چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۰May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 1 اسفند 1396 ایران اکونومیست 2 اسفند 1396 ایران اکونومیست 3 اسفند 1396 ایران اکونومیست 4 اسفند 1396 ایران اکونومیست 5 اسفند 1396 ایران اکونومیست 6 اسفند 1396 ایران اکونومیست 7 اسفند 1396 ایران اکونومیست 8 اسفند 1396 ایران اکونومیست 9 اسفند 1396 ایران اکونومیست 10 اسفند 1396 ایران اکونومیست 11 اسفند 1396 ایران اکونومیست 12 اسفند 1396 ایران اکونومیست 13 اسفند 1396 ایران اکونومیست 14 اسفند 1396 ایران اکونومیست 15 اسفند 1396 ایران اکونومیست 16 اسفند 1396 ایران اکونومیست 17 اسفند 1396 ایران اکونومیست 18 اسفند 1396 ایران اکونومیست 19 اسفند 1396 ایران اکونومیست 20 اسفند 1396 ایران اکونومیست 21 اسفند 1396 ایران اکونومیست 22 اسفند 1396 ایران اکونومیست 23 اسفند 1396 ایران اکونومیست 24 اسفند 1396 ایران اکونومیست 25 اسفند 1396 ایران اکونومیست 26 اسفند 1396 ایران اکونومیست 27 اسفند 1396 ایران اکونومیست 28 اسفند 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۶    
مصرف روزانه بنزین در سراسر کشور همچنان در مرز 100 میلیون لیتر در روز حرکت می کند و بر اساس آمار در روز چهارشنبه (اول فروردین ماه ) به 100 میلیون و 100 هزار لیتر رسید که حاکی از رشد بیش از 18 درصدی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت بیش از 36 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۸    
ساعت رسمی کشور، امشب در ساعت 24، یک ساعت جلو کشیده می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۳    
رئیس کل بانک مرکزی، سال 97 را سال تلاش برای تداوم اصلاحات و کمک به اشتغال و رونق است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اعلام خبر پرداخت 17 هزار میلیارد تومانی به شهرداری ها، از پرداخت 25 هزار میلیارد تومان اوراق سر رسید خزانه از سوی این وزارتخانه در سال 1396 خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۹    
بر اساس مصوبه هیئت دولت، سرمایه بانک مرکزی از محل اندوخته احتیاطی حدود 4000 میلیارد ریال افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
محمد ابراهیم طاهریان فرد سفیر ایران در ترکیه گفت: برای تحقق تجارت 30 میلیارد دلاری با ترکیه مصمم هستیم و این هدف در سال 1397 با قوت پیگیری خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۲    
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که تهدید اصلی کالای ایرانی قاچاق است گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۳    
محمد جواد آذری جهرمی با تبریک سال نو گفت: تمامی شهرهای ایران به خدمات نسل سوم و چهارم ارتباطات تلفن همراه مجهز شد و پوشش شبکه نسل سوم و چهارم در تمام شهرهای ایران کامل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۴    
فصل نامه گردشگری بوسنی و هرزگوین فورای که همزمان با آغاز سال جدید شمسی ویژه نامه جدید خود را به ایران اختصاص داده و کشورمان را مهد یکی از کهن ترین تمدن های جهان و با ثبت 21 اثر تاریخی در فهرست میراث ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۳    
معاون فناوری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در توضیح فعالیت های این پژوهشگاه با اشاره به تولید دانش و ارائه خدمات ژنتیکی در این مرکز گفت: در تولید آنزیم فیتاز ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۰    
عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم ورزشی و تربیت بدنی با اشاره به اهمیت توجه به کالری های دریافتی و مصرفی گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در پیام خود به مناسب آغاز سال 1397 با تاکید بر پایبندی به وعده های انتخاباتی به ویژه خواسته های زنان و جوانان و همچنین بهبود وضعیت فقرا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397، سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
شهردار منطقه 12 گفت: تورهای ویژه گردشگری بازدید از مناطق قدیمی و تاریخی پایتخت با عنوان طهران قدیم در تعطیلات نوروز برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
تهیه کننده فیلم سینمایی آینه بغل گفت: در سال 96 فیلم های خوبی با کیفیت بالا تولید و عرضه شد که این مسئله نوید بخش ارتقای سطح کیفی سینمای ایران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
وزیر خارجه کشورمان در آستانه فرا رسیدن نوروز در مطلبی در اینستاگرام خود، آغاز سال نو را تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۵    
با اضافه شدن سردار آزمون و سامان قدوس ترکیب 28 نفره اردوی تیم ملی فوتبال ایران تکمیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۹    
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در سال 1396 برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
سرمربی و مدیرعامل استقلال ابراز امیدواری کردند تا این تیم در سال 97 روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
در حالی که رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی از احتمال گرانی 30 درصدی مواد شوینده خبر داده بود، مدیر کل نظارت بر محصولات بهداشتی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۸    
قیمت های نفت روز سه شنبه تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار، تنش ها در خاورمیانه و نگرانی ها نسبت به کاهش بیشتر تولید ونزوئلا، حدود یک درصد گران شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۹    
رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس، گفت: این محور از سمت مازندران (مرزن آباد) به سمت کرج یکطرفه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود برای تحقق آزادی، عدالت، شفافیت، کیفیت زندگی و زیست الهی، اخلاقی و انسانی خود در سال 97 دست برنخواهیم داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۰    
سوآپ(معاوضه) نفت خام کشورهای حاشیه دریای خزر از طریق ایران که علاوه بر درآمدزایی باعث تقویت جایگاه ایران در بازار جهانی انرژی می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۴    
پژوهشگرانی از انگلستان، آزمایش ساده ای را طراحی کرده اند که می تواند با استفاده از تنها یک قطره خون، بیماری سپسیس را شناسایی کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۸    
چندین سال است که شرکت "پروفوسا"(Profusa) به تولید بیوسنسورهای کوچک می پردازد، این بیوسنسورها زیر پوست تزریق می شوند و سپس با استفاده از تلفن هوشمند اطلاعات سلامت را در اختیار کاربر قرار می دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۵    
شرکت "آی.بی.ام"(IBM) که یک شرکت تولیدکننده و فروشنده نرم افزر و سخت افزار است در آخرین دستاورد خود موفق به ساخت کوچکترین کامپیوتر جهان شد. در نخستین روز کنفرانس بزرگ" آی .بی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۰    
رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی گفت: گروه های موسیقی محلی و اقوام ایرانی 2 تا 12 فروردین در قالب طرح نوروزگاه 97 در این مجموعه فرهنگی برنامه اجرا می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۸    
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از کیانوش عیاری ، محسن امیریوسفی ، رضا درمیشیان و علی عطشانی به دلیل فراهم نشدن شرایط اکران فیلمشان عذرخواهی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۲    
رییس کل موزه ملی ایران گفت: همزمان با فرا رسیدن نوروز 1397 فاز نخست اپلیکیشن راهنمای موزه ملی ایران شامل آثاری از موزه ایران باستان، راه اندازی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۹    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مردم پیشنهاد داد، در این نوروز به کویر سفر کرده و از جذابیت های طبیعی این مناطق بهره ببرند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۳    
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به یک کاربر فضای مجازی بر لزوم شفافیت هزینه های این وزارتخانه تاکید کرد و گفت از کل اعتبارات وزارت در بودجه سال 96 هیچ مبلغی در اختیار وزیر نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۰    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محیط زیست سال سختی را از لحاظ بارندگی، تامین آب حیات وحش و فضای سبز پشت سر گذاشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۴    
تجویز آنتی بیوتیک هایی مانند پنی سیلین از دهه 1940 به افراد کمک کرده است که از بیماری های کشنده نجات یابند؛ اما با این حال مردم هنوز برای درمان به مصرف آنتی بیوتیک های طبیعی روی می اورند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۶    
وین -پایتخت اتریش- برای نهمین سال متوالی، عنوان بالاترین کیفیت زندگی را از آن خود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
در حالی که بلوک 18.74 درصدی بیمه آسیا در آخرین روز کاری سال 1396 توسط سازمان خصوصی سازی عرضه شده است رسما نامی از خریدار این سهم برده نشده؛ بررسی های نشان می دهد این سهم به قیمت پایه خریداری شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۲    
تحلیلگران بر این باورند که سال جاری 2018 میلادی سال شهرهای هوشمند و توسعه زیرساخت های لازم برای آن خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
اکثر شاخص های مهم بورسی جهان در آخرین معاملات با افت محسوسی مواجه شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی از پایینترین رکورد دو هفته اخیر که روز گذشته ثبت کرده بود، فاصله گرفت و اندکی بهبود یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۵    
بازار شرینی و شکلات در آستانه نوروز در حالی با افزایش تقاضا همراه شده که انواع شرینی خشک از تقاضای بیشتری برخوردار است و انواع شکلات هم مشتریان خود را دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۳    
بانک مرکزی روسیه برای بهبود وضعیت بانک های بزرگ این کشور به دلیل آسیب وارد شده به آنها به دلیل تحریم ها، 17 میلیارد دلار تزریق می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای پرداخت حقوق و دستمزدهای سال 96 کسری نداریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۴    
ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی روز گذشته با حضور در ادارات ارزی و بین الملل بانک و همچنین سایت شرکت خدمات انفورماتیک، از زحمات همکاران خود تشکر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۸    
پیش فروش سکه در واحدهای بانک ملی ایران طی تعطیلات نوروز هم ادامه می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۲    
دکتر ولی اله سیف، رییس کل بانک مرکزی در پیامی، فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۱    
رئیس میز عراق تاکید کرد: آمار تجاری هر کشور و میزان واردات و صادرات آن را باید با همان کشور سنجید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
در سال 1396 شش برنامه توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ابلاغ شد که مهم ترین آن ها، 25 درصد افزایش صادرات کالای تولیدی و خدمات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۶    
18 مارس امسال (27 اسفندماه) مصادف با بیست و پنجمین سالروز برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری بلاروس و جمهوری اسلامی ایران بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار چاره اندیشی برای رفع برخی شبهه ها در استیضاح های اخیر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۷    
تحقق دولت الکترونیک و اصلاح روند معیوب ساختار اداری کشور که ضرورت یکپارچه سازی آن بیش از پیش احساس می شود، درگیر سازهای ناهماهنگی است و هر دستگاهی ساز خود را می نوازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۸    
پنج اثر تاریخی استان فارس به یادگار مانده از دوره ساسانیان در آستانه ثبت در میراث جهانی یونسکو هستند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۵    
رئیس ایکوم (شورای غیردولتی موزه ها)ی ایران می گوید: نوروز بهترین بستر به جهت همزیستی اقوام بین المللی است و از این رو نماد خاصی ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۹    
همه ما عادات بدی در دنیای استفاده از دستگاه های دیجیتالی داریم که می تواند مضر و آسیب رسان باشد.این عادات از وابستگی شدید به شبکه های اجتماعی گرفته تا بک آپ نگرفتن از داده ها در دستگاه های دیجتالی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: علاوه بر بارش های شهابی مشهور سال 96 که پشت سر گذاشتیم، ظهور سه ابر ماه در ماه های آذر، دی و بهمن 96 از جمله رخدادهای پر اهمیت این سال بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۰    
رییس سازمان هواشناسی کشور گفت: مدل های عددی پیش بینی وضع هوا شرایط نسبتا پایداری را طی 10 روز آینده در کشور نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳    
بازیکنانی که تحت عنوان تیم ملی سیرالئون وارد ایران شده بودند و بازی دوستانه ای را با تیم ملی برگزار کردند، تهدید کرده اند که اگر پول ندهید از ایران نمی رویم!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۰    
دارنده مدال نقره مسابقات جهانی لهستان در رشته کامپوند، گفت : هر چند در سال 96 به اهدافی که می خواستم تقریبا دست پیدا کردم، اما کسب مدال نقره جهانی لهستان بزرگترین موفقیت من در سال 96 بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۷    
باشگاه السد اعلام کرد که با ژاوی برای تمدید قرارداد دو ساله به توافق رسیده و این بازیکن اسپانیایی دو سال دیگر به حضورش در السد ادامه خواهد داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۲    
محمد پنجعلی کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس یکی از قدرت های آسیا به حساب می آید و این تیم توان قهرمانی در لیگ قهرمانان را هم دارد.