یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۷May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 22 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۷    
پوشیدن کفش های گرون قیمت چرم تو روزای بارونی و برفی جرات میخواد. اما اگه روش های تمیز کردنشون رو بلد باشید با خیال راحت تر اون ها رو می پوشید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۷    
با وجود حمایت گسترده مقامات اروپایی و آمریکایی از اغتشاشگران در ایران و بزرگ نمایی آنها توسط رسانه های غربی، مشاور فدریکا موگرینی تصریح کرد: واقعیت ایران برخلاف تبلیغ رسانه ها بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۳    
جنگ داخلی، تحمیل جنگ تحمیلی و سرمایه گذاری روی جنگ نرم از ابتدا در دستور کار آمریکا بود و آن را برای بی ثبات سازی هم عملیاتی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۳    
محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص بازداشت شدگان اعتراضات اخیر در استان همدان از ارجاع پرونده این افراد به مراجع قضایی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۳    
گردن قسمتی از بدن است که از لحاظ زیبایی هم برای زنان مهم است و هم برای مردان. در سراسر دنیا بسیاری از افراد به کلینک های زیبایی مراجعه می کنند تا از شر چربی اضافی گردن و اطراف چانه خلاص شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۰    
تحریم ها و خط و نشان کشیدن ها بیشتر برای پاسخ دادن و راضی کردن مخالفان برجام است که مشاهده می کنند رئیس جمهوری آمریکا در طول یک سال بعد از روی کار آمدن خود مکررا علیه برجام حرف می زند ولی اقدامی علیه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۵    
وزارت خزانه داری آمریکا 14 شخص و نهاد ایرانی و مرتبط با ایران را تحریم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۵    
رئیس انجمن صنایع غذایی ایران ویژگی های مواد غذایی سالم را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۵    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از کشف محموله حاوی مواد انفجاری و کمربندهای انتحاری در منطقه مرزی سراوان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۱۵    
سازمان ملل در گزارشی که شامگاه جمعه منتشر کرد، ایران را به ارسال سلاح به یمن متهم کرد و مدعی شد که تهران قوانین بین المللی را نقض کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۵:۵۵    
محققان آمریکایی اعلام کردند که براساس یافته آنها، در عمق 1-2متری سطح مریخ لایه های گسترده ای از آب خالص به صورت یخ به ضخامتی تا 100متر وجود دارد و این منبعی بالقوه برای استفاده فضانوردان خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۲۳:۵۰    
وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه ای این 14 شخص و نهاد را به بهانه ارتباط با برنامه های موشکی و تسلیحاتی و همچنین نقض ادعایی حقوق بشر تحریم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۰    
بر اساس مطالعات اخیر، افرادی که روزانه یک نوشیدنی رژیمی مصرف می کنند، خطر ابتلا به جنون و یا سکته در آن ها سه برابر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۵    
معاون اول رییس جمهور گفت: با افتخار به آمریکایی ها اعلام می کنیم که اگر از برجام خارج شدند، این آن ها هستند که ضرر می کنند و ما آمادگی کامل برای هر احتمالی را داریم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۰    
سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 از قابلیت جدید دستیار صوتی بیکسبی رونمایی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۰    
بر اساس این گزارش ترامپ همچنین خواهان این است که قانون مرتبط با برجام به نحوی صلاح شود که او ناچار نباشد هر 90 روز یکبار آن را تمدید کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۶:۵۰    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تاکید کرد: علیرغم تبلیغات پر حجم جهت استفاده از فیلترشکن برای دسترسی به تلگرام، فعالیت تلگرام در فضای مجازی کشور بیش از 90 درصد کاهش داشته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۶:۴۵    
سازمان ملل متحد به سخنان توهین آمیز رئیس جمهوری آمریکا که ظاهرا هائیتی، السالوادور و چند کشور آفریقایی از جمله نیجریه را هدف قرار داده بود، واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۵    
مدیر پروژه آب های کارستی در سازمان زمین شناسی کشور با اشاره به وضعیت آب های زیرزمینی حوضه دریاچه ارومیه گفت: میزان افت آب های زیرزمینی در حوضه دریاچه ارومیه 70 سانتی متر است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۵    
معاون سازمان بنادر از انفجار مجدد نفتکش ایرانی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت واعظ شهیر حجت الاسلام مظاهری را تسلیت گفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۰    
حسین کمالی درباره انتخابات 84 گفت: در آن انتخابات اصل بر این گذاشته شده که این انتخابات براساس شیوه درست خود صورت گرفته اما برداشت آقای هاشمی خلاف این بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۰    
حجت الاسلام صدیقی خواستار اعتنا و احترام به مردم در دستگاه های مختلف شد و اظهار داشت: شعارهای غربی برای مردم خوشایند نیست هرچند ممکن است برای قشری رای بیاورد اما مردم ما مومن و معتقد به قیامت هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۰    
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هنوز تصمیمی برای تعرفه خبرنگاران با رقم دو میلیون و 300 هزار تومانی گرفته نشده است،گفت: ارقام اعلام شده از سوی برخی اعضاء گمانه زنی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۰    
یک کارمند ساده در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت با سوءاستفاده از امکانات شغلی 100 میلیارد تومان را طی 9 سال به جیب زد و از کشور فرار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۰    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: بر اثر درگیری بین قماربازان در مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس 2 مامور نیروی انتظامی و 4 نفر از قماربازان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۰    
کارکنان قراردادی دستگاه های اجرایی از امتیاز فوق العاده در آزمون ها و مصاحبه های استخدامی، محروم شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۰    
آذر ماه امسال تولید چند مدل سواری در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۰    
مسئول کمیته اضطراری نفتکش سانچی تاکید کرد: عملیات اطفای حریق از ساعت 7.5 صبح به وقت شانگ های از سوی سه شناور ژاپنی و چینی آغاز شده و امیدواریم امروز آتش به طور کلی مهار شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۰    
مهران مدیری شب گذشته، با مرجان محتشم به گفتگو پرداخت و از او درباره دلایل غیبت چندین ساله اش پرسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور از عصر روز یکشنبه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی بخش هایی از غرب، سواحل خزر و مرکز کشور را در برمی گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۵    
رئیس جمهوری روسیه گفت، رهبر کره شمالی فردی زیرک و باهوش است و از بن بست اخیری که غرب به دلیل برنامه های اتمی و موشکی برای پیونگ یانگ به وجود آورده، با موفقیت خارج شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه جزئیاتی از قتل 4 زن در آرامستان کرمانشاه ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۵    
کیفیت هوای پایتخت برای چهارمین روز مستمر در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت و گروههای حساس و بیماران نباید در مراکز پر ترافیک و آلوده شهر تردد کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۵    
آمارها نشان می دهد که بر خلاف تصور اکثر مردم، کارکنان هشت کشور جهان بیش از ژاپنی ها کار می کنند!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۵    
مهدی یراحی در کنسرت شب گذشته خود در قالب سی و سومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با تشابه اسمی یکی از نوازندگان گروهش با رئیس جمهور شوخی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۵    
بر اثر تیراندازی سرنشینان یک دستگاه پراید به سمت مردم در کرمانشاه، چهار نفر جان خود را از دست دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی گارد ساحلی ژاپن اعلام کرد، بر اثر وزش باد شدید کشتی سانحه دیده ایرانی از سواحل چین فاصله گرفته و وارد منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۰    
رئیس کل دادگستری استان تهران، آخرین وضعیت پرونده قضایی نازنین زاغری را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۵    
با مبلغ 120 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند هیوندای النترا، هیوندای توسان (ix35)، ب ام و سری 3 سدان 320i، هیوندای سوناتا و موارد مشابه را دارید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: آمریکا چرا باید از کشور هایی نظیر هائیتی، السالوادور و کشور های آفریقایی، مهاجر بپذیرد و سپس گفت: برخی از این کشور ها "کثافت خانه" (چاه توالت) هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۰    
استیون منوچین اعلام کرد، انتظار می رود رئیس جمهوری این کشور، امروز تحریم های جدیدی علیه ایران تصویب کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۰    
براساس آمار گمرک در هشت ماهه نخست سال جاری بیش از 261 تن سنجاق قفلی از کشورهای مختلف جهان به ویژه چین وارد ایران شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۰    
قیمت نفت پس از رسیدن به بالای 70 دلار و بالاترین رقم ها از دسامبر 2014 تاکنون در روز گذشته، امروز با کاهش مواجه بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۰    
زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر دقایقی پیش حوالی هجدک در استان کرمان را لرزاند.