جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۵:۳۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 14 بهمن 1396 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 31 فروردین 1396 ایثار 31 اردیبهشت 1396 ایثار 31 خرداد 1396 ایثار 31 تیر 1396 ایثار 31 مرداد 1396 ایثار 31 شهریور 1396 ایثار 30 مهر 1396 ایثار 30 آبان 1396 ایثار 30 آذر 1396 ایثار 30 دی 1396 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 بهمن 1396 ایثار 2 بهمن 1396 ایثار 3 بهمن 1396 ایثار 4 بهمن 1396 ایثار 5 بهمن 1396 ایثار 6 بهمن 1396 ایثار 7 بهمن 1396 ایثار 8 بهمن 1396 ایثار 9 بهمن 1396 ایثار 10 بهمن 1396 ایثار 11 بهمن 1396 ایثار 12 بهمن 1396 ایثار 13 بهمن 1396 ایثار 14 بهمن 1396 ایثار 15 بهمن 1396 ایثار 16 بهمن 1396 ایثار 17 بهمن 1396 ایثار 18 بهمن 1396 ایثار 19 بهمن 1396 ایثار 20 بهمن 1396 ایثار 21 بهمن 1396 ایثار 22 بهمن 1396 ایثار 23 بهمن 1396 ایثار 24 بهمن 1396 ایثار 25 بهمن 1396 ایثار 26 بهمن 1396 ایثار 27 بهمن 1396 ایثار 28 بهمن 1396 ایثار 29 بهمن 1396 ایثار 30 بهمن 1396 
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۶    
شیراز _ استاندار فارس گفت: مشکلات و لطمه های امروز در جامعه به دلیل فاصله گرفتن نسل قدیم با جوانان است و برای رفع آن باید در رفتار خودمان تجدید نظر کنیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۴    
استاندار فارس با بیان اینکه انقلاب مدیون ایثار آزادگان است، گفت: کسانی که دوران پرماجرای انقلاب را دیده اند، این دوران را برای نسل جوان بازگو کنند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۱    
شیراز-ایرنا-استاندار فارس گفت: بنیان انقلاب اسلامی بر اساس اخلاق و تحقق اهداف بزرگی شکل گرفته که لازم است ایثارگران، آزادگان، مردم و دلسوزان انقلاب این آرمان ها را به مسئولان گوشزد کنند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۷    
پیکر پاک شهید جاسم حمید از رزمندگان اهوازی جبهه مقاومت که در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) شهید شده بود در اهواز تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۷    
استاندار مرکزی با بیان اینکه ایران در زمره پنج کشور نخست دنیا از نظر علم، فناوری، تحقیق و پژوهش قرار دارد گفت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ادامه دادن راه شهدا است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۴    
شهیدخبر: مراسم تکریم خانواده شهدای مدافع حرم به همراه جشن تولد فرزند شهید مدافع حرم رضا سنجرانی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۶    
پیکر پاک شهید جاسم حمید از رزمندگان اهوازی جبهه مقاومت که در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) شهید شد به اهواز منتقل و تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۴    
خانواده های معزز شهدا و ایثارگران به همراه خادمان آنان در بنیاد شهیدوامورایثارگران، با آرمان های انقلاب و امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۳    
جوین_ فرماندار شهرستان جوین گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهرستان جوین با تمام کاستی ها در ایام دهه فجر افتتاح و آماده بازدید علاقه مندان است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۶    
یادواره شهدا آبروی محله، افتخار کوچه روز شنبه با حضور مسئولان و اهالی در روستای مورانی از توابع شهرستان پل دختر برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۷:۵۹    
یادواره 24 شهید والامقام شهر بردستان شهرستان دیر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۷:۲۳    
هم زمان با سومین روز دهه مبارک فجر، مسئولان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با حضور در بهشت صادق شهر بوشهر با شهدا تجدید میثاق کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۰:۲۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه گفت: ویژه برنامه (واعظ روشنی) پاسداشت شهید انقلاب سید علی نورالدینی در شهر دهدشت برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۶    
همزمان با دهه مبارک فجر، جمعی از آزادگان سیاسی و خانواده های معظم شهدای انقلاب در دیداری صمیمانه با اسماعیل تبادار استاندار فارس به گفتگو نشستند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۹:۱۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: آزادگان سیاسی دوران انقلاب، فرهیختگان و نخبگان جامعه هستند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۹    
پوستر یوم الله دهه مبارک فجر که توسط قرارگاه فرهنگی و اجتماعی تشکل های شاهد و ایثارگر تهیه شده با حضور اسلام کریمی مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و جمعی از دبیران تشکل ها و ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۸    
استاندار مازندران در دیدار از پدرشهیدان معظم سید مهدی و سید محمد شمس قاسمی گفت:خانواده های شهدا نزد خداوند عزت دارند
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۱    
نمایشگاه نقاشی خط و نقاشی یاد یاران با محتوای ایثار و شهادت و بخش هنرمندان با حضور هنرمندان و مدیران استانی در خانه فرهنگ شهرداری بجنورد افتتاح شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۰    
مقام عالی دولت در استان خراسان شمالی در دیدار یا خانواده شهید طاهری گفت: همه این عزت ها و سربلندی های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون همین رشادت ها و دلاوری های شهدا و شما خانواده های شهدا هست.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۰    
مادر گرانقدر شهید والامقام اسداله مناف زاده از شهدای خلخال به دیار باقی رفت.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۴    
مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستانهای استات تهران با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد شهدا گفت: حمایت از فرزندان شهدا کمترین خدمت در راستای دلاوری شهداست.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۴۸    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در دیدار با خانواده شهیدان آدینه محمد و حسنعلی ایزدی دیدار با خانواده شهدا رو نوعی گوشزد برای مسئولان توصیف کرد و گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۲۲    
گزارش تصویری دیدارمعاونین استاندار با خانواده شهدا
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۴    
معاون سیاسی استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید سرلوحه امور مسوولان باشد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل بنیاد چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، تمام همت بنیاد بر آن است که گره از مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر باز کند زیرا انقلاب اسلامی ایران حاصل مجاهدت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل بنیاد ایلام بیان کرد: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانباز است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۸    
هم زمان با دهه فجر و در راستای اجرای طرح شمیم شاهدان مسئولان بنیاد شهید شهرستان های استان تهران با دو خانواده شهید شهرستان اسلامشهر دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۶    
مدیرکل تأمین مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری 16 نشست کمیته نظارت و حقوقی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل بنیاد همدان بیان کرد: اقتداری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز انقلاب اسلامی را تبلور ازجان گذشتگی های لاله های سرخگون دانست و گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۰    
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، استاندار آذربایجان شرقی، مزار مطهر شهدای گمنام جلفا غبارروبی شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۴    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، جلسه شورای تحول اداری بنیاد شهید استان با حضور پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید استان ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلیبر: مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و قرآن آموزی بین جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۵    
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم جشن انقلاب امروز در مدارس هرمزگان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۵    
رئیس بنیاد آشتیان در حاشیه مراسم زنگ انقلاب گفت:کارنامه نورانی شهادت ،گواه صادقی برکسب بالاترین امتیازات ومدارج تحصیلی معنوی شهداء می باشد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی گفت:بعد از انقلاب به تمامی روستاها حتی دورافتاده ترین آنها، امکانات اولیه رفته است که باید آن عظمت و برکتی که شهدا برای ما به ارمغان آوردند را قدر بدانیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل بنیاد استان طی سخنانی در دیدار با جانباز انقلاب، جانبازان و ایثارگران را متعلق به خانواده بزرگ بنیاد دانست و گفت: نبایستی مسائل حاشیه ای باعث کناره گیری این قشر عزیز از حضور درصحنه انقلاب باشد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۳    
رییس بنیادساوه در دیدار با والدین شهدا با مسئولین خانواده های معظم شهدا را مایه افتخار ملت ایران دانست و اظهار داشت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۰    
قائم مقام بنیاد خراسان رضوی گفت: ورزش کردن در ارتقا سلامتی ایثارگران به ویژه جانبازان سرافراز بسیار اهمیت دارد، زیرا از بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند و موجب کاهش هزینه های درمانی می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلات گفت: در دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که به مرور و در طول این دهه اجرا خواهیم کرد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۴    
رییس بنیادساوه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر گفت:درخت تناور انقلاب اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا ورشادت های ایثارگران تاکنون همچنان باوقار ومستحکم قدبرافراشته است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۱    
رییس بنیادساوه در مراسم گلباران مزار مطهر شهدا گفت:شهداو ایثارگران دفاع مقدس جان و مال خود را خالصانه در راه رضای حق تعالی ارزانی کردند تا ناموس و مملکت ما از گزند دست درازی بیگانگان در امان باشد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۸    
چهارمین یادواره 22 شهید انقلاب اسلامی در استان یزد با حضور قشرهای مختلف مردم ولایتمدار دارالعباده در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۹    
معاون فرهنگی وآموزشی بنیاد مرکزی از نواختن زنگ انقلاب در مدارس شاهد استان خبر داد .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۶    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اولویت های بنیاد است .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۳    
رییس بنیاد ساوه در بازدید از گلزارهای شهدای روستای طراز ناهید گفت:حراست و پاسداری از خون شهدا، در وجود و دل تمامی جوانان وجود دارد و خدای تعالی قطعا اجر و مزدی همانند مقام شهادت به حافظان خون شهدا ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۰    
فرماندارساوه در مراسم نواختن زنگ انقلاب گفت:از نتایج اثربخش این فعالیت عظیم فرهنگی این است که با آراستن محیط آموزش مدارس به عطر و یاد شهدا، این حرکت به هشیاری نسل جوان می انجامد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۷    
نمایشگاه عکس و آثار شهدا و مصور سازی بازگشت تاریخی حضرت امام (ره) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در شهرستان هشترود افتتاح شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۱    
اولین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج مسجد علی ابن ابیطالب (ع) و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس در تبریز برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۱    
استاندار استان فارس گفت: جانفشانی شهدا موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و ملت شریف ایران همواره قدردان ایثارگری ها و فداکاری های شهدا و خانواده های معظم آن ها خواهند بود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: گرامی داشت دهه فجر زنده نگه داشتن روحیه ایثارگری و شهادت طلبی ملتی آزاده است که با شعار استقلال ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۸    
رییس بنیاد شهیدوامورایثارگران ساوه ضمن تبریک ایام دهه فجراز برگزاری زیارت عاشورا در بنیاد خبرداد وافزودگفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۸    
در راستای تجلیل و تکریم از خانواده ایثارگران، فرماندار مه ولات با خانواده شهدا شهر فیض آباد از توابع مه ولات دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۵    
سردار رشید "جاسم حمید" در دفاع از حرم زینبی(س) به شهادت رسید.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۵    
استاندار گیلان گفت: انقلاب اسلامی خون های فراوانی داد تا بتوانیم خودمان، سرنوشت کشور را تعیین کنیم؛ هر سه قوه باید صدای مردم را بشنوند زیرا برای تحقق آزادی نیاز است که فاصله مسئولین با مردم کمتر شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۲    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، همزمان با شهادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم پرفیض و معنوی زیارت عاشورا در محل نمازخانه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور کارکنان و جمعی از ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۲    
استاندار مرکزی گفت: تمامی شهدا با جان فشانی های خود به ملت ایران به خصوص جوانان این مرز و بوم درس شجاعت و رشادت را آموختند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۶    
رییس بنیاد ساوه گفت:مسئولین ساوه اولین روز از دهه فجر را با نوای معنوی زیارت عاشورا با گرامیداشت یادوخاطره شهدا آغاز کردندو شهدای عزیزمان نیز با تاسی از سالا شهیدان از جان خود گذشتند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۷    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در اولین یادواره شهدای لردمنجلی میناب با تاکید بر ضررویت حفظ حجاب و عفت برای زنان جامعه افزود ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۷    
رییس بنیادساوه با اشاره به برگزاری 35 برنامه بمناسبت سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بنیاداین شهرستان گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۴    
همزمان با سومین روز از دهه فجر، زنگ انقلاب توسط پدر شهید صفی صمغ آبادی در دبیرستان دخترانه الزهرا(س) آبیک نواخته شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۴    
رییس اداره اوقاف وامور خیریه گفت: دستاوردهای امروز ما در حوزه های مختلف نتیجه انقلاب اسلامی، هدایتهای امام راحل و جان نثاری شهدا است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۵    
رییس بنیادساوه ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدا وشهدای انقلاب گفت: ملت ایران با وحدت کلمه و با تمسک به اسلام و رهبری شجاعانه و حکیمانه مردمی الهی و دین شناسی بزرگ و مؤمن و صالح امام خمینی (ره ) نظام ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۸    
دانش آموزان حافظ آرمان های شهدا و قدردان فداکاری های آنها باشند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۷    
استاندار مرکزی در دیدار با خانواده شهید علی رودی در شهرستان دلیجان گفت:دیدار از خانواده های شهدا برای مسئولین افتخار است .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۷    
مدیرکل بنیاد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از عوامل پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نهادینه شدن فرهنگ شهادت بود، گفت: این فرهنگ حاصل رنج و ایثار مبارزان ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل بنیاد استان در دیدار مردمی در حاشیه نماز جمعه به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: تمام همت بنیاد بر آن است که گره از مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر باز کند چراکه انقلاب اسلامی ایران حاصل مجاهدت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۸    
به گزارش ایثار ایوان ستار رستمی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر هدف از این دیدار را تجدید پیمان با آرمان ها و ارزش های امام و شهدا عنوان کرد. ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور پیشرو است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۵    
استان زنجان در دوران انقلاب اسلامی 29 شهید را تقدیم اسلام کرده است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت : ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار بنیاد شهید زنجان است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۵    
این عکس مدتی پیش از آغاز عملیات خیبر، در زمستان سال 1362 و در قرارگاه لشکر 17 علی ابن ابی طالب(ع) به ثبت رسیده است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۵    
استاندار مرکزی در بدو ورود به شهرستان دلیجان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۹    
به مناسب ایام اله دهه مبارک فجر مسابقات کشتی جام شهدا با حضور قهرمان جهان المپیک سعید عبد ولی در شهرستان دهلران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۹    
استاندار مرکزی گفت: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران یک عبادت محسوب می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۶    
استاندار مرکزی در دیدار با مادر شهیدان سید علی اکبر و سید حسین سجادی گفت: ایران به ایثار و گذشت خانواده های شهدا افتخار می کند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۳    
استاندار مرکزی در دیدار با مادر شهیدمحمدعلی محمدی گفت: شهدا با جانفشانی به نظام اسلامی آبرو بخشیدند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۷    
به مناسبت دهه مبارک فجر، مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان ایلام با خانواده شهدا و جانبازان شهرستان ایلام دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۷    
بیمه دی با سیاست استقرار اولیه ، پایش و ارتقاء کیفیت ، بدنبال کسب حداکثر رضیتمندی در میان ایثارگران کشور است .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۴    
به گزارش ایثار از کردستان سرپرست اداره کل بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر درسفر به شهرستان بیجار دربدو ورود با حضوردرگلزارشهدای این شهرستان به همراه کارکنان شهرستان به مقام والای شهدا ادای احترام نمود ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۱    
مدیرکل بنیاد هرمزگان بصیرت را یکی از ویژگی های بارز ملت دلاور ایران برشمرد و اظهار داشت: به یقین این مردم ولایت مدار با تبعیت از مقام ولایت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۸    
در راستای تکریم از جامعه ایثارگری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریمان با جانبازان این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۳    
همزمان با دهه فجر، مرحله ی شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم با رقابت بیش از 200 نفر از جامعه ایثارگران برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۷    
همزمان با دهه فجر، اعضای شورای شهر قزوین با والدین شهید حسین گروسی از مبارزان دوران انقلاب دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۴    
امام جمعه ملکان در مراسم استقبال از آفتاب گفت: امام خمینی (ره) رهبر تمامی مسلمانان جهان اسلام بوده و خواهد بود و این روز یادآور یک انقلاب تاریخی است که باید در همه حال زنده نگه داشته شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۴    
فرماندار ورزقان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر با خانواده های شاهد و ایثارگر این شهرستان دیدار و ضمن تبریک ایام باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ایثارگری ها و فداکاری های آنان تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۴    
استاندار مرکزی گفت: عزت، اقتدار و سرافرازی نظام اسلامی برگرفته از خون شهدا است و همه باید قدردان خون مطهر و مقدس شهدا باشیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۱    
در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد : شهادت والاترین توفیقی است که خداوند متعال قسمت و روزی بندگان خاص خود می کند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۱    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حاج اسداله نادری پدر بزرگوار شهیدان معظم حمداله و حسن نادری را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه به برکت مجاهدت های جانبازان است که این انقلاب امروز وارد چهلمین سال پیروزی خود شده است گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۵    
به گزارش ایثار از کردستان سرپرست بنیادشهید استان درسفر به شهرستان بیجار با یازده خانواده شهید وایثارگراین شهرستان ازنزدیک دیدارنمود نجفی دراین دیدارها ضمن دلجویی ازخانواده شهدا وایثارگران گفت که ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۲    
به مناسبت دهه فجر یادواره اولین شهید انقلاب با حضور فرماندار کنگان، مسئولان دستگاه های اجرایی و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در روستای برکه چوپان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
همزمان با دهه فجر، ورزشکاران زورخانه ای شاهد و ایثارگر تجلیل می شوند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۰    
گلزارهای مزار شهدای شهرستان ملارد اولین روز ده مبارک فجر گلباران و عطرافشانی شد
  • ۱