شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۲۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 21 دی 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 دی 1396 ایران اکونومیست 2 دی 1396 ایران اکونومیست 3 دی 1396 ایران اکونومیست 4 دی 1396 ایران اکونومیست 5 دی 1396 ایران اکونومیست 6 دی 1396 ایران اکونومیست 7 دی 1396 ایران اکونومیست 8 دی 1396 ایران اکونومیست 9 دی 1396 ایران اکونومیست 10 دی 1396 ایران اکونومیست 11 دی 1396 ایران اکونومیست 12 دی 1396 ایران اکونومیست 13 دی 1396 ایران اکونومیست 14 دی 1396 ایران اکونومیست 15 دی 1396 ایران اکونومیست 16 دی 1396 ایران اکونومیست 17 دی 1396 ایران اکونومیست 18 دی 1396 ایران اکونومیست 19 دی 1396 ایران اکونومیست 20 دی 1396 ایران اکونومیست 21 دی 1396 ایران اکونومیست 22 دی 1396 ایران اکونومیست 23 دی 1396 ایران اکونومیست 24 دی 1396 ایران اکونومیست 25 دی 1396 ایران اکونومیست 26 دی 1396 ایران اکونومیست 27 دی 1396 ایران اکونومیست 28 دی 1396 ایران اکونومیست 29 دی 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۰    
ساخت مجموعه تلویزیونی ازیادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان، به دلیل مشکل بودجه مدتی است که متوقف شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۱    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت:90 تن شکر قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 700 میلیون ریال در شهرستان دزفول کشف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۸    
رییس پلیس فتا استان مرکزی گفت: افرادی که با ترغیب شهروندان به خرید یک برنامه موبایلی، آن ها را به درگاه جعلی بانکی هدایت کرده و در حدود 3 میلیارد ریال از حساب فریب خوردگان برداشت کرده بودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۵    
رکورد تولید روزانه هایما اس 5 ، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو، درایران خودرو خراسان شکسته شد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۱    
ایران اکونومیست - فیلم : وقتی سوار پله برقی میشین مراقب باشید فیلم : پرتاب مرگبار بیمار به خیابان پس از تصادف آمبولانس فیلم : لحظه برخورد صاعقه با هواپیمای مسافربری در آسمان مسکو ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۸    
عملیات احداث خط لوله اتیلن غرب از میاندوآب به تبریز برای انتقال سالانه 200 هزار تن اتیلن با لوله گذاری بطول 154 کیلومتر با 1467 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۷    
امامی میبدی، کارشناس رسانه گفت: سواد رسانه ای در واقع مثل رژیم غذایی است، همانطور که انسان در یک رژیم غذایی مراقب است که بیش از حد غذا مصرف نکند و یا از خوراکی های سالم استفاده کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۹    
حجم تسهیلات پرداختی بانک صادرات ایران به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه تا نیمه دی ماه سال جاری از 100 میلیارد ریال فراتر رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۶    
یک پسربچه کلاس سومی در چین پس از طی مسافتی طولانی با مو و ابروهای قندیل بسته سر جلسه امتحان حاضر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۰    
هشتاد و سومین مرحله یارانه نقدی، ساعت 24 سه شنبه 26 دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۹    
در حالیکه سه روز از ورود مهدی طارمی ، مهاجم تیم پرسپولیس ایران به دوحه قطر برای امضای قرارداد با تیم فوتبال الغرافه می گذرد ، تاکنون هیچ خبری در خصوص امضای این قرارداد منتشر نشده است .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۶    
روزنامه ایتالیایی 'لاستمپا' در گزارشی از شهر یزد به عنوان میراث بشری یونسکو نوشت: این شهر ایران از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده و همانند یک مرواید کوچک می درخشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۷    
محققان کالج امپریال لندن روش جدیدی را برای تولید ساختارهای سه بعدی نرم با استفاده از فریز کردن و فناوری چاپ سه بعدی ابداع کردند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۱    
محققان دانشگاه آلاباما برای اولین بار برچسب های عضلانی قلب را که با استفاده از سلول های انسان در آزمایشگاه ساخته شده اند، با شبیه سازی مدل حمله قلبی، روی حیوانات بزرگ مورد آزمایش قرار دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۶    
محققان با تجزیه و تحلیل ساختار گردش منحصر به فرد یک انفجار رادیویی فضایی به نام FRB 121102 که اولین بار توسط ستاره شناسان دانشگاه کرنل شناسایی شد، توانستند مبدا فضایی این انفجار را شناسایی کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۵    
مجله فرانس فوتبال پیش بینی کرد تیم ملی اسپانیا قهرمان جام جهانی روسیه خواهد شد و همراه مراکش از گروه B به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۹    
وزیر ورزش و جوانان می گوید هیچ کار غیر قانونی در انتخابات تیراندازی صورت نگرفته است که این فدراسیون بخواهد تعلیق شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان معنقد است تیمش مجبور به کسب سه امتیاز مقابل اگردان برانکو است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۰    
سرمربی تراکتورسازی گفت: امروز استرس برد داشتیم و روی غافلگیری گل خوردیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۴    
جابر صادق زاده در فینال کشتی پهلوانی وزن به اضافه یکصد کیلوگرم قهرمانی کشور در مشهد با پیروزی مقابل احمد میرزاپور ، برای چهارمین مرتبه صاحب بازوبند پهلوانی ایران شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۵    
استقلال خوزستان توانست با یک گل پدیده را شکست دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۲    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با 2 گل عیسی آل کثیر مغلوب میزبان خود نفت تهران شد تا تغییر و تحولات این مدیریت و سرمربی باشگاه شکل جدی تری به خود بگیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۲۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به شرایط پایدار جوی در غالب نقاط کشور در روز آینده، از ورد سامانه بارشی به کشور از روز یکشنبه (24 دی ماه) خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۹    
بسیاری از مشکلاتی که امروز جوان ایرانی با آن سرکار دارد بیکاری است. بیکاری همچون سرطانی است که می تواند تمام بدن که همان جامعه است را درگیر خود کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۸    
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فعالیت نیروهای فوریتهای پزشکی در مرزها گفت: از برکات راهپیمایی اربعین حسینی امسال بود که توانستیم خدمت رسانی وسیعی در زلزله کرمانشاه ارائه دهیم و تقریبا هفت رکورد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هرگز درخصوص داوری صحبت نمی کنم و نخواهم داشت و اگر زمانی حین بازی اعتراض می کنم به این دلیل است که خون به سرم نمی رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۵    
زمین لرزه ای به بزرگای 5.2 در مقیاس امواج درونی زمین، عصر امروز پنجشنبه حوالی هجدک کرمان را لرزاند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۸    
سه بازی از دیدارهای پایانی دور برگشت سوپر لیگ Aبسکتبال بانوان امروز پنج شنبه انجام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۵    
تیم فوتبال پیکان برابر میهمانش سپیدرود رشت متوقف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۹    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از حضور دو یدک کش ژاپنی برای کمک به عملیات اطفا حریق نفتکش ایرانی در آب های چین خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۷    
مدیر جهاد کشاورزی آستارا از تولید 850 تن عسل به ارزش 127 میلیارد و 500 میلیون ریال و 310 تن گوشت قرمز به ارزش 46 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان طی سالجاری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۴    
حرکت قطار مسافربری نخجوان – مشهد و بالعکس روز پنجشنبه پس از یک توقف چند ماهه از سرگرفته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۱    
فرماندار تهران گفت: خراسان جنوبی ظرفیت های بسیاری دارد و زیرساخت های بسیاری در استان ایجاد شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۱    
دادگاه فرجام خواهی مصر اعتراض حبیب العادلی در خصوص تصرف و تسهیل در تصرف اموال عمومی وزارت کشور را پذیرفت و رای به محاکمه مجدد وی داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۸    
فیبا آسیا میزبان دو رقابت منطقه غرب آسیا را معرفی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۸    
اتحادیه جهانی دوچرخه سواری رکابزن جوان ایران را چهار سال محروم کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۵    
شرکت بازاریابی نفت عراق 'سومو' از تصمیم این کشور برای کاهش قیمت نفت خام بصره در بازارهای جهانی با انگیزه رقابتی کردن و همراهی با سایر تولیدکنندگان درخاورمیانه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۲    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مباحث مطرح شده درخصوص تغییر شیوه اجرای طرح ترافیک، گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد سال اینده و بدون هرگونه تغییر(مانند سال جاری) در تهران اجرا می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۹    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر از وقوع اتش سوزی در باغ خان یکی از آثار ثبت ملی کشور خبر داد و گفت: این آتش سوزی که از ظهر روز پنجشنبه آغاز شده همچنان در حال پیشروی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۶    
در حال حاضر وضعیت آب کشور در شرایط زیر نرمال قرار دارد به همین دلیل وزیر نیرو هشدار داده که در بخش های نظیر کشاورزی، صنعت و محیط زیست در سال جاری آبی یعنی تا پایان شهریور1397 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در سه ماهه سوم سال جاری بخشی از تزئینات گچبری بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی مرمت شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۰    
فرمانده انتظامی آمل از شناسایی و انهدام باند سه نفره سرقت احشام در این شهرستان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در سال آینده با اعتباری بالغ بر 60 تا 70 میلیارد تومان پروژه های فرودگاهی را در اردبیل اجرایی می کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۳۷    
پس از امضای احکام اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و انتخاب رییس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت، در نهایت تیم مدیریتی چهارمین شرکت بزرگ حاضر در تالار بورس انتخاب شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۳۴    
فرماندار گیلانغرب از مصدومیت پنج نفر از مردم شهر گیلانغرب درپی زلزله 5.6 ریشتری امروز خبرداد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۳۱    
وزیر خارجه انگلیس در نشست بروکسل با تاکید بر اینکه ایران به تعهدات برجامی خود پایبند بوده است و آژانس نیز آن را تایید کرده است گفت: تاکنون کسی نتوانسته است جایگزینی برای برجام ارائه دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۲۸    
وزیر خارجه آلمان ضمن حمایت از برجام تاکید کرد که ایران باید از منافع اقتصادی این توافق بهره مند شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۲۸    
عضو هیات علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: علم ریاضی به صورت غیرمستقیم در حل بسیاری از مسائل و معضلات جامعه کاربرد دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۷    
وزیر خارجه فرانسه پس از نشست بروکسل با همتایان ایرانی، انگلیسی و آلمانی خود به طور مستقیم از آمریکا خواست تا تعلیق تحریم های ایران را تمدید کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۴    
محمدجواد ظریف ظهر روز پنچ شنبه بعد از شرکت در نشست مشترک با رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیران امور خارجه انگلیس ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که توافقنامه هسته ای اهمیت فوق العاده ای دارد و از اجرای کامل آن حمایت می کنیم. اروپا درباره لزوم اجرای توافقنامه هسته ای توافق نظر دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۸    
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه گفت: تمام تلاش ما در وزارت امور خارجه این است که تا قبل از آغاز جام جهانی فوتبال در کشور روسیه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۹    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با یادآوری اینکه بانک اطلاعات هویت ژنتیک در 5 استان کشور راه اندازی شده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۰    
معاون توسعه روستایی، عشایری و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: در راستای توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی، عشایری و مناطق محروم کشور 120 هزار میلیاردریال تسهیلات در کشور پرداخت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۳۷    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی کشور گفت: به دلیل کمبود منابع آبی و خشکسالی ها، توسعه گلخانه ها از مهم ترین نیازهای بخش کشاورزی در کشور و استان قزوین به شمار می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۳۴    
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: تخصیص نیافتن به موقع اعتبارات عمرانی مانع توسعه زیرساخت های آب، کشاورزی، شیلات، راه، آموزش و بهداشت در شهرستان چابهار شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۳۱    
معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اثر ضایعات محصولات و مواد غذایی در کشور معادل 9 میلیارد مترمکعب آب هدر می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۸    
مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه گفت: در سه ساعت و نیم اخیر و از ساعت 10:29 دقیقه تا 14 امروز (21 دی)، شهر سومار40 بار لرزیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۲    
عضو کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد که فرانسه نگرانی خود را از معامله قرن ابراز داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۹    
علی زند وکیلی و گروه او نخستین اجرا در بخش پاپ سی وسومین جشنواره موسیقی فجر را عهده دار شدند و با قطعه لالایی که معروف ترین و پر تقاضاترینشان بود، نخستین شب از جشنواره موسیقی فجر را آغاز کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۹    
نمایشگاه اختصاصی تولیدات و کالاهای ایرانی در کربلای معلا با استقبال خوب عراقی ها برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۶    
مهدی توکلی به عنوان رییس جدید کمیته لیگ کشتی ایران انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۰    
بنا بر اطلاعیه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، تمام امتحانات بعد از ظهر امروز پنج شنبه به دلیل احتمال پس لرزه لغو و تاریخ برگزاری متعاقباً اعلام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۷    
وینفرد شفر گفت: هر کسی می خواهد اولین تیمی باشد که به ما گل می زند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۸    
مشاور دفتر سلطنتی عربستان اعلام کرد، تصمیم تحریم قطر تصمیم دردناکی بود، اما برای حفظ امنیت جهان و منطقه لازم بود!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از اولویت واگذاری 30 پروژه نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی در سالجاری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۲    
نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: نباید جوانان و دانشجویان را به انقلابی و غیرانقلابی، ارزشی و ضد ارزشی تعبیر کنیم. باید بگوییم همه انقلابی هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی را باید به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی تعریف کرد، گفت: ایشان بیش از50 سال، از سال 41 تا زمان وفات، با انقلاب زیست، با انقلاب حرکت کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۵    
دومین خرید زمستانی آبی اناری ها هم نهایی شد و این بار هم بازیکنی از آمریکای جنوبی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۵    
علی دایی می گوید با وجود اینکه استقلال با آمدن شفر متحول شده اما تیمش سه امتیاز را می خواهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۲    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا 2 درجه ای دمای هوای استان تا روز جمعه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۹    
چین اعلام کرد در حال تدوین مقرراتی برای سال 2018 میلادی است که بر اساس آن به طور دقیق بر روی انتشار اطلاعات مذهبی در اینترنت مدیریت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۹    
افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد گفت: مجتمع مسکونی 9 واحدی در مشهد طعمه آتش شد و هشت نفر از ساکنان در میان دود محبوس شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۵    
مدیر مرکز لرزه نگاری استان کرمانشاه گفت: به نظر نمی رسد زمین لرزه های رخ داده در منطقه سومار ارتباطی با زلزله های منطقه سرپل ذهاب داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۵    
معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: تشکل های مردم نهاد جوانان فعال در حوزه کار آفرینی، از بهمن ماه تسهیلات 10 تا 100 میلیون تومانی با سود چهار درصد دریافت می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۲    
رییس پلیس راهور ناجا گفت : پنج هزار و 400 نقطه حادثه خیز در جاده های درون و بیرون شهری کشور شناسایی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۹    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران گفت: مناطق مختلف کشور تفاوت های زیادی با هم داشته و نگاه یکسان به همه نقاط کشور کار درستی نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: 25 درصد واحدهای تولیدی فارس در حوزه صنایع غذایی، آشامیدنی و دارویی فعالیت دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۳    
ساختار دفاعی استقلال آنقدر خوب هست که بتوان گفت این تیم در حال حاضر بهترین خط دفاعی را در بین 16 تیم حاضر در لیگ برتر دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت نفتکش سانچی گفت: وزیر امورخارجه ایران بلافاصله پس از وقوع حادثه، در تماس با مقام های چینی خواستار رسیدگی سریع به وضعیت این نفتکش و خدمه آن شد و قرار است که از 6 کشور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۵    
استاندار البرز با اشاره به پروژه آزادراه تهران - شمال، گفت: بهره برداری از این پروژه 61 کیلومتر از مسیر کاسته و بر اساس برآورد کارشناسان حدود هزار میلیارد تومان صرفه جویی در مصرف سوخت را همراه خواهد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۰    
یک پژوهشگر موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت معتقد است: امروز میزان کفایت سرمایه بانک ها در مقایسه با استانداردهای بین المللی پایین قرار دارد، درحالی که نظام تامین مالی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۴    
قیمت انواع سکه به همراه دلار، یورو و پوند امروز در بازار آزاد نسبت به روز گذشته افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۵    
وقوع چهار زمین لرزه با قدرت بالای 5 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح روز پنجشنبه، بخش مرزی سومار از توابع شهرستان قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه را لرزاند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۹    
ویتامین E گردش خون را به واسطه باز کردن رگ های خونی که امکان جریان بدون مانع خون را فراهم می کند، بهبود می بخشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۷    
گروه موسیقی ارکستر نیلپر و فلوت تهران در نخستین شب از جشنواره بین المللی موسیقی فجر به هنرنمایی پرداختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۵    
برنامه مرحله مقدماتی والیبال قهرمانی مردان جهان اعلام شد و بر این اساس تیم ملی ایران در گروه چهارم و در نخستین دیدار 21 شهریور سال 97 در بلغارستان به مصاف پورتوریکو می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۹    
رییس فدراسیون وزنه برداری از آنچه 'فرصت سازی' برخی نامزدها و رسانه ها برای کسب موفقیت در انتخاباتی کمیته ملی المپیک که منجر به تخریب کاندیداهای دیگر می شود، ابراز تاسف کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۳    
شرکت WMS در جریان نمایشگاه فناوری CES 2018 از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد که مجهز به ویدیو پروژکتور داخلی بوده و می تواند با استفاده از آن ویدیو و تصاویر را پخش کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۷    
شرکت فیلیپس از نرم افزار و اپلیکیشن جدیدی رونمایی کرد که به کاربران این امکان را می دهد تا رنگ و جلوه های نور لامپ های هوشمند خانه را با محتوای در حال پخش رایانه و گوشی خود هماهنگ کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۱    
رئیس کنفدراسیون صادرات معتقد است افزایش هیجانی نرخ ارز به نفع صادرکنندگان نیست، چرا که هیچ ضمانتی وجود ندارد که نرخ ارز روی عدد فعلی باقی بماند و در نتیجه این اتفاق امکان برنامه ریزی را از ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۵    
این هفته قیمت بیشتر سهم ها در بازار سرمایه ایران نوسان زیادی را تجربه نکردند؛ در عین حال هفته آینده بورس تهران می تواند با مشخص شدن ریسک های سیاسی همچون موضوعات مربوط به برجام سمت و سوی جدیدی به خود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به منظور بررسی وضعیت نفتکش حادثه دیده کشورمان در دریای چین به شانگهای سفر کرده و از نزدیک عملیات اطفا نفتکش ایرانی و جستجوی خدمه را پیگیری می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۲    
سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام کرد: در 9 ماهه امسال بالغ بر 105 هزار و 917 تن مس کاتد و 130 هزار و 197 تن مس آند در کارخانه های سرچشمه و میدوک (کرمان ) و سونگون ( ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۳    
قیمت نفت در بازارهای جهانی در ادامه روند افزایشی خود به مرز بشکه ای 70 دلار رسید و نفت سبک ایران نیز برای تحویل در اروپای غربی بشکه ای 66 دلار و یک سنت خرید و فروش شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۴    
بانک جهانی اعلام کرد که رشد اقتصاد دنیا در سال جاری میلادی به 3.1 درصد جهش خواهد زد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ارسال لایحه سهام عدالت از سوی دولت به مجلس خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۷    
بانک مرکزی هند اعلام کرد در حال بررسی در خواست بانک های سامان، پاسارگاد و پارسیان برای افتتاح شعبه در این کشور هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۲    
رئیس مرکز زلزله نگاری کشور با بیان اینکه اکثر ایستگاه های زلزله نگاری به روزرسانی شده اند، خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم خُردلرزه هایی با بزرگی کمتر از 1 را برای پایش یا رصد گسل های فعال ثبت کنیم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۸    
پژوهشگران کشور سیستم تعاملی برای پله ها ارائه کردند که با تشخیص تماس پای فرد به سطح، متناسب با حرکت فرد نت های موسیقی را تولید و پخش می کند و از این روش می توان از اضافه وزن و بروز بیماری های مرتبط ...
  • ۱