدیک تهران و ایروان از گذشته تا کنون اشاره کرد و گفت: ملت ایران از ارامنه به عنوان مردمی متخصص، صدیق، امین و درستکار یاد می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۳    
سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز ثبت نام قطعی متقاضیان سفر به عتبات در ایام اربعین حسینی اعلام کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۰    
اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت به عنوان مهم ترین صنایع در پسابرجام و پیشروترین بخش اقتصاد، چگونه قابلیت عملیاتی شدن دارد؟ چه الزاماتی برای توسعه صنعت نفت مطابق با سیاست های کلان توسعه ای کشور می توان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۵    
رئیس اتحادیه قهوه خانه داران و سفره خانه های سنتی تاکید کرد که ورود بانوان به قهوه خانه های معمولی غیرقانونی است و در مورد قهوه خانه ها و سفره خانه های سنتی نیز ارائه سرویس قلیان به بانوان غیرمجاز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۲    
به گزارش اداره هواشناسی سازمان ملل در 137 سالی که از ثبت مستمر دمای زمین می گذرد، سال جاری میلادی (2016)، عنوان گرمترین سال را به خود اختصاص داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به جمع آوری پسماندهای دارویی شهروندان تهرانی در آینده ای نزدیک، گفت: داروهای تاریخ گذشته جمع آوری و در جهت کمک به محیط زیست امحا می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۹    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد: بر اساس این گزارش ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۹    
جشنواره موزه خلاقیت کودک و نوجوان کشور به میزبانی دپارتمان خلاقیت جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف و زیر نظر اداره کل موزه های سازمان میراث فرهنگی با معرفی 5 اثر برگزیده از میان 120 اثر در روزهای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۶    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: میزان صادرات گازوییل کشور به 15 میلیون لیتر در روز رسیده است که بخش اصلی آن از بنادر جنوبی کشور صادر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۶    
رییس اداره کنترل ایدز و بیماری های آمیزشی وزارت بهداشت از اجرای سراسری برنامه پیشگیری از انتقال ایدز از مادر به کودک در راستای استراتژی پیشگیری و کنترل این بیماری در کشور از نیمه دوم امسال خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۴    
فروشنده ⁩اصغر ⁧فرهادی ⁩نماینده ایران در ⁧ اسکار⁩ 2017 شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا و شیخ محمد بن زاید آل نهیان به صورت تلفنی درباره تحولات سوریه و درگیری های یمن گفتگو کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۶    
رئیس کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: امسال به اندازه کافی برنج در کشور تولید شده است و نیازی به واردات برنج نداریم .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۳    
جشنواره فیلم ورشو در کشور لهستان فیلم مالاریا ساخته پرویز شهبازی را به عنوان یکی از فیلم های بخش رقابت بین الملل این رویداد سینمایی انتخاب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۰    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شب گذشته یکی از سربازان کانون اصلاح تربیت یاسوج در اقدامی جنون آمیز با اسلحه گرم در آسایشگاه سه سرباز هم خدمتی خود را به گلوله بست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۷    
دونالد ترامپ پس از آن که اظهارات جنجالی خود را در خصوص محل تولد اوباما پس گرفت، بار دیگر به طرح مسئله ترور کلینتون پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۴    
"کالین پاول" با استفاده از ایمیل شخصی، درباره سلاح های هسته ای رژیم صهیونیستی گفتگو کرده بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۵۸    
ادبیات جنگ در جهان سابقه ای دیرینه دارد، شاید از آغاز جنگ جهانی اول نویسندگان و شاعران موضوع جنگ را دستمایه خلق آثاری شگفت قرار دادند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۵۲    
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری از مزین کردن قطارها به نام امیرالمؤمنین (ع) در دهه ولایت خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۵۲    
منابع سوری در شمال این کشور می گویند تعدادی از تفنگداران دریایی آمریکا با خودروهای زرهی خود وارد غرب شهر کردنشین تل ابیض در حومه شمالی رقه شده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۴۶    
یکی از وظایف مهم رسانه ها انتقال درست پیام به بهترین شکل در کمترین زمان است. زبان به عنوان ابزار ارتباطی نقش بسیار مهمی را در این زمینه ایفا می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۴۳    
شمار جان باختگان انفجار انتحاری ظهر روز گذشته هنگام اقامه نماز جمعه در یکی از مساجد مناطق شمال غربی پاکستان، دست کم به 30 نفر افزایش یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۴۳    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 400 هزار میلیارد ریال از بدهی های دولت به پیمانکاران از امروز (شنبه) پرداخت می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۴۰    
نخستین آشنایی من با نسخه های خطی مجموعه میناسیان، به تابستان سال 2003 بازمی گردد. آن زمان، به پایمردی جناب پروفسور رضا شیخ الاسلامی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۷    
برگزیدگان چهارمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی و مسئولان استان قزوین پنجشنبه شب 25 شهریورماه در قزوین معرفی شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۱    
فرشاد محمدی در سال های اخیر آثار مهمی را در سینمای ایران فیلمبرداری کرده و سال ها دستیاری بزرگانی نظیر نعمت حقیقی، مهرداد فخیمی و حسین جعفریان را انجام داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۸    
تعدادی از اعضای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به همراه نخست وزیر این رژیم از مناطق مرزی غزه بازدید کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۸    
کمال تبریزی کارگردانی صریح، طناز، غیر قابل پیش بینی و دوست داشتنی است و در اغلب ساخته هایش به سراغ موضوعات حساس و ملتهب و متفاوت روزجامعه می رود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۸    
کشاورزی برای مازندرانی ها حکم آب برای ماهی را دارد که اگر آب را از آن بگیری، مرگش حتمی است. استان سرسبز و حاصلخیز مازندران به دید بسیاری از کارشناسان و مسئولان گذشته ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۲    
ژاپن قصد دارد برای مقابله با آنچه تهدیدهای چین می خواند، با امریکا رزمایش های مشترکی را در دریای جنوبی چین انجام دهد و با گشتزنی در این دریای پر مناقشه، نمایش قدرت اجرا کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۲    
با ابلاغ دستورالعمل پیش فروش ساختمان از سوی وزارت راه و شهرسازی که درخرداد ماه سال 1393 صورت گرفت، پس از حدود چهار سال از تصویب و تأیید قانون مربوطه در مجلس که به آذر ماه سال 1389 برمی گردد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۹    
پلیس آگاهی تهران بزرگ برای دستگیری دزد مسلحی که با نقابی بر چهره به یک بانک در تجریش دستبرد زده بود، از شهروندان درخواست کمک کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۶    
عملیات اجرایی آزاد راه کنارگذر شرق اصفهان روز پنجشنبه با حضور وزیران راه و شهرسازی و تعاون، کار و امور اجتماعی آغاز شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۶    
دبیرکل سازمان ملل در جلسه شورای امنیت درباره منازعات در سرزمین های اشغالی، با انتقاد شدید از ادامه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینیان، خواستار پایان سرکوب و اشغال این مناطق شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۳    
مرد 68 ساله که به خاطر یک اشتباه پزشکی به عنوان مرده به سردخانه بیمارستان فرستاده شده و دوباره زنده شده بود، جزئیات لحظات وحشت آور در سردخانه بیمارستان را تشریح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۰    
رقابت های انتخاباتی امریکا که از اواسط هفته گذشته و پس از غش کردن هیلاری کلینتون، کاندیدای حزب دموکرات در مراسم گرامیداشت حادثه 11 سپتامبر و دوری سه روزه اش از مبارزات انتخاباتی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۰    
سنگفرش خیس خیابان زیر نور چراغ ها برق می زند و درخشش آن، صورت عابران را گلگون و شادمان جلوه می دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۰    
رییس جمهوری کشورمان در جریان سفرش به کاراکاس با رییس جمهوری ونزوئلا دیدار و گفت وگو کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۷    
دربی هشتاد و سوم پایتخت عصر دیروز در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی برگزار شد که هرکدام از دو تیم برای تحقق اهداف مختلف به مصاف یکدیگر رفتند.
  • ۱