شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۹May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 24 تیر 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 2 تیر 1397 ایران اکونا 3 تیر 1397 ایران اکونا 4 تیر 1397 ایران اکونا 5 تیر 1397 ایران اکونا 6 تیر 1397 ایران اکونا 8 تیر 1397 ایران اکونا 9 تیر 1397 ایران اکونا 10 تیر 1397 ایران اکونا 11 تیر 1397 ایران اکونا 12 تیر 1397 ایران اکونا 13 تیر 1397 ایران اکونا 15 تیر 1397 ایران اکونا 16 تیر 1397 ایران اکونا 17 تیر 1397 ایران اکونا 18 تیر 1397 ایران اکونا 19 تیر 1397 ایران اکونا 20 تیر 1397 ایران اکونا 22 تیر 1397 ایران اکونا 23 تیر 1397 ایران اکونا 24 تیر 1397 ایران اکونا 25 تیر 1397 ایران اکونا 26 تیر 1397 ایران اکونا 27 تیر 1397 ایران اکونا 28 تیر 1397 ایران اکونا 29 تیر 1397 ایران اکونا 30 تیر 1397 ایران اکونا 31 تیر 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۲    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ساختمان و تأسیسات راه آهن در پایان تیرماه برگزار می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۲    
معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست گفت: سند گردشگری دریایی هنوز تدوین نشده است که امیدواریم با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این سند با سرعت پیگیری و اجرایی شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۷    
وزیر اقتصاد و دارایی ظهر امروز طی سخنانی در جمع مدیران کل و روسای ادارات کل مالیاتی استانها از مطالبه مالیات بر سود اتفاقی برای خریداران عمده سکه و ارز توسط سازمان امور مالیاتی خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۷    
گمرک ایران فهرست اقلام قیر مشمول استاندارد اجباری را اعلام کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۷    
برای تسریع در رسیدگی به فرآیند افزایش سرمایه و اطلاع رسانی مدیران و اعضای هیات مدیره ناشران اوراق بهادار از فرآیند اجرایی افزایش سرمایه در سازمان بورس ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۷:۴۷    
نشست روسای اتاق های بازرگانی منطقه چهار کشور، با حضور رئیس اتاق ایران و روسای اتاق های آبادان، خرمشهر، اهواز، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی و کرمانشاه در اتاق کرمانشاه برگزار شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۷:۴۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز یکشنبه در نشستی که با دعوت ایشان از رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت برگزار شد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۸    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار، با تأکید بر ضرورت مراقبت نسبت به جلوگیری از انحراف منابع تسهیلات اشتغال، گفت: قواعد کسب و کار و اقتصاد، باید در تخصیص منابع رعایت شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۳۳    
باورش سخت است اما توان مصرف برق در سه دهک بالای درآمدی جامعه بیش از صنایع کشور است؛ با این وجود هیچ مکانیزم تنبیهی موثری برای کنترل مصرف این گروه وجود ندارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۳    
امکان ثبت شماره شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت از امروز(24 تیرماه) تا دوشنبه(15 مردادماه) برای مدتی محدود فعال شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۰۳    
آمار نشان می دهد طی سه ماهه نخست سال جاری واردات و صادرات به روسیه در مقایسه با مدت مشابه پارسال، به ترتیب با 205 درصد و 40 درصد رشد مواجه بوده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۳    
معاون وزیر جهاد با بیان اینکه سطح زیرکشت محصولات کشاورزی کاهش و تولید افزایش یافته است،گفت: امسال هم نیازی به واردات گندم نداریم.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۸    
اگر جزو میلیون ها بیمه شده تأمین اجتماعی هستید و خسته از صف های طولانی و وقت گیر جهت تمدید و صدور و تعویض دفترچه بیمه تأمین اجتماعی، می توانید از خدمات جدید و آنلاین بیمه بازار استفاده کنید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۳    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست هماهنگی پروازهای حجاج خواستار ارائه خدمات در شأن زائران بیت الله الحرام در پروازها و فرودگاه ها شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۳    
در ماه های اخیر، آمار ورود کارت های مهاجر به استان مرزی سیستان و بلوچستان افزایش یافته است که این موضوع سبب ایجاد مشکل در مدیریت سوخت استان می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۳    
مدیر اسبق سیستم ثبت سفارش وزارت صنعت، با اشاره به اتهامات مطرح شده علیه وی در فضای مجازی مبنی بر دستگیری مرتبط با پرونده واردات خودرو گفت: 4سال است که با وزارت صنعت قطع همکاری کرده ام.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۳    
تا پایان اولتیماتوم دونالد ترامپ برای خروج شرکت های اروپایی از اقتصاد ایران مدت زیادی باقی نمانده است، به همین دلیل شبکه مویرگی مقابله با تحریم ها دوباره از سوی تجار فعال شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۳    
عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: این بانک تعهد پرداخت 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسعه اشتغال روستایی با سود 4 تا 6 درصد و دوره تنفس یک ساله را دارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر این که کنترل دستوری بازار مسکن غیرممکن است و این برنامه در دولت قبل شکست خورد، راه حل تعادل بخش مسکن را افزایش عرضه و تغییر برخی قوانین عنوان کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
استاندار خوزستان از رهاسازی آب از پشت سدهای گتوند و دز با هدف آبیاری نخیلات شهرستانهای آب و خرمشهر خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران موضوع سیزدهمین نشست خود را توسعه تجارت ایران و اتحادیه اروپا پس از خروج آمریکا از برجام قرار داد تا ضمن بررسی کیفیت تجارت ایران و اروپا در دوره پسابرجام ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
مطابق جدیدترین آمار سامانه کد رهگیری از بازار معاملات مسکن یک واحد مسکونی 50 متری در یافت آباد با قیمت 62.5 میلیون تومان و یک واحد 241 متری در زعفرانیه با قیمت 4.3 میلیارد تومان معامله شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
گزارش های میدانی از بازار اجاره مسکن نشان می دهد در پی افزایش لجام گسیخته اجاره بها در سطح شهر تهران، اقشار متوسط نیز به تدریج به جمع حاشیه نشینان پایتخت افزوده می شوند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
واردات نفت کره جنوبی از ایران در ماه ژوئن نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40.3 درصد کاهش یافت و به پایین ترین رقم از ژانویه 2015 رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
درپی بخشنامه ابلاغی استاندار تهران به مراکز دولتی مبنی بررعایت صرفه جویی در مصرف برق و عدم توجه برخی ادارات دولتی، برق 5 ساختمان مرکزی بانک ها و 25 ساختمان اداری قطع شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
فرماندار شهرستان آبادان از ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب شرب و کشاورزی در شهر اروندکنار و 52 روستای این شهرستان خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
بانک مرکزی با ارایه نتایج بررسی متوسط هزینه - درآمد خانوار سال 96، اعلام کرد: درآمد یک خانوار شهری در سال گذشته 43 میلیون و 927 هزار تومان و هزینه نیز 42 میلیون و 130 هزار تومان بود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
مشاور رئیس جمهوری راه اندازی "بورس بین الملل" در مناطق آزاد را در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب و با هدف توسعه اقتصادی کشور عنوان کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت کشت و دام قیام اصفهان به عنوان پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، فردا در فرابورس انجام می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون 13.7 درصد افزایش را به ثبت رسانده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
واردات موبایل از طریق مسافران ورودی بار دیگر رونق گرفته و این روش در قانونی ترین برداشت ممکن به مفری برای کاهش هزینه های ترخیص تبدیل شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
با ورود اداره کل بازرسی کار وزارت کار، نابسامانی شغلی کارکنان ایستگاه های سامانه های تندروی پایتخت مورد بررسی قرار گرفت ومقرر شد این کارکنان تحت پوشش طرح طبقه بندی مشاغل قرار گیرند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۰    
سرمایه گذاری های ساختمانی در سال 96، به لحاظ نرخ رشد مثبت، رکورد زد. سال گذشته حجم کل سرمایه گذاری در بازار ساخت و سازهای شهری 15 درصد افزایش یافت که این میزان رشد از سال 92 تاکنون بی سابقه بوده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۵    
بررسی گزارش بانک مرکزی درخصوص بودجه خانوارمناطق شهری حکایت از برخی نکات مثبت و منفی دارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۵    
شرکت توزیع نیروی برق تهران به دنبال افزایش اعتراضات مشترکان مبنی بر عدم انطباق زمان قطعی های برق با جداول انتشار یافته، سهمیه خاموشی پایتخت نشینان را در جداول جدید دیگری منتشر کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۵    
سعودی ها به قرائت جدیدی از آنچه در نشست اخیر اوپک روی آن توافق شده، دست زده اند تا بیش از پیش برای مقابله با ایران با ترامپ همراهی کنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۰    
شاخص کل بورس روز گذشته با افت 588 واحدی مواجه شد. افت قیمت فلزات پایه در بازارهای جهانی و شدت گرفتن ریسک های سیستماتیک عامل فشار بر سهام به شمار می روند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۵    
روز شنبه، مسیر قیمتی سکه و دلار تغییر کرد. در اولین روز هفته، سکه به کانال 2 میلیون و 800 هزار تومان بازگشت و قیمت دلار در بازار آزاد نیز به مرز 8 هزار تومانی نزدیک تر شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۵۹    
وزارت صنعت،معدن و تجارت آمار تولید سه ماه نخست خودروهای داخلی را اعلام کرد و طبق آن مشخص شد با وجود روند صعودی تولید مدل های سواری در مقایسه با بهار سال گذشته ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۱۴    
حسن روحانی پس از پایان این نشست به مردم برای تامین کالاهای اساسی در شرایط تحریم اطمینان داد و در ادامه تاکید کرد که دولت ارز مورد نیاز برای تامین مواد اولیه و قطعات تولیدکنندگان را تامین خواهد کرد ...