چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۰:۴۷May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 14 اسفند 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 1 اسفند 1396 ایران اکونومیست 2 اسفند 1396 ایران اکونومیست 3 اسفند 1396 ایران اکونومیست 4 اسفند 1396 ایران اکونومیست 5 اسفند 1396 ایران اکونومیست 6 اسفند 1396 ایران اکونومیست 7 اسفند 1396 ایران اکونومیست 8 اسفند 1396 ایران اکونومیست 9 اسفند 1396 ایران اکونومیست 10 اسفند 1396 ایران اکونومیست 11 اسفند 1396 ایران اکونومیست 12 اسفند 1396 ایران اکونومیست 13 اسفند 1396 ایران اکونومیست 14 اسفند 1396 ایران اکونومیست 15 اسفند 1396 ایران اکونومیست 16 اسفند 1396 ایران اکونومیست 17 اسفند 1396 ایران اکونومیست 18 اسفند 1396 ایران اکونومیست 19 اسفند 1396 ایران اکونومیست 20 اسفند 1396 ایران اکونومیست 21 اسفند 1396 ایران اکونومیست 22 اسفند 1396 ایران اکونومیست 23 اسفند 1396 ایران اکونومیست 24 اسفند 1396 ایران اکونومیست 25 اسفند 1396 ایران اکونومیست 26 اسفند 1396 ایران اکونومیست 27 اسفند 1396 ایران اکونومیست 28 اسفند 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۱    
شرکت مخابرات ایران در سومین جشنواره تبلیغات که در سه اصل "خلاقیت، اثربخشی، حق انتخاب مشتری" در آثار تبلیغاتی کشور، برگزار شده بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۴    
سال 96 با همه افت و خیزها به پایان خود نزدیک می شود و مردم امیدوارند که سال 97 بتواند گرهی از انبوه مشکلات اقتصادی آنان باز کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۱    
رییس خانه معدن ایران گفت: اختصاص یک درصد از فروش واحدهای معدنی در قالب بودجه 1397به خزانه مغایر قانون معادن است و علاوه بر آنکه تاثیر منفی در جلب و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی دارد مانع از حرکت این ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۱    
در 10 ماه نخست امسال، 2.5 میلیون فقره بازرسی از صنوف سراسر کشور انجام شد که به دنبال آن، 127 هزار و 130 پرونده برای این منظور تشکیل شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۷    
ورزش کردن برای بسیاری از ما مشکل است.کسانی که به ورزش کردن عادت دارند، خیلی راحت و بدون مشکل می توانند ورزش کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۶    
بزرگترین مصاحبه شغلی ایران، روز چهارشنبه، 16 اسفندماه در محل مصلای تهران با بازدید دکتر سورنا ستاری، معاون علمی وفناوری رییس جمهور برگزار خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۵    
با حضور مدیران بانک ملی ایران و مسئولان شهرستان رباط کریم جشن کانون جوانه های بانک ملی ایران با هدف آشنایی مفاهیم بانکداری و مباحث پولی و اقتصادی برای دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۷    
شعب کشیک بانک کارآفرین در ایام تعطیلات نوروزی آماده خدمت رسانی به مشتریان در سراسر کشور هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۲    
سازمان ملی استاندارد ایران میزبان هیاتی از بخش های دولتی و خصوصی چای هندوستان بود .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۹    
ایرانسل استفاده از راهکارهای متنوع و نوین دیجیتال جهت اطلاع از صورت حساب های خطوط دائمی را به جای دریافت قبض های کاغذی به مشترکان خود پیشنهاد می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۹    
نخستین شناور رستوران آکواریوم به عنوان بزرگ ترین شناور آکواریومی جهان، با تخصص مهندسان ایرانی طراحی، ساخته و به آب انداخته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۱    
شرکت پالایش گاز بیدبلند در میان تمامی پالایشگاه های گازی کشور موفق به دریافت رتبه نخست در کسب گواهینامه انطباق با معیار مصرف انرژی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
مدیر عامل شرکت گاز استان تهران گفت: بومی سازی و استفاده از شرکت های داخلی در تولید شیرهای قطع کننده جریان گاز، یکی از اهداف شرکت گاز استان تهران در زمینه مقاوم سازی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به سفر قریب الوقوع اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ایران به عراق گفت: امیدوار است این سفر، نقشه راه همکاری اقتصادی بین دو کشور را ترسیم کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۲    
شهر تهران برای حل مشکلاتی همچون آلودگی، ترافیک و فساد اداری نیازمند هوشمند شدن و جهش دیجیتالی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۳    
مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه از تامین مالی 3 هزار میلیاردی دولت با انتشار صکوک در بازار سرمایه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۴    
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اعلام کرد: اسامی حدود 900 نشریه علمی باکیفیت، از ابتدای سال 1397 منتشر و بر اساس آیین نامه جدید، تنها از مقالات منتشرشده در این فهرست حمایت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۲    
نخستین بازی فینال لیگ برتر والیبال مردان روز چهارشنبه 16 اسفند ماه در خانه والیبال تهران با حضور تیم های سرمایه و خاتم اردکان برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: ایران تنها کشوری است که از نظر امنیت حرف اول را در جهان می زند و نیرو های مسلح برای ایجاد این امنیت اهتمام و جدیت دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۰    
معاون فنی و زیربنایی راه آهن گفت: بازسازی محور جنوب حد فاصل ایستگاه تنگ هفت تا ایستگاه شهبازان به طول 45 کیلومتر پایان یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۷    
معاون سیاسی، امنیتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: سپرده های تا سقف یک میلیارد ریال سپرده گذاران موسسه مالی کاسپین پرداخت شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۴    
فرماندار دنا از اعزام 2 تیم سه نفره امدادگران به منطقه سقوط هواپیما خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: ما در سازمان غذا و دارو روزانه حداقل یک شکایت داریم که معمولا یا ما شکایت می کنیم یا حتی برخی شرکت ها از ما شکایت می کنند بطوریکه روزانه یک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۴    
مقیمی گفت: داشتن بازار فروش امری ضروری برای رونق صنایع داخلی است بنابراین باید ترویج خرید کالای ایرانی تبدیل به یک نهضت ملی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۹    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از ابتدای سال جاری تا 12 اسفند ماه در مجموع 18 میلیون و 731 هزار نفر سفر دریایی انجام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شامگاه دوشنبه با انتشار عکسی از فعالیت بانک های فروش شماره های تلفن همراه در صفحه اینستاگرام خود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۲    
بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای ارائه حداکثری خدمات بانکی به مشتریان، ساعات کار و فهرست شعب کشیک خود را برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی در سراسر کشور اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۶    
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 در مجلس از تشکیل کارگروه بررسی لایحه ساماندهی سهام عدالت خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۹    
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: طرح استعدادیابی بسکتبال سال آینده در سراسر گشور برگزار و ورزشکاران مستعد به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۱    
پس از سالها تحقیق، توسعه و آزمایش، ناسا تقریبا آماده پرتاب کاوشگر ماهواره ای "TESS" با کمک اسپیس ایکس است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۸    
محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران گفت: توقع ما از شما این است که با زمینه سازی مناسب ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۵    
بازیگر مجموعه مختارنامه ، گفت: کتابخانه گردی مسئولان و چهره ها هرچند موجبات توجه بیشتر نسبت به کتاب و کتابخوانی می شود اما برای بازگرداندن مردم به کتابخانه ها و احیای کتابخوانی راه سختی در پیش داریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۳    
سفیر جمهوری آذربایجان در تهران با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیدار و در زمینه مسائل مربوط به محیط زیست و گسترش همکاری های دوجانبه گفت و گو کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۹    
هافبک تیم پرسپولیس با بیان اینکه در بهترین تیم ایران حضور دارد، گفت: شرایط فراهم شود در جمع سرخپوشان باقی می مانم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۶    
در حالی که تحویل موبایل های اهدایی سامسونگ به المپیکی کاران کشورمان با حاشیه هایی همراه بود که منجر به عذرخواهی این شرکت از ملت ایران شد امشب موبایل های اهدایی با ورزشکاران ایرانی حاضر در پارالمپیک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۶    
مجمع سالیانه فدراسیون والیبال دوشنبه برگزار شد و با ابقای دبیر و انتصاب نایب رئیس جدید این فدراسیون همراه گردید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۳    
سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران، گفت: برتری مقابل الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا از همه لحاظ برای ما و هواداران دارای اهمیت بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۸    
مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده، جایگاه بانوان را در صنعت نفت به واسطه نگاه مثبت وزیر نفت مناسب دانست و گفت: اگر ایران می خواهد در سطح جهان متعالی شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۵    
معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به خلاء وجود یک اتحادیه منسجم در بخش تبلیغات ایران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۹    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: نتیجه پیوند دوستانه دو موزه لوور فرانسه و ملی ایران تقویت همزیستی و صلح پایدار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۹    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تامین آب مورد نیاز شهرها و روستاهای جنوب شرقی استان تهران با تکمیل فاز دوم تصفیه خانه هفتم آب تهران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۳    
ایران پس از کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و هند به عنوان پنجمین کشور به خودروهای سوخت رسان سیار مجهز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۰    
آیین رونمایی از اپلیکیشن درخواست سوخت پیدو (Pido) با حضور معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و شهردار منطقه 2 تهران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۷    
سرمربی پرسپولیس با اشاره به این که تیم های بزرگ در مواقع حساس شخصیت خودشان را اثبات می کنند، گفت: پس از شکست در شهرآورد، خیلی زود به وضعیت آرمانی بازگشتیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۷    
هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر با معرفی برگزیدگان در بخش های طراحی پارچه، زیور آلات ، کفش ، پیشکسوتان و البته رسانه به کار خود پایان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه، با اشاره به اینکه از فردا 15 اسفند پرداخت حقوق و دستمزد اسفندماه کارمندان آغاز می شود همچنین گفت: دولت تلاش خود را برای تسهیل در امور تبلیغ و صدور مجوز به کار می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه مسئولی که در دوره ای کوتاه دارای ثروت سنگین شد، باید مورد بازخواست قرار گیرد؛ گفت: رسیدگی نکردن به فساد، موجب سقوط نظام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۵    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: کاهش زمان گفت و گوی اعضای خانواده ها با یکدیگر از مهمترین آسیب های اجتماعی است که برای رفع این معضل و تقویت این نهاد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۵    
معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: افرادی که در حوزه اشتغال آفرینی فعال باشند حداقل تا 6 ماه کسر از خدمت می گیرند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیاده سازی طرح سطح بندی، ارجاع و پزشک خانواده در شرایط کنونی راهکار اصلی حل معضلات مختلف حوزه سلامت و نظام بهداشت و درمان در ایران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری قاتل 2 زن این شهرستان نیم ساعت پس از قتل خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۶    
'محمد شریعتمداری' وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در بدو ورود به عراق گسترش روابط همه جانبه با عراق را از اهداف مهم دولت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۳    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شانزدهمین روز از سانحه هواپیمای ای. تی. آر 72 یاسوج ،هفتمین گروه از بقایای پیکر جانباختگان تحویل پزشک قانونی استان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۳    
هیات پارلمانی و اقتصادی ایران که برای شرکت در همایش اقتصادی ساراتف به این شهر در جنوب غربی روسیه سفر کرده است، از کارخانه تولید روغن آن نیز بازدید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۰    
جمهوری اسلامی ایران، روسیه و قزاقستان بر پایه یک تفاهمنامه سه جانبه، در زمینه تجارت گندم همکاری می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۷    
مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: برای نوسازی سالیانه بافت های فرسوده شهری در 270 محله 250 هزار میلیارد ریال منابع مالی نیاز داریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران در بیست و چهارمین کمیته اجرایی و شانزدهمین نشست مجمع عمومی اتاق بازرگانی و صنعت سازمان همکاری اقتصادی (اکو)* پیشنهاد تشکیل میز حمل ونقل اکو در ایران برای ارائه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۴    
الغرافه قطر مقابل الاهلی عربستان به تساوی یک بر یک رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۴    
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: در سال 1397 نهاده های کشاورزی با استفاده از کشتی های شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حمل می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۴    
نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و ژاپن سند طرح توانمندسازی روستایی را امضا کردند که به طور آزمایشی در استان خراسان رضوی اجرا می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۱    
رییس اتاق بازرگانی سازمان همکاری اقتصادی (اکو)* نبود روابط مستمر منطقه ای را دلیل اصلی کاهش روابط تجاری اعضای این سازمان دانست و گفت: رشد اقتصادی کشورهای عضو منوط به تعامل منطقه ای آنهاست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: درایام پایانی سال و با توجه به حجم زیاد تقاضای مردم برای خرید هیچ سازمانی اجازه ندارد قیمت کالا و خدمات را بدون ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۸    
وزارت صنعت و فن آوری اطلاع رسانی چین گزارش کرد در سال 2017 میلادی این کشور یک میلیارد و 900 میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه تولید کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۵    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران حدود 2 ماه پس از انفجار نفتکش سانچی تغییر کرد و نصرالله سردشتی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای اجرای طرح های کنونی معدنی و صنایع معدنی نزدیک به 104 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری نیاز است و باید تا پایان این طرح ها تامین سرمایه ادامه یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۲    
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: کاهش نرخ جهانی مواد معدنی سبب شد بسیاری از بنگاه های صنعتی و اقتصادی بزرگ کشور آسیب ببینند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۹    
وزیر نفت گفت: زنان در پرونده های فساد اقتصادی دست ندارند، به همین دلیل از بانوان صنعت نفت می خواهم در شناسایی مفسدان مالی نقش ایفا کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۹    
وزیر نیرو گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در زمینه های انرژی، آب و کشت های فراسرزمینی با جمهوری قرقیزستان همکاری مشترک داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۷    
دو شرکت نفتی شل هلند و انی ایتالیا امروز به دلیل رسوایی پرداخت رشوه به مقامات نیجریه ای در میلان ایتالیا محاکمه می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۴    
هرگونه اعلام نرخ خرید و فروش ارز توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، به جز صرافی های موضوع مقررات ناظر بر عملیات ارزی صرافی ها وفق ماده 14 آن ممنوع است. قیمت ها در بازار دلار و سکه افزایشی شد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۱    
براساس گزارش های وزارت نیرو، از تیرماه سال 88 تا انتهای بهمن ماه سال جاری، حدود یک میلیارد و 870 میلیون کیلووات ساعت برق از محل انرژی های نو تولید شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۸    
معاون سازمان امور مالیاتی گفت: 86 درصد مالیات ها در 11 ماه سال جاری وصول شده است که رقم آن 80 هزار میلیارد تومان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۴    
مقاله معرفی شده از سوی شرکت سهامی بیمه ما با عنوان نگاهی به وضعیت رقابت در صنعت بیمه در میان 10مقاله برتر دومین همایش ملی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با رویکرد حمایت از کسب و کار ایرانی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۹    
اولین دوره قرعه کشی طرح دانایی جایزه دارد بیمه دانا روز 22 اسفند ماه جاری با حضور مقامات ذیصلاح و ناظر برگزار خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۴    
نیمه نخست دیدار الجزیره و تراکتورسازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۱    
پست بانک ایران با برپائی غرفه در سومین نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر که طی روزهای پانزدهم لغایت هجدهم اسفندماه سال جاری درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود حضوری فعال دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برابر الوصل امارات به پیروزی رسید تا در صدر جدول گروه سوم قرار بگیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۲    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، افزایش استفاده از کارت های بانکی و پیش بینی افزایش جرائم و کلاهبرداری های مرتبط با خدمات پرداخت الکترونیکی ، ضروری است دارندگان کارت های پرداخت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۹    
نسف قارشی با پیروزی یک بر صفر برابر السد، ضمن متوقف کردن نماینده قطر، رقابت در گروه C را افزایش داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۹    
یک هوادار زن برای تشویق تراکتورسازی به ورزشگاه محمد بن زاید امارات آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۶    
تقابل تیم های پرسپولیس و الوصل امارات در نیمه نخست با پیروزی شاگردان برانکو تمام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۶    
محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعب استان لرستان ضمن تاکید بر اهمیت پیشرفت در حوزه بانکداری الکترونیک بیان داشت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۳    
قبل از شروع دیدار تیم های پرسپولیس و الوصل هواداران پرسپولیس محسن مسلمان را به شدت تشویق کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۳    
مراسم قرعه کشی جشنواره بزرگ باشگاه مشتریان بانک رفاه با عنوان همراهان رفاه برگزار و برندگان خوش شانس آن مشخص شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۰    
باشگاه مشتریان بانک تجارت در قالب جشنواره بزرگ این باشگاه با "دیجی کالا" همکاری می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۷    
یازده بازیکن اصلی تراکتورسازان برای مصاف با الجزیره مشخص شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۷    
دکتر ولی الله سیف در پنجاه و هفتمین مجمع عمومی بانک مرکزی که با حضور رییس جمهور در ساختمان مرکزی این بانک در تهران برگزار شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۴    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، در مجمع عمومی بانک مرکزی، با تقدیر از همراهی های نظام بانکی کشور با دولت گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۸    
شهردار کلانشهر اراک با اشاره به نقش بانک شهر در ارتقای سطح کیفی زندگی در شهرها گفت: ارائه نوین ترین خدمات بانکی موجب شده تا شهروندان به سرمایه گذاری در این بانک رغبت زیادی نشان دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۸    
بانک سامان در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر و همچنین سال نو، طرح های جدید کارت هدیه خود را عرضه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۵    
اخبار و اقدامات بانک کشاورزی به شرح زیر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۹    
شرکت ایکاپ به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان به سدان خانوادگی لوکس اروپایی، فروش نقدی و اعتباری محصول پژو 508 اتوماتیک جی تی لاین را به صورت محدودرا آغاز کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۶    
بر اساس آمار منتشر شده از سوی دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، گروه خودروسازی سایپا با تولید 64840 دستگاه خودرو توانست بیشترین تولید خودرو را در بین خودروسازان داخلی در بهمن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۳    
بر اساس مجوز بانک مرکزی ،بانک پارسیان به منظور رفاه بیشتر سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج، اقدام به پرداخت پیش از موعد وجوه سپرده گذاران این تعاونی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۰    
بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سقف برداشت از خودپردازهای بانک پارسیان از 25 اسفندماه سالجاری تا 15 فروردین 97 به 500 هزار تومان افزایش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۷    
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به مهمترین و استراتژیک ترین هدف دولت یعنی تبدیل درآمد نفت به ثروت ملی،تولید و اشتغال که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز بوده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۴    
بانک صنعت و معدن به رتبه AA+ در سطح ملی که نشانگر توانایی مالی بلند مدت (Long Term Financial Strength Rating) ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۸    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید به به کارگیری نهایت تلاش کارکنان بر افزایش میزان سودآوری بانک گفت: کاهش میزان مطالبات معوق و افزایش نرخ مؤثر تسهیلات در این زمینه بسیار موثر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۵    
واحد مراقبت های پرستاری در منازل(Home care) بیمارستان بانک ملی ایران به منظور حفظ و ارتقای سلامت و افزایش میزان رضایتمندی بیماران افتتاح شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۵    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فردا سه شنبه در دیدار مقابل الوحده امارات در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر، بدنبال ثبت دومین پیروزی متوالی در خانه است.