چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 25 شهریور 1396 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 31 فروردین 1396 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1396 ایران آنلاین 1 خرداد 1396 ایران آنلاین 31 تیر 1396 ایران آنلاین 31 مرداد 1396 ایران آنلاین 1 مهر 1396 ایران آنلاین 30 آبان 1396 ایران آنلاین 30 آذر 1396 ایران آنلاین 30 دی 1396 ایران آنلاین 30 بهمن 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 1 شهریور 1396 ایران آنلاین 2 شهریور 1396 ایران آنلاین 3 شهریور 1396 ایران آنلاین 4 شهریور 1396 ایران آنلاین 5 شهریور 1396 ایران آنلاین 6 شهریور 1396 ایران آنلاین 7 شهریور 1396 ایران آنلاین 8 شهریور 1396 ایران آنلاین 9 شهریور 1396 ایران آنلاین 10 شهریور 1396 ایران آنلاین 11 شهریور 1396 ایران آنلاین 12 شهریور 1396 ایران آنلاین 13 شهریور 1396 ایران آنلاین 14 شهریور 1396 ایران آنلاین 15 شهریور 1396 ایران آنلاین 16 شهریور 1396 ایران آنلاین 17 شهریور 1396 ایران آنلاین 18 شهریور 1396 ایران آنلاین 19 شهریور 1396 ایران آنلاین 20 شهریور 1396 ایران آنلاین 21 شهریور 1396 ایران آنلاین 22 شهریور 1396 ایران آنلاین 23 شهریور 1396 ایران آنلاین 24 شهریور 1396 ایران آنلاین 25 شهریور 1396 ایران آنلاین 26 شهریور 1396 ایران آنلاین 27 شهریور 1396 ایران آنلاین 28 شهریور 1396 ایران آنلاین 29 شهریور 1396 ایران آنلاین 30 شهریور 1396 ایران آنلاین 31 شهریور 1396 
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۶:۱۴    
پارلمان کردستان عراق در نخستین جلسه خود که پس از دو سال برگزار می شد، در میان تحریم دو حزب و یک فراکسیون، رأی به برپایی همه پرسی استقلال کردستان عراق داده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۵    
با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، مهندس نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۲    
بهرام بیضایی، محمد چرمشیر و حمید پورآذری، سه هنرمند عرصه تئاتر کشور هستند که شب گذشته 25 شهریور ماه پنجمین نشان آکادمی سمندریان به آنان تعلق گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۲    
جوانی 23 ساله که همراه سه تن از دوستانش متهم به قتل امید 25 ساله هستند در کمتر از شش ساعت در نیشابور دستگیر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۶    
بارزانی در سخنانی جمهوری اسلامی ایران و ترکیه را بخاطر حمایت از تمامیت ارضی و وحدت کشور عراق بشدت مورد توهین قرار داد!
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۰    
رسانه های انگلیس فاش کردند الیزابت دوم یک متن سخنرانی آماده کرده است تا در صورت وقوع جنگ جهانی سوم آن را قرائت کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۷    
در سی و هشتمین شب شاعر، از سال ها تلاش فرهنگی صادق رحمانی، شاعر تجلیل و قدردانی می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۷    
نهمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان به منظور حمایت از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی، مسابقه ای به منظور طراحی پوستر و تندیس برگزیدگان این دوره از این جشنواره برگزار می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۴    
حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از حمایت از طرح بازنشستگی پیش از موعد بانوان که در هیات دولت مطرح شده است، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۹    
محمد علی نجفی، شهردار تهران در حکمی، ابراهیم شیخ را به عنوان معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران منصوب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۶    
باران کوثری موفقیت زهرا نعمتی در کسب نشان طلای رقابت های قهرمانی تیر و کمان معلولان در جهان را تبریک گفت و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به مخالفت هایی که پیش از خروج او از کشور وجود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۷    
دو شهروند تهرانی و یک شهروند مشهدی روز گذشته حین شنا در دریا در سواحل شهرستان های "رامسر و محمودآباد" به علت عدم آشنایی به فنون شنا جان باختند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۵    
یکی از بدترین کاستی های جامعه ما، فقدان ادبیات روشن حقوقی است. در پزشکی و مهندسی چنین مشکلاتی وجود ندارد یا کمتر است. مفاهیم تعریف شده و دقیق به کار برده می شوند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۹    
دجله و فرات از ترکیه سرچشمه می گیرند و از بالادست به کشورهای ایران، عراق و سوریه سرازیر می شوند. این رودها بین 4 کشور مشترکند و اساساً کشوری حق ندارد در بالادست سدی را احداث کند که کشورهای پایین دست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۹    
بخشدار جالق سراوان در استان سیستان گفت: آتش سوزی در دو منطقه دکانان و هوشاب در بخش جالق مهار شد که با توجه به حجم گسترده آتش و نبود راه مناسب دسترسی 600 نفر نخل بارور و پاجوش طعمه حریق شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۶    
حسین هاشمی، عضو هیات علمی پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی منبع دیگری را به عنوان بوی نامطبوع دریاچه چیتگر عنوان کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در حوزه طبیعت گردی و سلامت در شهرستان نیشابور وجود دارد به زودی گردشگری سلامت در این شهرستان رونق خواهد گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۳۲    
فاتح تریم که سابقه مربیگری در تیم های بزرگ کشورش و همچنین تیم ملی ترکیه و باشگاه آث میلان را در کارنامه مربیگری خود دارد برای کار در ایران دستمزد بالایی را طلب کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۳:۵۰    
فرهاد نظری افشار که از نظر اخلاقی در تمام والیبال ایران الگو است، قصد دارد فردا پس از رقابت های قهرمانی قاره ها از بازی های ملی خداحافظی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۳:۵۰    
علیرضا منصوریان ظاهراً به مدیران استقلال اعلام کرده تنها درصورتی راضی به استعفا می شود که 4 میلیارد تومان دستمزدی را که پیشاپیش به او داده بودند، پرداخت نکند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۳:۴۷    
شام عروسی در شهر فومن 90 نفر از میهمانان را مسموم و روانه بیمارستان کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۱    
در پی انتشار عکس گریان یکی از پرسنل مخابرات ارومیه در فضای مجازی، که واکنش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به دنبال داشت، مشکل این کارمند خانم امروز (شنبه) رفع شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پایداری صندوق های بازنشستگی و افزایش قدرت خرید بازنشستگان از برنامه های اصلی دولت است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۴۱    
بن والاس معاون وزیر کشور انگلیس در امور امنیتی روز شنبه تائید کرد که مواد استفاده شده در بمب دست ساز حادثه انفجار متروی لندن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۲۴    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: 29 هزار و 473 کلاس درس در حال احداث است که با شرایط موجود، اتمام این پروژه ها تا پایان برنامه ششم توسعه به طول می انجامد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۸    
رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از ثبت نام 12 میلیون و 723 هزار و 345 نفر معادل 97.2 درصد کل دانش آموزان واجد شرایط در مدارس ثبت نام کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۸    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از توزیع 138 میلیون جلد کتاب درسی در کشور برای آغاز سال تحصیلی جدیدخبر داد و گفت:هیچ مشکلی درخصوص کمبود کتاب درسی وجود ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۱    
ماموران امنیتی فرودگاه امام خمینی تهران گذرنامه محمد رسول اف کارگردان نام آشنای ایرانی را روز جمعه پس از بازگشت از سفر ضبط، و وی را ممنوع الخروج کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۱    
سرپرست حجاج ایرانی از فوت 30 نفر از زائران کشورمان در حج تمتع امسال خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۰    
جنازه خبرنگار فایننشال تایمز لندن که در تالاب راک کروکدیل سریلانکا توسط یک تمساح مورد حمله قرار گرفته بود، پیدا شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۸    
حدود یک میلیون یورو که در دیوار خانه رئیس یک باند تبهکار در ایتالیا پنهان شده بود، توسط نیروی پلیس این کشور کشف شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۸    
تصادف خودروی پراید در مسیر شرق به غرب جاده خاوران یک کشته و پنج مجروح بر جای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۵۳    
بانک آینده با ارایه جدول زمانبندی، از صدور مجوز انتقال سپرده های تا سقف 3 میلیون تومان به حساب های متناظر این بانک خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۴۷    
معاون ساخت و توسعه آزادراه های کشور از امکان پرداخت الکترونیکی عوارض از تمام گیت های آزاد راه های کشور تا 5 ماه آینده خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۴۴    
ویولت موس-براون معروف به خاله وی که گفته می شد یکی از پیرترین افراد در جهان بود، روز گذشته در سن 117 سالگی درگذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۲۹    
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از اعطای تسهیلات بدون بهره کوتاه مدت به 30 هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی خبر دادو گفت: این تسهیلات، در مهر و آبان امسال اعطا خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۲۰    
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار رقابت های قهرمانی قاره های رو در روی ژاپن میزبان قرار گرفت و توانست با پیروزی 3 بر یک برنده بازی حساس مقابل میزبان شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۷    
فرماندهی اتاق عملیات متحدان ارتش سوریه در بیانیه ای از آغاز عملیات والفجر3 در مرزهای عراق و سوریه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۴    
شورای قانون اساسی فرانسه روز جمعه پانزدهم سپتامبر ادامه محدودیت دسترسی به اسناد آرشیو شدۀ کاخ الیزه را منطبق با قانون اساسی دانست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۸    
اعضای تیم پارس جنوبی جم که روز گذشته در مقابل تیم استقلال تهران به پیروزی دست یافتند از مسئولان این تیم پاداش گرفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۶    
وزیر کشور در حکمی علیرضا آشناگر را به عنوان سرپرست استانداری کردستان منصوب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۳    
نشریه 'پاسائور نویه پرسه' به نقل از وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد که در حال حاضر 54 شهروند آلمانی در کشور ترکیه زندانی هستند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۰    
وزیر کشور گفت: احزاب و گروه ها باید در عضوگیری، برنامه ریزی، اعلام مواضع و حرکت های جمعی و ... تلاش کنند و وزارت کشور هم بسترها را برای فعالیت در قالب تشکل ها و احزاب فراهم کرده و می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۴۷    
پایان دور اول بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فرصت مناسبی را فراهم کرد که به مقایسه آمار اخیر دو فوق ستاره این روزهای دنیای فوتبال یعنی کریس رونالدو و لیونل مسی بپردازیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۴۴    
وبگاه امنیتی المجد نزدیک به مقاومت فلسطین اعلام کرد امنیت مقاومت موفق شد یکی از جاسوسان رژیم صهیونیستی را در نوار غزه بازداشت کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۳۸    
نیروهای عراقی و الحشد الشعبی موفق به آزادسازی کامل منطقه عکاشات واقع در مرز عراق و سوریه شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۹    
محمد توسلی درباره انتخابش به عنوان دبیرکل نهضت آزادی ایران گفت: اردیبشهت ماه به دلیل وخامت حال آقای یزدی و تشخیص پزشکان این مساله پیش بینی می شد که ایشان عمر محدودی خواهند داشت بنابراین با اجماع این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۳    
آتش سوزی فروشگاه مواد غذایی در شهرک ولی عصر(عج) با تلاش نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی مهار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۳    
اولین محموله کمک های مردمی جمهوری اسلامی ایران برای آوراگان روهینگیایی، امروز به دست آنها رسیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۰    
سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی سه بر یک مقابل ژاپن در نشست خبری حاضر شد و توضیحاتی را ارائه داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۱۴    
وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که توافق ها درباره مناطق کاهش تنش، به معنای قانونی بودن حضور نظامی ترکیه در خاک سوریه نیست و این حضور از نظر دولت سوریه، غیرقانونی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۱۱    
مخالفت ها با برگزاری همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق وارد فاز جدی تری شده است؛ در این میان، مسعود بارزانی در دیدار با شماری از سران عشایر و شخصیت های منطقه دشت نینوی اعلام کرد که زمانی برای ارائه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۸    
گروه طالبان ادعای مولانا سمیع الله الحق یکی از رهبران مذهبی پاکستان را که گفته بود در صورت حمله آمریکا به پاکستان ، گروه طالبان کنار پاکستان می ایستد را رد کرد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۵    
یک ژنرال اسرائیلی هشدار داد که چالش بزرگ اسرائیل ایران نبوده بلکه وحدت داخلی در میان اسرائیلی ها بزرگترین چالش این رژیم به شمار می آید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۲    
اصلاح طلبی در چه وضعیتی است؟ آینده آن چیست؟ در صورت ادامه وضع موجود چه خواهد شد؟ آیا نیازمند خط مشی و راهبرد جدیدی است؟ آیا تشکیلات جدیدی نیاز دارد؟ آیا احزاب و گروه های جدیدی می توانند موفق شوند؟ و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۴۷    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودروهایی که پلاک آنها برای ورود به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد مخدوش شده باشد، 60 هزار تومان جریمه می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۴۱    
نخستین نشست اتاق فکر اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت با محوریت موضوع جنایت های هفته های اخیر علیه پناهجویان مسلمان روهینگیایی کشور میانمار برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۴۱    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی پنج ماهه نخست امسال به بخش های اقتصادی مبلغ 2082.4هزار میلیارد ریال بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 308.8 هزار میلیارد ریال معادل 17.4 درصد افزایش داشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۸    
بانک مسکن سه مسیر برای افرادی طراحی کرده است که به هر دلیل به استفاده از تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم پس از طی یک دوره سپرده گذاری تمایلی ندارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۹    
به گفته هربرت مک مستر مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، موضوع توافق هسته ای ایران در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل مطرح خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۹    
سفیر روسیه در تهران گفت: براساس توافق دوجانبه بین روسای جمهوری 2کشور ایران و روسیه در آینده نزدیک روادید سفر گردشگران ایرانی به روسیه لغو می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به حوادث تروریستی روزهای اخیر در اروپا گفت: استفاده ابزاری قدرت های غربی از تروریسم، موجب تسری آن به قلب اروپا شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۰    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی عنوان کرد: با توجه به سن و توانایی جسمی بالای مهاجرین می توان در کارهای یدی از آن ها استفاده نمود اما در مجموع به نظر می رسد هزینه هایی که مهاجرین به ما ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۰    
آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پرویز داودی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۰    
مدیرکل شیلات هرمزگان از ممنوعیت صید انواع آبزیان در آب های هرمزگان از ابتدای مهر به مدت 10 روز خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۰    
اصولا ساختار دموکراسی نوین در شکل بندی حاکمیت سیاسی، براساس چرخش قدرت و رای مردم بنا شده است. تجربه بشری در خلال 7 قرن گذشته ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: جبران کمبود آب شرب 136 روستای گیلان به 420 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۰    
شهردار سامن همدان گفت: 100 قطعه زمین در ناحیه صنعتی سامن به عنوان یکی از مهمترین مجموعه های غذایی شهرستان برای ایجاد کارخانه و کارگاه تولیدی درنظر گرفته شده است .
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۰    
این طوفان به هزاران خانه خسارت وارد کرد و موجب قطع برق و خطوط مخابراتی در چندین استان در مرکز این کشور شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۰    
حذف برچسب قیمت از برخی کالا ها در کنار افزایش نرخ ارز این نگرانی را دامن زده است که گویا موجی از گرانی ها در پیش است و مردم بازهم باید خود را برای تورم بیشتر آماده کنند و ثبات نسبی قیمت ها در سال های ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
منطقه ای وسیع است و البته جمعیت همه کشورهای واقع شده در آن، با عدد مردم سرزمین ما برابری می کند. بالکان (Balkans) که در زبان ترکی به معنای رشته کوه های پوشیده از درخت است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
تظاهرات گسترده در سنت لوئیس ایالت میسوری آمریکا در اعتراض به تبرئه شدن یک افسر پلیس سفیدپوست آمریکایی که در سال 2011 یک مرد سیاهپوست را کشته بود، به خشونت کشیده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان گفت: اسب کاسپین یک نژاد در معرض خطر انقراض محسوب می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
مدیر کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: 14.6 درصد جمعیت استان را عشایر تشکیل می دهند که چهارمحال و بختیاری بعد از استان فارس، دومین استان عشایرنشین کشور محسوب می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
نیمی از فیلمبرداری فیلم درساژ در کرج به پایان رسیده است. علی مصفا از جمله بازیگران این فیلم به شمار می آید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: فردا سیرجان میزبان هیئت های مذهبی سراسر استان خواهد بود و نام سیرجان در آستانه ماه محرم به دارالحسین معروف شد و دارالحسین نام دوم سیرجان شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
کیم جونگ اون در یک سخنرانی درباره هدف کره شمالی از آزمایش های موشکی صحبت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در دیدار 'زیگفرید براک' رییس مجلس نمایندگان بلژیک، با اشاره به موضوع برجام ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
وزیر کشور با صدور حکمی، علیرضا آشناگر را به عنوان سرپرست استانداری کردستان منصوب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از اتمام آواربرداری تمام واحدهای آسیب دیده در مناطق زلزله زده شربیان سراب خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با گذشت زمان میزان گرد و غبار در هوا کاهش یافت به طوری که در ساعت 9 صبح این میزان به 3 برابر حد مجاز رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
رامبد جوان با حضور در برنامه من و شما به حواشی پیرامون خود پاسخ داد. رنامه من و شما با اجرای آرش ظلی پور جمعه این هفته میزبان رامبد جوان بود که در خصوص موضوعات مختلفی به گفتگو پرداختند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: با توجه به زیر ساخت های مناسب در بوشهر، عملیات طراحی شهر هوشمند در بوشهر با مشارکت شرکت اتریشی آغاز شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۷    
یکی از شبکه های تلویزیونی کره شمالی، آزمایش موشکی روز گذشته این کشور را از چند زاویه به تصویر کشید
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۴    
اپراتور نوع چهارم جدیدترین نمایشی است که بهاره رهنما و امیرمهدی ژوله در آن به ایفای نقش می پردازند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۴    
حالا که چند روزی از برگزاری نوزدهمین جشن ملی سینمای ایران گذشته است، می توان فارغ از برگزیدگانی که این جشن داشت و دغدغه هایی که در متن آن مطرح شد، نگاهی به حاشیه هایی داشت که 21 شهریور امسال ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۴    
مدیر سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: خوشبختانه در حمله تروریستی عراق هیچ زائر اصفهانی کشته یا زخمی نشده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۹    
تیم ملی والیبال ایران سومین دیدار خود را هم پشت سر گذاشت و حالا می توان ارزیابی بهتری از عملکرد تیم داشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۹    
مدیرعامل سازمان زیباسازی از نصب بزرگترین المان کشور در ورودی های سطح شهر خبر داد و گفت: این المان ها 18 متر طول، 3 متر عرض و 9 متر ارتفاع دارند که شامل پایه و فنداسیون بتنی و المان فلزی است
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۰    
ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران فردی را که به علت اختلافات خانوادگی پدرش را با چاقو به قتل رساند، شناسایی و دستگیر کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۱    
نوزاد های دو قلو در یک پتو پیچیده شده و در کنار سطل زباله ر ها شده بودند، دو نوزادی که خواهر و برادر بودند و مورچه ها به صورت آنها هجوم برده بودند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۶    
زمان برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۳    
پلیس انگلیس خبر از دستگیری جوانی 18 ساله در ارتباط با بمب گذاری مترو لندن داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۱    
نمایش اعتراف به کارگردانی شهاب حسینی پس از 73 اجرا در میان انبوه تماشاگران با تقدیر از کارکنان تئاترشهر به اجرای خود در تالار اصلی پایان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۹    
پرویز برومند درباره برکناری منصوریان گفت: به نظر من منصوریان نباید برکنار شود و باید بماند تا عملکردش را نشان بدهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۳    
فرهاد اصلانی که این روزها با بازی در فیلم ماجان به کارگردانی رحمان سیفی آزاد میزبان مخاطبان سینما است، می گوید: من عقیده ندارم که تکراری بازی می کنم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۰    
سامان قدوس گفت: بی صبرانه منتظر هستم تا بازی های تیم ملی از راه برسد و بتوانم برای کشورم به میدان بروم و گلزنی کنم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۲    
تصادف یک خودروی پژو با 3 نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری شهرستان محمودآباد، یک نفر از آنها که حدود 40 سال سن داشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۳    
خانه مستند تبریز با حضور حسین ترابی مستندساز پیشکسوت سینمای ایران و جمعی از مسئولان و هنرمندان در مجتمع سینمایی 29 بهمن این شهر افتتاح شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۰    
فیلمبرداری فیلم سینمایی به وقت شام تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد.