جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 10 شهریور 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 شهریور 1395 ایران آنلاین 2 شهریور 1395 ایران آنلاین 3 شهریور 1395 ایران آنلاین 4 شهریور 1395 ایران آنلاین 5 شهریور 1395 ایران آنلاین 6 شهریور 1395 ایران آنلاین 7 شهریور 1395 ایران آنلاین 8 شهریور 1395 ایران آنلاین 9 شهریور 1395 ایران آنلاین 10 شهریور 1395 ایران آنلاین 11 شهریور 1395 ایران آنلاین 12 شهریور 1395 ایران آنلاین 13 شهریور 1395 ایران آنلاین 14 شهریور 1395 ایران آنلاین 15 شهریور 1395 ایران آنلاین 16 شهریور 1395 ایران آنلاین 17 شهریور 1395 ایران آنلاین 18 شهریور 1395 ایران آنلاین 19 شهریور 1395 ایران آنلاین 20 شهریور 1395 ایران آنلاین 21 شهریور 1395 ایران آنلاین 22 شهریور 1395 ایران آنلاین 23 شهریور 1395 ایران آنلاین 24 شهریور 1395 ایران آنلاین 25 شهریور 1395 ایران آنلاین 26 شهریور 1395 ایران آنلاین 27 شهریور 1395 ایران آنلاین 28 شهریور 1395 ایران آنلاین 29 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 شهریور 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۳:۴۶    
رییس سازمان حفظ نباتات کشور از بحرانی شدن حمله ملخ آسیایی به تالاب هامون خبر داد و گفت: کنترل این آفت به همکاری دستگاه های استانی و مدیریت بحران نیاز دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۳:۱۹    
مجلس سنای برزیل با رای عدم اعتماد به دیلما روسف رئیس جمهوری این کشور به 14 سال سلطه حزب چپگرای کارگر بر نظام سیاسی در این کشور پایان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۸    
حسینیه امام خمینی(ره) امروز (چهارشنبه) میزبان نمایشگاه دستاوردهای صنعت دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود و حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا بیش از دو ساعت از فناوریهای پیشرفته ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۸:۱۱    
مدتی قبل بعضی از سایت های خبری از قول محمد حقانی عضو شورای شهر تهران، خبری را منتشر کردند مبنی بر اینکه پارکی قدیمی و با قدمت 26 سال در خیابان جردن تهران توسط شهرداری فروخته شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۸:۰۸    
13 شهروند عراقی در استان کرکوک به جرم کمک برای فرار چند خانواده بی پناه، توسط اعضای گروه داعش به طرز وحشیانه ای اعدام شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۷    
ایران آنلاین /
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۵    
بر این اساس فردوسی پور دیدار حساس ایران و قطر را که از ساعت 21 پنجشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد گزارش خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۲    
حسین نوش آبادی سخنگوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد اگر مسئولان در ارشاد خود متوجه تخلفی در کنسرت شوند، آن را لغو می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۹    
معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی، برنامه دولت را اجرای یکسان سازی نرخ ارز در زمستان امسال اعلام کرد و گفت: این برنامه نیازمند منابع مالی کافی برای اجرا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از برخورد پلیس با 4 هزار راننده متخلف ناوگان حمل و نقل عمومی در سال جاری خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۷    
رئیس سازمان تیم های ملی فوتبال،گفت: برای سفر تیم ملی فوتبال به چین، هواپیما و اتوبوس اختصاصی در نظر گرفته شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۴    
همزمان با ادامه سرگردانی و رنج هزاران تبعه پاکستانی که به امید کسب درآمد از راه کارگری، به عربستان رفته اند و حدود 9 ماه است هیچ حقوقی دریافت نکرده اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۱    
نایب رییس فراکسیون امید مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس با ارسال نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس، شکایت خود از علی مطهری را پس گرفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۱    
نیروهای ارتش سوریه و متحدان آنان در ادامه پیشروی های چشمگیر در مناطق مختلف سوریه توانستند چند منطقه از جمله تپه های الصنوبرات در جنوب غرب حلب را تحت کنترل خود در آورند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۵    
معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه در مورد احتمال سفر روحانی به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: در حال بررسی این موضوع و زمینه های آن هستیم تا تصمیم مناسب اتخاذ شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۲    
به مناسبت یکصد و پنجاهمین سالگرد دوستی ژاپن و بلژیک، فرش امسال بروکسل دارای نقوش ژاپنی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۲    
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از طرح سوال سه نماینده از وزیر ارشاد در مورد لغو مجوز کنسرت ها خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۵۹    
سازندگان مجموعه عاشقانه روز گذشته با فرزاد فرزین برای حضور در این مجموعه به توافق رسیدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۵۶    
با توجه به درخواست رسانه ها، فرصت پیش ثبت نام برای حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات،48 ساعت تمدید شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۵۰    
کارشناس بیمه های سلامت ایران گفت: برنامه ما تمدید قرارداد بیمه اتباع در جهت حفاظت همگانی از این جمعیت است و رویکرد وزارت بهداشت ایران در این زمینه مثبت است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از ورود این جامعه به انتخابات 96 خبر داد و درباره احتمال حمایت محمود احمدی نژاد نیز گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۱    
بزرگترین پرچم ایران برای تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان در حال دوخته شدن است و قرار است در دیدار با قطر رونمایی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۸    
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) نرخ 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن ارزش 17 ارز از جمله دلار و پوند در برابر ریال نسبت به دیروز افزایش یافت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۱    
مرگ تدریجی دریاچه نمک قم سمفونی غم انگیزی برای محیط زیست استان قم و زنگ خطری برای حیات وحش منطقه است که هر خبری از آن دل هر دوستدار محیط زیست را به درد می آورد و شاید فراتر از استان و مرزهای کشور نیز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل فرهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: قاچاق کالا طی سه سال گذشته با کاهش حدود 10 میلیارد دلار به 15 میلیارد دلار رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۹    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد کنار گذاشتن فعالیت های ورزشی تنها برای مدت 10 روز می تواند جریان خون به چند ناحیه از مغز را به طور چشمگیری کاهش دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل غلات و محصولات اساسی معاونت امور زراعی وزارت جهاد کشاورزی وضعیت تولید برنج امسال را خوب ارزیابی کرد و گفت: برای حمایت از تولید داخلی هرگونه واردات برنج در فصل برداشت همچنان ممنوع است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۶    
ایران آنلاین /شهردار تهران در پی انتشار اخباری مبنی بر لیست اسامی افرادی که اقدام به دریافت املاک بدون ضابطه از شهرداری تهران کردند به دادستان کل کشور نامه نوشت. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۰    
روز گذشته معاون درمان وزارت بهداشت با اعلام خبری متفاوت به زوج های جوان مژده داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۰    
معاون فرهنگی،دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح پایش سلامت روان همه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی به لحاظ علمی و تحقیقاتی، یک پژوهش منحصر به فرد است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۵    
منابع خبری محلی گزارش دادند که مقامات ازبکستان جشن های رسمی به مناسبت روز ملی استقلال این کشور را که برای اول سپتامبر (11 شهریور) برنامه ریزی شده بود ؛ لغو کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۵    
163 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای کسب عنوان دستگاه برتر ملی در هفته دولت را به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور تبریک گفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۲    
درارتباط با گزارشهای ضد و نقیض در باره وضع سلامتی اسلام کریم اف رئیس جمهوری ازبکستان،دختر کوچکش امروز( چهارشنبه ) در شبکه های اجتماعی اعلام کرد: پدرم زنده است .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۹    
کره شمالی اعلام کرد که برای مبارزه با ارتش و نظامیان آمریکایی در منطقه هر سرباز این کشور باید یک زرادخانه هسته ای باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۹    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اعلام اتمام جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه بعدی مجلس شورای اسلامی یکشنبه 4 مهرماه برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۶    
کمیسیون اروپا غول فناوری آمریکا 'اپل' را به پرداخت 11 میلیارد پوند( 13 میلیارد یورو) جریمه به دلیل پرداخت مالیات غیرقانونی به برخی شرکت های ایرلندی در سال 2014 برای فرار مالیاتی محکوم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۳    
مدیر پروژه ملی حفاظت از یوزپلنگ ایرانی گفت: صرف نظر از تعداد یوزپلنگ های ایرانی، باید از آن ها حفاظت کرد؛ چراکه جمعیت یوزپلنگ آسیایی کوچک است و ممکن است هر لحظه اتفاقی برای آنها پیش آید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۳    
نخست وزیر ژاپن می گوید، قصد دارد در جریان سفرش به روسیه با رئیس جمهور این کشور درباره برنامه سفر وی به توکیو گفت وگو کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۰    
رئیس جمهوری ونزوئلا سوگند خورد در صورت بروز خشونت در اعتراضات فردا (پنجشنبه) که با هدف فشار بر مقامات این کشور برای برکناری وی برگزار می شود، رهبران اپوزیسیون را زندانی می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۷    
یکی از گروه های مخالف سوری اسناد محرمانه داعش را فاش کرد که نشان می دهد این گروه در معرض فشارهای زیادی از جمله بی پولی، نفوذ جاسوسان و دعوا و جدل میان اعضای خود قرار گرفته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۴    
پلیس روسیه اعلام کرد که یک خودروی بمب گذاری شده نزدیک مسجدی در منطقه اینگوشتیا خنثی شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۱    
رئیس اجرایی افغانستان در کنفرانسی حمایت از نیروهای پلیس اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور با نیروهای شیطانی و تاریکی می جنگند در حالی که این گروههای تروریستی اعتقادی به صلح ندارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۸    
کره شمالی معاون نخست وزیر این کشور در بخش آموزش را اعدام و دو نفر از مقامات ارشد این کشور را توبیخ کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۵    
ایران آنلاین /نظام آموزش و پرورش و به عبارت بهتر نهاد تعلیم وتربیت به طور بالقوه یکی از محوری ترین و تعیین کننده ترین نهادهای اجتماعی در تحقق توسعه کشور به حساب می آید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۵    
ایران آنلاین /وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خود را مکلف می داند با تمام قوا و با خودباوری و داشتن نگاه به درون، به سوی اهداف متعالی پیش بینی شده در سند چشم انداز که همانا جایگاه اول اقتصادی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۰۰    
عروسک ها روی صحنه راه می روند و می خوانند؛ گاهی آواز و گاه تصنیف. اینجا صحنه اپرای عروسکی است؛ نمایشی که بهروز غریب پور در یک مستطیل بزرگ نورانی در تالار فردوسی به آن شکل و جان داده و هربار هم داستان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۷    
مرد شیطان صفت معروف به ابی دالتون به اتهام آزار و اذیت زن جوانی در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران محاکمه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران موافقت کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: بنای جامعه روحانیت ورود به انتخابات است؛ در صورتی که جامعه مدرسین هم قبول کند، به صورت مشترک با یکدیگر در این زمینه همکاری می کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی همزمان با هفته ی دولت از عملکرد دو ساله اش در این بنیاد سینمایی گفت، به برخی حواشی پاسخ داد و از اقداماتی که در راستای چابک سازی و کوچک سازی این بنیاد،انجام داده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۹    
عشق به خودروهای بنز و بی ام و و تماشای فیلم های هالیوودی انگیزه ای شد تا آرسن لوپن جوان در بحران مالی به شیوه فیلم های گانگستری دست به سرقت 8 دستگاه خودرو بنز و بی ام و بزند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۶    
یگان موشکی ارتش وکمیته های مردمی یمن در پاسخ به کشتار مردم این کشور از سوی عربستان امروز چهارشنبه موشک زلزال 3 به منطقه صنعتی شهر نجران عربستان شلیک کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۳    
منابع سوری از توافق دمشق و مخالفان برای تحویل شهر المعضمیه در غوطه غربی دمشق به نظام سوریه خبر دادند، در حالی که مذاکرات دیگری برای تحویل دیگر شهرها به نظام سوریه نیز در جریان است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۳    
جنگنده های نیروی هوایی ترکیه در هفتمین روز عملیات موسوم به سپرفرات مناطقی از شمال سوریه را شب گذشته بمباران کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۲    
برخی سینماها با توجه به استقبال مردم از فیلم های روی پرده قیمت بلیت ها را افزایش داده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۷    
دیانا جانستون، نویسنده و روزنامه نگار پایگاه خبری فرانسه RT، معتقد است که کمیته ملی حزب دموکرات در تلاش است با متهم کردن روسیه در زمینه هک ایمیل های حزب دموکرات ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۴    
اصغر فرهادی امشب ایران را به مقصد اسپانیا برای شروع ساخت فیلم جدیدش ترک می کند .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۸    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: ریزش کوه روی یک دستگاه خودرو در محور کرج - چالوس، یک کشته بر جای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۲    
هزاران نفر از ماموران ضد شورش و پلیس مسلح در هنگ کنگ تمرینات گسترده ای را در سطح شهر آغاز کرده اند تا امنیت برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری را تامین کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۲    
شورای عالی سیاسی یمن در حال بررسی لایحه "عفو عمومی" است که قرار است طی روزهای آتی صادر شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۳۹    
شماری از جوانان قبیله العکیدات دیرالزور در شرق سوریه با سرپیچی از فرمان داعش از این گروه تروریستی جدا شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۳۹    
خون ریزی مغزی رئیس جمهوری ازبکستان واعلام غیر رسمی مرگ او ازسوی برخی رسانه هااین سوال را در ذهن ایجاد کرده است که وضع این کشور بعد از اسلام کریم اف چه می شود و تاثیر آن بر آسیای میانه که کریم اف یکی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۳۶    
یکی از افسران ارشد پیشمرگ های اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که این نیروها در عملیات مقدماتی موصل شرکت نخواهند کرد و بعد از پایان عملیات حویجه و الشرقاط و رسیدن نیروهای ارتش عراق به اطراف مرکز شهر وارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۳۶    
حمید بعیدی نژاد رییس تیم کارشناسی مذاکره کننده هسته ای گفت که دری اصفهانی سابقه بیش از دو دهه حضور در دعاوی بین المللی را دارد و اصرار بر جاسوس خواندن او توهینی آشکار به نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۳۳    
نخست وزیر عراق پس از دیدار با هیاتی از اقلیم کردستان این کشور تاکید کرد که دولت مرکزی با کردها درباره آزادسازی استان نینوا به توافق رسیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۳۰    
فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا با بیان این که داعش طی یک سال گذشته هیچ پیشرفت یا دستاورد جنگی نداشته بر حمایت کشورش از ترکیه و کردها سوریه در مقابله با داعش تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۳۰    
سفیر سوریه در سازمان ملل در واکنش به گزارش اخیر تیم محققان سازمان ملل و تلاش برخی کشورهای غربی برای اعمال تحریم علیه سوریه با دست مایه این گزارش اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۱    
هفتادوسومین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز به عنوان قدیمی ترین رویداد سینمایی جهان امشب چهارشنبه (10 شهریور) آغاز بکار خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۱۲    
ایران آنلاین / رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای به پادشاه و نخست وزیر مالزی فرا رسیدن روز ملی این کشور را به آنان و مردم مالزی تبریک گفت و تصریح کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۹    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری از حمله یک قلاده خرس وحشی به چوپان 42 ساله ای در منطقه حفاظت شده سبزکوه در حوالی شهر گندمان از توابع شهرستان بروجن خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۳    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه مسأله کنسرت ها نوعی فرار به جلو از ناحیه متحجرین برای مقابله با هرنوع حرکت روشنگرایانه برای نسل جوان است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۵    
معاون سیاسی وزارت کشور با اعلام اینکه سازمان رسیدگی به مسایل اجتماعی تشکیل می شود، گفت: خانه احزاب در دولت یازدهم فعال شد و برنامه بعدی دولت در این بخش فعال شدن خانه احزاب در استان هاست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۲    
خودرو کترینگ در فرودگاه مهرآباد با هواپیمای ایرباس 320 زاگرس برخورد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۶    
بعد از اینکه سازمان ملل مدعی شد، نظام سوریه از سلاح های شیمیایی استفاده کرده است، شورای امنیت روز سه شنبه مذاکرات درباره احتمال اعمال تحریم علیه شخصیت ها و گروه های سوری در ارتباط با استفاده از گاز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۰    
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه تلاش خود برای جلب نظر میلیون ها سیاهپوست آمریکایی، حزب دموکرات را یک حزب برده داری توصیف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۰    
رئیس جمهوری با حضور در منزل شهیدان عراقی و در دیدار و گفت و گو با خانواده این شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران معلمان حقیقی جامعه و آموزگاران درس صبر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۳۴    
پرونده قتل های سریالی گلستان که در آن سه گانگستر مرتکب 13 فقره قتل شده بودند، در انتظار نظر قضات دیوان عالی کشور برای رسیدگی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۵    
دانشگاه شریف و دانشگاه ملبورن مرکز تحقیقات آبی مشترکی راه اندازی می کنند تا از تجربیات استرالیا در بحران آب برای کمک به احیای دریاچه ارومیه بهره بگیرند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه های مسکن مهر در کشور تا پایان سال جاری به پایان می رسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۹    
رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان انهدام دو باند تروریستی و هلاکت 9 عضو آنها را از مهمترین اقدامات این پلیس در ماههای اخیر اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۹    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب تا 20 شهریور 95 مهلت دارند برای تعیین تکلیف خدمت سربازی، اقدام کنند در غیر این صورت براساس قانون تمامی محدودیتها برای این افراد اعمال می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۶    
تارنمای بریتبارت امروز (10 شهریور) خبر داد که دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2016 با قبول دعوت رئیس جمهوری مکزیک فردا ( چهارشنبه) با او دیدار می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۳    
دبیر طرح آینه شمعدون کشور گفت: از طریق طرح آینه شمعدون، برای 70هزار زوج در کشور جهیزیه تامین می شود تا به خانه بخت بروند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۰    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم وزارت کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته وزارت نیرو متعهد شد تمام روستاهای بالای 10 خانوار را تا آخر امسال برق رسانی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این که پیشنهادهای دادستان تهران برای برگزاری کنسرت به معنای مخالفت با اجرای آن نیست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه نیازمند اتخاذ سیاست های رفاه و تامین اجتماعی بر اساس عقلانیت و اثرگذاری در درازمدت هستیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۴    
یک روزنامه لبنانی از آمادگی رژیم صهیونیستی برای مذاکره با گروه های فلسطینی گزارش داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۴    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از آغاز اجرای آزمایشی پرونده الکترونیک درمان در کلینیک ابوریحان خبر داد و گفت: بتدریج اجرای این طرح را در مراکز درمانی دیگر تامین اجتماعی شاهد خواهیم بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۴    
وزیر امورخارجه آمریکا با اشاره به افزایش همکاری واشنگتن، دهلی نو و کابل تاکید کرد که این همکاریها تلاش برای انزوای هیچ کشوری نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۱    
شامگاه سه شنبه (9 شهریور)، طی جلسه ای حیدرعلی کامیاب و علم الدین مهدی اف ، پروتکل کاندیداتوری شیراز در انتخاب پایتخت جوانان جهان اسلام را امضا و مبادله کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۱    
متخصص دیابت با اشاره به اینکه مصرف سوسیس و کالباس احتمال ابتلا به دیابت را 51 درصد افزایش می دهد، گفت: بهتر است که به جای مصرف گوشت قرمز و محصولات گوشتی از پروتئین های گیاهی استفاده شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۱    
مقام های ارشد اروپایی اعلام کردند که آمریکا و روسیه به توافق نهایی درباره حل بحران سوریه نزدیک شده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۱    
به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش، امسال 5 عنوان جدید براساس نیاز به مجموعه دروس متوسطه اضافه شده و بسته "بر فراز آسمان" و مواد آموزشی ویژه معلمان نیز برای مدیریت بهتر درسهای جدید در نظر گرفته شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۱    
سرپرست باشگاه استقلال به طور رسمی به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۵۵    
یک مقام کرملین اعلام کرد، رئیس جمهوری روسیه سوم سپتامبر و در حاشیه نشست گروه 20 با همتایان ترکیه ای و آرژانتینی خود دیدار خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۵۲    
اخبار و روایات درباره آتش بس بین نیروهای ترکیه و شبه نظامیان کرد در شمال سوریه به خصوص درباره ماهیت و زمان این آتش بس ضد و نقیض است؛ ترکیه می گوید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۵۲    
نیروهای امنیتی عراق حمله انتحاری به زائران کاظمین عراق را خنثی کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۴۹    
منابع خبری از کشته شدن دومین فرمانده ارشد گروه تروریستی داعش که سخنگویی این گروه تروریستی را نیز برعهده داشت، خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۴۶    
معمولاً برگزاری جشنواره ها چون جشنواره موسیقی جوان برای حمایت از موسیقی است بخصوص موسیقی هایی که جدی و فرهنگی اند اما دربین جوان ها و مردم شناخته شده نیستند ...
  • ۱