شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 6 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۰    
مغزتان را به چالش بکشید تا ذهن فعال تر و به مراتب هوشیارتری داشته باشید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۷    
تصویر یک زن روی پروفایل، کافی است برای اثبات این که صاحب این پروفایل زن است. همین عکس باعث اعتماد مردانی شده که زود دل بسته و فریب خورده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۷    
در جامعه اختلالات ستون فقرات مختلفی وجود دارد که باید بگوییم افراد گوناگونی با مشکلات و آسیب های ستون فقرات در کشور مواجه هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۵:۴۷    
یکی از مهم ترین رفتارهای طبیعی انسان خواب است و این رفتار فرآیندی است که به طور منظم هر 24 ساعت اتفاق می افتد و در این رفتار، انسان نسبت به اتفاقات اطراف خود ناآگاه است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۱:۳۷    
به تازگی تصویری کمتر دیده شده از رئیس جمهور آمریکا به همراه همسر اول اش در فضای مجازی منتشر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۷    
متخصص بیماری های دهان، دندان، فک و صورت گفت: دخانیات و نوشیدنی های الکلی در بروز سرطان حفره دهان نقش مستقیم دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۷    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با صدور حکمی، مرتضی آقایی را به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۷    
نوبخت حالا باید جواب ادعای خود را بدهد؛ ادعایی که 10 سال پیش می گفت اگر بنزین 5 برابر شود تورم 500 درصدی به وجود خواهد آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۷    
سردار قاسم سلیمانی با سفر به استان قم به صورت جداگانه در دفتر آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله نوری همدانی حاضر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۲    
اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین از رشد 27 درصدی صادرات غیر نفتی ایران در 11 ماهه سال 2017 خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۲    
افغان سه زنه که تحت تأثیر یک فیلم روی همسرش اسید پاشیده بود محاکمه و به 10 سال حبس، پرداخت دیه و ترک خاک ایران محکوم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل برنامه ریزی و هماهنگی طرح های بنیاد مسکن گفت: برای سال آینده طرحی آمده که مبلغ وام مسکن روستایی به 20 و 25 میلیون تومان افزایش می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۸    
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای یک باند چهار نفره کلاهبرداری کارت به کارت در قزوین خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۸    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به این نکته که زلزله های اخیر در استانهای مختلف کشور و تهران اخطاری جدی است، گفت: عزم دولت بر استحکام بخشی بافت های فرسوده و ناکارآمد و مراکز مهم جمعیتی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۸    
اصغر فرهادی، کارگردان ایرانی در سال های اخیر مهم ترین سینماگر ایران در مجامع بین المللی بوده است و امروز دامنه مخاطبان این فیلمساز گسترش یافته است و بسیاری از علاقه مندان سینما در نقاط مختلف دنیا در ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۳    
محمدی غنی سازی شیر را بهترین راه جبران کمبود ویتامین دی در بدن دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۳    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- یکی از جشن های کریسمس در انگلستان روز باکسینگ (Boxing Day) است. این روز یک روز بعد از روز کریسمس است که یکی از تعطیلات ملی و رسمی در این کشور است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۲۸    
وزارت اطلاعات طی بیانیه ای اظهارات کریمی قدوسی مبنی بر اعمال فشار برای مبری دانستن اتهام جاسوسی دری اصفهانی را رسما تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۴:۱۳    
سفارت قطر در آنکارا با انتشار بیانیه ای، ادعای مجله ترکیه ای در خصوص خنثی سازی کودتا علیه امیر قطر از سوی نیروهای ترکیه را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۲:۳۳    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از خروج سامانه بارشی از کشور خبر داد و گفت: طی روزهای آتی جوی نسبتاً پایدار اکثر نقاط کشور را در برمی گیرد و ساکنان تهران و کلانشهرها با کاهش کیفیت هوا مواجه می ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۱۸    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 7 دی 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۸    
چربی های اضافی مشکل همیشگی و آزار دهنده ی کسانی است که روز به روز تحرکشان کمتر، رژیم غذایی شان ناسالم تر و وزنشان بیشتر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۸    
چه وقت ترامپ جنگ با ایران را آغاز می کند ، عنوان مقاله ای است که الکساندر جیلینین در روزنامه روسبالت روسیه درباره نیت های امریکا در تشدید تنش ها علیه تهران نوشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۳    
بیش از 500 شهروند ژاپنی به بیماری مهلک سندرم شوک سمیت استرپتوکوک مبتلا شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه رجزخوانی های خود گفت: نمی گذاریم ایران در سوریه پایگاه ایجاد کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۸    
در حالی که تقاضای اوراق تسهیلات مسکن که شاخص رونق یا رکود بازار مسکن مصرفی است، رو به کاهش است،وزارت راه با انتشار غیر رسمی گزارش بازار مسکن، مدعی خروج این بازار از رکود است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: اقداماتی نظیر خانه نشینی، تعیین یک فرد خاص به عنوان معاون اولی خود و اقدامات وی و بعضی همراهان ایشان در تخطئه روسای قوه قضاییه و مقننه به هیچ عنوان اقدامات ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی از تیم ملی وزنه برداری کشورمان که برای نخستین بار در تاریخ به مقام قهرمانی جهان نائل آمدند،تشکر و قدردانی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۸    
ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای به مناسبت 9 دی، خروش غیرت ملت ایران در این روز را نشانه همبستگی، ولایتمداری و بصیرت انقلابی دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۸    
در هفته های اخیر قیمت انواع میوه و تره بار، نوسان چندانی در بازار نداشته و تنها نرخ محصولاتی نظیر گوجه فرنگی و نارنگی دستخوش تغییر و تحولات قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۸    
265 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای نامه ای خطاب به رئیس جمهور از انتصاب مجدد حسینعلی امیری به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور قدردانی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۳    
برخی از مسئولان عالی دستگاه قضایی کشور که به همراه آیت الله صادق آملی لاریجانی به استان ایلام سفر کرده اند به منظور بررسی مشکلات قضایی در شهرستان های این استان حاضر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۳    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح تغییر فصل مدارس در حال بررسی است، گفت: هنوز نمی توانم پاسخ قطعی برای اجرا و یا عدم اجرای این پیشنهاد عرض کنم اما در دستور کار هست و دارد بررسی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۳    
وزیر نفت با بیان اینکه مهار فوران چاه رگ سفید طبق پیش بینی ها انجام شد، گفت: امیدوارم صداوسیما این کار بزرگ را درست منعکس کند و فقط اخبار منفی منتشر نکند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۳    
استاندار تهران گفت: مدارس ملارد شهریار و قدس چهارشنبه تعطیل است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۳    
جلسه ستاد تنظیم بازار ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۳    
فرماندار سراوان گفت: قاچاق انسان از معضلات جدی شهرستان سراوان است که آسیب های جدی را به دنبال داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۸    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: با خارج کردن کامیون های فرسوده 65 درصد بحران آلودگی هوا برطرف خواهد شد .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۳    
هفتمین جلسه کمیته اجرائی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو به میزبانی ایران خودرو برگزار شد و طی آن ضمن بررسی وب سایت رسمی این همایش، هماهنگی های نهائی برای دعوت از مهمانان داخلی و خارجی به عمل آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۳    
نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس گفت: کمک به مناطق زلزله زده را سیاسی و جناحی کرده اند اما این مسئله برای هیچ کسی قابل قبول نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۳    
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در صورتی که طرح آغاز به کار مدارس در نیمه شهریورماه اجرا شود، این طرح به صورت لایحه به تصویب مجلس برسد که حتما تغییرات و ملاحظات نمایندگان در آن خواهد آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۸    
آمار اولیه فوتی زلزله حوالی ملارد تهران اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۳    
با تصویب هیئت وزیران استاندار جدید سمنان منصوب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۸    
رئیس پلیس پایتخت گفت: بنا بر تدبیر فرمانده ناجا کسانی که غفلتا شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند دیگر به بازداشتگاه ها نمی روند و پرونده برایشان تشکیل نمی شود بلکه در کلاس های آموزشی شرکت کرده و آموزش ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۳    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در بین پرونده های قصور پزشکی ارجاعی به پزشکی قانونی، جراحی زنان و زایمان دارای بیشترین قصور است و در هفت ماهه امسال از پروندهای ارجاعی قصور پزشکی یکهزارو 503پرونده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۸    
نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه حمایت از حقوق معلولان با کاهش 10 ساعته کار هفتگی شاغلان دارای معلولیت های شدید و خیلی شدید موافقت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۳    
رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در روز تولدش از آرزوهای خود گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۳    
معاون هماهنگ کننده حفاظت پرواز به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه حفاظت هواپیمایی در گفت و گویی به تشریح جزئیاتی از فعالیت های این رده و مأموریت های سختی که طی سال های گذشته با موفقیت پشت سر گذاشته ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۸    
بدن انسان نیازمند سم زدایی مداوم است تا عمرتان افزایش یابد. برای دفع کردن سمومی که طی زمان در بدن جمع می شود باید از راهکارهای مختلفی استفاده کنید که یکی از این راهکارها استفاده از سبزی های مفید است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۳    
فرماندار ملارد از مصدوم شدن 4 نفر در پی زلزله این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۸    
زلزله تمام شده است اما ولوله ای که تحلیل ها و پیش بینی های عجیب و غریب برخی کاربران در پیام رسان ها و کانال ها درباره احتمال بروز زلزله مطرح می کنند تازه پس از فرونشستن هیجان زلزله، شروع می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۳    
عضو هیات مدیره کانون وکلای مرکز با تاکید بر اینکه بخشی از حقوق ملت در قانون اساسی نیمه تعطیل شده است بر لزوم درنظرگرفتن مجازات اداری برای دستگاه های دولتی که حقوق شهروندی را رعایت نمی کنند تاکید کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۳    
امتحانات داخلی مدارس شهرستان های ملارد و قدس در پی وقوع زلزله ملارد لغو شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۸    
جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۳    
زلزله باعث تعطیلی بخشی از مدارس شهرستان های استان تهران شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۳    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گفت: مدارس و ادارات شهر تهران چهارشنبه تعطیل نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۸    
دزدانی که مدعی بودند به دلیل مصرف مشروبات الکلی کنترلی روی رفتارشان نداشتند در حالی با تلاش ماموران کلانتری به دام افتادند که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، به کیف زنی در شهر می پرداختند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۱:۱۳    
حوالی ساعت 1:00 بامداد چهارشنبه (6 دی ماه) لرزش خفیفی در برخی نقاط تهران و کرج احساس شد.