چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۳May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 2 اسفند 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 1 اسفند 1396 ایران اکونومیست 2 اسفند 1396 ایران اکونومیست 3 اسفند 1396 ایران اکونومیست 4 اسفند 1396 ایران اکونومیست 5 اسفند 1396 ایران اکونومیست 6 اسفند 1396 ایران اکونومیست 7 اسفند 1396 ایران اکونومیست 8 اسفند 1396 ایران اکونومیست 9 اسفند 1396 ایران اکونومیست 10 اسفند 1396 ایران اکونومیست 11 اسفند 1396 ایران اکونومیست 12 اسفند 1396 ایران اکونومیست 13 اسفند 1396 ایران اکونومیست 14 اسفند 1396 ایران اکونومیست 15 اسفند 1396 ایران اکونومیست 16 اسفند 1396 ایران اکونومیست 17 اسفند 1396 ایران اکونومیست 18 اسفند 1396 ایران اکونومیست 19 اسفند 1396 ایران اکونومیست 20 اسفند 1396 ایران اکونومیست 21 اسفند 1396 ایران اکونومیست 22 اسفند 1396 ایران اکونومیست 23 اسفند 1396 ایران اکونومیست 24 اسفند 1396 ایران اکونومیست 25 اسفند 1396 ایران اکونومیست 26 اسفند 1396 ایران اکونومیست 27 اسفند 1396 ایران اکونومیست 28 اسفند 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۴    
بلوک 19 درصد سهام شرکت آلومینیوم ایران و بلوک 16.67 درصدی سهام شرکت ذوب آهن اصفهان امروز توسط سازمان خصوصی سازی در بورس و فرابورس عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۰    
اخبار و اقدامات بانک کشاورزی به شرح زیر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را در هفته منتهی به چهارم اسفند ماه اعلام کرد که براساس آن قیمت 2 گروه افزایش، 4 گروه کاهش و 5 گروه ثابت ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۴    
بسته سیاستی بانک مرکزی هرچند به مهار نوسانات نرخ ارز منجر شد، اما به گفته کارشناسان اقتصادی، تبعات جبران ناپذیری همچون افزایش هزینه های بانک ها و متعاقبا افزایش نرخ سود تسهیلات را به دنبال دارد که به ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۰    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 15 ارز از جمله پوند و یورو نسبت به روز چهارشنبه کاهش و قیمت 22 واحد پولی از جمله دلار افزایش یافت؛ نرخ 2 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۶    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 15 ارز از جمله دلار نسبت به روز سه شنبه افزایش و قیمت 22 واحد پولی از جمله یورو و پوند کاهش یافت؛ نرخ 2 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۴    
به همت شتاب دهنده نوین تک رویداد کارآفرینی "کارمانو" بر گزار شدنخستین رویداد کارآفرینی "کارمانو" با حضور نماینده محترم مردم کرمان در مجلس، مدیران ارشد شرکت پرداخت نوین آرین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۵    
بانک انصار تندیس بلورین پنجمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی را به خود اختصاص داد وآقای فروتن عضو هیات مدیره و قائم مقام بانک انصار آن را دریافت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
خاطرم هست نمایش نامه را در کوه تمرین می کردیم، از پایین کوه تمرین مرگ یزدگرد را شروع می کردیم می رفتیم بالا و برعکس، تمرینات بسیار سختی داشتیم. یک کارگاه به معنای واقعی کلمه بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۱    
کمیسیون افتا سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با برگزاری جلسات مختلف کارشناسی، موضوع الزام استفاده از ضدبدافزار بومی را از نهادها و مراجع رسمی و قانونی این حوزه پیگیری می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۸    
الگوریتم جدید هوش مصنوعی گوگل میتواند بانگاه کردن به چشم شما بیماری های قلبی شما را تشخیص دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۴    
ارسطو خوش رزم، امیرحسین صدیق، سعید امیرسلیمانی و راضیه برومند بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم پیوستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۴    
جانشین فرمانده انتظامی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: زنی که در این شهرستان اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان کرده بود دستگیر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۸    
یک کارشناس اقتصاد مسکن با اشاره به پیش بینی های موجود در خصوص روند پیش روی بازار مسکن، عوامل موثر در تسریع و یا کاهش سرعت رونق در این بازار را شرح داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۸    
در آخرین رتبه بندی شرکت های برتر ایران، شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) به عنوان یکی از شرکت های برتر از نظر رشد سریع انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۳    
ثبت نام متقاضیان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) صبح فردا (یکشنبه) آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
مجری طرح توسعه فازهای 22، 23 و 24 پارس جنوبی گفت: نخستین ردیف شیرین سازی پالایشگاه این فازها آماده دریافت گاز ترش از میدان گازی پارس جنوبی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۲    
اسنپ حامی طلایی اولین دوره از نمایشگاه کار ایران شد و از 3 تا 5 اسفند در این رویداد (واقع در نمایشگاه دائمی بوستان گفتگو) حضور دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۱    
آمار رسمی نشان می دهد که حدود 3.5 میلیون لیتر بنزین سوپر در کل کشور توزیع می شود که تمام آن وارداتی است و تهران با مصرف 1.46 میلیون لیتر در روز بیشتر سهم را در مصرف آن دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۸    
رییس اتحادیه پرنده و ماهی از عرضه مرغ با قیمت 8250 تومان در بازار و کاهش نسبی قیمت آن خبرداد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۵    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از بازگشت قیمت ها به قیمت های قبلی خبر داد و از مردم خواست موارد گران فروشی را گزارش کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
مدیر عامل مخابرات با اعلام فراهم شدن امکان برقراری تماس با سامانه 2020 در سراسر کشور گفت: ماهانه به صورت میانگین بیش از 44 میلیون تماس با سامانه های پاسخگویی ما برقرار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۴    
سومین سمینار معرفی حوزه خدمات درمانی و تجهیزات پزشکی ایران امروز جمعه با حضور 80 نفر از نمایندگان صنایع بزرگ تجهیزات پزشکی ژاپن، شرکت های بازرگانی و صاحبان مشاغل ژاپنی در توکیو برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۹    
سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با اشاره به اجرای طرح احراز اصالت گوشی های برند ال جی که از 28بهمن آغاز شده است بر لزوم استعلام شناسه و کدفعالسازی گوشی ازسوی خریداران تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۲    
اقدام قابل تحسین مامور پلیس راهور که در جابه جایی میوه های یک میوه فروش دورگرد که خودرویش خراب شده، کمک می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، مریم رامشینی دانشجوی دکتری روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی واحد علوم و تحقیقات گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۶    
معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: از سال آینده تمامی هزینه های درمان ناباروری را تحت پوشش بیمه خواهیم داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۶    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می رود که حوض نقاشی و ای ایران از جمله آنهاست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۵    
گروه خودروسازی سایپا با ثبت نام 7 هزار و 500 دستگاه خودرو ساندرو استپ وی در مدت زمان دو ساعت و نیم ، رکورد فروش اینترنتی در کشور را از آن خود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۴    
قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران در حالی کاهش یافت که نرخ دلار و یورو نیز با افت مواجه شد اما نرخ پوند نسبت به روز چهارشنبه تغییری نکرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
خزانه داری فرانسه وابسته به وزارت اقتصاد این کشور در گزارشی در خصوص مبادلات تجاری فرانسه و ایران در سال 2017 اعلام کرد حجم مبادلات دو کشور در سال گذشته به رقم 3.8 میلیارد یورو رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۵    
دیوان عالی آمریکا امروز (چهارشنبه) به نفع ایران و الواح هخامنشی رای داده و امکان فروش این آثار تاریخی به منظور پرداخت غرامت قربانیان آمریکایی انفجار سال 1997 بیت المقدس را رد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۹    
پیوند قلب مصنوعی سالهاست درعرصه جراحی قلب دنیا به عنوان جایگزین پیوند قلب مطرح است و در کشورما نیز دانش و تکنولوژی آن همپای کشورهای پیشرفته وجود دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۵    
انسان های مدرن مغزهایی دارند که بیش از سه برابر بزرگتر از شامپانزه ها و بونوبوها یا شامپانزه کوتوله ها هستند و تحقیقات جدید نشان می دهد که طی سه میلیون سال گذشته ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۲    
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا درحالی چهارشنبه به پایان رسید که نمایندگانی از عربستان، قطر، کره جنوبی و چین 6 امتیازی شده و بهترین عملکرد را از خود برجای گذاشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۰    
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ممنوعیت حمایت آشکار و علنی از نامزدهای میزبانی جام جهانی 2026 را لغو کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران،گفت: به بازیکنان قول پاداش دادم و امیدوارم قبل از بازی العین این پاداش را پرداخت کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۹    
بلومبرگ اعلام کرد: مقامات آمریکائی درخواست استرداد یک شهروند دوتابعیتی به اتهام دست داشتن در انجام تراکنش هائی با هدف دور زدن تحریم های واشنگتن علیه تهران را به کره جنوبی ارائه کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۹    
رئیس جمهوری در پیامی قهرمانی تیم ملی جوانان تیر و کمان ایران در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در آمریکا که برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور بدست آمده است را تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۶    
ایران روز چهارشنبه هشت ماهیگیر هندی را که به علت ورود غیرقانونی به آبهای ایران بازداشت شده بودند، آزاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۶    
هافبک جدید تیم فوتبال استقلال همچنان مصدوم است و نمی تواند آبی ها را همراهی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۳    
روز چهارشنبه تحت تاثیر بازگشت دلار از پایین ترین مقادیر 3 ساله خود که در هفته گذشته ثبت کرده بود و با پیش بینی افزایش ذخایر انبارهای نفت آمریکا، قیمت نفت افت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۰    
معاون امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از خرید حمایتی 67 تن زعفران تا امروز با قیمت ابلاغی از سوی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۷    
یک متخصص قلب و عروق گفت: حجیم شدن چربی ناحیه شکم و بازوها که همراه با افزایش کلسترول خون است، یک عامل خطر برای بروز سکته قلبی در مردانی است که شکم های گلابی شکل دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۴    
آمار فروش خودروی مدل اس تسلا از خودروهای لوکس اروپایی پیشی گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۶    
جلسه شورای عالی محیط زیست روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۳    
پیش بینی های انجام گرفته حکایت از آن دارد که با توجه به رشد سریع اقتصادی هند، تقاضای این کشور برای واردات نفت از چین پیشی گیرد و بزرگ ترین واردکننده نفت خام جهان شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۰    
نوع جدیدی از حسگر نشان می دهد که سلول های باتری می توانند بدون گرم شدن بیش از حد، قدرت بسیار بیشتری را جذب کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۷    
سفارت فلسطین در مصر اعلام کرد: مقامات مصری به منظور سفر و بازگشت ساکنان غزه تصمیم به بازگشایی چهار روزه گذرگاه رفح گرفته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۲    
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، رقم صادرات صنایع کوچک را بیش از شش میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: 1500 واحد صنعتی کوچک تحت تملک بانک ها قرار دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۲    
مهدی طارمی این روزها تبدیل به ستاره اول الغرافه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در بحث ریلی نیز یکی از مسیرهای ریلی مورد نظر ما مسیر ریلی خوزستان به سمت استان چهارمحال و بختیاری و از آن جا به اصفهان است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۶    
مسلما یکی از محبوب ترین دانه های آجیل، پسته است. بافت بی نظیر و طعم خاص پسته، آن را به یک مغز خوشمزه و پرخاصیت تبدیل کرده است که بهترین میان وعده به شمار می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۳    
به تازگی کشور کانادا نیز تصمیم گرفته به ناوگان پلیس های شهری خود شاسی بلند تسلا مدل ایکس را اضافه کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۳    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: رویکرد اصلی این بانک در فرآیند ساماندهی اینگونه موسسات، محافظت از منافع سپرده گذاران خرد در عین پرهیز از بکارگیری رویکردهای غیراصولی و تحمیل مالیات تورمی بر آحاد مختلف جامعه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت آمادگی دارد که اگر درآمد کسی بالاست یارانه اش را قطع کند اما این کار در طول سه ماه شدنی نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۰    
بررسی موضوع هدفمندی یارانه ها در بودجه سال 97 به دلیل ابهاماتی و برای بحث و بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق مجلس ارجاع شد، این تبصره در جلسه فردا پنج شنبه مجلس مجددا بررسی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۷    
گمرک جمهوری اسلامی ایران از اجرایی شدن اظهار قبل از ورود کالا در گمرکات بنادر شهید باهنر و خرمشهر در استان های هرمزگان و خوزستان از امروز چهارشنبه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۷    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که به خاطر عوام فریبی و تلاش برای عدم موفقیت دولت، در مخالفت با خرید هواپیماهای نو مدام کارشکنی کردند جا دارد الان از مردم عذرخواهی کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۱    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از وارد شدن مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی به کتابهای درسی مدارس خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۸    
از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا، با ارتقاء و توسعه شاخص های مدیریتی و عملکردی در حوزه محیط زیست حامی زمین پاک و هوای سالم شناخته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۲    
همراه اول با ارائه آخرین دستاوردهای خدمات سازمانی، در دهمین نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی حضور دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۲    
با حضور مدیران ارشد شرکت سایپا یدک برترین های دومین المپیاد کارشناسان پذیرش نمایندگی های مجاز معرفی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۹    
شرکت سایپاسیتروئن در نوزدهمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز از سوی سازمان محیط زیست به عنوان یکی از واحدهای منتخب صنعت سبز کشور شناخته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۶    
یکی از الزامات و اقدامات مهم به جهت ورود به عرصه ی بازرگانی و تجارت داشتن کارت بازرگانی می باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۳    
در کشورهای توسعه یافته، فرار از پرداخت مالیات و عدم تمکین به تکالیف مالیاتی، جرم محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، (ایساکو) با هفت پله صعود در رده بندی شرکت های برتر ایران، در همایشIMI100، برترین ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرویی در جمع صد شرکت برتر ایران شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۱    
مدیر عامل بیمه نوین وجود قوانینِ ناقص را یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در صنعت بیمه دانست و گفت: به دلیل عدم شناخت لازم و کافیِ نمایندگان مجلس از وضعیت بیمه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۹    
همزمان با یازدهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی و هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، بیمه نوین لوح تقدیرنامه را به دلیل شفافیت مالی صورت های مالی خود در سه سال گذشته از آن خود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۳    
دوره های آموزشی چهار ساعته بازدید اولیه صدور بیمه بدنه اتومبیل در مجتمع مرکز بیمه سینا برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۰    
خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران گفت: 3 هزار و 227 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع صندوق توسعه ملی توسط این بانک تاکنون به متقاضیان پرداخت گردیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۷    
مهندس راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست با دکتر صباغی عضو هیات مدیره پست بانک ایران از عملکرد این بانک قدردانی نمود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۴    
جمعی از مدیران و کارکنان بسیجی پست بانک ایران از سراسر کشور به منظور تجلیل از رشادت ها و ایثارگری های شهداء و رزمندگان اسلام و گرامیداشت یادوخاطره آنان برای پنجمین سال متوالی در قالب "کاروان راهیان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۴    
سرپرستی بیمه کوثر استان کردستان در پی حادثه رانندگی 6میلیارد و 163میلیون ریال به زیان دیدگان پرداخت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۸    
با همت و تلاش مدیران و کارکنان بانک انصار در راستای بهبودعملکردمالی این بانک ضمن حضور هرساله در ارزیابی های تخصصی دردبیرخانه جایزه مدیریت مالی ایران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۸    
بانک انصار به منظور ترغیب و تشویق مشتریان به تعیین تکلیف وپرداخت معوقات خود، 6%وجه التزام(جریمه) این مشتریان را در صورت به روزرسانی کامل اقساط معوق از تاریخ 28بهمن تا 29 اسفند، می بخشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۵    
در بیستمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران که با حضور 500 شرکت برتر و بزرگ کشور از سوی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، بانک مهر اقتصاد بر اساس اطلاعات سال مالی 1395 در جمع شرکتهای پیشرو قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۹    
قرارداد کریدور شرق به غرب از خوزستان به سمت فارس و در نهایت به سمت کرمان و سیستان منعقد شده و امید است به عنوان یک کریدور، جنوب غرب کشور را به جنوب شرق فعال تر کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۶    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرد: در لایحه بودجه سال 1397 پیش بینی شده است که عوارض حمایت از انرژی های تجدیدپذیر در قبوض مشترکان برق، از 50 ریال به ازای هر کیلووات ساعت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۳    
چهارمین دوره مسابقات خیریه اسکی اتاق بازرگانی ایران و سوئیس 5 اسفند 1396 با حمایت بانک سامان برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۷    
اخبار و اقدامات بانک کشاورزی به شرح زیر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فروش اطلاعات کاربران جهت استفاده در پیامک های تبلیغاتی از سوی برخی دفاتر خدمات الکترونیک شهری گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۴    
بانک ایران زمین با هدف ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان از میان متقاضیان مرد و زن واجد شرایط استخدام می نماید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۴    
تندیس سیمین هشتمین دوره برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی به بانک شهر اختصاص یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۱    
بانک آینده، بر اساس شاخص های مالی تعریف شده، برای پنجمین سال متوالی، موفق به دریافت تندیس بلورین از هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با رد رویکرد انفعالی در برابر فناوری های روز دنیا، از همه متخصصان برای طراحی نخستین ارز دیجیتال کشور دعوت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۸    
بانک پارسیان در راستای ایجاد بستر مناسب آموزشی و یادگیری هوشمند مطابق با فناوری های روز دنیا، مدرسه 6 کلاسه فشافویه را به سیستم هوشمند آموزشی تجهیز کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی با ارسال لوح سپاسی از مدیرعامل بانک ملت قدردانی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۵    
مراسم قرعه کشی دومین دوره جشنواره طرح تکریم 2 ویژه جایگاه داران سوخت دارای ایستگاه پرداخت (فصل پاییز) برگزار شد و برندگان خوش شانس این قرعه کشی مشخص شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
روز یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در مجموع بیش از 96 هزار قطعه سکه به صورت قطعی با روش جدید در واحدهای بانک ملی ایران پیش فروش شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با توجه به ذخایر تخم مرغ، گوشت مرغ منجمد، گوشت تازه گوسفندی و گوشت قرمز منجمد گوساله هیچ گونه افزایش قیمتی در این بازار نخواهیم داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به بودجه سال 97 ، دریافت سود ازحساب های بانکی دستگاه های اجرایی شامل حساب های جاری پشتیبان، سپرده گذاری کوتاه مدت و بلندمدت را ممنوع کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
رئیس هفتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر از میزبانی تالار وحدت، برج میلاد و سالن حجاب از میزبانی آثار و بخش های این جشنواره خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۶    
همزمان با افتتاح بیست و سومین دوره نمایشگاه کتاب مسقط ، فعالیت های غرفه جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه از امروز، دوم اسفندماه آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۰    
تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با برتری برابر نماینده سوریه به مقام قهرمانی رقابت های غرب آسیا دست یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۱    
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران با اشاره به معضل بیش از سه دهه ای ورزش ایران در رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس، که اخیرا از سوی مجامع بین المللی با تهدید تعلیق همراه شده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۹    
تارنمای رسمی فدراسیون بین المللی بسکتبال (فیبا) نوشت: حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی برای کمک به تیم ملی ایران در دیدارهای پیش رو در رقابت های انتخابی جام جهانی 2019 فراخوانده شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۳    
رضا حسن زاده عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران،معتقد است دو فاکتور اعتماد به نفس و تقویت خود باوری برای پیروزی در بین بازیکنان سبب پیروزی آبی پوشان تهرانی مقابل تیم پرمهره و قدرتمند الهلال عربستان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۷    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت:صنایع سبز و های تک امکان استقرار درشعاع 120 کیلومتری تهران را خواهند داشت، درعین حال غرب این استان زمینه پذیرش واحد های صنعتی را دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد از تشکیل کمیته تسهیلات نوروزی در این فرودگاه خبر داد و گفت: در ایام نوروز امسال متوسط پروازهای روزانه این فرودگاه به 440 پرواز افزایش می یابد.
  • ۱