چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 30 دی 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 دی 1396 ایران اکونومیست 2 دی 1396 ایران اکونومیست 3 دی 1396 ایران اکونومیست 4 دی 1396 ایران اکونومیست 5 دی 1396 ایران اکونومیست 6 دی 1396 ایران اکونومیست 7 دی 1396 ایران اکونومیست 8 دی 1396 ایران اکونومیست 9 دی 1396 ایران اکونومیست 10 دی 1396 ایران اکونومیست 11 دی 1396 ایران اکونومیست 12 دی 1396 ایران اکونومیست 13 دی 1396 ایران اکونومیست 14 دی 1396 ایران اکونومیست 15 دی 1396 ایران اکونومیست 16 دی 1396 ایران اکونومیست 17 دی 1396 ایران اکونومیست 18 دی 1396 ایران اکونومیست 19 دی 1396 ایران اکونومیست 20 دی 1396 ایران اکونومیست 21 دی 1396 ایران اکونومیست 22 دی 1396 ایران اکونومیست 23 دی 1396 ایران اکونومیست 24 دی 1396 ایران اکونومیست 25 دی 1396 ایران اکونومیست 26 دی 1396 ایران اکونومیست 27 دی 1396 ایران اکونومیست 28 دی 1396 ایران اکونومیست 29 دی 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۰    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی معاملات متعادل و به نسبت کم حجم نسبت به قبل را نظاره گر بودند که اصلاح قیمت سهام در گروه های پیشرو از جمله فلزات اساسی فرصتی برای حقیقی ها در جمع آوری سهام فراهم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۵۶    
شاخص کل در پایان معاملات هفته منتهی به چهارم بهمن ماه 96، نسبت به هفته قبل 0.6 درصد افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۶    
بودجه سال 97 کل کشور پس از 25 روز بررسی در کمیسیون تلفیق سرانجام به صحن مجلس رسید. نمایندگان در مهلت دو هفته ای مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه را بررسی خواهند کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۴    
نقطه سر به سر در اقتصاد و خصوصا در محاسبه هزینه، به نقطه ای گفته می شود که هزینه های کلی و درآمد کلی با هم برابر می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۶    
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: با وارد مدار شدن فازهای جدید پارس جنوبی از ابتدای امسال، افزون بر افزایش خیره کننده حجم گازرسانی به نیروگاه ها، صرفه جویی یک میلیارد دلاری را به همراه داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۴    
گیاهانی را که به تازگی برای کاهش وابستگی و حفظ امنیت غذایی، به الگوی کشت کشورمان افزوده شده اند، بهتر بشناسیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۶    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به نقش دولت به عنوان سرمایه گذار خطرپذیر در کسب و کارهای نوپا اظهار کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۶    
ایران اکونومیست - پنل های خورشیدی در بالکن های یک آپارتمان در منطقه Mangyongdae کره شمالی بخش فوقانی یک برج 105 طبقه در پیونگ یانگ برج های رنگی در خیابان دانشمندان پیونگ یانگ ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
طی چند وقت گذشته بارها شاهد انتشار بیانیه های سازمان حمایت و وزارت صنعت درباره اجازه فروش داشتن یا نداشتن شرکت های عرضه کننده خودرو بودیم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۵    
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آتن با اشاره به توسعه همکاری ها و تعاملات فرهنگی و هنری تهران- آتن، از برگزاری هفته فیلم ایران در یونان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۱    
کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی پس از بررسی لایحه بودجه سال آینده، مجوز بررسی حساب های بانکی در راستای حذف یارانه غیرنیازمندان را به دولت داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۴    
معاون اول رئیس جمهوری مصوبه دولت در خصوص اجازه به وزارت نفت برای انتشار اوراق سلف در بورس انرژی را به وزارتخانه های مربوطه ابلاغ کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گزارشی از وضعیت تولید، توزیع و قیمت روغن موتور در نه ماهه امسال را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۵    
لیگ برتر هندبال زنان هفته یازدهم خود را هم پشت سر گذاشت. تاسیسات همان طور که پیش بینی می شد توان خود را در خانه به رخ کشید و دوباره شهید چمران لارستان را شکست داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۷    
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای پروژه تونل انرژی و پست 230 کیلوولت مرکزی تبریز با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی اعلام کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۵    
روز دوشنبه ماجرای انتشار فیلم حاشیه ساز جلسه مجلس خبرگان رهبری در سال 1368 در هیات نظارت بر صداوسیما بررسی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۶    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: با تلاش و پیگیری های انجام شده بخشی از معوقات فرهنگیان تا اسفندماه سال جاری پرداخت و بخشی نیز به سال 97 موکول می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۱    
بسیاری از پدیده های نجومی با آب و تاب زیادی در رسانه ها بازتاب پیدا می کنند که در بسیاری موارد دستخوش شایعات و بزرگنمایی های غیر علمی قرار می گیرند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۶    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سهم اقتصاد دیجیتال از دنیا تا سال 2020 به 25 درصد می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۵    
رئیس پلیس فتا استان خوزستان با بیان اینکه سپردن کارت و رمز بانکی یکی از اشتباهات بزرگ است که متاسفانه افراد زیادی مرتکب آن می شوند، گفت: در اختیار قرار دادن کارت بانکی به دوستان و آشنایان اشتباه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۵    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: کارکنان سرمایه های اصلی بانک به شمار می روند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۲    
طبق اعلام فدراسیون جهانی بورس ها (WFE)، ارزش بورس های دنیا در سال 2017 در مقایسه با 2016 با افزایش 15.5 درصدی مواجه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۲    
محمود کلهر کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس در سه هفته اخیر با افت زیادی روبه رو شده و دلیل آن رو شدن تاکتیک های این تیم برای مربیان تیم های دیگر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۹    
محمد پنجعلی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، گفت: قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر قطعی است و از این پس باید نگاه مدیران و مربیان این باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۳    
بخش ها یی که امروز کمترین فشار مالیاتی را احساس می کنند، در اقتصاد ایران گردش میلیاردی دارند اما بیشترین فشار بر گرده تولیدکنندگانی است که شفاف در اقتصاد ایفای نقش می کنند و سال ها ست که مالیات می ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۶    
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با نقل قولی از وزیر ارشاد به این مضمون که حضور زنان نوازنده روی صحنه مشکلی ندارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۰    
مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره موسیقی فجر معرفی برگزیدگان جایزه باربد در بخش های مختلف در تالار وحدت تهران و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۴    
دبیر سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در آیین اختتامیه این رویداد با بیان اینکه هنرمندان برغم مشکلات در حوزه موسیقی پای کارهستند گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۵    
روزنامه اشپیگل امروز در گزارشی نوشت که آلمان در حال رایزنی با متحدین اروپایی خود است تا با وضع تحریم های جدید علیه ایران، مانع خروج آمریکا از برجام توسط ترامپ شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۹    
رییس کل سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه امکان حذف کامل کاغذ از فرایند مالیاتی وجود دارد، از فعالیت سراسری سامانه املاک تا پایان سال جاری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۱    
محمد زارعی محقق ایرانی دانشگاه بارسلون اسپانیا، عوامل جدید درگیر در ایجاد کبد چرب بیماران غیرالکلی را که امروزه بیماری فراگیری در سراسر جهان است، کشف کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۵    
این پهپادها می توانند در حالی که در هوا معلق و در حال پرواز هستند، به اشکال مختلف به یکدیگر متصل شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۱    
تیم فوتبال ویارئال دهمین پیروزی فصل خود در لیگ باشگاه های اسپانیا را کسب کرد تا امیدهای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را افزایش دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۵    
دیدار تیم های قعرنشین هامبورگ و کلن در بوندسلیگای آلمان با پیروزی دو بر صفر کلن به اتمام رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۶    
تیم فوتبال اتلتیکومادرید در دیدار خانگی مقابل خیرونا با تساوی یک بر یک متوقف شد تا جایگاه دومی اش در جدول رده بندی با خطر روبرو شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۷    
تیم فوتبال منچسترسیتی با درخشش سرخیو آگوئرو که به تنهایی سه گل به ثمر رساند در دیدار برابر نیوکاسل سه بر یک پیروز شد و به یکه تازی خود تداوم بخشید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۸    
السد در حضور مرتضی پورعلی گنجی توانست با 6 گل حریف خود را در هم بکوبد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۵    
چلسی موفق شد برابر برایتون صاحب پیروزی پرگل خارج از خانه شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۴    
با شکست ولفسبورگ و پیروزی خارج از خانه بایر لورکوزن هفته نوزدهم رقابت های لیگ آلمان ادامه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۱    
منچستریونایتد و آرسنال حریفانشان را در لیگ برتر انگلیس شکست دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۸    
اتلتیکومادرید با گلزنی آنتوان گریزمان برابر خیرونا تنها به یک امتیاز بسنده کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۸    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با هیات رسانه ای کشور اندونزی بر تقویت و گسترش همکاری های رسانه ای میان دو کشور تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۹    
در پی ادعای کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه شکایت دولت علیه نمایندگان مجلس به 100 مورد رسیده است، اداره امور دعاوی و قراردادهای معاونت حقوقی ریاست جمهوری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۳    
مدیر روابط عمومی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در چهارمین حضور متوالی خود در نمایشگاه های بین المللی خودرو در 40 روز اخیر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۷    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل های پیشین و جدید شرکت لیزینگ رایان سایپا گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۴    
رییس و معاونان سازمان ملی استاندارد ایران در نشست هم اندیشی مدیران کل ستادی و استانی که صبح امروز در این سازمان برگزار شد به تشریح قانون تقویت و توسعه نظام استانداردسازی با هدف ارایه برنامه اجرایی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۶    
مفهوم جهانی مالیات بر ارزش افزوده (VAT) یا مالیات خدمات و کالا (GST)، مالیاتی است که بر مبادلات تعلق می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۰    
زیر ساخت های یک کشور نقش اثرگذاری در رشد اقتصادی و توسعه آن کشور دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۷    
در سال های اخیر، یکپارچه سازی عملیات فرهنگ سازی در حوزه بیمه با نظارت دقیق بیمه مرکزی ج.ا.ا و هم افزایی در زمینه های همگانی سازی فرهنگ بیمه به ویژه بیمه های عمر و سرمایه گذاری از طرق مختلفی چون ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۱    
مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی و چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی با قدردانی ویژه از بانک رفاه برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۸    
قرعه کشی جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت و شرکت ایران کیش در مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم به ایستگاه پنجم رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۳    
بانک شهر با کسب بیشترین امتیاز، صدرنشین شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام در میان بانک های کشور در سه ماهه سوم سال96 شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۰    
در اجرای دستور العمل های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم پالایش و شفافیت اطلاعات مشتریان در نظام بانکی کشور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۰    
ساختمان جدید شعبه کیش بانک صنعت و معدن طی مراسمی با حضور علی اشرف افخمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این بانک افتتاح شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۷    
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به اتفاق هیات همراه از شرکت مهان مد میمه کیش بازدید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۱    
حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن از نیروگاه 484 مگاواتی شوباد در شهرستان کهنوج استان کرمان بازدید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۵    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از امکانات جدید بیمارستان بانک ملی ایران بازدید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۹    
دامنه وصول مطالبات بانک صادرات ایران با صدور اوراق خزانه اسلامی و دریافت بخش دیگری از مطالبات از طریق واحدهای حقوقی بانک وارد فاز جدید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۷    
جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه سامان با حضور بیش از 88 درصد سهامداران تشکیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی از وجود 243 ساختمان ناایمن مشابه پلاسکو در تهران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۸    
فیلم های قصیده گلمکانی و نرگس آبیار به سی و سومین جشنواره جهانی فیلم سانتا باربارا آمریکا راه یافتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۵    
مدیرکل بیمه مرکزی اعلام کرد: کمتر از 12 درصد ساختمان ها بیمه آتش سوزی و کمتر از هفت درصد آنها بیمه زلزله دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۲    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت گفت: سالیانه 3000 نفر در کشور به دلیل حریق جان خود را از دست می دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۶    
مدیریت بحران استانداری خوزستان اعلام کرد: مدارس و مراکز دانشگاهی 21 شهرستان خوزستان فردا یکشنبه اول بهمن به دلیل پیش بینی تداوم گرد و غبار برای دومین روز متوالی تعطیل است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۳    
روزنامه تایمز روز شنبه از تشکیل واحد مقابله با نشر اخبار دروغ در فضای مجازی توسط دولت انگلیس خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۰    
غلظت گردوغبار در روز شنبه برای دومین روز در بیشتر مناطق خوزستان تداوم یافت و در ساعت 15 روز شنبه تا بیش از 26 برابر حد مجاز است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۷    
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، خبر برخورد قطار در خط 3 را تکذیب کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۴    
پلیس راه راهور نیروی انتظامی از ادامه بارش برف در 6 استان کشور خبر داد و بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۴    
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرد و خاک دید افقی را در شهرستان گچساران به 300 متر کاهش داده است و این وضعیت تا فردا شب ادامه خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان سلسله گفت: 2 محموله کالای قاچاق به ارزش 250 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۸    
معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: هیچکدام از چالش هایی پیش روی ما غیرقابل حل نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۹    
معاون رئیس جمهوری آمریکا وارد قاهره شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۶    
به دنبال امضای برجام، افزایش زمینه برای حضور سرمایه گذاران خارجی و ورود به دوره پیش رونق مسکن، بهمن ماه امسال آخرین توانمندهای شرکت های داخلی و خارجی در حوزه تولید و فروش مسکن در معرض دید عموم قرار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۶    
منابع خبری در ایرلند از تغییر در رهبری حزب سین فین این کشور خبر دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۷    
در پایان نظرسنجی سایت جنریشن آیرون، هادی چوپان و هنی رامبد به عنوان بهترین بدنساز و مربی جهان در سال 2017 انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۱    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست طی بخشنامه ای، به منظورکاهش تولید پسماندهای پلاستیکی، استفاده از بطری پلاستیکی آب را در سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۸    
اداره کل هواشناسی خراسان شمالی در اطلاعیه ای از ورود سامانه بارشی جدید به استان از شنبه شب خبر داد و اعلام کرد: دمای هوا هم 10 تا 13درجه کاهش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۹    
تشکل های بخش خصوصی عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با امضای بیانیه ای خطاب به وزیران امور اقتصادی و دارایی، صنعت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مهمترین اقدام در حال انجام، تعیین چشم انداز و سند استراتژی ایران در اقتصاد دیجیتال است که ظرف یک ماه آینده تکمیل می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۵    
یکی از تولیدکنندگان سرگرمی های آموزشی گفت: یکی از معضلات ما این است که اسباب بازی در کشور ما اولین کالایی است که از سبد خانوار حذف می شود و این مهم نیازمند فرهنگ سازی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سینما را یک ظرفیت بزرگ و کم نظیر برای فرهنگ دانست و گفت: باید تلاش همگان این باشد که اقتصاد سینما دچار رکود نشود و باید به دنبال ایجاد یک برنامه اساسی برای اقتصاد سینما ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۰    
جودوکار وزن منهای 73 کیلوگرم ایران با کسب سه پیروزی متوالی به مرحله نیمه نهایی مسابقات گرندپری تونس راه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
در آخرین روز کاری دی ماه که با نخستین روز کاری هفته جاری مصادف شد، بیش از 484 میلیون ورقه بهادار به ارزش افزون بر یک هزار و 483 میلیارد ریال در 48 هزار و 955 نوبت معاملاتی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
مقامات چینی اظهار کرده اند نفتکش غرق شده سانچی ممکن است در حال انتشار سوخت بانکر سنگین و همچنین نفت سبک در شرق سواحل چین باشد و بهترین راه چاره بیرون کشیدن این کشتی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۵    
صبح روز پنجشنبه 30 دی 1395 حدود ساعت 7:59 بود که طبقات هشتم و نهم ساختمان پلاسکو که بیشتر شامل تولیدی های لباس بودند، در آتش سوخت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که صندوق توسعه ملی باید بودجه هزار تا دو هزار میلیارد تومانی برای بازسازی صنعت داروی کشور اختصاص دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۳    
نتایج مطالعه محققان امریکایی نشان می دهد که استرس با تحت تاثیر قرار دادن سلول هایی که از بدن محافظت می کنند، انسان را برای ابتلا به بیماری ها مستعدتر می سازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۰    
تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله گروهی هجدهمین دوره هندبال قهرمانی مردان آسیا با تیم های کره جنوبی، عمان و عربستان سعودی در مرحله دوم گروهی، هم گروه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۰    
یک کارشناس حوزه کار می گوید قدرت خرید مردم و کارگران نسبت به 10 سال گذشته نه تنها ثابت مانده است ، بلکه در برخی از موارد کاهش یافته است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۴    
منوچهر پوراحمد، برادر بزرگتر کیومرث پوراحمد، صبح امروز (شنبه 30 دی ماه) بر اثر ایست قلبی درگذشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۵    
سرمربی پیشین کره جنوبی به انتقاد شدید از سران فوتبال کره جنوبی پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۹    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت که امروز کشورهای پیشرفته جهان در جهت تبدیل علم و فناوری به ثروت حرکت می کنند و موفقیت هایی کسب کرده اند که ایران نیز باید از دنیا عقب نماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۷    
سه هفته قبل از شروع المپیک زمستانی پیونگ یانگ، در یک نمایشگاه علمی، یک پیش نمایش مجازی از بازی های المپیک در اختیار عموم قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی محمدرضا واعظ مهدوی را به عنوان مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر منصوب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۴    
انجمن جهانی فولاد اعلام کرد: بررسی عملکرد 66 کشور عضو نشان می دهد در سال 2017 کشور چین به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد خام رقم 831.7 میلیون تن را ثبت کرد و جمهوری اسلامی ایران هم تولید 21 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۱    
سعید ملایی بهترین جودوکار سال های اخیر ایران با شکست عجیب برابر نفر هشتاد و نهم رنکینگ جهان از ترکیه به کار خود در رقابت های گرنداسلم ترکیه پایان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۱    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: در راستای اجرایی کردن آیین نامه توسعه مناطق روستایی و محروم بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات به مناطق روستایی و زلزله زده استان کرمانشاه اختصاص ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۸    
مدیر بخش منطقه خاورمیانه و شمال آفریقای (منا) صندوق بین المللی پول روز شنبه در یادداشتی که در پایگاه اطلاع رسانی این صندوق منتشر شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۸    
حسن الذوادی دبیرکل کمیته برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 در میانه گمانه هایی در مورد اینکه بحران سیاسی خلیج فارس باعث تغییر محل برگزاری مسابقات می شود، گفت: همه بازی های جام جهانی در قطر برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۵    
روز جاری شاخص در همه بورس های دنیا از امریکا تا اروپا بدون توجه به تعطیلی دولت آمریکا، با رشدهای خیره کننده ای مواجه شدند.