چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 24 شهریور 1396 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 31 فروردین 1396 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1396 ایران آنلاین 1 خرداد 1396 ایران آنلاین 31 تیر 1396 ایران آنلاین 31 مرداد 1396 ایران آنلاین 1 مهر 1396 ایران آنلاین 30 آبان 1396 ایران آنلاین 30 آذر 1396 ایران آنلاین 30 دی 1396 ایران آنلاین 30 بهمن 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 1 شهریور 1396 ایران آنلاین 2 شهریور 1396 ایران آنلاین 3 شهریور 1396 ایران آنلاین 4 شهریور 1396 ایران آنلاین 5 شهریور 1396 ایران آنلاین 6 شهریور 1396 ایران آنلاین 7 شهریور 1396 ایران آنلاین 8 شهریور 1396 ایران آنلاین 9 شهریور 1396 ایران آنلاین 10 شهریور 1396 ایران آنلاین 11 شهریور 1396 ایران آنلاین 12 شهریور 1396 ایران آنلاین 13 شهریور 1396 ایران آنلاین 14 شهریور 1396 ایران آنلاین 15 شهریور 1396 ایران آنلاین 16 شهریور 1396 ایران آنلاین 17 شهریور 1396 ایران آنلاین 18 شهریور 1396 ایران آنلاین 19 شهریور 1396 ایران آنلاین 20 شهریور 1396 ایران آنلاین 21 شهریور 1396 ایران آنلاین 22 شهریور 1396 ایران آنلاین 23 شهریور 1396 ایران آنلاین 24 شهریور 1396 ایران آنلاین 25 شهریور 1396 ایران آنلاین 26 شهریور 1396 ایران آنلاین 27 شهریور 1396 ایران آنلاین 28 شهریور 1396 ایران آنلاین 29 شهریور 1396 ایران آنلاین 30 شهریور 1396 ایران آنلاین 31 شهریور 1396 
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
شانزدهمین جشن سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، شامگاه پنجشنبه 23 شهریورماه با حضور هنرمندان در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل هنرهای نمایشی کشور گفت: هنرمندان تئاتر می توانند با تکیه بر پیشکسوتان آن به قله های موفقیت دست یابند و باعث پیشرفت این رشته هنری در کشور باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۲۴    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان در بازدید از شهر چنگدوی چین گفت: پروازهای مستقیم بین ایران و چین رو به افزایش است و درحال حاضر شهروندان چینی می توانند از شانگهای و پکن به طور ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۷    
نوید محمدزاده پس از اعلام اسامی پنج فیلمی که رفع توقیف شدند عکسی از خود در فیلم عصبانی نیستم را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۷    
چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه هشتم آبان ماه در دانشگاه صدا و سیما برگزار می شود و علاقمندان می توانند به سایت http://media.iranelites.com جهت ارسال مقالات مراجعه کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۰    
تیم والیبال برزیل در چهارمین بازی خود در چارچوب مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مقابل آمریکا با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۴    
مدیرکل روابط عمومی صداوسیما اعلام کرد که ابلاغیه زیرنویس شدن طرح بلیت نیم بهای سینماها به شبکه های تلویزیون اعلام شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۵    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار سیلندر گاز پیک نیک و مصدوم شدن 2 نفر در این شهرستان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۹    
مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز شب گذشته جمعه 24 شهریورماه در مجموعه فرهنگی آسمان برگزار شد. در این مراسم برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۷    
محققان یک ربات مولکلولی ساخته اند که می تواند به مریخ سفر کرده و اطلاعات جمع آوری کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۴    
سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که ارتش میانمار 62 روستا را در منطقه آراکان در غرب این کشور به آتش کشیده و بیش از 900 ساختمان متعلق به اقلیت روهینگیا را ویران کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۶    
برخورد رخ به رخ یک پراید با کشنده هوو در جاده قدیم همدان - ساوه 2 سرنشین خودروی پراید در دم جان باختند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۵    
یک شرکت تولید کننده هواپیما از پهپاد کوچک تاشویی رونمایی کرده که می تواند با سرعت 93 کیلومتر برساعت پرواز کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۲    
پارسا پیروزفر عکسی از اولین روز مدرسه رفتن خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۹    
سفارت جمهوری کره در ایران با همکاری مرکز همایش های برج میلاد تهران به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد ایجاد روابط دیپلماتیک ایران و کره جنوبی کنسرت موسیقی سنتی برگزار می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۷    
رئیس جمهور روسیه با درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره دور کردن نیروهای ایرانی حاضر در سوریه از مرز اسرائیل مخالفت کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۴    
زهرا عبدالهی، مدیر دفتر سلامت وزارت بهداشت از ابلاغ دستور کاهش نمک در نان ها خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۱    
نسرین مقانلو عکسی از خود را در کنار سه تن از بازیگران زن سینما در مسجد کوفه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۸    
فیلم سینمایی کوپال به کارگردانی کاظم ملایی به عنوان تنها نماینده سینمای ایران و آسیا در بخش اصلی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم بوگوتا به نمایش در می آید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۲    
محسن فروزان پس از پیروزی 2 بر صفرتیمش مقابل استقلال گفت: برای ما که در کورس بالای جدول حضور داریم، این یک پیروزی خوب بود. پا به پای پرسپولیس پیش برویم تا در صدر جدول بمانیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۶    
رهبر جنبش انصار الله یمن تاکید کرد که کشورهای عربستان و امارات در تیررس موشک ها قرار دارند و پهپادهای یمنی بزودی بمباران اهداف خود در عربستان را آغاز خواهند کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۳    
بازیکنان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از طرف باشگاه ممنوع المصاحبه هستید یا خیر؟ گفتند ما خودجوش مصاحبه نمی کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۷    
یکی از خبرنگاران راجع به استعفای منصوریان از درموت سوال کرد که مدیر رسانه ای استقلال با تکذیب این موضوع، گفت: آقای میک نمی توانند در این مورد صحبت کنند. چنین چیزی صحت ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۲    
دکتر محمد اسماعیل مطلق، مدیرکل دفتر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت از کمبود تری گلیسیرید یا همان چربی خوب در بدن حدود 25 درصد از کودکان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۰    
شب گذشته رامبد جوان در برنامه خندوانه برنده جایزه 500 میلیون تومان را اعلام کرد و با او تماس گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۱:۰۹    
سید رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه خطاب به هواداران: ▪️جلسه فوق العاده هیات مدیره باشگاه فردا بعد از ظهر جهت رسیدگی به نتایج اخیر تیم #استقلال و اتخاذ تصمیم مناسب ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۱:۰۶    
علی دایی پس از شکست 3-0 تیمش مقابل پدیده مشهد با عصبانیت گفت: کسی که درست بازی نکند تعویض خواهد شد و ما در آینده تصمیمات دیگری اتخاذ می کنیم تا تیم را به بازی های لیگ بازگردانیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۱:۰۳    
پرسپولیسی ها بر اساس جدول پاداش AFC برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پاداش ویژه ای دریافت خواهند کرد. میزان پاداش قرمزپوشان برای حضور در این مرحله، رقمی نزدیک به 2.1 میلیارد تومان است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۰:۵۱    
فدراسیون فوتبال عربستان از انتخاب بائوسا آرژانتینی به عنوان سرمربی جدید خود و جایگزین فان ماوریک خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۰:۵۱    
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دو نوجوان موتورسوار 16 و 19 ساله که به زورگیری در بلوار فردوس این شهر مشغول بودند، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۰:۵۱    
در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در منطقه تهرانپارس یک خودروی پراید که زنی جوان و دارای معلولیت راننده آن بود در آتش سوخت. آتش نشانان زن جوان را از وضعیت ناایمن خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۰۳    
کمتر از یک هفته ی قبل، اعلام شد چند گردشگر باعث آتش سوزی در قبرستان خالدنبی استان گلستان شدند، اما حالا یکی از متولیان زیارتگاه خالدنبی و دهیار منطقه با رد عاملیت گردشگران در این زمینه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۵۷    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز جمعه اخبار منتشر شده مبنی بر بازگشایی دفتر این گروه در قاهره پایتخت مصر را تکذیب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۵۴    
منصور احمدی، دانشجوی ایرانی مقیم ایتالیا موفق به طراحی یک نرم افزار آنتی ویروس قوی برای گوشی های هوشمند اندروید شد که توان رقابت با پنج آنتی ویروس برتر جهان را دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۱    
احد و ظیفه، مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وقوع بارش پراکنده در تعدادی از استان ها طی دو روز آینده، نسبت به وقوع احتمالی سیلاب های محلی هشدار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۱۵    
بهرام لاوی، دانشجوی نمونه ایرانی در ایتالیا، موفق به طراحی یک نرم افزار هوشمند حرفه ای برای گوشی های اندروید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۹    
وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه ای به حکم دادگاه بلژیکی درمورد 36 فرد و سازمان از جمله سرکرده گروه تروریستی پ.ک.ک در اروپا در راستای مبارزه با تروریسم اعتراض کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۶    
ظهر روز جاری انفجاری در یک ایستگاه مترو در غرب لندن رخ داد. رویترز نوشت: یک محفظه سفید رنگ با ماده ای نامعلوم داخل آن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۶    
خیلی ها دلیل اصلی نیمکت نشینی مهدی رحمتی را در بازی امشب استقلال و پارس جنوبی، اشتباه رحمتی در برابر گل گهر تلقی کردند ولی گویا اصل ماجرا چیز دیگری است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۳    
بر اساس اظهارات یکی از مسئولین امنیتی پاکستان در پی حمله پهپاد ارتش امریکا به خانه ای در بخش کورمان واقع در منطقه قبیله ای فدرال در نزدیکی مرز افغانستان، 3 شبه نظامی کشته شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۰    
وزارت امور خارجه ترکیه از استقرار ناظرانی از سه کشور ترکیه، ایران و روسیه در ادلب در نقاط ویژه براساس توافق آستانه 6 خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۵۱    
کاخ کرملین مقر ریاست جمهوری روسیه پرتاب موشک توسط کره شمالی به سوی ژاپن را که بامداد امروز (جمعه) انجام گرف، اقدامی تحریک آمیز خواند و محکوم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۴۵    
گروهی از محققان موسسه فناوری ماساچوست (ام آی تی) فناوری ابداع کرده اند که امکان تزریق همه واکسن های بدو تولد را در یک تزریق میسر می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۴۲    
دیده بان حقوق بشر نسبت به بازداشت ده ها تن از مخالفان رژیم سعودی در عربستان هشدار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۶    
در ورزشگاه تختی جم بر اثر ازدحام جمعیت برای دیدن بازی دو تیم فوتبال پارس جنوبی جم و استقلال تهران شکسته شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۶    
حدادعادل، عضو تشخیص مصلحت نظام احمدی نژاد را رایانه ای توصیف کرد که نرم افزارش ناشناخته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۰    
یکی از ویژگی های هیجان انگیز آیفون 10 ویژگی فیس آی دی است، اما اگر سارقی گوشی شما را از دستانتان برباید و روبه روی چهره ی شما قرار دهد، آیا قفل گوشی تان باز خواهد شد؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۲۴    
گوگل 4 اکتبر / 12 مهر را برای رونمایی رسمی از گوشی های جدید خود تایید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۲۱    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا دقایقی پیش پیامی در توئیتر منتشر کرد که در آن مرتکب یک اشتباه فاحش شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا با انتشار پستی در صفحه توئیتری خود به حمله تروریستی متروی لندن واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۲    
در حالی که چند ساعت بیشتر به بازی دو تیم فوتبال پارس جنوبی جم و استقلال باقی نمانده، گزارش های تصویری رسیده حاکی از ازدحام جمعیت در مقابل ورزشگاه تختی جم است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۶    
موفقیت در کسب و کار فقط به فروش ختم نمی شود بلکه روابط نیز از اهمیت ویژه ای برخودار هستند. اگر از مشتری خود محافظت نکنید، یک نفر دیگر این کار را خواهد کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۶    
دکتر حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت از انتقال مجروحان حادثه تروریستی عراق به آبادان و خرمشهر خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۶    
به نظر می رسد آخرین پرچم دار خانواده ی گلکسی نوت سامسونگ موفق شده است تا در هفته ی اول پیش فروش خود در کره ی جنوبی رکورد 800 هزار عددی را بر جا بگذارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۴    
برتراند ناپلئون، پزشک متخصص گوارش و سرطان بیمارستان میرموز فرانسه، اندوسونوگرافی را روشی موثر برای تشخیص و درمان توده های دستگاه گوارش معرفی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
در این روزها فرزندان میهنم در کلاس درس من و تو با دنیایی از عشق ومحبت به امید فردایی بهتر و ایرانی آباد می نشینند بیاییم محیط را شاداب کنیم یار غم خوار بچه ها باشیم راز دار خوبی برای راز ها و دل تنگی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۸    
عکسی جذاب و دیدنی از چهره های سینمایی در کنار سردار آزمون فوتبالیست محبوب کشورمان در تاتارستان در فضای مجازی منتشر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۲    
روزنامه امریکایی نیویورک تایمز گزارش داد تمدید تعلیق تحریم های ایران از سوی ترامپ که روز پنج شنبه انجام شد نشان می دهد او رویکردی را اتخاذ کند که برجام حفظ شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۹    
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات پنجشنبه شب در یادواره شهدای فریدونکنار در مصلی قدس این شهرستان افزود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۰    
یک خودروی بمب گذاری شده در مسیر کاروان نظامی ناتو در جنوب افغانستان منفجر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۲۷    
عکسی جالب از مارادونا و رونالدو در فضای مجازی منتشر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۲۱    
ینس استولتنبرگ، دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو) در واکنش به آزمایش جدید موشکی کره شمالی، خواستار اقدام جهانی علیه این کشور شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۸    
محسن هاشمی، رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران ترافیک محورهای کندوان و هراز در محدوده استان را نیمه سنگین و سنگین اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۲    
علی کریمی در پاسخ به اظهارات حمید درخشان گفت: به شخص شما می گویم که اگر جرأت دارید، بازهم درباره من حرف بزنید چون من هم خیلی حرف ها برای گفتن دارم آن وقت مشخص می شود چه کسی در این فوتبال باید کار کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۶    
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در نخستین ساعت حضور آیت الله نوری همدانی در لبنان با حضور در محل اقامت این مرجع تقلید شیعیان، با وی ملاقات کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۳    
فعالان سعودی در صفحات توئیتر خود اعلام کردند نیروهای امنیتی عربستان برای جلوگیری از برگزاری تظاهرات امروز 15 سپتامبر، ریاض را به پادگان نظامی تبدیل کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۰    
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس که شماره یک تیم ملی را هم بر تن دارد قرار است این هفته دروازه بان اصلی تیم پرسپولیس باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۵۷    
آنجلا مرکل، صدراعظم آلمان امروز پس از دیدار با امیر قطر تأکید کرد آلمان در بحران شورای همکاری خلیج فارس، از هیچ طرفی حمایت نمی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۵۱    
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متحد شدن امریکا و متحدانش علیه ایران و شکست های مکرر امریکا در برابر کشورمان به رمز و رازی جهانی تبدیل شده و مقاومت و ایستادگی 40 ساله ملت ایران و شکست های ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۸    
سینماداران نسبت به اطلاع رسانی نامناسب نیم بها شدن بلیت سینما انتقاد کردند. فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۵    
حمید درخشان سرمربی پیشین تیم نفت طلاییه صحبت های روز گذشته علی کریمی پس از دیدار مقابل گسترش فولاد را غیر حرفه ای دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۵    
بیژن زنگنه، وزیر نفت از ادامه مذاکرات بیشتر درباره تمدید توافق اعضای اوپک تا ژوئن 2018 در نشست 12 مهرماه وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در مسکو خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۳۹    
رهبر انقلاب کبیر بر برکت و اهمیت سوال تاکید فراوانی دارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۳۳    
رهبر انقلاب می فرمایند: ما به ظهور ولی عصر(عج) امید زیادی داریم و امیدواریم که خدای متعال آن روز را هر چه زودتر برای بشر برساند
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۳۰    
مجید آقابابایی، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی هزینه سفر هر یک از زائران اربعین حسینی را 190 هزار تومان اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۴    
محمدعلی مهتدی، پژوهشگر ارشد مطالعات استراتژیک غرب آسیا و کارشناس مسائل عراق، درباره همه پرسی اقلیم کردستان عراق گفت: ایران با این مساله مخالف است چرا که این مساله ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۴    
نیویورک تایمز به تازگی تیتر و عکس صفحه اول خود را به گزارشی از محفل ترک معتادان به الکل در تهران اختصاص داد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۸    
کمپانی Gravitas Venture کلیه حقوق پخش فیلم تمارض به کارگردانی عبد آبست را برای اکران در سینماهای امریکای شمالی (ایالات متحده آمریکا و کانادا) خرید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۵    
معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در کانال تلگرامش از کاهش سن بازنشستگی زنان به 25 سال خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۲    
شهرام آگاه، رئیس مرکزتحقیقات کولورکتال دانشگاه علوم پزشکی ایران چاقی شکمی زنان را خطرناک ترین نوع چاقی معرفی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۶    
در خلاصه ای که از این مصاحبه در صفحه اینستاگرام وی منتشر شده، امده است: خب معلومه، منظورم از #آقازادگی، اشاره به نوع خوش خیم آن نیست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۶    
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش گفت: زمانی که کشوری در برابر تهاجم کشور بیگانه قرار می گیرد از خود به دفاع می پردازد اما در برابر تهاجم همه جانبه دشمن نیز باید دفاع همه جانبه کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۷    
یکی از آثار تازه کشف شده فرانسیس بیکن، نقاش ایرلندی - بریتانیایی برای نخستین بار بعد از 45 سال در معرض دید عموم قرار می گیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۴    
متن طرح جایگزین امریکا برای همه پرسی اقلیم کردستان عراق منتشر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۱    
نخستین ویدیو از محل انفجار انتحاری ناصریه واقع در عراق توسط تروریست های داعش، منتشر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۸    
حسن ابراهیمی بسابی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از کشف 4 سوله کشت و پرورش ماده مخدر گل دراین شهرستان و دستگیری اعضای باند کشت این ماده روان گردان در این شهرستان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۵    
مرتضی آتش زمزم با حضور در مرز میانمار و بنگلادش، مشغول ساخت مستندی سینمایی برای مخابره شرایط غیرانسانی و ناگوار مسلمانان روهینگیا است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۲    
یک حادثه تروریستی در متروی لندن منجر به زخمی شدن و سوختن 18 تن از مسافران شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۰    
عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور چگونگی اقناع نمایندگان مجلس برای رای اعتماد دوباره به خود را در مجلس روایت می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۸    
رضا شکاری جوانترین لژیونر فوتبال ایران با پیراهن تیم روبین کازان تمرینات خود را استارت زده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۸    
زمان قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۵    
ماهواره نظارتی جدیدی از سوی آژانس فضایی ژاپن به منظور پیش بینی دقیق تر تغییرات آب و هوایی مورد بهره برداری قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۲    
فردریک تیسوت سرکنسول سابق فرانسه در اقلیم کردستان عراق با یادآوری خیانت امریکا به کردها به رهبران کرد عراقی نسبت به خیانتی دیگراز سوی این کشور هشدار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۹    
خبرهای جدید حکایت از افزایش شمار قربانیان حمله تروریستی ناصریه است.بر اساس اعلام محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت ٰتا این لحظه شمار شهدای ایرانی این حمله تروریستی به 10 تن رسیده است که 9 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۶    
این بار پوتین به جای هواپیما از ناوگان دریایی اش برای کوبیدن مواضع داعش بهره برد.ارتش روسیه برای حمله هوایی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه، از زیردریایی استفاده کرده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۳    
در یک بررسی نوع پوشش ترامپ و ملانیا همسرش در سفر به مناطق سیل زده تگزاس، هوستون و فلوریدا مورد مقایسه قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۰    
فیلم سینمایی لازانیا به تهیه کنندگی احمد احمدی که پیش از این رد کارپت را تهیه کرده بود، پروانه ساخت گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۰    
ساعت 8:15 صبح امروز سقوط یک زن از ارتفاع در شهرک غرب به پلیس تهران اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۷    
در نشست عالی هیات های مذاکره کننده ایران، روسیه و ترکیه در آستانه پایتخت قزاقستان، دهه اول آبان ماه زمان برگزاری دور هفتم این اجلاس اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۴    
در روزهایی که اپل از محصول جدید خود، آیفون 10 رونمایی کرد شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود با نام سامسونگ گلکسی نوت 8 را روانه بازار کرده است ...
  • ۱