سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 4 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۰    
رضا قدیمی با اشاره به اینکه در تهران امکان نگهداری از 700 متکدی زن و مرد مقدور است گفت: نگهداری در این سامانسرا ها به صورت شبانه روزی بوده و معتادان متجاهر و کودکان متکدی را شامل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۲    
هوا در شهرهای بزرگ بویژه در فصول سرد، آنقدر آلوده می شود که آدم دلش می خواهد بعد از انجام کارهایش در خانه بماند و فقط بخوابد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۵:۳۳    
بعد از لامبورگینی خودروی لکسوس هم با پوشش طلا در تهران مشاهده شد. این ماشین به عنوان جایزه در یکی از پاساژهای تهران قرار داده شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۱:۱۸    
خودرو ژیان با ساختار لیموزین در یکی از خیابان های ارومیه صحنه ای جالب توجه رقم زد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۳    
فایده زرده تخم مرغ برای مو , جدا از نرم کردن مو، زرده تخم مرغ می تواند درخشش بیشتری نیز به موی سر شما ببخشد. استفاده از زرده تخم مرغ به عنوان نرم کننده و ماسک مو به احیای درخشش طبیعی مو کمک خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۵:۲۳    
دونالد ترامپ و همسرش از تفرجگاه مارالاگو در فلوریدا کریسمس را تبریک گفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۸    
مقادیر کمی از ویتامین های ضروری که در رژیم غذایی روزانه ی شما وجود دارند می توانند مواد مغذی مورد نیازتان برای حفظ سلامت جسم و مغز را تأمین کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۳    
رسانه سلطنتی بریتانیا (BBC) طی گزارشی از دوران فعالیت ناصر ملک مطیعی در فیلمفارسی های مبتذل و تلاش برای به صحنه آوردن وی، ملک مطیعی را میراث ملی ایران خواند!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۸    
یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به دلایل عدم استجابت دعا گفت: یکی از مشکلات زمان ما این است که غذای بدون شبهه هیچ جا پیدا نمی شود، به علت اینکه همه پول ها در بانک می رود و رباخواری بانک هم مسلم است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۸    
جلسه مشترک تعدادی از مدیران بانک های عامل در بازسازی مناطق زلزله زده و استاندار کرمانشاه در بانک سپه برگزار و برای تسریع و تسهیل در امر پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان تصمیم گیری شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۸    
محمدحسین رضایی، خواننده نوجوان 15 ساله که قبلا هم آثاری با مضامین انقلابی و ضد استکباری تولید کرده بود، در تازه ترین کار هنری خود به 9 دی پرداخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۳    
یک روزنامه حامی دولت از تعبیه رانت های میلیاردی در واگذاری یک روزنامه وابسته وزارت صنعت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از توافق بر تاریخ قطعی اکران عصبانی نیستم خبر داد و گفت:اعلام این تاریخ اکران وظیفه من نیست، بحث ما این است که بنا بر قول سازمان سینمایی این فیلم در سال جاری اکران شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۳    
چندی پیش دختر جوانی هراسان و سراسیمه خود را به مأموران پلیس رساند و از راننده خودرویی شکایت کرد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۳    
دو نفر در برخورد قطار محلی با آنان در نزدیکی ایستگاه راه آهن تله زنگ در محدوده راه آهن ناحیه زاگرس مصدوم شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۸    
خلأ قانونی در خصوص نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر عملکرد معاونان رئیس جمهور و برخی اعضای کابینه سبب شده نمایندگان مستأصل سراغ سؤال از رئیس جمهور در خصوص مسائلی همچون بحث ارز بروند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۸    
زن میانسال متأهل که به اتهام رابطه نامشروع با مردی متأهل دستگیرشده بود پس ازمحاکمه در دادگاه به یک سال کار اجباری در غسالخانه بهشت زهرا محکوم شد. مردی هم که با او رابطه داشت به شلاق و تبعید محکوم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۱۸    
معاون نظارت سازمان ملی استاندارد گفت: خودروهایی که اسمشان برای جلوگیری از شماره گذاری آمده است در صورت رسیدن به استانداردهای مورد تأیید سازمان استاندارد، دوباره شماره گذاری می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۶:۴۸    
قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در سطح شهر تهران به بیش از 4 هزار تومان رسید، در حالی که قیمت این محصول در میادین میوه و تره بار 2 هزار و 500 تومان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۲:۳۸    
17 سال پیش؛ پی ریزی برج میلاد تهران / این عکس مربوط به قسمت پی و سازه برج میلاد است. این پی دایره ای شکل به قطر 66 متر و ضخامت متوسط 4 متر است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۴    
معاون وزیر کشاورزی از آغاز توزیع تخم مرغ وارداتی از امروز خبر داد و گفت: هر شانه تخم مرغ باید به قیمت مصوب 11 هزار و 600 تومان و هر شانه تخم مرغ شیرینگ پک (بسته بندی شده) باید 12 هزار و 600 تومان در ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۹    
کمتر از 2 قرن پیش زلزله سهمگین پایتخت ایران را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۴    
برخی خانم های جوان به دلیل نگرانی از کمبود آهن ، به طور خودسرانه اقدام به مصرف قرص آهن می کنند در حالی که باید توجه داشت آهن از جمله مواد مغذی است که اگر بیش از اندازه مصرف شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۴    
کیمیایی کارگردان بزرگی است اما نه در فیلمسازی بلکه در هدایت افکار عمومی و رسانه هایی که عمدتا با او تعامل دارند.اگر این زمینه رسانه ای فراهم نبود کیمیایی با گروهبان دوران فیلمسازی اش به پایان می رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۱۹    
مدل های خودروی فوردF-150 ، Explorer و Escape بیشترین جستجو را به خود اختصاص داده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۴    
نشست تخصصی جایگاه مصوبات هیأت امنای دانشگاه ها در نظم حقوقی کشور توسط معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش با همکاری هیأت تخصصی پژوهشی - فرهنگی دیوان عدالت اداری ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۴    
رئیس پلیس راهور گفت: در 9 ماهه امسال 6 میلیون و 700 هزار خودرو به علت نداشتن معاینه فنی، دودزا بودن یا نقص فنی از سوی پلیس جریمه شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۹    
کنار پیاده رو نشسته چند بسته دستمال کاغذی هم جلویش گذاشته، می گوید "از من عکس نگیر قبلاً کامیون دار بوده ام یک وقت کسی مرا می شناسد".
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۹    
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد، تنها مردم سوریه می توانند سرنوشت نهایی بشار اسد رئیس جمهوری مشروع این کشور را مشخص کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۹    
وکیل مهدی جهانگیری خبر آزادی موکل خود را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۹    
شرکت سرمایه پیشرو دومان توکان که با وعده پرداخت سود نامتعارف به جذب سپرده از عموم مردم اقدام کرده است، مجوزی از بانک مرکزی ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۹    
عصبانی نیستم که مدتی است در صدر مباحث سینمایی کشور قرار دارد و هر روز خبری درباره اکران یا لغو اکران آن در رسانه ها منتشر می شود، یکی از آثاری است که لقب حامی فتنه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۹    
دادستان کل کشور خواستار تقویت روحیه بسیجی و انقلابی در دستگاه قضایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی امروز وارد کشور شده است، گفت: بارش باران پراکنده و وزش باد شدید عصر امروز در تهران رخ می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۹    
آقای بهروز افخمی، از فیلم سازان سینمای ایران از دهه 60 به واسطه نگاهی که به حوزه سینمای مستند داشته، با کارهای نادر طالب زاده آشنایی پیدا کرده است و البته خاطرات جالبی از گفت وگوها با طالب زاده دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۹    
دیوان محاسبات در اطلاعیه ای اتهامات به مسئولان درباره پرونده کرسنت را تکذیب کرد و گفت که اساسا نامه ای توسط یکی از روسای اسبق دیوان محاسبات درباره کرسنت وجود ندارد و رسانه های معاند با شیطنت و ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۹    
پرفسور حمید مولانا، فردی که سال ها ستون نویس روزنامه کیهان بود و در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به ایران بازگشت و در مرداد ماه سال 1387 محمود احمدی نژاد طی حکمی وی را به سمت مشاور رئیس جمهور ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۴    
فتاحی گفت: با شروع سومین سال فعالیت شرکت شهر فرودگاهی، رفته رفته شرکت ها در حوزه سرمایه گذاری ورود می کنند، مذاکرات به نتیجه می رسد و اتفاق های مورد نظر عملی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۴    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان گفت: زنی 40 ساله در رضوانشهر دو فرزند 10 ساله و 10 ماهه خود را از طبقه پنجم یک ساختمان به پایین پرتاب کرد و سپس خود را کشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۹    
طبق قانون، قرار بود دولت، از محل عواید خود از جریمه ها، سهم مهمی را مختص گسترش حمل ونقل عمومی کند! کرده؟! زمان قالیباف اگر نکرد؛ آن را می نویسیم پای اصولگرا بودن شهردار سابق، ولی الان چه؟!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۹    
یک رسانه غربی با اشاره به رویدادهای مهمی که در سال 2018 در روسیه رخ می دهند به همراه شدن عجیب عدد 18 با این رویدادها اشاره کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۴    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی (با نام موقت) دستت را به من بده هم اکنون در لوکیشنی حوالی خیابان فرمانیه ادامه دارد. این سریال برای ماه رمضان سال 97 تولید می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۴    
منصور رحمانیان از ورود سامانه فرآبار شمالی و همراهی آن با امواج کم و بیش ناپایدار سطوح میانی در منطقه البرز خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۴    
به گزارش ایران خبر ، کریسمس هر سال از روز 25 ماه دسامبر (چهارم دی) شروع می شود و تا 12 روز بعد، یعنی 6 ژانویه ادامه دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۹    
جلسه شورای اقتصاد ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۹    
پلیس راهور جزئیات پلاک های جدید ملی را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن بازدید از روند تعمیرات ناو خارک با خانواده یکی از شهدای نیروی دریایی هم دیدار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۹    
به علت بروز پدیده گرد و خاک مدارس شهرستان رامشیر نیز تعطیل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۹    
شخصیت آقای نادر طالب زاده وجوه مختلفی دارد که هریک از دوستان به تناسب میزان آشنایی و دوره ای که با ایشان زندگی کردند، می توانند در مورد وجوه مختلف شخصیت شان بگویند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۴    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در تهران باران می بارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۹    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال یک مقرره، اخذ عوارض از زمین های بلا استفاده و بناهای ناتمام را غیرقانونی دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۴    
کارگردان فیلشاه گفت: در طول نگارش فیلمنامه این اثر از نظر افراد شاخص سینما چون بهروز افخمی، هادی مقدم دوست، وحید امیرخانی استفاده کردیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۹    
وزیر کشور و قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور طی پیامی به مناسبت 5 دی، ضرورت توجه مردم و مسوولان به روزملی ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی را تبیین کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۴    
مهدی جهانگیری 14 مهر ماه سال جاری در کرمان بازداشت شد و 13 آذر ماه برای ادامه رسیدگی ها از کرمان به تهران منتقل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۴    
رئیس جمهور در حکمی حجت الاسلام یونسی را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات ازدواج جوانان از 10 به 15 میلیون تومان افزایش می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۵    
به گزارش ایران خبر ،دیدار روحانی با خانواده شهید ژرژ کشیش هاروطون . (مجتبی محمدلو/ایرنا) دیدار روحانی با خانواده شهید ادوین شاهمیریان . (احمد معینی جم/ایرنا) جشن تولد سه کودک کرمانشاهی به همت خیرین ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۰    
رئیس پلیس پایتخت جزئیات اجرای پنجمین مرحله دستگیری اراذل اوباش تهران را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۵    
رییس جمهور در حکمی اکبر ترکان را به عنوان مشاور رییس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت های فرسوده و ناپایدار شهری منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 97، جزئیات چگونگی بررسی لایحه این بودجه با حضور نوبخت را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۰    
شوهر تبعه ایرانی - بریتانیایی زندانی در ایران از آزادی قریب الوقوع همسرش خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۶    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته پرداخت وام به خبرنگاران از طریق بانک شهر آغاز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۶    
اعضای کمیسیون شورای مجلس به اتفاق آرا طرح اصلاح قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران را که پیش از این با مخالفت شورای نگهبان رو به رو شده بود، بار دیگر تصویب کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۶    
یادگار امام تاکید کرد: یکی از نمادهای وحدت و هویت ملی امام است و بنابراین، همه باید تلاش کنیم همانطور که ایشان نماد و هویت دیروز و امروز جامعه ما هست، شخصیت ایشان نماد فردای جامعه ما هم باشد؛
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۱    
ساعاتی قبل در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در سراوان یک افسر پلیس به شهادت رسید و دو قاچاقچی به هلاکت رسیدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۷    
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نوی میلادی را تبریک گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روش دولت برای حذف یارانه نقدی پردرآمدها در سال 97 را منطقی ندانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۲    
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه کامیون خاور با خودروی سواری پراید در اتوبان زنجان -تبریز، 2 کشته و چهار مصدوم برجاگذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۷    
رئیس جمهوری فرانسه طی تماسی تلفنی با پادشاه سعودی، ایران را به ایجاد بی ثباتی در منطقه متهم و بر ضرورت همکاری برای مقابله با آن تأکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۲    
نشانه اصلی کمبود ویتامین K خونریزی شدید است که از اختلال در تشکیل لخته های خونی ناشی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۷    
معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با انجام نظرسنجی از شهروندان مترو سوار به این جمع بندی رسید که مطالبه اکثر آنها ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۲    
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری مادر و پسری که اقدام به قاچاق و توزیع موادمخدر در تهران کرده بودند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۲    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز شرکت پرسی گاز تاکنون به 16 نفر رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۷    
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که صندوق های بازنشستگی باید منابع خود را به سمت بنگاه های سودده ببرند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۴:۲۳    
با وقوع زلزله 5.2 ریشتری تهران و البرز پیش بینی می شود علاوه بر توقف شیب ملایم افزایش قیمت، تقاضا برای فروش مسکن در تهران افزایش یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۱:۱۳    
بیماری چشمی زن چینی ، پزشکان متوجه حضور 100 مایت (کنه) در مژه های زنی شدند که بیش از پنج سال روبالشی اش را نشسته بود!