جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۳:۲۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 11 بهمن 1396 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 31 فروردین 1396 ایثار 31 اردیبهشت 1396 ایثار 31 خرداد 1396 ایثار 31 تیر 1396 ایثار 31 مرداد 1396 ایثار 31 شهریور 1396 ایثار 30 مهر 1396 ایثار 30 آبان 1396 ایثار 30 آذر 1396 ایثار 30 دی 1396 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 بهمن 1396 ایثار 2 بهمن 1396 ایثار 3 بهمن 1396 ایثار 4 بهمن 1396 ایثار 5 بهمن 1396 ایثار 6 بهمن 1396 ایثار 7 بهمن 1396 ایثار 8 بهمن 1396 ایثار 9 بهمن 1396 ایثار 10 بهمن 1396 ایثار 11 بهمن 1396 ایثار 12 بهمن 1396 ایثار 13 بهمن 1396 ایثار 14 بهمن 1396 ایثار 15 بهمن 1396 ایثار 16 بهمن 1396 ایثار 17 بهمن 1396 ایثار 18 بهمن 1396 ایثار 19 بهمن 1396 ایثار 20 بهمن 1396 ایثار 21 بهمن 1396 ایثار 22 بهمن 1396 ایثار 23 بهمن 1396 ایثار 24 بهمن 1396 ایثار 25 بهمن 1396 ایثار 26 بهمن 1396 ایثار 27 بهمن 1396 ایثار 28 بهمن 1396 ایثار 29 بهمن 1396 ایثار 30 بهمن 1396 
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۹    
همزمان با سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی رییس جمهور و اعضای هیات دولت با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۸    
در سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه فجر مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان های استان تهران و سایر مسئولان و کارکنان بنیاد با حضور در حرم امام خمینی(ره) با ارمان های امام شهدا تجدید ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۸:۴۲    
هنرمند و پیشکسوت تئاتر مشهد گفت: مسجد مالک اشتر هسته اولیه فعالیت های هنری مشهد بود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۱:۰۳    
احمد منصوب در گفتگو با تسنیم می گوید:نقاشی های دیواری من در ابعاد بزرگ خودنمایی می کند و به نوعی نمایشگاه بنده در سطح خیابان های شهردر حال برگزاری است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۰:۴۳    
تربت حیدریه- دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر در تربت حیدریه با تاکید بر حضور گسترده مردم و مسوولان در ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر، از اجرای 100 عنوان برنامه در این شهرستان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۱:۴۲    
به منظور رفع مشکلات بیمه ای ایثارگران نشست هم اندیشی بیمه دی کشور با بنیاد مازندران برگزارشد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۹:۳۰    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی استان بر اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۸    
نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر به مناسبت فرا رسیدن یوم الله دهه مبارک فجر، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای را صادر کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۸:۵۷    
چهارمین نشست شورای اقامه نماز و امربه معروف و نهی از منکر بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز چهارشنبه 11 بهمن ماه با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد و اعضای این شورا در ساختمان مرکزی بنیاد برگزار ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۸:۴۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی مشترک درگذشت مادر شهیدان عبداللهی را تسلیت گفتند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۸:۳۶    
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آدربایجان شرقی در پیامی مشترک درگذشت پدر گرانقدر شهیدان رحیم پور را تسلیت گفتند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۸:۳۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از بررسی بیش از سه هزار پرونده حق پرستاری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بنیاد فارس خبرداد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۷:۵۷    
مراسم روز کوهدشت و گرامیداشت شهدای بمباران هوایی 11 بهمن 65 در کوهدشت برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۰    
معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را تکریم ارزش های انقلاب دانست و گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۴۵    
کمیسیون حق پرستاری خانواده های معظم شاهد و ایثارگر استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز برگزار شده است و در این کمیسیون بیش از سه هزار پرونده حق پرستاری بررسی می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۴    
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران باید چراغ راهنمای نسل جوان باشند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۵    
در آستانه فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فعالیت های کمیته ایثارگران مازندران در دهه فجر تشریح شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۲    
برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برای گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی معاون فرهنگی بنیاد تشریح شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۳۰    
همزمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و استقبال از طرح پوستر پایمردی شهدای قزوین، این پوستر برای دومین سال پیاپی منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: طرح تجلیل از جلوه های ایثار با محوریت دیدار با والدین شهدای دو یا سه فرزند شهید شنبه هر هفته در شهرستان های استان تهران برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۴    
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری یادواره های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۹    
روابط عمومی بنیاد کرمانشاه "رتبه سوم" در بخش "خبرگزاری ها" را به خود اختصاص داد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طالقان در نشست صمیمانه با رئیس اداره برق طالقان گفت: همت و اراده مسئولین در راستای خدمت به ایثارگران باشد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۵    
پیکرهای مطهر 28 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس صبح فردا؛ پنجشنبه 12 بهمن ماه 96 همزمان با سالروز ورود امام(ره) از مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۳۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نظرآباد اعلام داشت : فرماندار نظرآباد در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدا بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از دیدار جمعی از مسئولین با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۲    
رییس بنیادساوه از اعزام 270 دانش آموز پسر به اردوی راهیان نور خبردادوافزود: ترویج اشاعه ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی نسل جدید با این مناطق از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۲    
همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، چهاردهمین نشریه پیک ایثار به منظور اطلاع رسانی ارایه ی خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به خانواده های شاهد و ایثارگر منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۲    
استاندار آذربایجان شرقی بر استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری یادواره های شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۶    
رئیس اداره ی بنیاد شهید و امور ایثارگران ساوجبلاغ تجلیل و تکریم از یادگاران هشت سال دفاع مقدس را بر همگان واجب دانست و گفت:امید داریم مسئولان سنت دیدار با خانواده های شهداء ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۶    
بررسی پرونده های ایثارگران واجد شرایط حق پرستاری در استان های غربی کشور، با مرکزیت استان کرمانشاه آغاز شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۰    
رییس بنیادساوه از برگزاری یادواره شهدای پاسداروحضور خانواده شهید محسن حججی دراین شهرستان خبردادوافزود ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۷    
مجتبی مومن به وسیله عکس چهل شهید سبزواری ، چشمان امام خمینی (ره) را به تصویر می کشد و 22بهمن از این اثر هنری در شهرستان سبزوار رونمایی می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۴    
پیکر حاج علی رحیم پور پدر شهیدان خلیل و محمود رحیم پور در تبریز بعد از تحمل سال ها فراق به فرزندان شهیدش پیوست و با حضور مردم و مسئولین و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در گلزار شهدای عباسی تبریزپنج ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۴    
پیکر پاک یکی دیگر از شهدای گمنام امروز در سمنان تشییع و به خاک سپرده شد .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۴    
همزمان با آغاز دهه فجر اسلامی درمانگاه ایثار اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افتتاح می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۴    
رییس بنیادساوه از برگزاری جلسه شورای نامگذاری خبردادوافزود: شهدای کشورمان سرمایه های نامحدودی هستند که نام آنها در هر مکان و زمانی می تواند منشا خیر و برکت باشد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۱    
رییس بنیادساوه از مراسم گلباران مزار مطهرشهدا به مناسبت شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا خبردادوافزود: شهادت، مرگ در راه ارزش هاست و هر شهید، مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۸    
رییس بنیادساوه از برگزاری یادواره 26شهیدامامزاده سیدهارون خبردادوافزود:موفقیت و سعادت امروز جامعه در گرو حرکت در راه شهیدان والامقام کشورمان است چون ما مدیون شهیدانی هستیم که علیه دشمنان این مرز و ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۸    
نشست شورای مشورتی امور ایثارگران استانداری آذربایجان شرقی با حضور استاندار، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مشاور استاندار در امور ایثارگران ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل بنیادشهیدوامور امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی در سایه وحدت و همدلی تمامی ادیان و مذاهب در کشور به وجود آمده است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۳    
رییس بنیادساوه در سالروز شهادت شهید غلامرضا ملکی گفت:شهدا زنده هستند و به برکت خون مطهر شهدا ،نعمت های فراوانی بر این کشور ارزانی شده است که امنیت، آرامش و اقتدار بخشی از این نعمت هاست.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۰    
رییس بنیادساوه به نقش مهم زنان درانقلاب و جنگ تحمیلی اشاره داشت و ازبرگزاری همایش نقش زنان در ییروزی انقلاب و جنگ عنوان کرد ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۴    
رییس بنیاد ساوه از مراسم گلباران مزار مطهر شهدا خبردادوافزود: گلزارهای شهدا مخازن نور وسرشار از معنویتند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: جانبازان درس مردانگی، ایثار و استقامت به ما آموختند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۳    
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: امروز باید با روحیه ولایتمداری یک صدا، یک رنگ ، و با یک هدف از رهنمود های مقام معظم رهبری پیروی کنیم تا بتوانیم آرمان های شهدا را تحقق بخشیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: تکریم خانواده شهدا ارزش دادن به نظام اسلامی است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۱    
در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان با اشاره به وصایای شهدا گفت : اطاعت از ولایت فقیه، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مهم می باشد .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۵    
نشست شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان دشتی با حضور فرماندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر و مسئولین شهرستانی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برنامه های بنیاد در ایام الله دهه فجر را تشریح کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۲۴    
مدیرکل بنیاد چهار محال و بختیاری گفت: خون های زیادی در به ثمر رسیدن نهال انقلاب ریخته شد تا اینکه در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و به همین دلیل باید دینی که شهدای صدر انقلاب بر گردن ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۲۱    
تیم فوتسال جانبازان بنیاد شهید و امورایثارگران منطقه دو در دیداری دوستانه به مصاف تیم پیشکسوتان پرسپولیس می رود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل بنیاد یزد تأکید کرد: نعمت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا حاصل شده است و باید همه ما قدر این نعمت بزرگ الهی را دانسته و شکرگزار باشیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۱۸    
مراسم گرامیداشت شهدای اداره کل بهزیستی خراسان رضوی با حضور مسئولین استانی و آحاد مردم تربت حیدریه در این شهرستان برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۴    
دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان خنداب با حضور اعضاء برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۴    
جلسه ستاد شاهد دانشجویی در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل بنیاد کرمانشاه گفت: بزرگترین سرمایه نظام ایثارگران عزیز هستند و همه ما مدیون خدمات این عزیزان هستیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج،ایثار همسران جانبازان را جهاد دانست و گفت : ایثار همسران جانبازان نقش بسزایی در شکل گیری پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی داشته است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۹    
در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده های آنان و هفتمین دوره اختران قرآنی درمشهد مقدس برگزار شد تهران بزرگ به دو رتبه برتر دست یافت.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۳    
مادر بزرگوار شهید ولی الله یعقوبی آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۰    
مدیر کل بنیاد مرکزی در دیدار با خانواده شهدای شازند گفت : والدین شهدا وجودشان سرشار از برکت و رحمت های الهی است و دیدار با این عزیزان برای ما مسئولین موجبات غفران الهی را فراهم می آورد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل بنیاد همدان اظهار داشت: اوج و تعالی ایثار، شهادت است، بنابراین باید فرهنگ ایثار و شهادت را در لایه های مختلف جامعه گسترش دهیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل بنیاد درجلسه تعاملی با بانک دی و بیمه دی گفت: خدمات ارائه شده به ایثارگران باید مطلوب، به موقع و درخورشان و منزلت آن ها باشد تا رضایت کامل جامعه هدف حاصل شود
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۳    
رئیس بنیاد آشتیان گفت: برگزاری یادواره شهدا تجدید میثاق با آرمان های شهدا است .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در جمع خبرنگارن استان از برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر بنیاد در شهرستان های استان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۴    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا برنامه های این نهاد را در بزرگداشت ایام الله دهه فجر تشریح کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۴    
نمایندگان جامعه ایثارگران تربت حیدریه در یک نشست صمیمی مشکلات خود را با اعضای شورای شهر این شهرستان در میان گذاشتند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۱    
مدیرکل بنیاد قزوین ایثار اجتماعی را رمز پیروزی ملت ایران در صحنه های مختلف دانست و افزود: باید تلاش شود تا ایثار اجتماعی به عنوان مهمترین مولفه پایداری نظام در دستور کار قرار گیرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۸    
مراد روشنی، مدیرکل بنیاد از برگزاری یادواره فجرآفرینان انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر خبر داد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۹    
رییس بنیاد شازند در دیدار باجانباز 50% شاهپور عزیزی گفت : اگر ما بتوانیم با خدمت رسانی صادقانه به بازماندگان شهدا وجانبازان دینمان را به آنها ادا کنیم تنها بخش کوچکی از وظیفه اصلی را انجام داده ایم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۷    
جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با هدف اعلام برنامه های دهه فجر و با حضور مسئولین این شهرستن در تربت جام برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۸    
نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران به همراه کرم محمدی فرماندار و حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در قالب دومین طرح سپاس از ایثارگران(خانواده شهدا ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۸    
تاکنون کتب خاطرات 8 تن از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب استان قزوین منتشر شده است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۶    
با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، پیکر جانباز 70 درصد "علیرضا جاویدان" در شهرستان کنگاور تشییع شد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۹:۵۱    
در آستانه فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فعالیت های کمیته ایثارگران مازندران در دهه فجر تشریح گردید
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۶    
به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند مردم ایران در بهمن 57 یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۹:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری سحرگاه امروز در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و گلزار شهدا حضور یافتند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۹    
جانباز 70 درصد شهید خسرو یعقوب آذری پس از تحمل سال ها رنج و مشقت جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۰    
مسؤولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در دی ماه سال جاری از 97 ایثارگر بستری شده در بیمارستان با هدف پیگیری وضعیت درمانی آن ها عیادت کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر گفت: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۸    
مراسم یادبود شهید محسن زارعی با حضور مردم و مسئولان در قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۵    
استان قزوین در جریان رخدادهای پیروزی انقلاب اسلامی 50 شهید و 25 جانباز تقدیم کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۳۹    
گروه فعالیت های قرآنی: در مرحله ی کشوری سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، دو قزوینی تجلیل شدند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۳۶    
همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، موزه شهدای قزوین آماده بازدید علاقمندان است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۳۶    
امام جمعه قزوین گفت: یاد شهیدان و نشان دادن فرهنگ ایثار و شهادت در واقع بیانگر جایگاه هر استان است که با اجرای کنگره های یادمان می گویند که شهدا برای آنها در چه جایگاهی قرار دارند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۳۳    
شریفیه شهری که با شهدایش شناخته می شود ،مردمانی اهل دین که در همه موارد و بحرانها در رکاب انقلاب بودند و با دادن شهدای گرانقدر دین خود را ادا کردند تا خدای متعال هم انان را در زمره عند ربهم یرزقون ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۲۴    
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: با همکاری یکی از بانک ها 98 درصد سهمیه وام مسکن ایثارگران قزوینی جذب شده است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۲۴    
گروه فرهنگی: همزمان با آغاز دهه فجر، مراسم استقبال و گلباران قدمگاه نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در گلزار شهدای قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۰۹    
معاون امور اقتصادی و مشاور استاندار و مدیران کل بنیاد و تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان اردبیل با خانواده معظم شاهد و جانباز گرانقدر 70 درصد دیدار کردند .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۰۹    
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: وفق بند چ ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه، 30 درصد از سهمیه کانون وکلای دادگستری به اعضای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تعلق می گیرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۲:۳۶    
پیکرهای مطهر 30 شهید گمنام دفاع مقدس از 28 بهمن تا 1 اسفند مصادف با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در استان خراسان رضوی تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.