جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اسفند 1396 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۹    
طبق مجوز بانک مرکزی در روزهای پایانی سال و در ایام نوروز سقف برداشت از خودپردازهای بانک ایران زمین تا 500 هزار تومان افزایش یافت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۲۰    
به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، با نزدیک شدن به پایان سال، کم کم عطر و بوی بهار به مشام می رسد و مردم برای استقبال از بهار با خرید شب عید، خود را آماده نوروز می کنند ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۹    
عکاس: احمد ظهرابی
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۷    
اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان با معاون وزیر خارجه گرجستان دیدار کردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۰:۳۶    
پرونده تیم ملی دوومیدانی معلولان با کسب 15 مدال در دهمین دوره رقابت های بین المللی دوومیدانی فزاع امارات بسته شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۹    
به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، مراسم افتتاح شهر رشت به عنوان نخستین شهر شب های روشن کشور امشب با حضور علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۹    
به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، دکتر علی اصغر مونسان معاون، رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حاشیه سفر دوروزه خود به گیلان، در نشست با استاندار گیلان ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۸    
یک دیپلمات ارشد آمریکایی پس از حضور در نشست کمیسیون مشترک برجام در برلین گفت که، آمریکا در حال همکاری با شرکای اروپایی خود برای دستیابی به یک توافق مکمل در مورد برجام است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۱    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که سه کشور اروپایی، در تلاشی برای جلوگیری از خروج واشنگتن از برجام، تحریم های جدیدی را علیه ایران پیشنهاد کرده اند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۲    
در روز دوم مسابقات تیراندازی دانشجویان جهان در مالزی، جعفری در تپانچه بادی فینالیست شد و در فینال هشتم شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۷    
سعیدرضا کیخا توانست در دومین روز از رقابت های ژیمناستیک جام جهانی باکو، دو حرکت در خرک حلقه در کتاب داوری جهانی ثبت کند و در این ماده فینالیست شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۵    
حمید بعیدی نژاد گفت: جلسه ی کمیسیون مشترک برجام نشان داد که تا چه حد هنوز برجام قوی است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۱    
هلگا اشمید، رییس جلسه کمیسیون مشترک برجام، پس از نشست مورخ 25 اسفند 1396 بیانیه ای صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، گفت: بر اساس تصمیم دولت جمهوری آذربایجان، از امروز (جمعه ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۶    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعلام کرد: با تمهیداتی که به عمل آمده و در حال انجام است، ان شاء الله به زودی زود شاهد تحولی عظیم در خصوص نجات فضای مجازی کشور از سلطه و نفوذ برخی از شبکه های ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۴    
وزیر امور خارجه عمان ساعتی پیش وارد تهران شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان، با اشاره به موفقیت هایی که تاکنون روند آستانه برای حل بحران سیاسی سوریه به دست آورده است ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۲    
در جریان برگزاری نشست وزیران امور خارجه سه کشور ضامن آتش بس در سوریه (ایران، روسیه و ترکیه) در آستانه، این سه دیپلمات عالی رتبه به صورت مشترک با رییس جمهور قزاقستان دیدار و گفت وگو کردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۸    
وزیر امور خارجه کشورمان ساعتی پیش به تهران بازگشت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۶    
مراسم بزرگداشت روز شهید عراق و نیز سالروز شهادت آیت الله حکیم، عصر امروز (جمعه، 25 اسفند) در بغداد و با حضور بیش از 30 هزار نفر از طیف های مختلف مردمی در محل یادبود شهید گمنام این شهر برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۴    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان و سرپرست هیات ایرانی پس از پایان یازدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، با نماینده هیات آمریکایی جداگانه دیدار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۱    
بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران طبق برنامه قبلی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۶    
یکی تبعه عراقی که درانگلیس پناهنده شده بود، امروز (جمعه) در خصوص اتهام خود درباره بمب گذاری در لندن مجرم شناخته شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۶    
نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه با تأکید بر اهمیت حفظ جان غیرنظامیان در این کشور، بالا گرفتن درگیری ها در غوطه شرقی را غیرقابل تحمل دانست.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۱    
یازدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان وزیران خارجه ایران و 1+5 که ساعت 11 به وقت محلی آغاز شده بود، پس از سه ساعت پایان یافت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۶    
حزب حاکم آفریقای جنوبی ازتصمیم دادستانی این کشور در خصوص طرح اتهام فساد علیه رییس جمهوری پیشین استقبال کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۶    
بیست و یکمین گردهمایی پژوهشی نجوم، 19 و 20 اردیبهشت 97 در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۰    
رییس جمهوری ترکیه امروز (جمعه) گفت که ارتش این کشور کنترل 75 درصد عفرین را در اختیار گرفته است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۵    
محققان پژوهشگاه رویان طی یک مطالعه به بررسی و ارزیابی قدرت ترمیم سلول های بنیادی مزانشیمی استخراج شده از مغز استخوان در ترمیم قطعی های خفیف سرانگشتان پرداختند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۸    
رییس دفتر تجاری سازی دانشگاه بانوان سیالکوت پاکستان گفت: خلاقیت و نوآوری به عنوان دو عنصر جدایی ناپذیر لازمه راه اندازی یک کسب وکار موفق برای کارآفرینان است که باید همواره آن ها را در کنار یکدیگر ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۷    
نمایش موزیکال الیورتوئیست با بیش از صد هزار تماشاگر از اقشار مختلف به ایستگاه پایانی رسید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۳    
نیما عالمیان با شکست برابر حریف کره ای از مسابقات پینگ پنگ لهستان حذف شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۹    
نماینده بسکتبال ایران در رقابت های باشگاه های غرب آسیا به دومین پیروزی اش رسید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۷:۵۴    
یک شرکت انگلیسی، فناوری جدیدی برای بررسی میکروبیوم روده ارائه داده است که بر اساس آن می توان رژیم غذایی مناسب هر فرد را تنظیم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۵    
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 8 رویداد کارآفرینی در قالب رویداد شتاب آذربایجان (روشا) در استان برگزار شده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۱    
همزمان با آغاز سفرهای نوروزی یک فروند رمپ شناور در جزیره هنگام در سفر استانی وزیر راه و شهرسازی به هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۵    
امام جمعه یزد با بیان این که حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به عنوان تنها ملاک انتخاب مدیران باشد، گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه های مختلف مدیریت کشور ضروری است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۸    
امام جمعه قزوین با اشاره به شروع تعطیلات نوروزی گفت: در این ایام نیروهای انتظامی و امدادی ما در آماده باش قرار دارند و ضرورت دارد همه مردم برای حفظ امنیت و آسایش در مسافرت ها با این عزیزان همکاری ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۳    
امام جمعه موقت شیراز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم اجرای عدالت، برخورد جدی با مفاسد را راهکاری برای تحقق این امر دانست و خواستار تاکید جدی تمام مسئولان و دستگاه بر مبارزه علیه مفاسد در ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۱    
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اظهار کرد، اگر دادخواستی به اتهام فساد علیه بنیامین نتانیاهو ارائه شود، دیگر او نخواهد توانست در سمت خود باقی بماند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۴    
یک شرکت آمریکایی، موفق به ساخت نوعی زنبور رباتیک برای انجام کار گرده افشانی در کشاورزی شده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۰    
امام جمعه ایلام گفت: چرا در حالی که به دلیل فتنه های اقتصادی کالاهای اساسی گران شده و مردم در فشار هستند، اختلاس گران با حمایت شدن از جاهای مهم فراری داده می شوند؟
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۷    
سفیر ایران در لندن و عضو پیشین تیم مذاکره کننده هسته ای روز جمعه با اشاره به برگزاری یازدهمین نشست مشترک برجام گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۵    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: خداوند صدای نالهٔ کشاورزان را خواهد شنید و با بارش رحمت الهی شما را سیراب خواهد کرد و تمام دستگاه های اصفهان و تهران در تلاش هستند که حق شما را احیا کنند با این وجود از شما ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: قرار بر این شد که علاوه بر بودجه مصوب امسال، رئیس جمهور به عنوان هدیه به اهالی استان اردبیل، مبلغی عمده به راه آهن اردبیل اختصاص دهد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۷    
نماینده مردم تهران، در نامه ای به علی ربیعی درخواست کرد که زمانبندی اقدامات آتی و چگونگی رصد هر یک از آنها طبق وعده های داده شده برای وی ارسال شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۷    
آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با سیرالئون در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۶    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هجدهمین نشست قرارگاه شهید علم الهدی که در یادمان شهدای هویزه برگزار شد، از نسل جوان کشور به عنوان نسلی متدین نام برد که اعتقاد قلبی به ائمه معصومین ( ع ) دارند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۸    
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به خودکشی اخیر جاسوس انگلیسی در زندان گفت: طبق نقل برخی مسئولان موثق امنیتی کشور ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۷    
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم حمایت از زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: توانمندی زنان سرپرست خانوار ضمن اینکه باعث بی نیازی آنها از نهادهای حمایتی می شود، عزت نفس آنان را حفظ می کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۷    
مرکز سیمای استان های صداوسیما برای نوروز امسال، پخش 21 سریال تولیدی در استان ها، 18 عنوان فیلم سینمایی پویانمایی و 12 عنوان فیلم سینمایی خارجی را در نطر گرفته است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۳    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وجود 311 هزار واحد اقتصادی و تجاری در تهران بر لزوم توسعه مشاغل خانگی با محوریت زنان سرپرست خانوار تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: وزیر امور خارجه عمان امشب وارد تهران می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در سال آتی که چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است برای ارائه کارنامه ای با عظمت برنامه ریزی و تدبیر شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۶    
یک داور بین المللی بسکتبال ایران گفت: پیگیر شکایتم از مهران شاهین طبع هستم و او یا اتهام هایش را ثبات کند یا باید عذرخواهی کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۲    
مدافع تیم ملی می گوید بازیکنان دعوت شده به اردو کارهای ریکاوری را انجام می دهند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۸    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم ایران اسلامی در سه ماه آخر امسال سه توطئه دشمنان را خنثی کردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۷    
داوران بسکتبال در نامه ای از رامین طباطبایی خواسته اند تا ماجرای اتهام های سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی به داوران را پیگیری کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۳    
پس از برگزاری جلسه مشترک میان رییس هیات عامل ایمیدرو، مدیرعامل شرکت توسعه ملی، مدیرعامل فولاد خوزستان ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۱    
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش از نمایشگاه آب تیمور بازدید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۱    
ناسا سرهم بندی پیش از پرتاب کاوشگر "مریخ 2020" را آغاز کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۰    
مربی تیم ملی گفت: بازی با سیرالئون یک بازی تمرینی پیش از بازی با تونس و الجزایر است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۹    
رئیس دفتر رئیس جمهوری کره جنوبی اعلام کرد، کشورش به دنبال مذاکراتی در سطوح بالا با کره شمالی طی ماه میلادی جاری خواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۶    
مهاجم لژیونر تیم ملی گفت: تلاش می کنم به تیم ملی کمک کنم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به جایگاه مقدس نمازجمعه بر ضرورت همخوانی و یکسان بودن رفتار و عمل ائمه جمعه و لزوم عدم تناقض در رفتار و عمل آنها تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۲    
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برگزار شد و تیم های راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۸    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل اظهارات ولیعهد عربستان علیه ایران را ناشی از توهمِ قدرت دانست.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۷    
رهبر حزب کارگر انگلیس از دولت این کشور خواست در خصوص پرونده مسمومیت جاسوس سابق روس شتابزده عمل نکند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۵    
مدافع تیم ملی می گوید بازیکنان دعوت شده به اردو کارهای ریکاوری را انجام می دهند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۵    
مهاجم لژیونر تیم ملی گفت: تلاش می کنم به تیم ملی کمک کنم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۲    
یک اقتصاددان می گوید: پدیده ترامپ نه فقط اقتصاد ایران، بلکه اقتصاد دنیا را تحت تاثیرقرار داده و در نتیجه تاثیر منفی ترامپ در اقتصاد ایران در سال 96 کاملا مشهود است ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۱    
جنگ شبانه "شب فیروزه ای" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، از شنبه (26 اسفند ماه) حوالی ساعت 21 بر روی آنتن می رود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: راهیان نور یکی از برنامه های مهم و ارزشمند فرهنگی در راستای تبیین ارزش های دوران دفاع مقدس است که باید در ایام اردوهای راهیان نور بدان توجه ویژه ای ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۵    
مدافع تیم ملی می گوید: کارهایی که در تمرینات انجام می شود فوق العاده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۲    
امام جمعه تبریز تاکید کرد: تشیع لندنی و آمریکایی آتش افروز تفرقه و دشمنی میان مذاهب و فرقه های اسلامی هستند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۷    
امام جمعه موقت مشهد تحجر ، آلت دست دشمن شدن ، ضربه زدن از درون ، جداکردن دین از سیاست و آلوده کردن دین به خرافات را از جمله شاخصه های یک مرجع بدلی عنوان کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۲    
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه عید نوروز سنتی باستانی و پسندیده است که از نظر دینی نیز منافاتی در برگزاری این جشن وجود ندارد، گفت: عید نوروز فرصتی برای شکوفایی شکوفه فضیلت در زندگی فردی و اجتماعی است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۹    
هفت فیلم سینمایی جدید در حالی به عنوان فیلم های نوروزی روانه سینماها شده اند که اعلام اولین آمار فروش بعضی از آن ها، از شروع چندان خوبی نشان ندارد و برخی هم اصلا آمار دقیق را منتشر نکردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۶    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: استان به شدت به وحدت نیازمند است و رشد و بالندگی چهارمحال و بختیاری با یکپارچگی محقق خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۵    
جلسه امروز شورای عالی کار که برای تعیین رقم دستمزد کارگران تعیین شده بود پس از ساعت ها بحث و مذاکره به دلیل اختلاف بالای میان نمایندگان کارگری و کارفرمایی بدون نتیجه پایان یافت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۵    
وزارت دفاع آمریکا ادعا کرد، روسیه به دلیل تصمیم عمدی خود در نقض شروط آتش بس در غوطه شرقی، شریک اقدامات دولت سوریه در این منطقه است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۹    
امام جمعه موقت ارومیه گفت: نباید روزهایی که خداوند آفریده است را شوم نامید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۸    
معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی می گوید: دستاورد نظام مالیات بر ارزش افزوده ایجاد شفافیت است که در صورت تغییر آن و رفتن به سمت دریافت مالیات از حلقه آخر نظام اطلاعاتی دچار فروپاشی خواهد شد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افتتاح و بهره برداری از 11 پروژه درمانی بهداشتی در سفر امروز معاون درمان وزیر بهداشت به این استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۶    
امام جمعه موقت رشت، با بیان اینکه متاسفانه برجام چرخ اقتصاد مملکت را به حرکت درنیاورد، گفت: انتظار داشتیم که سال 96 سال تولید و اشتغال باشد و معیشت مردم بهبود پیدا کند، اما این امر محقق نشد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۴    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه جنوب کشور مکان مناسبی برای زندگی، کار و تولید ثروت است، گفت: اصلی ترین موضوع در سال جدید در سفرهای تمامی شقوق حمل ونقل آسایش ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۴    
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم های راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۱    
امام جمعه قم گفت: مسئله حجاب رکن دفاع از حقوق زنان در جامعه است و نمی توان با هنجارشکنی به مقابله با حجاب پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۸    
فیفا جواب نامه ایران برای برگزاری دیدار دوستانه با سیرالئون را داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت تردد در محور کرج - چالوس در روزهای 28 و 29 اسفند ماه را اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی وزارت کشور از امضای تفاهم نامه میان سازمان اداری و استخدامی و وزارت کشور (سازمان امور اجتماعی) به منظور توسعه مشارکت سازمان های مردم نهاد در تامین حقوق شهروندان در نظام اداری کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۵    
مدیرکل راه آهن قم گفت: اولین واحد اورژانس روانشناسی در راه آهن کشور در جهت افزایش رضایت شغلی و تامین سلامت روحی در مواجهه با سختی کار در قم افتتاح شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
در همدان قدیم نیز هر ساله هنگامی که کوه الوند پس از گذراندن روزهای سرد و طاقت فرسای پاییز و زمستان با شنیدن صدای پای بهار ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۷    
مدیر باشگاه مهرام درباره اتهام هایی که به این تیم در جریان لیگ وارد شده واکنش نشان داد و از فدراسیون خواست برای تمام شدن این مساله یکبار برای همیشه به طور جدی به موضوع ورود کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۶    
دانشمندان ناسا به طور جدی در پی حفاظت زمین از برخورد سیارک ها و دور کردن انها از مدار زمین هستند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
امام جمعه موقت بیرجند گفت: راه حل مشکلات کشور در میدان دادن به جوانان غیور و انقلابی کشور برای فعال کردن موتور اقتصادی است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۷    
همزمان با آمادگی ها برای حمله به مرکز عفرین، ارتش ترکیه تجهیزات نظامی جدیدی را به همراه نیروهای ویژه به مناطق مرزی به سوریه اعزام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۶    
هزاران بازنشسته فرانسوی در پاریس و سایر شهرهای فرانسه در اعتراض به اخذ مالیات بالاتر از آن ها برای هزینه های تامین اجتماعی راهپیمایی کردند.