جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۳:۵۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 8 بهمن 1396 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 31 فروردین 1396 ایثار 31 اردیبهشت 1396 ایثار 31 خرداد 1396 ایثار 31 تیر 1396 ایثار 31 مرداد 1396 ایثار 31 شهریور 1396 ایثار 30 مهر 1396 ایثار 30 آبان 1396 ایثار 30 آذر 1396 ایثار 30 دی 1396 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 بهمن 1396 ایثار 2 بهمن 1396 ایثار 3 بهمن 1396 ایثار 4 بهمن 1396 ایثار 5 بهمن 1396 ایثار 6 بهمن 1396 ایثار 7 بهمن 1396 ایثار 8 بهمن 1396 ایثار 9 بهمن 1396 ایثار 10 بهمن 1396 ایثار 11 بهمن 1396 ایثار 12 بهمن 1396 ایثار 13 بهمن 1396 ایثار 14 بهمن 1396 ایثار 15 بهمن 1396 ایثار 16 بهمن 1396 ایثار 17 بهمن 1396 ایثار 18 بهمن 1396 ایثار 19 بهمن 1396 ایثار 20 بهمن 1396 ایثار 21 بهمن 1396 ایثار 22 بهمن 1396 ایثار 23 بهمن 1396 ایثار 24 بهمن 1396 ایثار 25 بهمن 1396 ایثار 26 بهمن 1396 ایثار 27 بهمن 1396 ایثار 28 بهمن 1396 ایثار 29 بهمن 1396 ایثار 30 بهمن 1396 
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۹    
محمدحسین مقیمی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: استفاده از فضای فرهنگسراها، سرای محلات و سایر امکانات شهرداری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید موردتوجه قرار بگیرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۳:۴۴    
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: برابر قانون 10 درصد از تولیدات صدا و سیما باید در اختیار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار گیرد و به زودی برنامه هایی با اهداف این فرهنگ متعالی تولید ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۲:۴۴    
استاندار مازندران گفت: ایثارگران مایه افتخار و سربلندی کشور هستند
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: هدف از امر به معروف و نهی از منکر، اصلاح امور جامعه است و امروز انجام این فریضه الهی به معنای ادامه دادن راه شهدا است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۵    
فرمانده بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: دیدار با خانواده های شهدا موجب تقویت روحیه ی خدمت رسانی مسئولین می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مه ولات گفت: ورزش کردن از سنت های پیامبر ما بوده و ایشان همیشه همه را به انجام ورزش تشویق می کردند، همچنان که تیراندازی، شنا و اسب دوانی را تاکید ویژه داشتند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلات گفت: باید سر کلاس درس زندگی پدران و مادرانی که چنین فرزندانی تربیت کرده اند بنشینیم و از تجربیات آنها استفاده کنیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل بنیاد استان زنجان در جلسه هم اندیشی پیام آوران ایثار استان زنجان گفت: رسالت فرهنگی پیام آوران ایثار پراهمیت است و نباید فراموش شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۶    
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار،روز یکشنبه هشتم بهمن ماه طی مراسمی از پرستاران مرکز امام علی (ع) بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تجلیل و از زحمات آنان قدردانی به عمل آمد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۳    
امام جمعه کلیبر در دیدار از مادر شهید بابایی گفت: مادران شهدا الگوی صبر، استقامت و ایستادگی بوده و یادگاران گهرباری هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاسگزاری جامعه بوده و خواهند بود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۰    
رئیس اداره آموزش وپرورش اهر در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران این شهرستان گفت: وظیفه دانش آموزان شاهد و ایثارگر به عنوان وارثان مردان جهاد و شهادت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۵    
اعضای کانون فرزندان شهید استان قزوین حمایت خود را از انتصاب یک فرزند شهید به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک اعلام کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۹    
اولین کنگره شهید اصغر هاشمیان ، رونمایی از تمبر فرزندان شهدای مدرسه شهید شیدانشید ، یادواره شهدای روستای قهه ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۶    
در سالروز شهادت سردار اسلام شهید امیر تحریری مراسمی در خرمشهر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۶    
با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان، مسئولین و خانواده های شهدا و ایثارگران مراسم بزرگداشت یکصد تن از شهدای والامقام شهر کبودراهنگ در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۰    
رئیس کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان کلیبر: دهه فجر متعلق به قشر و جناح خاصی نیست تمام ملت شریف ایران به تاریخ سازان انقلاب اسلامی بدهکار هستیم و گرامیداشت این ایام ادای دین به شهدا ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۸    
به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه ورزشی دارت بین بانوان ایثارگر شهرستان فامنین یکشنبه هشتم بهمن ماه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۶    
مراسم چهلمین روز درگذشت محمد نبیان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۳    
امام جمعه موقت تهران گفت: شهدا بی نام ونشان رفتند تا کشور بانام و نشان در جهان شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۷    
همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، موزه شهدای قزوین آماده بازدید علاقمندان است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۴    
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران خلیل آباد گفت: والدین همسران شهدا، همسران جانبازان و آزادگان که سال های فداکاری کردند زیباترین الگوی ایثارگری برای دختران جامعه هستند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۲    
همزمان با میلاد حضرت زینب(س) همایش فرزندان شهید شهرستان تیران و کرون با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۲    
در این مسابقات استان همدان با اقتدار کامل و کسب 18 امتیاز موفق به کسب رتبه اول تیمی این دوره از مسابقات شد .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل بنیاد استان قزوین با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان تاکستان از ایثارگران عیادت کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۴    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت طلبی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و تا زمانی که به این باور اعتقاد داشته باشیم در مقابل دشمنان قد علم خواهیم کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۱    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مجاهدت های شهدا راه انقلاب را هموار کرد. باید قدر آنهایی که برای زنده ماندن آرمان های این نظام اسلامی از جان شیرین خود گذشتند بدانیم و در حفظ آرمان آنها بکوشیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۹    
با حضور مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان نهاوند مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گرانقدر احمد شوهانی در شهرستان نهاوند عصر امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه برگزار می شود .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۹    
ویژه برنامه های کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر خرمشهر اعلام شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۹    
همسر شهید سالاری نوشته است: کسانیکه با خدا معامله می کنند خدا هم به آن ها عزت و سربلندی می دهد. خوشا بر معرفت، عشق و ایمان شهدا؛ آنها که با اوج گرفتن شان ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۷    
شهرری (پانا)- مراسم یادواره شهدا با پشتیبانی و همکاری پایگاه چمران با حضور سخنرانان، همزمان با در آستانه قرار گرفتن ایام فاطمیه در شهرری برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۴    
به مناسبت سالروز بزرگداشت ایام الله دهه فجر، زنگ انقلاب توسط ایثارگران در مدارس سراسر استان قزوین نواخته می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۳۶    
مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران در مشهد مقدس بهمن 96
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۲    
به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) 40 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران سبزواری به مشهد مقدس اعزام شدند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۱    
مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان های استان تهران با اشاره به لزوم رسیدگی به مشکلات ایثارگران و خانواده آن ها گفت: رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری دغدغه اصلی بنیاد شهرستانهای استان تهران است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۲    
پدر معظم شهید والامقام فضلعلی محمدی تحت پوشش اداره بنیاد شهرستان اردبیل به فرزند شهیدش ملحق شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۹    
به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری ( س ) از پرستاران ایثارگر بیمارستان علیمرادیان با حضور مسئولین شهرستان در نهاوند تجلیل به ععل آمد .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۶    
مدیر کل بنیاد قزوین با اشاره به اینکه جانبازان نماد صبر و استقامت هستند، افزود: درس گیری از روحیه جانبازان برای آحاد جامعه ضروری است تا در برابر مشکلات مقاوم باشند و در جهت رفع آن تلاش کنند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۶    
به استناد کلام مولای متقیان ، پیش نیاز حضور در جبهه حق ، تمسک به تقوای الهی است .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۳    
ما عزت ، آرامش و امنیت خود را مدیون ازخود گذشتگی شما بزرگواران می دانیم .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۳    
در این دیدار رئیس شبکه بهداشت شهرستان ملایر گفت : امروزه ما عزت, استقلال, آزادی و آرامش کشور و نظام اسلامی خود را مرهون ایثارگری ها و خون پاک این عزیزان هستیم .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۰    
درگرامیداشت روز پرستار رئیس اداره بنیاد کوثر از جانباز گرانقدر 70 درصد دیدار و از همسر وی تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۰    
امام جمعه شهرستان خلخال در مراسم گرامی داشت سالروز قیام مردم خلخال علیه رژِیم شاهنشاهی گفت: شهدای انقلاب مظهر اقتدار و قدرت ایران اسلامی هستند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۴    
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: ایثارگران با استقامت و مقاومت سنگر انقلاب را حفظ و آرمان های شهدا را ادامه می دهند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۶    
به همت شهرداری و شورای شهر شهرستان پلدختر، خیابان گلزار شهدای این شهرستان ساماندهی و آسفالت شد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۰    
سومین یادواره شهدای شهرک سنجر دزفول برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۷    
در ارزیابی سالیانه روابط عمومی های سراسر کشور، روابط عمومی بنیاد کرمانشاه، در بخش "سیما" به عنوان برتر دست یافت.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل و همراهان از والدین شهدای شهرستان مشگین شهر دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۱    
مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری یروجرد گفت: تا پایان سال 1500 تابلوی شهید برای نصب ساخته می شود
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۶    
به مناسبت ولادت زینب کبری ( س ) مراسم غباروبی و گلباران گلزار شهدای شمس آباد از روستاهای توابع شهرستان ملایر توسط مدیریت و دانش آموزان دبستان شاهد دخترانه الزهرا باحضور مسئولین روز پنجشنبه پنجم بهمن ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۳    
در دیدار معتمدین معین اهواز با خانواده شهید زلزله زده سرپل ذهاب، یکدستگاه کانکس اهداء شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۹    
پایبندی به آرمان های انقلاب، امام و شهدای گرانقدر، در سایه ی حفظ وحدت، عامل پیشرفت نظام و حفظ دستاوردهای انقلاب خواهد بود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۶    
در این مراسم فرمانده سپاه انصار الحسین ( ع )با بیان اینکه قوام امروز نظام اسلامی ما به برکت خون شهدا است گفت : پاسداری از خون شهدا یک وظیفه و رسالت آسمانی است .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۰    
مدیر کل بنیاد آذربایجان شرقی گفت: دیدار از جانبازان بستری قدردانی از تلاش و ایثارگری های آنان در دفاع از میهن اسلامی و همچنین تجلیل و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۰    
امام جمعه شهرستان گتوند و جمعی از مسئولین اداری با خانواده شهدا دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۴    
حجت الاسلام و المسلمین عزیزی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در کمیته ایثارگران در خراسان جنوبی: فرهنگ ایثار و شهادت طلبی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۴۸    
در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان بنیاد و خانواده های آنان در مشهد مقدس مرضیه باقدم عنوان سوم رشته مفاهیم سطح 2 را کسب نمود .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۳۶    
کمیسیون پزشکی اجرایی مواد 22 و 26 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران خوزستان تشکیل شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۳۳    
آرزو فولادی در جریان سیزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن مجید ، ویژه کارکنان بنیاد و خانواده های آنان توانست در رشته مفاهیم سطح دو رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری بسیج: شهرستان ری رتبه دوم از نظر تعداد شهدای مدافع حرم کشور را به خود اختصاص داده است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۷:۵۷    
مادرمحترم شهید معظم محمد اهدایی به دیدار معبود شتافت .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۰:۳۵    
کلاسهای روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در دارالقرآن داوررن به همت بنیاد شهید و امورایثارگران این شهرستان برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۰:۱۷    
کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران منطقه یک مشهد مقدس با خانواده های جانبازان 70درصد محمد جواد قانع و امیر حسین عظیمی دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۰:۱۱    
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران منطقه دو مشهد گفت: خانواده شهدا و ایثارگران بهترین الگوی ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت هستند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۰:۰۲    
همایش شهید پژوهشی به یادبود شهدای دانش آموز روستای شم آباد از توابع شهرستان خوشاب برگزار شد.