جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 27 خرداد 1396 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1396 
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت هفتمین مرکز پرورش شتر مرغ صنعتی استان در روستای شادی جمالزهی شهرستان مرزی هیرمند آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۷    
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: سالیانه 200 هزار تن برنج فرآوری نشده از پاکستان به منطقه آزاد چابهار وارد می شود و بعد از فرآوری در سوله های منطقه به داخل کشور ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۴    
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی هشت طرح کشاورزی و تولیدی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۴:۲۱    
تیم ملی تکواندوی ایران برای شرکت در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان شب گذشته ایران را به مقصد کره جنوبی ترک کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۲:۲۱    
شبکه العربیه به نقل از یک مقام مسوول سعودی گزارش داد که گارد ساحلی عربستان به سوی سه قایق در حال نزدیک شدن به سکوهای نفتی مرجان تیراندازی کرده است و مدعی شد که یکی از قایق های توقیف شده ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۱:۵۲    
فرماندار خاتم با اشاره به ضرورت نصب دوربین های مدار بسته در مکان های عمومی، جاده های برون و درون شهری این شهرستان، گفت: نصب دوربین های حفاظتی ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۹    
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مهم ترین دلیل ایجاد داعش در جهان، حفاظت از اسرائیل است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۵    
فرماندار سلسله از افتتاح اولین گلخانه تولید گیاه آلوئه ورای لرستان در این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۸    
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی ایلام با عنوان هفته ای با تئاتر در نیمه دوم شهریورماه سال جاری در مرکز این استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هیئت حاکمه آمریکا رژیمی سلطه طلب است و اگر رویه خود را تغییر ندهد، آنها را مجبور به تغییر رویه می کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۷:۲۱    
پیرو تفاهم نامه همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با نیروی دریایی از توان نخبگان دانشگاهی برای بومی سازی صنایع دریایی استفاده می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 18 دفتر رسمی خدمات مسافرتی در استان فعالیت می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۴    
مسئول امور دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی میراث فرهنگی خراسان رضوی از لغو مجوز دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شیوا خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۶    
با پیگیری های نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، گام نهایی برای راه اندازی کارخانه ذوب آهن ملکان برداشته شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۷    
فرمانده انتظامی لرستان گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه کشنده کانتینربر حامل کابینت ام دی اف خارجی قاچاق را به ارزش 8 میلیارد ریال را توقیف کردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد حدود 6 درصدی مصرف انرژی در دو ماهه اول امسال در این استان خبرداد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۱    
بسیاری معتقدند که چپ دست ها افرادی نابغه اند و این باور تاریخچه ای بسیار قدیمی دارد زیرا بسیاری از نوابغ تاریخ مانند داوینچی، مارک تواین، موتسارت، مری کوری، تسلا و ارسطو چپ دست بوده اند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: مجرمی که قصد حفاری از محوطه های یکی از گورستان های تاریخی شهرستان سیاهکل را داشت، به همت ضابطین پایگاه حفاظتی میراث فرهنگی این شهرستان دستگیر شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۴:۲۷    
یک میلیاردر روسیه در تلافی اقدامات خصمانه آمریکا، به مدت دو هفته با کشتی تفریحی خود چشم انداز برج آزادی در نیویورک آمریکا را مسدود کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۶    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: فرصتی که برای تجارت با قطر پیش آمده نباید سوزانده شود و با اختصاص یارانه های حمل ونقلی و کمک به صادرکنندگان می توان صادرات به قطر را به نقطه ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۳:۵۹    
شورای مشارکت های مردمی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد از نوزاد 24 انگشتی که 24 خرداد ماه در بیمارستان علامه بهلول این شهر به دنیا آمد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اشاره به تحویل پنج دستگاه خودرو بکهولودر به پنچ دهیاری واجد شرایط در استان ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۳۳    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 6 عضو هیئت مدیره تعاونی مسکن به دلیل کلاهبرداری 20 میلیاردی به بهانه فروش مسکن در زاهدان دستگیر شده و تا کنون 30 مالباخته نیز شناسایی شده اند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات 338 غریق در ساحل مازندران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۹    
برداشت خرما از 4 هزار و 900 هکتار از نخلستان های بندرعباس آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۷    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: با پیش روی در شرایط اقتصادی پایدار و رفع نوسانات نرخ ارز، تقاضای واحدهای تولیدی استان، از صندوق توسعه ی ملی افزایش می یابد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۲    
حکومت کره شمالی که به فرامین عجیب و غریب در جهان شناخته شده است در دستورالعملی تازه، دختران جوان و زیبا را به عنوان پلیس راهنمایی و رانندگی این کشور استخدام می کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه از تدوین اولین طرح آمایش استان خبر داد و اظهار کرد: درحال حاضر آماده ارائه این طرح به سازمان برنامه و بودجه کشور هستیم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۲    
آخرین آمار تفکیکی از اشتغال در حوزه معدن و همچنین آخرین اعلام مسئولان از اشتغال در این بخش نشان می دهد که در دهه اخیر در بخش معدن بیش از 107.5 درصد رشد اشتغال وجود داشته است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۳۰    
رییس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان ازکشف محموله 200 میلیون ریالی لوازم پزشکی قاچاق در شهرستان زاهدان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۶    
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری باند سه نفره جاعلان مدرک تحصیلی در زاهدان خبر
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۰    
عبارت اولین کامپیوتر وارد شده به ایران هم درست است هم نادقیق. درست است چون اولین سری به صورت انبوه سال 70 وارد کشور شد و دقیق نیست چون اولین کامپیوتر (شخصی) در آغاز دهه 40 وارد شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۱    
کتاب معماری در صفحه تصویر با محوریت اصول و روش های تصویرسازی برای معماران به قلم محسن عباسی هرفته، سمیرا عادلی و ادیبه احمدی منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۰۵    
بر اساس آخرین آمارها سهم میانگین چین در رشد اقتصاد جهانی در سال های 2013 تا 2016 بیش از 30 درصد بود که بیشترین میزان در میان تمامی کشورها بود و از مجموع سهم آمریکا، منطقه یورو و ژاپن روی هم بیشتر بود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۵۵    
امسال 15 میلیارد تومان اعتبارات ملی برای اجرای طرح های بیابان زدایی در هرمزگان اختصاص یافته است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۵۵    
استاندار آذربایجان غربی گفت: از سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در زمینه تولید گیاهان دارویی در استان حمایت می کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۴۹    
فرماندار بندرعباس با اشاره به اینکه در مدت دو روز استعلام قانونی را از هیئت عالی نظارت و انتخابات کشور در خصوص بازشماری کلی انجام می دهیم ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۴۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمان به همراه اعضای کارگروه اقتصاد و سرمایه گذاری استان و مدیرکل کمیته امداد از بازارچه و نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح های اشتغال و ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۰۳    
استاندار خوزستان با بیان اینکه در کشور و همچنین استان ما امکانات لازم برای شکوفا شدن استعدادهای بانوان در ورزش، کمتر از آقایان است ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۱    
معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان دستگاه های دولتی باید تا پایان امسال صدور سند اراضی و به خصوص سند تک برگی برای اراضی دولتی را پیگیری کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۹:۳۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از معدوم سازی 12 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به دلیل مشکلات بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۹:۳۵    
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق گامی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است، از کشف انواع کالای قاچاق میلیاردی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: 77 درصد نیاز مشترکان از طریق آب های زیرسطحی تامین می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۹    
یک صد و چهلمین شماره ماهنامه شاهد یاران ، ویژه نامه سردار شهید مهدی خوش سیرت منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۵    
مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال می گوید تقویم فصل 97-96 نهایی شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۸:۳۱    
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران تاکید کرد: تقویت نظارت پیشگیرانه و کیفیت بخشی به مراکز آموزش علمی کاربردی استان از اولویت های اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۸:۱۷    
عضو هیات علمی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، از انجام پروژه طراحی و ساخت سامانه های رباتیک هوشمند زیر آب (ROV) خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۲:۴۱    
فرمانده نیروهای آمریکا در افغانستان اعلام کرد، در اثر حمله نیروی هوایی این کشور در ولایت ننگرهار، جواد خان ، مدیر رسانه های داعش کشته شده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۱:۲۳    
تیم ملی ایران در دومین بازی خود از هفته سوم لیگ جهانی والیبال برابر لهستان به میدان رفت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۱:۰۲    
ملکه انگلیس در پیامی به مناسبت روز تولد رسمی خود از وقوع پیاپی حوادث تلخ در این کشور ابراز تاثر کرد و در عین حال واکنش ملتش را ستود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۰:۵۲    
یک فرمانده الحشد الشعبی از کشته شدن شاعر تروریست های داعش در استان کرکوک عراق خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۷    
تیم ملی ایران در دومین بازی خود از هفته سوم لیگ جهانی والیبال، برابر لهستان به میدان رفت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۳:۴۷    
دقایقی قبل نیروهای انتظامی حاضر در حرم امام خمینی(ره) اشتباهاً به یکی از عکاسان خبرگزاری آستان امام(ره) مشکوک می شوند و اقدام به شلیک تیر هوایی می کنند اما هم اکنون مراسم در صحن حرم با آرامش در حال ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۳:۴۴    
در پی انتشار برخی مطالب مبنی بر اعمال سانسور در انتشار اخبار مربوط به یکی از سخنرانی های رییس جمهوری از سوی دفتر رییس جمهور، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری این موضوع را تکذیب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۳:۳۵    
رئیس جمعیت هلال احمر در نشستی به تشریح برنامه ها و فعالیت های یک ساله این جمعیت پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۳:۲۲    
در ادامه دیدارهای روز اول از هفته سوم لیگ جهانی والیبال، فرانسه موفق شد با پیروزی بر کانادا صدرنشین باقی بماند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۹    
افزایش سرمایه شرکت بیمه کوثر از هزار و 400 به دوهزار و 500 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۴    
شرکت 3000 معتکف همدانی در اعتکاف رمضانیه بهترین زمان برای اعتکاف دهه آخر ماه مبارک رمضان، و ایام البیض ماه رجب است ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید، هنوز موفق نشده است که برای تمدید قرارداد اخباری، با علی دایی صحبت کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر این که یک صیاد بوشهری در تیراندازی گارد مرزبانی عربستان کشته شده است، با اظهار تاسف از این موضوع ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۲:۳۶    
به گزارش ایسنا منطقه گیلان، مراسم تشییع پیکر شهید حسن عشوری، شهید گیلانی مدافع امنیت و اولین شهید وزارت اطلاعات در مبارزه با تروریست ها در ماچیان رودسر برگزار شد. عکاس:مهدی نظرپاک ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۲:۲۵    
ملی پوش مشهدی سابق فوتسال ایران در فصل جدید لیگ برتر برای فرش آرای مشهد به میدان خواهد رفت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۲:۲۲    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید تا زمانی که کی روش سرمربی تیم ملی است این تیم هیچ مشکلی نخواهد داشت و باید برای آینده، دانش او را به فوتبال ایران انتقال داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۲:۱۸    
صندوق سرمایه گذاری اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران با حضور اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران کارگزاری بانک ملی ایران افتتاح شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۲:۰۸    
امیرحسین پیروانی از فردا(یکشنبه) کار خود را به عنوان سرمربی تیم ملی امید آغاز می کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۱:۳۰    
تیم ملی فوتبال روسیه در دیدار افتتاحیه جام کنفدراسیون ها توانست نیوزیلند را با 2 گل شکست دهد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۱:۱۲    
بانک صادرات ایران در راستای ترویج سنت پسندیده و فرهنگ اسلامی قرض الحسنه در جامعه و همسو با سیاست های دولت، از ابتدا تا پایان اسفند 1395 ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۰:۴۰    
نماینده سنگین وزن ایران به مدال برنز رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا رسید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۰:۲۴    
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان گفت: اگر یکی از اعضای خانواده هوشنگ ابتهاج بنای منسوب به خانه پدری او را تایید کند، این اداره کل قدم های بعدی را برای ثبت این بنا به سرعت برمی دارد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۹:۴۵    
زهرا احمدی پور - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - در پیامیT درگذشت استاد حسین علاقمندان پیشکسوت عرصه هنر قلمزنی را تسلیت گفت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۹:۳۳    
پزشک تیم ملی والیبال گفت: معنوی نژاد برای ادامه درمان خود و با مشورت با سرمربی تیم ملی در لهستان حاضر است و زیر نظر کادر پزشکی، روند درمانی خود را ادامه می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۹:۲۸    
سی امین جلسه شورای عالی آب عصر امروز (شنبه) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهو تشکیل شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۹:۱۶    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان از تعداد 15 هزار حلقه چاه غیر مجاز در استان گلستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۹:۱۵    
شهردار شیراز گفت: عید فطر فاز اول پارک کوهستانی دراک به مقیاس 580 هکتار افتتاح خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۹:۰۵    
روسیه نسبت به برگزاری مذاکرات آستانه در مورد سوریه در 13 و 14 تیر ماه اظهار امیدواری کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۹:۰۰    
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید بدون توجه به بازارهای خارجی نمی تواند تولید موثری باشد و در صورتی که توجه به بازار خارجی و برنامه ریزی بر این اساس با هدف توسعه صادرات صورت نگیرد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۵۸    
دستیار سابق مورینیو در رئال مادرید به این مربی توصیه کرده که هر طور شده موراتا را خریداری کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۵۳    
یادداشت/ محسن جلال پور - رییس سابق اتاق بازرگانی ایران
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۴۸    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با تشریح عملیات ضد تروریستی منطقه قصرقند و تکذیب هر گونه در گیری در مرزهای غربی کشور تاکید کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۳۶    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که تحکیم روابط تجاری منجر به تحکیم روابط سیاسی می شود ، گفت: وقتی تجار دو کشور در ارتباط بوده و تبادل تجاری داشته باشند ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۳۳    
تیم منتخب کاراته ستارگان جهان مقابل تیم ملی آلمان به برتری 4 بر یک دست یافت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۲۹    
یک پژوهشگر تاریخ گفت: تقویم یزدگردی از به تخت نشستن یزدگرد سوم رواج یافت؛ زیرا یک رسم باستانی بود که با به تخت نشستن شاه جدید، مبدا تاریخ جدید توسط منجمان، دیوانیان و مردم تعیین و به رسمیت شناخته شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۲۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان تاکید کرد: مسائل زیست محیطی صنایع در اولویت قرار دارد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۲۶    
نمایش فیلم مستند تجربی کیارستمی در بلاروس، تمدید اجرای دو نمایش، اجرای تئاتری ویژه کودکان در کانون، معرفی هیات انتخاب جشنواره شهر و... از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۲۵    
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مساعدت و همراهی مجموعه بانکی در کاهش مشکلات دولت در بخش اشتغال و اقتصاد موثر است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۲۴    
خبر آمد در مسجد سری شکست در گوشه خانه قد دختری شکست باور نمی کرد که حیدر را زدند آن حیدری که با نگهش خیبری را شکست
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۲۴    
آمار تلفات با قرص برنج در سال 95، با رشد 16.6 درصدی نسبت به سال پیش از آن همراه بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۲۱    
شهردار منطقه 11 تهران از افتتاح فاز اول کندرو جنوب به شمال بزرگراه نواب که از سوی معاونت فنی و عمرانی این منطقه در دست اجراست؛ خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل سابق راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان گفت: سالانه نزدیک به 110 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی هرمزگان صورت می گیرد که 35 درصد از آن ها وسایل نقلیه سنگین هستند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۱۹    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی از بهره برداری نیروگاه هفت مگاواتی تولید پراکنده برق غرق آباد در تیرماه امسال خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۱۳    
رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه از اینکه مالیات بر ارزش افزوده در استانی کمتر توسعه یافته مانند کرمانشاه با استان هایی مانند یزد و اصفهان برابر است، انتقاد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۱۰    
رئیس موسسه اعتباری ثامن شعبه نامجو رشت گفت: ورشکستگی موسسه اعتباری ثامن کذب محض است ما در پرداخت وجوه سپرده گذاران هیچگونه مشکلی نداریم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۰۴    
رییس دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه توسعه نیازمند هم اندیشی است، گفت: برای توسعه استان باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد و دانشگاه می تواند به دبیرخانه تصمیم سازی در مجموعه استان تبدیل شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۰۰    
مذهب با زور و قدرت درست نمی شود، رسیدن پیام دین نیز با مانع ممکن نیست و باید این موانع بر طرف شوند؛ پیامبر(ص) فرمودند اگر یک نفر از مشرکین بگوید به من امان و آزادی دهید تا قرآن شما را بشنوم ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۷:۵۹    
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با اشاره به بازدید استاندار خوزستان از این دانشگاه، گفت: دکتر شریعتی حمایت قاطع خود را از توسعه فعالیت های مرکز مهارت های پیشرفته جوار دانشگاهی این دانشگاه ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۷:۵۹    
دکتر سید حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، طی نامه ای از حضور جهادگران و سایر شرکت کنندگان در مراسم یادبود دو تن از شهدای حمله تروریستی به مجلس تشکر و قدردانی کرد.