یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۶May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 5 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۲:۵۸    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد مصرف روزانه یک عدد تخم مرغ در دراز مدت منجر به بهبود عملکرد و رشد مغزی کودکان می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۷    
اگر تا به حال فکر می کردید با گرفتن گوشی در دستتان و بالابردن تلفن همراه به سمت آسمان می توانید کیفیت آنتن دهی آن را بیشتر کنید، سخت در اشتباه هستید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۲    
از آنجا که زمان زمین لرزه هیچ وقت قابل پیش بینی نیست، بهتر است خودتان را برای این واقعه طبیعی آماده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۷    
چادرها و پناهگاه های موقت به منظره ای آشنا در خیابان های پاریس تبدیل شده اند. این روزها، تعداد افراد بی خانمان که کنار خیابان می خوابند در فرانسه، افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۲    
عصر روز گذشته با حضور مسوولین ثبت احوال کشور و بانک، امکان بهره برداری از سه نوع خدمت بانکی با کارت هوشمند ملی فراهم شد که اقدامی به سوی تحقق دولت الکترونیک محسوب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۸    
امکان جست وجوی ایمیل ها نیز در جی میل آفلاین مهیاست. کافی است روی نوار جست وجوی بالای پنجره کلیک کنید و به جست وجوی عبارت های مختلف بپردازید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۸    
بعضی از مردم غذای اضافی را بلافاصله جمع می کنند و عده ای دیگر صبر می کنند غذا به دمای محیط برسد. فکر می کنید کدام روش درست است؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۳    
یک روزنامه حامی دولت تصریح کرد لایحه بودجه 97، ادامه سیاست های شکست خورده دولت است که به جای کاهش فقر، به شکاف طبقاتی شدت می بخشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۳    
وزیر اقتصاد می گوید خود را متعهد به خصوصی سازی شرکت های دولتی می داند و در همین راستا هفته گذشته، پیش قدم شده و با پیشنهاد به هیأت دولت، مصوبه واگذاری بیمه های آسیا، البرز و دانا را گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۳    
دانشجویان ستاره دار عبارتی که طی هفته گذشته به بحث اصلی محافل دانشجویی تبدیل شد و سواری گرفتن برخی سیاسیون از این عبارت، مجدداً آغاز گردید!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۷:۳۸    
پس از گذشت نزدیک به یک هفته از زلزله 5.2 ریشتری تهران هنوز هم اخباری مبنی برمشخص بودن زمان دقیق وقوع زلزله در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در گردش است که از رو با منتظرالقائم پژوهشگر زلزله پیرامون ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۶:۳۳    
خیابانی ممنوع التصویر نشده است و به کار خود در تلویزیون ادامه می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۳:۱۸    
شاید بسیاری از مردم از خواص فیبر و اثرات آن بر روی فشار خون بالا، دیابت، چاقی و سلامت قلب اطلاعی نداشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۸    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 6 دی 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۸    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: در استان از مجموع هشت گسل تعداد 5 گسل فعال است که گسل شمال در 12 کیلومتری شهر و گسل های مسیر بوئین زهرا، آوج و طالقان تهدید بشمار می آید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۳    
چینی ها در جشن سال نو 2018 از یک مجسمه غول پیکر سگ که شباهت زیادی به دونالد ترامپ دارد، رونمایی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۷    
این تصویر از کتاب اطلس زیبایی (The Atlas of Beauty) برگرفته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۲    
کمیته بین المللی صلیب سرخ با هشدار درباره وضعیت ناگوار مردم یمن که بیش از هزار روز شاهد حملات سعودی بوده اند، اعلام کرد، یمن از گرسنگی در حال مرگ است .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۲    
در حالی که با افزایش قیمت تخم مرغ، توان خرید اقشار کم درآمد برای این ماده غذایی کاهش یافته است، متخصصین تغذیه راهکارهایی برای جبران کمبود پروتئین بدن ارائه داده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از مخالفت اعضای کمیسیون متبوعش با افزایش قیمت حامل های انرژی در لایحه بودجه 97 خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۷:۴۳    
پرسش اصلی درباره تحولات خاورمیانه این است که آیا تنش میان عربستان سعودی و ایران به یک جنگ منطقه ای بزرگ تر تبدیل خواهد شد؟ به نظر نمی رسد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۷:۳۸    
کسی در شهر نیست که چندتن از اعضای خانوادۀ خود را در زلزله از دست نداده باشد. همه داغدارند و هنوز غمی روی سینه شان سنگینی می کند. به همین خاطر اوضاع روحی بیشتر مردم هم نابسامان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۸    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- روز باکسینگ (Boxing day) یک روز تعطیل عمومی در اتحادیه کشورهای انگلیس، استرالیا، نیوزلند و کانادا است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۸    
رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر گفت: بر اساس بررسی به عمل آمده از سوی جایکا و محققین ژاپنی در سال 2004 در صورت بروز زلزله به طور متوسط بین 1 تا 2 میلیون نفر جان خود را از دست خواهند داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۳    
گفت وگو با عوامل امنیت آسمان ایران کار ساده ای نیست؛ به بهانه 5 دی ماه هم که شده سالروز تشکیل حفاظت پرواز ، با سرهنگ یکتا معاون هماهنگ کننده این واحد گفت وگو کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با تمام وجود و بدون کوچک ترین وقفه ای اقتدار دفاعی کشور را افزایش می دهیم و مطمئن هستیم نمایندگان مجلس برای افزایش توان دفاعی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۸    
مانور عملیاتی ستاد مدیریت بحران شهرستان گرمسار، هم زمان با سالروز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۸    
رئیس پلیس راهور ناجا از صدور دستور توقف شماره گذاری خودروهای غیراستاندارد که لیست آن ها روز گذشته به پلیس اعلام شد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمد سلطانی فر را به عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۳    
برنامه هیئت های مذهبی شاخص تهران که در ولادت امام حسن عسکری(ع) اقدام به برپایی مراسم می کنند، منتشر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط واگذاری زمین به معلولان را تعیین کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۳    
معاون اداره کل آموزش وپرورش استان قم گفت: مقررشده تا پایان برنامه ششم توسعه اولویت ما باسوادی گروه سنی 10 تا 49 سال باشد که در این گروه سنی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۳    
یک منبع آگاه در خصوص خبر آزادی مهدی جهانگیری گفت: ایشان چند روز است برای انجام برخی امور به صورت تحت الحفظ به دفتر کار خود در خیابان فرشته می روند و بعد از اتمام کار دوباره با ماموران امنیتی به محل ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۸    
رئیس قوه قضاییه ساعاتی قبل برای بازدید از مناطق زلزله زده غرب کشور وارد کرمانشاه شد و در فرودگاه شهید اشرفی مورد استقبال رسمی مسئولان ارشد این استان قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۳    
معاون ساماندهی امور جوانان در واکنش به اظهارات عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص افزایش وام ازدواج به 15 میلیون تومان، این اقدام را نیازمند بازبینی در ردیف بودجه های پیشنهادی دولت برای سال 97 دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۸    
سردار احمد حق طلب فرمانده اسبق سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) ماجراهای ناگفته ای را از حفاظت شخصیت ها و هواپیماربایی هایی که به ناکامی انجامید عنوان می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۸    
نمایندگان مردم شاهین شهر گفت که رئیس مجلس شورای اسلامی بنا به دلایلی، مانع اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۸    
اینکه چطور و چگونه ظرف سه چهار شب آقایان توانستند حدود 20 هزار تن تخم مرغ را از خارج خریداری، سپس حمل و نهایتاً در بازار ایران توزیع کنند خود معادله ای مبهم و غیر قابل درک میباشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۸    
مستند زخم تازه عاشورای سال 1388 را با تصاویری دیده نشده و روایتی شنیده نشده به تصویر کشیده است. این مستند امشب برای نخستین بار در برنامه تلویزیونی به اضافه مستند رونمایی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اختلاف نظر جدی با اسنپ و تپسی، نسبت به نقش موثر تاکسیرانی مجازی در تشدید آلودگی هوا هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۳    
رئیس قوه قضاییه ساعاتی قبل برای بازدید از مناطق زلزله زده غرب کشور وارد کرمانشاه شد و در فرودگاه شهید اشرفی مورد استقبال رسمی مسئولان ارشد این استان قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۸    
عضواتحادیه بارفروشان با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی ممتاز در میدان مرکزی میوه و تره بار 2500تومان است،گفت: این محصول با 35 درصد سود در مغازه ها 3500تومان به فروش می رسد و گران نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۳    
سخنگوی دولت تاکید کرد: من از 30 سال پیش که در دولت بودم هیچ گاه حرفی نمی زنم که ضمانت اجرایی ندارد. این فضاسازی که ایجاد کرده اند که دولت کنترل تورم را کنار گذاشته است درست نیست ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۸    
نماینده اصلاح طلب مردم شیراز در مجلس با انتقاد نسبت به مراعا ماندن برخی قوانین مصوب مجلس درمورد صندوق های بازنشستگی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۳    
مانوئل بربریان دکترای زمین شناسی دانشگاه کمبریج و عضو آکادمی علوم نیویورک در مطلبی در سایت تمبلور نوشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۳    
مرد برادرکش پس از قتل و عذاب وجدان راز قتل برادرش در ایلام را فاش کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۸    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح جزئیاتی از نحوه خدمت سربازان در مراکز دانش بنیان را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۳    
رسانه ها گزارش دادند که دولت آمریکا هتلی را در قدس خریداری کرده است که این اقدام مقدمه ای برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۳    
مردی که به جرم قتل برادر داماد خود و مجروح کردن یک نفر دیگر به پرداخت سه فقره دیه کامل محکوم شده است، با ارائه درخواستی به دادگاه از قضات خواست مبلغ دیه را قسط بندی کنند تا توان پرداختش را داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۳    
یکی از مسائلی که هر ساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آن روبرو می شود، مسئله مکان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۳    
متخصصان دانشگاه واشنگتن برای اولین بار ریتم حمله مرگبار قلبی را در پنج بیماری که به دیگر گرینه های درمانی پاسخ نداده بودند توسط پرتودرمانی غیر تهاجمی متوقف کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۱:۵۸    
صفحه اول روزنامه ها سه شنبه 5 دی 1396 را مشاهده کنید.