شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1399 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1399 
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۱    
ایسنا/کردستان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در دیدار با فرمانده مرزبانی استان اعتماد عمومی و مردمی را یک اصل مهم در ماموریت های مرزبانی دانست.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۹    
ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: با اجرای شدن طرح مسکن محرومین در استان، تاکنون 3285 خانوار تحت حمایت خانه دار شده اند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۸:۵۵    
ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با تلاش و تبادل اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان های زنجان و خوزستان بیش از 96 کیلوگرم تریاک کشف شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۴۲    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام وام دستیاری خبر داد و گفت: شیوه نامه اعطای وام این هفته به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد و از این ماه دانشجویان معرفی شده می توانند برای ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۰    
تفاهم نامه همکاری وزارت آموزش وپرورش و انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور به امضاء رسید.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۸    
شرکت سامسونگ امروز اعلام کرد که بر اساس رده بندی جدید شرکت اینتربرند برای سال 2020، در مقام پنجمین برند برتر جهان قرار گرفته است ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۱    
ایسنا/زنجان مسئول باغبانی جهادکشاورزی ابهر گفت: پس از 14 سال تلاش محصول پسته در باغ های شهرستان ابهر به بار نشسته است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۹    
ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: باید در آموزش و تربیت به همه جوانب پرداخته شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۱    
ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: با پیگیری های انجام شده از انجام فعالیت افراد غیرمتخصص در امور باغبانی در سطح این شهرستان جلوگیری خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۱:۴۴    
ایسنا/یزد دومین مرحله مسابقه جرعه مهدوی به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) و مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۲    
ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان طی شبانه روز گذشته به تعداد 14505 نفر افزایش یافته است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۲    
ایسنا/اصفهان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ارسال دو نامه، مراتب ثبت 9 اثر منقول فرهنگی تاریخی اصفهان را به استاندار این شهر ابلاغ کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۸    
ایسنا/زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: کمبود آرد در سطح استان وجود ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۲    
ایسنا/اردبیل مدیر مرکز آموزش کوتاه مدت شماره 3 جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری اولین جلسه دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروی زمینی ارتش در قالب طرح سرباز ماهر در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۹    
ایسنا/کرمانشاه رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری اعضای یک باند اسکیمر(کپی از کارت بانکی افراد) که در پوشش میوه فروش دوره گرد در نقاط مختلف استان از خریداران کلاهبرداری می کردند، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۶    
ایسنا/فارس سویا گیاهی روغنی است که از روغن آن در تغذیه انسان و از علوفه و به ویژه کنجاله آن به دلیل پروتئین بالا در جیره غذایی دام و طیور استفاده می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۸:۱۱    
ایسنا/خراسان شمالی مسئول تغذیه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کمبود ویتامین های C ، D و E احتمال ابتلا به بیماری های تنفسی و کرونا را افزایش می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۹    
رییس بخش زنان بیمارستان امام حسین (ع)، با بیان اینکه در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی خدمات پزشکی با حفظ اصول بهداشتی ارایه می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۳    
ایسنا/گلستان 4 پروژه صنعت آب استان گلستان در قالب پویش هر هفته الف - ب ایران با حضور قاسم تقی زاده خامسی، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۸    
فعالیت فناورانه و ایجاد شرکت دانش بنیان سبب ترفیع مرتبه علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۲    
صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از طرح های قابل سرمایه گذاری، اقدام به برگزاری رویداد دوشنبه های استارتاپی خود با هدف جذب سرمایه به استارتاپ ها و فناوران مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۱    
به اعتقاد یک کارشناس ارزهای دیجیتال، تبادلات مالی و انجام تراکنش های مختلف با رمزارزهای دیجیتال بسیار کم هزینه تر از استفاده از روش های سنتی گذشته است، با وجود این ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۶    
ایسنا/اصفهان نمایشگاه شما خود محصول هستید که جمعه دوم آبان ماه با آثاری از الیکا زارعی در گالری تام افتتاح می شود، قصد دارد به ما یادآور شود که در دنیای معاصر رسانه همه به تجارت توجه مشغول اند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۵    
ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به این که ریشه خیلی از مسائل، فرهنگی است، اظهار کرد: زبان و گفتمان فرهنگی و هنری در کاهش مشکلات اجتماعی نقش دوچندانی دارد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۵    
ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد خاطرنشان کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن استان یزد در مراحل ثبت نامی اول و دوم که نسبت به تکمیل مدارک و افتتاح حساب اقدام نکرده اند ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۵    
آمار جهانیِ مبتلایان به عفونت کووید 19 ناشی از کروناویروس جدید به 42 میلیون و سه هزار و 60 نفر رسید و تاکنون مرگ یک میلیون و 142 هزار و 874 نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۶    
بررسی طرح تامین کالاهای اساسی، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری و حضور وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوال یکی از نمایندگان در دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۰:۱۳    
قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در میادین میوه و تره بار 20 هزارو400تومان، مرغ منجمد هر کیلو 15 هزار تومان و تخم مرغ نیز کیلویی 14هزارو200تومان است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۱۷    
ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان این که تعامل رسانه ها با نیروی انتظامی، نقش مهمی در تامین امنیت دارد، افزود: انعکاس اخبار ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۵۰    
ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:40 باشگاه ورزشی متخلف در این استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعملهای ستاد مقابله با شیوع کرونا جهت پلمب به دستگاه قضا معرفی شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۸    
دفتر مطبوعاتی دادستانی اوکراین اطلاعیه ای درباره دریافت اطلاعات تکمیلی علل سقوط هواپیمای اوکراینی از ایران ارائه داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۷    
مدیر مرکز سعدی شناسی، بوستان را مثنوی حکمی بزرگ ادبیات فارسی و آن را ارمغانی پس از مسافرت ها و تجربه های فراوان و حاصل نبوغ و اندیشه سعدی دانست.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۸    
ایسنا/خراسان شمالی طرح سراسری افتتاح، واگذاری گروهی زمین و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس طی امروز یکم آبان ماه برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۶    
ایسنا/مازندران ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در پی شهادت آمر به معروف و ناهی از منکر "شهید محمد محمدی" بیانیه ای صادر کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۲    
ایسنا/یزد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از رشد 108 درصدی صدور پروانه کسب از ابتدای سال تاکنون در این استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۵    
ایسنا/آذربایجان شرقی ️رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از تصویب هشت طرح سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر 19 هزار میلیارد ریال در کمیسیون اقتصادی ارس خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۳    
ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سکونت بیش از 25 درصد مردم تبریز در بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی، خواستار ورود جدی دستگاه های مسئول به موضوع سامان دهی این مناطق شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۷    
وزیر نفت با اشاره به موافقت رئیس جمهوری با پیشنهاد وزارت نفت برای ایجاد پنجره ای واحد به منظور واردات کالا از طریق صادرات نفت با هدف سرعت بخشی به کارها، گفت: از هفته آینده کار عملیاتی را آغاز می کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۷    
ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اعتماد مردم به پلیس بزرگ ترین سرمایه است و این اعتماد با خوش رویی کارکنان به هنگام انجام وظیفه به دست می آید.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۵    
اگر نگاهی به روش زندگی امروزی خودمان بی اندازیم، به سادگی متوجه می شویم که تمامی کارهای پیچیده و حساب کتاب ها را به ابزارها سپرده ایم و کمتر ذهن خودمان را درگیر محاسبات اعداد و ارقام می کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۶    
ایسنا/گیلان فرماندار رشت با اشاره به تعطیلی مراکز تفرجگاهی و گردشگری این شهرستان، گفت: سوارکردن بیش از دو نفر در قسمت صندلی عقب تاکسی ها با توجه به شیوع بیماری کرونا ممنوع است ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۵    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده ناجا، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به وی و کارکنان خدوم این نیرو تبریک گفت.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری پیشنهاد داد که از ظرفیت های طب سنتی ایرانی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا استفاده شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۰    
ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت صنعتی لوله گستر اسفراین گفت: برای اولین بار در منطقه خاورمیانه، دستگاه استراتژیک تست لوله های جداری درون چاهی نفت ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۹    
درحالی که بیش از یک سال از صادرات بنزین ایران از طریق رینگ بین المللی بورس انرژی می گذرد، روز گذشته 22 میلیون بشکه بنزین از طریق این رینگ معامله شد تا رکورد معاملات روزانه بورس ایران در بورس انرژی ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۷    
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب رگولاتوری از صدور 108 پروانه جدید دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی در شش ماهه اول سال 99 خبر داد و اعلام کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۷    
ایسنا/اردبیل رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری و پیمانکاران پروژه پل قدس باید تمهیدات لازم را برای فعالیت این مجموعه در فصل زمستان در نظر بگیرند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۵    
مسئولان و ورزشکاران فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور در مرکز اهدای خون کشور، اقدام به اهدای خون و پلاسما کردند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۸    
مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: 734 نفر از کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران نیاز ضروری به انسولین دارند ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۰    
ایسنا/مازندران معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت:6 پروژه خدماتی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان در ساری اجرا می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختن به مولفه تربیت را از جمله اولویت های کاری قوه مقننه برشمرد و گفت: برای ساماندهی امور آموزش و پرورش باید صدای معلمان شنیده شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۴    
برنامه پنجمین روز سی وسومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۴    
عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا با اشاره به انواع عفونت ها در زنان، گفت: سه علت اصلی در ایجاد عفونت ها در خانم ها نقش دارند که شامل واژینوز باکتریال ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۲    
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مجوز ساخت 200 سردخانه جدید دیگر نیز صادر شده که با بهره برداری از آن ها توان سردخانه ای استان به میزان یک میلیون ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۱    
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی از توزیع 800 تن مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۰    
ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: مفتخرم اعلام کنم که با وجود تمام مشکلات، توانستیم میز تنیس روی میز ایرانی تولید کنیم و تلاش می کنیم بتوانیم آن را در سطح استانداردهای جهانی تولید ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۸    
ایسنا/هرمزگان با پیگیری استاندار هرمزگان و در دیدار با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قسط اول اعتبارات مربوط به تکمیل و تجهیز بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۵    
ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای پویش بزرگ نذر کتاب در مدارس استان به منظور تحقق شعار عدالت آموزشی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۳    
مسئولان و مدیران ارشد بانک رفاه کارگران همواره تأکید کرده اند که مشتریان اولویت نخست آن ها در فرایند خدمات رسانی بانکی محسوب می شوند ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۹    
ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارات خراسان جنوبی اظهار کرد: با موافقت دولت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در طرح های ریسندگی و بافندگی خراسان جنوبی سرمایه گذاری می کند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۴    
ایسنا/اصفهان مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت: میزان فروش ذوب آهن اصفهان در 6 ماهه اول سال جاری با افزایش 46 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل، به 75658 میلیارد ریال ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۲    
مدیرعامل بانک گردشگری در آیین رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس گفت: با تفاهم های به وجود آمده بین هر سه ضلع مثلت بانک گردشگری، باشگاه پرسپولیس و کارگزار، شاهد موفقیت های بیشتر خواهیم بود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۱    
ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:استان مازندران در آستانه شروع پیک جدید بیماری کرونا ویروس است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۷    
ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از راه اندازی مرکز فوریت های حل مشکلات تولید در تمامی استان ها خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۷    
ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت:بانک های خصوصی با وجود جذب سپرده های مردمی نقشی در توسعه استان مازندران ندارند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۶    
ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت:مازندران در سال 95 با نرخ بیکاری 11.6 درصد در رتبه نوزدهم کشور قرار داشت که در سال 98 با 9 ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۴    
ایسنا/مازندران یک روانپزشک گفت: آسیب روانی جدی ناشی از کرونا در زنان 3 برابر مردان است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۰    
دانشگاه تهران زمان و نحوه ثبت نام اولیه داوطلبان شرکت در انتخابات واحدهای این دانشگاه را اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۶    
امروز برای اولین بار سامانه پدافندی تمام ایرانی و برد بلند باور 373 با اهداف دور ایستا مقابله می کند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۴    
ایسنا/همدان طی مراسمی رضا طلایی منش به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری همدان برای فصل جدید در لیگ دسته دوم فوتبال کشور معرفی شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۳    
ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: کرونا نباید باعث تعطیلی مراکز نگهداری از معتادان متجاهر شود، چرا که این کار برای شهرداری هزینه بر است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۲    
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اشاره به این که شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت خودداری کنند ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۲    
ایسنا/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور آغاز شده و تا 10 آبان ماه ادامه دارد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۴    
ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 490 نفر از پرسنل و دانشجویان دانشگاه در حوزه های مختلف ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۶    
بیش از 60 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای ابتدایی آبان ماه از تلویزیون پخش می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۱۳    
گزارش شهریور ماه شامخ (شاخص مدیران خرید) نشان دهنده بازگشت به شرایط رکود به بخش خرده فروشی است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۰۱    
ایسنا/سمنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره تعدد واحدهای صنعتی و معدنی در این استان. ارتقا جایگاه استان در ورزش قهرمانی را مستلزم ایجاد آشتی و نزدیکی بیشتر بین ورزش و صنعت دانست.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۰    
بررسی گرانی های بازار در جلسه غیر علنی/ سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی در صحن علنی/ اعلام وصول طرح تشدید مجازات تهدید کنندگان مردم/ اصلاح طرح اختصاص قیر رایگان به راه های روستایی ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۱    
ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیام پیروزی انقلاب در 13 آبان در قالب های گوناگون نشان داده شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۳    
مسابقه زوجینو با محوریت شناخت و تعامل میان زوجین از شبکه سه سیما پخش می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۱    
ایسنا/البرز جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به وضعیت قرمز استان و روند افزایشی بیماری از تمدید محدودیت های کرونایی در استان به مدت یک هفته دیگر خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۹    
سرمربی رئال مادرید اعلام کرد مسئول شکست تیمش مقابل شاختار است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۵    
ایسنا/اردبیل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در حال حاضر 46 موسسه خیریه با محوریت وقف در استان اردبیل فعالیت می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۹    
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 3نفر از عاملان نزاع دسته جمعی مسلحانه در شهرستان بهمئی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۸    
ایسنا/اردبیل رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از دستگیری دو هزار سارق در شش ماهه اول امسال خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۵    
ایسنا/گیلان دادستان مرکز استان گیلان از کشف اجساد یک خانواده 3 نفره اهل ملایر و ساکن کرج در بخش کومله شهرستان لنگرود خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
ایسنا/لرستان مسئول مراقبت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به فوت 16 بیمار کرونایی طی یک شبانه روز در لرستان، گفت: تعداد فوتی های ناشی از کرونا در لرستان به 729 نفر افزایش یافت.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۶    
ایسنا/گیلان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، مبارزه با استکبار جهانی را الهام گرفته از فرهنگ والای قرآنی و دینی ملت ایران دانست و اظهار کرد: به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۵    
ایسنا/گیلان معاون سیاسی استاندار گیلان تحریم های متعدد علیه اشخاص، شرکت ها، سرمایه گذاران و فرماندهان ایرانی را نشان دهنده عزم راسخ استکبار جهانی برای دشمنی با انقلاب اسلامی دانست.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۳    
ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم روند صادرات محصولات غیرنفتی کشور از هفته های آینده پرشتاب شود اظهار کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۱    
ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: 130 پروژه نیمه کاره ورزشی در استان وجود دارد که تلاش داریم تا پایان سال حداکثر 10 درصد آنها را به بهره برداری برسانیم.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۳    
ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان در حال احداث این شرکت، از مهار حریق خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
رئال مادرید در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر شاختار دونتسک اوکراین تن به شکست داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۷    
ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از تهیه طرح مرتعداری تلفیقی در سطح مراتع استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۷    
ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: با توجه به مصوبه دولت تخصیص اعتبارات به استان ها برای امورات عمرانی و حقوق کارکنان منوط به تحقق درآمدها خواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۷    
ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: بیش از 275 کیلوگرم مواد مخدر گل در شهرستان امحاء شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۶    
ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم آسیب شناسی های لازم در هیئت ها و مداحی ها، گفت: مداحی نباید سکویی برای رسیدن به تجارت و منافع مادی باشد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۳    
وزیر بهداشت از اجرای پروتکل های بهداشتی در هتل محل اقامتش تقدیر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۸    
تیم والیبال نیش صربستان با درخشش ستاره جوان و ایرانی خود، راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی این کشور شد.