جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 19 دی 1397 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 31 فروردین 1397 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1397 ایران آنلاین 31 خرداد 1397 ایران آنلاین 31 تیر 1397 ایران آنلاین 31 مرداد 1397 ایران آنلاین 31 شهریور 1397 ایران آنلاین 30 مهر 1397 ایران آنلاین 30 آبان 1397 ایران آنلاین 30 آذر 1397 ایران آنلاین 30 بهمن 1397 ایران آنلاین 1 اسفند 1397 ایران آنلاین 1 دی 1397 ایران آنلاین 2 دی 1397 ایران آنلاین 3 دی 1397 ایران آنلاین 4 دی 1397 ایران آنلاین 5 دی 1397 ایران آنلاین 6 دی 1397 ایران آنلاین 7 دی 1397 ایران آنلاین 8 دی 1397 ایران آنلاین 9 دی 1397 ایران آنلاین 10 دی 1397 ایران آنلاین 11 دی 1397 ایران آنلاین 12 دی 1397 ایران آنلاین 13 دی 1397 ایران آنلاین 14 دی 1397 ایران آنلاین 15 دی 1397 ایران آنلاین 16 دی 1397 ایران آنلاین 17 دی 1397 ایران آنلاین 18 دی 1397 ایران آنلاین 19 دی 1397 ایران آنلاین 20 دی 1397 ایران آنلاین 21 دی 1397 ایران آنلاین 22 دی 1397 ایران آنلاین 23 دی 1397 ایران آنلاین 24 دی 1397 ایران آنلاین 25 دی 1397 ایران آنلاین 26 دی 1397 ایران آنلاین 27 دی 1397 ایران آنلاین 28 دی 1397 ایران آنلاین 29 دی 1397 ایران آنلاین 30 دی 1397 
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۹    
اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ در جدیدترین به روزرسانی خود به کاربران این امکان را می دهد تا در مکالمات گروهی برای اعضای موردنظر خود پیام خصوصی ارسال کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۷    
به نظر می رسد که گوگل قصد دارد در آینده ای نزدیک امکان پشتیبانی نقشه جغرافیایی اختصاصی خود از دستیار صوتی گوگل اسیستنت را به گوشی های اندرویدی و iOS اضافه کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۲    
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مقایسه قیمت خودرو، آپارتمان و سکه بهار آزادی در سالهای گذشته حاکی از کاهشی بودن سهم خودرو در سبد خانوار است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۱    
یکی از وحشتناک ترین سوانح جاده ای به تصادفات خودروهای سنگین اختصاص دارد. تصادفات خودروهای سنگین در میان سوانح جاده ای می تواند آسیب های بیشتری به فرد و خودروها وارد کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۲    
سامسونگ یخچال هوشمند فامیلی هاب خود را به روز کرده و این مدل پیشرفته را در نمایشگاه سی ای اس 2019 در معرض دید علاقمندان قرار می دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۶    
نخستین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیوری هوایی ارتش جمهوری اسلامی امروز پنجشنبه در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۴    
یک استارتاپ کره ای یک حسگر جدید توسعه داده است که به قسمت بیرون پوشک نوزادان وصل می شود و می تواند زمانی را که نوزاد خود را کثیف می کند به والدین خبر دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۲    
گروهی از پژوهشگران و پزشکان آمریکایی با استفاده از داده های چینی ها موفق شده اند نوعی سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی را طراحی کنند که می تواند هر نوع توده سرطانی را در سریع ترین حالت ممکن شناسایی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۶    
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: با عنایت به سیاست های حبس زدای دستگاه قضاء و البته همیاری خیرین شاهد کاهش زندانیان جرایم غیرعمد هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۹    
شرکت فرانسوی "R-Pur" در نمایشگاه 2019 CES از ماسک خود که برای جلوگیری از ورود آلودگی هوا به بدن افراد طراحی شده است، رونمایی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۳    
کرملین از گفتگوی تلفنی رئیس جمهوری روسیه با صدر اعظم آلمان در خصوص اوضاع سوریه و تشکیل کمیته نگارش قانون اساسی جدید این کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۷    
شرکت "Capstone" در نمایشگاه 2019 CES از یک آینه هوشمند که افراد را قادر به مکالمه با "دستیار گوگل"(Google Assistant) می سازد، رونمایی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۸    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور به نقل از رئیس صداوسیما اعلام کرد ممنوع التصویری حجت الاسلام زائری صحت ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۵    
نشست خبری سریال بانوی عمارت با حضور مهدی آذرپندار( مدیر پخش شبکه سه سیما)، عزیزالله حمیدنژاد(کارگردان سریال)، مجید مولایی(تهیه کننده)، احسان جوانمرد(نویسنده)، مریم مومن، شبنم فرشادجو ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۹    
احسان آقایی با حکم هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی به عنوان رییس موزه هنرهای معاصر تهران منصوب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۳    
سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچون سال گذشته در مصلی بزرگ تهران برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۳    
موضوع در نخستین روزهای دستگیری از طریق دفتر حفاظت منافع آمریکا در تهران به اطلاع دولت آمریکا رسید
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۷    
یک شرکت سنگاپوری از گوشی پزشکی الکترونیکی رونمایی کرده که روی لباس کودکان نصب می شود و می تواند ضربان قلب و تنفس کودک را رصد کند و در صورت خس خس و سرفه کودک، والدین را مطلع کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۰    
پژوهشگران استرالیایی برای تشخیص نوعی بیماری چشمی ناشی از دیابت، روشی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه داده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۴    
برخی مسئولان کشوری دیروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران در حیاط دولت بودند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۸    
یک سیستم امنیتی جدید شامل پهپادی مجهز به دوربین و همچنین چراغ های هوشمند، در حیاط خانه قرار گرفته و هرگونه حرکتی را رصد می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۴    
یکی از چالش های سفرهای جاده ای سروصدای محیط اطراف، موتور خودرو و غیره است که باعث آزار سرنشینان می شود. اما به زودی هدفون جدیدی تولید می شود که این مشکل را برطرف می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار هزاران نفر از مردم قم درمهمترین توصیه خود به مسئولان به خصوص دولتمردان تأکید کردند:اولویت کاری خود را حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه قشرهای ضعیف قرار دهید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۹    
مدیر اعتبارات بانک مسکن گفت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی 6 طرح برای سرعت بخشی به پروژه های مسکن مهر تصویب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع، تنظیم بازار و ذخایر راهبردی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با افزایش 11 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۴    
نشست خبری امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره رزمایش فداییان حریم ولایت این نیرو عصر چهارشنبه در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۴    
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در یاسوج مورد سوء قصد مسلحانه قرار گرفت اما به وی آسیبی نرسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۶    
هم زمان با سالروز قیام تاریخی مردم قم علیه رژیم پهلوی در نوزدهم دی ماه 1356، هزاران نفر از مردم این شهر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۰:۲۸    
گروه اقتصادی/ پیش از آن که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت های جدید خودرو را اعلام کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۳۷    
معاون سیاسی وزارت کشور در واکنش به تقاضای احمدی نژاد برای برگزاری تجمع در میدان انقلاب گفت: این تقاضا قابل بررسی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۳۱    
وزیر امورخارجه کشورمان با بیان این که غیر ممکن است دولتی در آینده افغانستان بدون نقش طالبان باشد ، تاکید کرد این گروه نباید نقش غالب داشته باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۸    
چهار مدیر بازنشسته سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان از این سازمان رفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۵    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: طی سال 96 متوسط حضور ایرانیان در شبکه های اجتماعی یک ساعت و 4 دقیقه در روز بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۱۹    
محمد جواد ظریف در مصاحبه با رویترز در هند گفت، به رغم هشدارهای آمریکا، ایران برنامه های هوافضای خود را تعلیق نخواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۱۶    
معاون فرماندار بویراحمد از سوء قصد افراد مسلح به رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، این در حالی است که ریاست دادگستری این استان پس از حادثه تاکید کرد برای یک لحظه مقابل مفسدان کوتاه نمی آیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۱۳    
دستگیری سارق هزار میلیاردی / تحلیلی از دومین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی/ چرا استارتاپ ها در ایران خلاقانه نیستند؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۵۲    
محله فتح در منطقه 9 تهران با 86 نفر به عنوان کم جمعیت ترین محله شهر شناخته می شود؛ از طرفی تهرانپارس غربی با داشتن جمعیتی بالغ بر 125هزار نفر پرجمعیت ترین محله پایتخت است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۹    
زلزلۀ کلیدواژۀ مشترک ایرانیان در دو سه سال اخیر است. از شبکه های اجتماعی تا رسانه های جمعی و حتی کوچه و خیابان همه مردم از کابوس زلزله می گویند و ترس از دست دادن جان و مال شان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۰    
جیسون رضاییان دیروز در دادگاه فدرال واشنگتن حاضر شد و از قاضی خواست دولت ایران را بابت به گفته او "گروگانگیری" و اعمال "شکنجه روانی"بر روی او در دوران بازداشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۷    
رئیس ستاد اقامه نماز گفت: کسانی که خبرهایی در جامعه منتشر می کنند که زلزله در جامعه ایجاد شود، باید آن ها را تکه تکه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۶    
آیت الله مکارم شیرازی در درس خارج فقه خود تاکید کرد: برخی می گویند اگر مادربزرگ بچه ای، بچه را شیر دهد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۳    
رئیس بنیاد سعدی در نشست خبری هشتاد و ششمین دوره دانش افزایی زبان فارسی که امروز (19 دی ماه) در محل این بنیاد برگزار شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۰    
بسیاری بر این اعتقاد هستند که جمشید تقی زاد مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری باید چند روز قبل بر اساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان،از سمت خود خداحافظی می کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۰۷    
تصاویر جدید به دست آمده توسط CNN در روز سه شنبه نشان می دهد ایران در حال آماده شدن برای شلیک ماهواره ای با قابلیت کنترل از راه دور به فضا است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۸    
نایب رییس مجلس در پاسخ به تذکر خدری درباره انتقادات اخیر یک روحانی نسبت به مجلس در صدا و سیما تاکید کرد: هیات رئیسه درخصوص ممنوع التصویری زائری درخواستی نداشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۲    
دادستان کل کشور موضوع فیلترینگ را انحرافی و دادن آدرس غلط به مردم دانست و گفت: قوه قضائیه اعتقادی به محروم شدن مردم از امکانات فضای مجازی ندارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۳۸    
وزیر خارجه سوریه، دقایقی قبل اعلام کرد با واحدهای کرد این کشور بر سر دخالت ترکیه در این کشور صحبت کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۳۸    
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار دخالت خود در نقل و انتقالات بازیکنان را تکذیب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۳۴    
پیشکسوت فوتبال ایران درباره بازی بعدی تیم ملی مقابل ویتنام گفت: این تیم نشان داده که خطرناک است و می تواند دردسرساز باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۲۷    
روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم در پاسخ به انتشار فیلمی در فضای مجازی در تاریخ 19 دی ماه 97با تیتر "سرویس مدرسه خطرناک در قم" آورده است: اینگونه سرویس های دانش آموزی بدون مجوز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۲۳    
پیروز حناچی ظهر امروز به طور سرزده در محل احداث ساختمان پلاسکو حضور پیدا کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای ایمن سازی بخش شمالی ساختمان و احداث ساختمان در بخش هایی که به طور کامل تخریب شده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۲    
سرپرست وزارت بهداشت گفت: طرح تحول نظام سلامت، مطمئنا به سرعت و قدرت ادامه خواهد یافت و قطار طرح تحول را در هیچ ایستگاهی متوقف نخواهیم کرد، بلکه آن را در طول حرکت تعمیر می کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۶    
مربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که تمرکز این تیم روی بازی با ویتنام است و ملی پوشان به جز این مسابقه که حکم یک فینال را دارد، به چیز دیگری فکر نمی کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۰    
صاحب بازوبند پهلوانی سال 1397 روز جمعه هفته جاری با انجام رقابت های یادواره پهلوان باشی علیرضا سلیمانی در استان البرز مشخص می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۱۱    
از مهر ماه سال جاری دولت با ارسال بخشنامه ای به دستگاه های دولتی، مسئولیت پوشش بیمه ای شاغلان ایثارگر دستگاه های اجرایی را بر سازمان محل خدمت آن ها واگذار کرد و بر این اساس پرداخت حق بیمه و هزینه های ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۵    
یک شرکت فناوری راه حلی برای احداث دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک ارائه کرده است که شامل دیواری مجازی است. چنین سیستمی کوچکترین حرکت را به وسیله حسگرهای لیزری رصد می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۶    
اکبر اعلمی عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان: زن جوانی که خبر خودکشی اش منتشر شد زمان حیات خود مدعی تجاوز رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به خود بوده است/ با این حال شکایت او به قوه قضاییه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۳    
طی یک سال اخیر، بارها شاهد تهدیدهای لابیست های امریکایی بودیم که هند را به دلیل خرید سامانه دفاعی اس 400 از روسیه سرزنش می کردند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۴    
آخرین آمار برخورداری خانواده های ایرانی و استفاده افراد از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور، اعلام شد. برمبنای این آمار، 64 درصد ایرانیهای بالای 6 سال کاربر اینترنت هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۱    
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه در جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه گزارش مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات ارائه شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۸    
وینگر تیم ملی معتقد است حق ویتنام برابر عراق باخت نبود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۶    
وزیر راه: با افزایش تولید مسکن به خصوص برای اقشار متوسط وکم درآمد جامعه، هزینه های خانواربه تعادل می رسد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۰    
دادگاه رژیم صهیونیستی 'گونن سگو' وزیر انرژی پیشین این رژیم را به اتهام جاسوسی برای ایران به 11 سال زندان محکوم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۷    
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) به گزارش برخی رسانه های صهیونیست مبنی بر دخالت یک کشور خارجی در انتخابات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۷    
دو سگ به دختر بچه ای در پارک لواسان حمله کرده و وی در دچار مجروحیت شدید کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۷    
یکی از محصولاتی که در نمایشگاه CES 2019 امسال به نمایش درآمده است، یک تردمیل هوشمند برای گربه ها است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۷    
حامد بهداد بازیگر سینمای ایران در گفتگو با یکی از برنامه های اینترنتی، درباره اظهارات کمال تبریزی و مقایسه او با یکی از بازیگران مطرح جهان که واکنش پرویز پرستویی را نیز به همراه داشت توضیح داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: هدف ما این است که تیراژ خودرو افزایش پیدا کند و قیمت خودرو حتماٌ از این قیمت بازار آزاد پایین تر بیاید و برنامه و تعهدی که خودروسازان به ما داده اند مستلزم این است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۸    
امروز دمای هوا در بیشتر شهرهای شمالی و شمال غرب درحد صفر و یا پایین تر از صفر است و پیش بینی ها نشان می دهد، فردا و پس فردا بازهم هوا سردتر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۸    
عملیات بازسازی و مقاوم سازی تمامی 60 هزار واحد تعمیری خسارت دیده از زلزله 7.3 ریشتری سال گذشته غرب استان کرمانشاه پایان یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۸    
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: امسال 2 هزار و 550 تن مرکبات و کیوی از این استان به کشورهای ترکمنستان، روسیه و آذربایجان صادرشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۸    
با افزایش خروجی سد زاینده رود در هفته اول بهمن ماه امسال، آب این رودخانه به سمت کلانشهر و شرق اصفهان بمنظور تامین نیاز بخش کشاورزی جریان می یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۸    
قم همواره پیشران حرکت انقلابی در کشور بوده است/ تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی وظیفه ای همگانی است / مردم بانیان اصلی دستاوردهای انقلاب هستند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در تالار وحدت به تماشای نمایش خانه برناردا آلبا نشست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۵    
فرماندار تهران گفت: ما در تهران 4000 متکدی داریم که از این میان 2000 نفر کودک هستند و از میان کودکان نیز حدود 1400 نفر از اتباع بیگانه هستند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۲    
یکی از چالش های جراحان، کنترل دائمی باز بودن رگهاست. تولید یک حسگر خاص تجزیه شونده برای کنترل فشار خون رگ ها در حین جراحی نگرانی پزشکان در این زمینه را برطرف کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۲    
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از احتمال متوسط حمله نظامی جدید این رژیم به نوار غزه در هفته های آتی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۹    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: جستجوی گروههای امداد هلال احمر و سگهای زنده یاب پس از 10 ساعت جستجو برای یافتن کودک پنج ساله مفقود در روستای فارمد در حاشیه شمالی شهر مشهد بی نتیجه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۶    
در عملیات ضربتی پلیس، بیش از 180 سارق سابقه دار پایتخت دستگیر شدند.این افراد در قالب 46 باند، اقدام به سرقت به عنف، زورگیری و گوشی قاپی و سرقت منزل، مغازه و اماکن می کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: من حداقل پیشنهاد یکی از خبرگزاری ها را که به صورت مکتوب ارسال شده بود، دیدم که البته به حذف طرح خبرنگاری اشاره نکرده بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۶    
دبیر جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه امکان قرار دادن بخش خارج از مسابقه در جشنواره وجود دارد، گفت: برای انتخاب داوران جشنواره هفته آینده جلسه برگزار خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۳    
آویگدور لیبرمن ، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که سیاست این رژیم در نوار غزه شکست خورده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۰    
به دلیل حمایت کشورهای اروپایی از گروه های شناخته شده تروریستی و ادامه پناه دادن به عناصر تروریست، جمهوری اسلامی در حال ارزیابی و تجدید نظر در همکاری های اطلاعاتی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۴    
یک قطار ویژه که گمان برده می شود حامل رهبر کره شمالی بوده امروز (چهارشنبه) بعد از سفر دو روزه این رهبر به پایتخت چین خاک این کشور را ترک کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۴    
جعفری دولت آبادی از اعلام نظر کارشناسی هیئت هفت نفره در مورد حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات خبر داد و گفت: این هیئت سه عامل اساسی را مقصر اعلام کرده است. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۴    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 862 واحد رشد کرد.در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و 838 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 443میلیارد تومان در 146هزار نوبت مورد دادوستد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۱    
دولت باید درباره ادعای اسماعیل بخشی اطلاع رسانی کند/ رسانه ها هم نباید در این زمینه زود قضاوت کنند
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۸    
اتریش به علت آلودگی و خطرات زیست محیطی استفاده از پلاستیک یکبار مصرف را در سال 2020 ممنوع می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۵    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ازانهدام 2 باند و کشف 80 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین با تلاش و اشراف اطللاعاتی ماموران پلیس خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۲    
شورای محلی پورت تالبوت (شهری در جنوب ولز) اعلام کرده نقاشی دیواری بنکسی را که چندی پیش بر دیوار پارکینگی کشیده شده بود، جا به جا خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۲    
وزیر جهاد کشاورزی گفت:برخلاف اینکه گوشت گرم گوسفندی در دو ماه گذشته بیش از دوبرابر سال گذشته وارد شده است، اما به دلیل وجود قاچاق، تفاضا بیشتر شده که امیدوارم با کنترل قاچاق و افزایش واردات ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۹    
مه غلیظ و بی احتیاطی برخی رانندگان منجر به وقوع تصادف زنجیره ای 13 خودرو در اتوبان گرگان -مشهد محدوده شهر خان ببین شد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۹    
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با تاکید بر اینکه قانونی برای تعدیل کارکنان دولت نداریم، گفت: محدود کردن ورود نیروهای جدید، به معنی تعدیل کارکنان دولت نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۶    
اسپوتنیک در خبری فوری اعلام کرد که مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه خواستار نظارات ایران، ترکیه و سوریه بر روند خروج آمریکا از سوریه شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۶    
دولت برای تامین مسکن اقشار متوسط و کم درآمد هدفگذاری دارد وزیر راه و شهرسازی گفت: اتفاقاتی که در حوزه مسکن رخ داده بیش از آنکه از بازار مسکن متاثر باشد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۰    
شرکت "هیوندای" در نمایشگاه 2019 CES از خودروی الکتریکی جدیدی رونمایی کرد که به جای چرخ به چهار پای روباتیک مجهز است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی:مقابل یاوه گویی های امریکا و اروپا پس نزنید/قم شهر، مرکز و مادر انقلاب است/استمرار ضعف دستگاه محاسباتی آمریکا یک واقعیت است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۴    
مهرماه سال گذشته رضا صادقی، سینا سرلک و علی لهراسبی با شکایت اردلان سرفراز به تحمل دو سال حبس تعزیری محکوم شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۴    
کرملین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که رئیس جمهوری ترکیه قرار است به زودی برای ملاقات با همتای روس خود به مسکو بیاید اما هنوز تاریخی برای آن اعلام نشده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۵    
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز در چارچوب سفر خود به کشورهای عربی وارد عراق شد.