پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 9 شهریور 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 شهریور 1395 ایران آنلاین 2 شهریور 1395 ایران آنلاین 3 شهریور 1395 ایران آنلاین 4 شهریور 1395 ایران آنلاین 5 شهریور 1395 ایران آنلاین 6 شهریور 1395 ایران آنلاین 7 شهریور 1395 ایران آنلاین 8 شهریور 1395 ایران آنلاین 9 شهریور 1395 ایران آنلاین 10 شهریور 1395 ایران آنلاین 11 شهریور 1395 ایران آنلاین 12 شهریور 1395 ایران آنلاین 13 شهریور 1395 ایران آنلاین 14 شهریور 1395 ایران آنلاین 15 شهریور 1395 ایران آنلاین 16 شهریور 1395 ایران آنلاین 17 شهریور 1395 ایران آنلاین 18 شهریور 1395 ایران آنلاین 19 شهریور 1395 ایران آنلاین 20 شهریور 1395 ایران آنلاین 21 شهریور 1395 ایران آنلاین 22 شهریور 1395 ایران آنلاین 23 شهریور 1395 ایران آنلاین 24 شهریور 1395 ایران آنلاین 25 شهریور 1395 ایران آنلاین 26 شهریور 1395 ایران آنلاین 27 شهریور 1395 ایران آنلاین 28 شهریور 1395 ایران آنلاین 29 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 شهریور 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۲۵    
اعمال سیاست های انضباط گرایانه مالی و پولی توسط دولت و بانک مرکزی به همراه مدیریت مناسب بازار ارز در مجموع شرایط باثباتی را برای اقتصاد کشور فراهم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۲۲    
ایران آنلاین / اوایل تیرماه سال جاری بود که رئیس جمهوری در ضیافت افطاری خود با وزیران، معاونان وزیران، استانداران و رؤسای سازمان ها گفتند که این دولت در سطح کلان اداره کشور ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۱۶    
نسخه اصلی رمان ظلمت در نیمروز به زبان آلمانی نوشته آرتور کوستلر پس از 75 سال در دفتر امیل اپرشت ناشر سوئیسی این نویسنده کشف شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۷:۲۵    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 6 فروند بالگرد سبک پرواز روی آب به ناوگان امداد و نجات هوایی هلال احمر افزوده شد که یکی از این بالگردها در استان بوشهر مستقر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۷:۱۹    
قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال آماده کردن کارت هوشمند کوچک چندکاره برای بیمه شدگان هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۷:۱۶    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه انتظار می رود امروز و فردا افزایش نسبی دما درنیمه شمالی کشور رخ دهد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۷:۰۸    
فردی به خاطر درگیری لفظی با یک فوتبالیست معروف از وی شکایت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۳۵    
اختتامیه سومین طرح حمایتی مؤسسه خانه کتاب با عنوان تابستانه کتاب در حالی روز گذشته در کرمانشاه برگزار شد که در این مراسم از روزنامه ایران به عنوان رسانه برتر مکتوب در این طرح قدردانی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۷    
حرف های رامبد جوان درباره مهران مدیری در برنامه خندوانه شب گذشته که میزبان کیمیا علیزاده قهرمان مسابقات تکواندوی المپیک بود برایش دردسر ساز شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۲۴    
ژنرال بازنشسته سعودی برای سفر مجدد به اراضی اشغالی و دیدار با برخی از مسئولان اسرائیلی در چارچوب دور دوم پژوهش هایی که مرکز پژوهشش با همکاری فرهیختگان و پژوهشگران اسرائیلی و فلسطینی انجام می دهد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۵۱    
مدیرعامل بانک خاورمیانه گفت: نظام بانکی ایران در حالی با مشکل ریسک بالا و کفایت سرمایه پایین روبروست که تا سال 2018 میلادی باید استانداردهای جهانی بال 3 را پیاده سازی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۴۵    
استفان اوبراین، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور انسان دوستانه و هماهنگ کننده امداد اضطراری، روز یک شنبه 14 شهریور ماه به منظور دیدار رسمی دو روزه وارد تهران خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۴۲    
غلامرضا شریعتی، جاسم جادری و رسول زرگرپور، استانداران خوزستان، هرمزگان و اصفهان به طور جداگانه با رییس جمهوری دیدار و گزارشی از اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده درباره مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۳    
معاون وزیر نفت گفت: تاکنون هفت قرارداد محرمانگی با شرکت های نفتی بین المللی با هدف انجام مطالعات مربوط به میدان های نفتی امضا شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۰    
صرف نظر از حذف برخی میدان های تهران در تغییرات ترافیکی، نگرانی برای حفظ و نگهداری شان دیگر موضوعی است که آنها را تهدید می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۰    
معاون اول رییس جمهوری تصویبنامه هیأت وزیران درخصوص آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات را جهت اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۰    
علی قوی تن با اشاره به جدیدترین فعالیت های سینمایی خود گفت: طی یک سال گذشته درگیر نگارش فیلمنامه ای با موضوع سهراب سپهری بودم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۲۱    
عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران پیشنهاد عجیبی در خصوص واگذاری خانه به جای قبر بیان کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۲۱    
وزیر رفاه با اشاره به اینکه 170 هزار کودک بازمانده از تحصیل شناسایی و شناسنامه دار شده اند، گفت: گسترش بیمه درمان و حمایت های اجتماعی از جمله برنامه های رفاهی دولت است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۱۵    
اف.بی.آی یک تن را که گمان می رود قصد داشته رییس جمهوری آمریکا را ترور کند، دستگیر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۱۵    
تغییرات در تقویم قمری بدان معناست که ممکن است برای اولین بار از زمان حملات تروریستی 11 سپتامبر سال 2001 آمریکا، عید قربان با این حملات مصادف شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۱۵    
رئیس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا به واگذاری بخشی از غرفه های میادین میوه و تره بار شهر تهران به زنان سرپرست خانوار تأکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۱۲    
فرستاده آمریکا به سوریه اخبار مربوط به وجود هماهنگی نظامی میان واشنگتن و مسکو برای اقدام مشترک در سوریه را تکذیب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۹    
موضوع ثبت سند خودرو از طریق پلیس یا دفاتر ثبت اسناد رسمی مساله تازه ای نیست و هر سال این موضوع به عناوین مختلف در سطح رسانه ها مطرح و بعد از مدت کوتاهی به حال خود رها می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۶    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که از کسانی که که پدر وی را به شهادت رسانده اند، حمایت نمی کند، گفت: در عین حال باید به سوالات مردم درباره این موضوع پاسخ داد و به شعاردادن اکتفا نکرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۵۷    
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب یک مدال طلا توسط حسن یزدانی، یک نقره کمیل قاسمی و یک برنز حسن رحیمی نایب قهرمان المپیک ریو شد. این بهترین عملکرد کشتی آزاد ما در 20 سال اخیر در مسابقات المپیک بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۵۷    
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از ملکه رنجبر، در گفت وگوی تلفنی، تولد 84 سالگی این هنرمند را به وی تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۵۴    
با تصویب بیانیه تبریز به عنوان سند نهایی اجلاس وزرای گردشگری مجمع گفت و گوی همکاری آسیایی، این اجلاس به طور رسمی در تبریز به کار خود پایان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۴۸    
محمد هاشمی گفت: بنده رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستم. این فرد ( ف. ص) در مجمع سابقه ای نداشته و اعلام روابط عمومی مجمع در این زمینه درست است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۴۸    
با ثبت 23 اثر ناملموس خراسان و فارس تعداد آثار میراث ناملموس به ثبت رسیده در فهرست آثار ملی به 1350 اثر رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۴۲    
رئیس ستاد مشترک ارتش کویت در سفر به اوکراین با مقام های این کشور در زمینه توسعه همکاری های دفاعی گفت و گو و از تعدادی از مراکز نظامی اوکراین بازدید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۳۰    
وزیر خارجه آلمان در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه ترکیه درباره اینجرلیک اعلام کرد: اگر ترکیه اجازه بازدید از پایگاه هوایی اینجرلیک را به نمایندگان آلمان ندهد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۷    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از انهدام یک شبکه مدلینگ مبتذل در شهر اردبیل خبر داد و گفت: در راستای افزایش سطح مطالبات عمومی جامعه برای برخورد با مجرمان فضای مجازی و با هدف حمایت از کیان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۷    
فرستاده سازمان ملل به سوریه امروز (سه شنبه) تاکید کرد، مذاکرات قریب الوقوع میان آمریکا و روسیه در ژنو برای احیای یک آتش بس در سوریه سرنوشت ساز و تعیین کننده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۴    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از طرح ساخت 85هزار واحد مسکن اجتماعی در سال 1395 در کشور خبر داد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۸    
عبدالرضا امیر احمدی با انتشار عکسی در صفحه اجتماعی خود خبر از بازگشت جواد رضویان به تلویزیون داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۲    
نامه 500 خبرنگار و روزنامه نگار در مورد ضرب و شتم خبرنگار پارلمانی روزنامه ایران توسط نادر قاضی پور نماینده ارومیه، به مسعود پزشکیان رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تقدیم شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۹    
دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی در پیامی به نخستین اجلاس وزرای گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) اظهارکرد: ما باید با همکاری یکدیگر برای ایجاد گردشگری پایدار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۹    
از اختلاف اراضی با منابع طبیعی و محیط زیست، تا چک بی محل و کلاهبرداری و درگیری با بیمه و... با پرونده حجیمی در دست روی صندلی در اتاق انتظار می نشینند تا نوبتشان برسد و به دیدار نماینده شان بروند و از ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۳    
نویسنده کتاب تن تن و سندباد از استقبال از این کتاب پس از رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر آن خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۰    
سخنگو و معاون اجتماعی ناجا نسبت به افزایش جرائم در فضای مجازی هشدار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۵۷    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح پوشش حمایت 85 درصدی از هزینه درمان همه زوج های نابارور امروز سه شنبه به بیمارستان های دولتی ابلاغ شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۵۴    
فرماندار شهرستان مرزی هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان گفت : شمار زیادی از ملخ های غیر بومی به هزار هکتار از تالاب بین المللی هامون در این شهرستان هجوم آورده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی دولت از اجرایی شدن نرخ جدید تسهیلات مسکن برای خانه اولی در ماه جاری خبر داد و گفت: بانک مسکن از هفته آینده دستور العمل اجرایی تسهیلات مسکن اولی ها را اعلام خواهد کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۰۱    
"فروشنده" جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره آمستردام را دریافت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۹    
سخنگوی دولت در واکنش به ضرورت راه اندازی انجمن صنفی مطبوعات پس از ضرب و شتم خبرنگار ایران در مجلس گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۹    
مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در نخستین اجلاس وزیران گردشگری مجمع گفت گوی همکاری آسیا (ACD ) اظهارکرد: ما امروز به عنوان اعضای خانواده بزرگ گردشگری کشورهای آسیایی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۳    
رئیس دامپزشکی شهرستان طالقان اعلام کرد که گرگ های گرسنه دوشنبه شب با هجوم به یک گله گوسفند و بز درروستای خسبان این شهرستان، 33 راس از آن ها را دریدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۴    
حضور تروریست ها در فضای مجازی و استفاده آنها از شبکه های اجتماعی مختلف، گاه مزایای این پیام رسان ها را تحت الشعاع خود قرار داده و این شبکه های اجتماعی در اثر فشارهای جهانی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۴    
رئیس جمهوری میانمار و نخست وزیر هند بر همکاری 2 کشور در زمینه مبارزه با تروریسم،افراط گرایی و شبه نظامیان به توافق رسیدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری رویترز نوشت: سفر هفته آینده باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به آسیا وی را با آزمونی برای محک زدن نفوذش در پیشبرد طرح مشارکت ترانس پاسفیک (تی پی پی) در بحبوحه مخالفت ها در آمریکا مواجه خواهد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۵    
باشگاه پرسپولیس اقدام به راه اندازی چند شعبه فروشگاه برای فروش پوشاک ورزشی این باشگاه کرده که البسه غیر اصل این تیم را به فروش می رسانند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۲    
ماموران اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 6 مدلینگ را با صدور دستور قضایی در مشهد بازداشت کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۲    
منابع خبری چین اعلام کردند که رئیسان جمهوری آمریکا و چین در نشست خود در حاشیه اجلاس سران جی 20 ، توافق موفقیت آمیز هسته ای کشورهای 1 +5 با ایران را به عنوان یکی از موضوعات اصلی گفت وگوی خود انتخاب ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۶    
امسال حوادث خشونت بار بیش از لباس های زرق و برق دار در طول رژه پنجاهمین جشنواره کارائیب ناتینگ هیل در خیابان های لندن درخشیدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از واژگونی بونکر حامل 20 تن بتن بر روی پایانه تاکسیرانی در محدوده میدان نوبنیاد خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۴    
رییس پلیس پیشگیری ناجا از به روزرسانی ماهانه نقشه جغرافیای جرم در کشور خبر داد و گفت : ماموریت های پلیس پیشگیری با تحلیل این نقشه ها و داده ها انجام می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۵    
رییس کلانتری 205 صحن مطهر امام خمینی (ره) از دستگیری مردی که در مقابل ماموران پلیس اقدام به سرقت از یک خودرو کرده بود، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۹    
رییس کل بانک مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران با داشتن بیش از 37 درصد دارایی های بانکی منطبق با شریعت، از نظر حجم رتبه نخست دارایی های بانکی را بین کشورهای ارایه کننده خدمات مالی اسلامی به خود اختصاص ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۳    
دو زن مسلمان که به دلیل داشتن حجاب از رستورانی در اطراف پاریس بیرون رانده شده بودند، شکایت کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۰    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا گفت: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا 20 سپتامبر (30 شهریور) در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، گام های بعدی آمریکا را برای حل بحران پناهجویان سوری اعلام خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۰    
تشکیلات خودگردان فلسطین از آمادگی خود برای شرکت در هر طرح منطقه ای یا بین المللی برای ازسرگیری روند صلح با رژیم صهیونیستی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۳۷    
کرملین اعلام کرد، رئیس جمهور روسیه در نشست مجمع عمومی سازمان که ماه آتی میلادی برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد؛ اقدامی که یک بی اعتنایی بزرگ به سازمان ملل محسوب می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۳۴    
یک روزنامه کره جنوبی مدعی شد، پیونگ یانگ دو تن از مقامات خود را در اوایل ماه جاری میلادی در ملأ عام اعدام کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۳۱    
محمد مومنی، وزیر اطلاع رسانی اردن و سخنگوی دولت این کشور اعلام کرد، کشورش بمب گذاری ها در شهرهای کربلای عراق و عدن یمن را که در آن افراد بی گناه کشته شدند، به شدت محکوم می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۹    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پیام خود به مناسبت سی اوت جشن پیروزی در جنگ رهایی بخش، اعلام کرد: عملیات جرابلس تا خاتمه یافتن تهدید داعش، پ.ک.ک و ی.پ ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۹    
ریاض از پذیرفتن 39 زن غنایی که برای انجام مناسک حج وارد عربستان شده بودند امتناع کرد و آن ها را به کشورشان بازگرداند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۶    
هند و آمریکا توافقنامه ای را برای استفاده از پایگاه های زمینی، هوایی و دریایی یکدیگر به منظور انجام تعمیرات و تدارکات امضا کردند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۳    
تصمیم خروج خانواده های کارمندان سفارت آمریکا در آنکارا و کنسولگری این کشور در استانبول را تا 23 سپتامبر تمدید شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۰    
دفتر ریاست جمهوری ازبکستان اخبار منتشر شده درباره درگذشت اسلام کریم اف را رد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۷    
رئیس جمهوری معلق شده برزیل در سخنرانی احساسی اش خطاب به سناتورها گفت که رای مثبت به استیضاح او همان "کودتا" است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۷    
کاردار اسرائیل در آنکارا گفت: ترکیه و اسرائیل ظرف چند هفته آتی و به خاطر سازش میان دو طرف قرار است سفیر رد و بدل و تعیین کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۱    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از 210 کانتینر کالای قاچاقی که از سال گذشته کشف شده، قاچاق بودن 111 کانتینر آن به ارزش 70 میلیارد تومان محرز و مسلم شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۱    
رییس جمهور آمریکا با همتای ترکیه ای اش روز یکشنبه در چین در حاشیه اجلاس جی 20 با محوریت سوریه دیدار و گفت وگو می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۸    
جمعی از روستاییان روستای کمندان شهرستان ازنای لرستان در اعتراض به عدم تکمیل ساخت سد مخزنی در این منطقه صبح سه شنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۵    
منابع آگاه در سوریه گزارش دادند که کاروان کمک های انسانی وارد شهرک ها حمص و روستاهای حومه شمالی آن در مرکز سوریه شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۲    
فرمانده نیروی انتظامی از افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر طی پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: 70 درصد این کشفیات در مرزهای شرقی کشور کشف شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۹    
استرالیا روز سه شنبه تایید کرد از 200 شهروند این کشور که از سال 2012 میلادی به تروریست ها در سوریه و عراق پیوسته اند، 65 نفر کشته شده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۳    
نشست نقد و بررسی قانون پیوند عضو به اتباع خارجی با حضور مسئولان وزارت بهداشت ایران و پزشکان افغانستانی در خبرگزاری فارس برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۰    
پلیس آلمان اعلام کرد حدود 9 هزار کودک پناهجو در این کشور مفقود شده اند که این مساله به تشدید نگرانی ها درباره قاچاق کودکان و سوء استفاده از آنان در اروپا، دامن زده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال حدود 13 میلیون دانش آموز وارد مدارس کشور می شوند، گفت: تاکنون 11 میلیون دانش آموز ثبت نام شده و 2 میلیون نفر هنوز ثبت نام نکرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۷    
کمیته ملی پارالمپیک روسیه اعلام کرد که محرومیت کامل این کشور از حضور دربازیهای پارالمپیک ریو 2016 بدلیل استفاده از مواد غیرمجاز نیروزا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۴    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد: حملاتی که ارتش و کمیته های مردمی علیه عربستان انجام می دهند تنها به این دلیل است که ما می خواهیم عربستان نیز تلخی درد و رنجی را که یمنی ها در نتیجه بمباران و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۴    
سازمان های امنیتی هند اعلام کردند یک فروند هواپیمای جاسوسی پاکستان با ورود به منطقه 'اراس پورا ' در جامو حریم هوایی این کشور را نقض کرده است .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۱    
هشتمین آلبوم این خواننده پرطرفدار، مانند سه آلبوم قبلی او توسط موسسه فرهنگی-هنری آوای هنر روانه بازار شد و پخش آن را شرکت هنر اول بر عهده خواهد داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۱    
رژیم صهیونیستی نگران افزایش قدرت نظامی و زرادخانه تسلیحاتی ارتش الجزایر است و از نزدیک ارتقای این زرادخانه را پیگیری می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۱    
مهدی چمران برای سومین سال متوالی با 16 رای ریاست شورای چهارم شهر تهران را بر عهده گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۱    
مدیر فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان از موفقیت محققان این دانشگاه در ساخت دستگاه تزریق دارو به بیمار از راه دور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۳۲    
خبرگزاری رویترز از وقوع انفجار در اطراف سفارت چین در قرقیزستان و کشته شدن دست کم یک تن در این انفجار خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۹    
این تصاویر دراماتیک که روز 29 آگوست به وسیله دوربین های مداربسته ضبط شد لحظه ای را به نمایش گذاشته اند که یک افسر پلیس آمریکایی مردی را که روی ریل راه آهن گیرافتاده بود نجات داد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۶    
یک مقام آمریکایی از احتمال دیدار رییس جمهوری این کشور با همتای روس خود در حاشیه نشست سران گروه 20 خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۶    
3 قلوهای عجول اصفهانی قبل از رسیدن به بیمارستان در خودروی اورژانس متولدشدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۶    
جمعی از فرماندهان اطلاعات سپاه پاسداران در جلسه فوق العاده صبح سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، امنیت منطقه و شرایط حضور قدرت های خارجی و راهبردهای آنها را تشریح کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی سازمان امدادو نجات هلال احمر از مرگ 3 نفر در تصادف پیکان با دیواره تونل در جاده فیروزکوه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۴    
در پی اولین تجاوز ارتش ترکیه به خاک سوریه و درگیری های اخیرش با نیروهای کردی که مورد حمایت آمریکا هستند، نشانه های بحرانی تازه در روابط ترکیه و آمریکا پدیدار شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۱    
پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) موفق به شناسایی رخنه هکرها به پایگاه اطلاعاتی ثبت نام رای دهندگان در دو ایالت ایلی نوی و آریزونای آمریکا شده و از دولت های محلی خواسته است که امنیت سیستم های انتخاباتی را ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۸    
جین وایلدر کمدین آمریکایی که نقش اصلی فیلم ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی را ایفا کرده بود، در سن 83 سالگی درگذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۵    
دبیر جشنواره تئاتر کودک ونوجوان از الکترونیکی شدن بلیت های این دوره از جشنواره، تمدید نشدن مهلت ارسال آثار و نیز دعوت از چند دبیر فستیوال مطرح تئاتر کودک خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۲    
دولت تدبیر وامید با وجود تحریم ها وتنگناهای مالی و بحران اقتصادی در کشور، از ابتدای کار خود برای بهبود وضعیت مردم خوزستان دربخش های مختلف گام های مؤثری برداشته و طرح های نیمه تمام و باقیمانده از دولت ...
  • ۱