سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۵۱Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 5 اسفند 1395 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 31 فروردین 1395 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1395 ایستا نیوز 31 خرداد 1395 ایستا نیوز 31 تیر 1395 ایستا نیوز 31 مرداد 1395 ایستا نیوز 31 شهریور 1395 ایستا نیوز 30 مهر 1395 ایستا نیوز 30 آبان 1395 ایستا نیوز 30 آذر 1395 ایستا نیوز 1 دی 1395 ایستا نیوز 30 بهمن 1395 ایستا نیوز 1 اسفند 1395 ایستا نیوز 2 اسفند 1395 ایستا نیوز 3 اسفند 1395 ایستا نیوز 4 اسفند 1395 ایستا نیوز 5 اسفند 1395 ایستا نیوز 6 اسفند 1395 ایستا نیوز 7 اسفند 1395 ایستا نیوز 8 اسفند 1395 ایستا نیوز 9 اسفند 1395 ایستا نیوز 10 اسفند 1395 ایستا نیوز 11 اسفند 1395 ایستا نیوز 12 اسفند 1395 ایستا نیوز 13 اسفند 1395 ایستا نیوز 14 اسفند 1395 ایستا نیوز 15 اسفند 1395 ایستا نیوز 16 اسفند 1395 ایستا نیوز 17 اسفند 1395 ایستا نیوز 18 اسفند 1395 ایستا نیوز 19 اسفند 1395 ایستا نیوز 20 اسفند 1395 ایستا نیوز 21 اسفند 1395 ایستا نیوز 22 اسفند 1395 ایستا نیوز 23 اسفند 1395 ایستا نیوز 24 اسفند 1395 ایستا نیوز 25 اسفند 1395 ایستا نیوز 26 اسفند 1395 ایستا نیوز 27 اسفند 1395 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1395 ایستا نیوز 30 اسفند 1395 
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۵    
ایستانیوز:پیکاپ یا وانت به عنوان یک وسیلهٔ نقلیهٔ کاری شناخته می شود که این یعنی به طورمعمول از قیمت پایینی برخوردار است؛ اما چند وقتی است که این رویه تغییر کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: ماهیانه بیش از 10 هزار میلیارد ریال به طرف های قرارداد این سازمان پرداخت می شود که این رقم قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت سه هزار و 800 میلیارد ریال ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۲    
ایستانیوز:شب گذشته مغازه طلافروشی در محدوده خیابان ستارخان مورد دستبرد سارقان مسلح قرار گرفت که با حضور ماموران پلیس یکی از سارقان به دلیل سقوط از طبقه اول مجروح شد و دیگری فرار کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۹    
ایستانیوز:شرکت هواوی به تازگی از گوشی جدید خود رونمایی کرد که قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی را دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۷    
ایستانیوز:هنگامی که راجع به بودجه صحبت می کنیم تمام اموری که مردم با آن درگیر هستند، از جمله آموزش، بهداشت سلامت، فرهنگ و... را در برمی گیرد و این فرآیند بسیار سخت است که به توافق بودجه ای برسند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۴    
ایستانیوز:رییس جمهوری با تاکید بر اینکه "مشکل مردم هر منطقه، مشکل کل ملت ایران است"، از همه تلاشگران حل مشکلات مردم خوزستان قدردانی و تصریح کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۱    
ایستانیوز:معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح 1002واحد مسکن مهر در گلبهار خراسان رضوی از تلاش بانک مسکن در پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر قدردانی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
ایستانیوز:یافته های پژوهشی نشان می دهند که 58 درصد از مدیران ارشد در صنعت بیمه معتقدند که آنان نسبت به دیگر خدمات مالی در بکارگیری فناوری های دیجیتالی عقب تر هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۳    
ایستانیوز: جلسه ای مشترک با حضور خواجوئی مدیریت شعب استان کرمان و مدیرعامل شرکت خدمات صنعتی این استان تشکیل شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
ایستانیوز:طرح بیمه سفر مکمل طرح بیمه حوادث نوروزی هدیه نوروزی مدیریت بیمه های آتش سوزی به بیمه گذاران.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
ایستانیوز:یک کارشناس بیمه پیشنهاد داد: کارشناسان فروش شرکت های بیمه ای به جای تاکید بر پس انداز بودن بیمه نامه عمر به پوشش دهنده بودن ریسک این بیمه نامه تاکید کنند تا بدین طریق جایگاه بیمه عمر ارتقا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
ایستانیوز:گزارشات منتشر شده از اچ اس بی سی حاکی از کاهش سود قابل توجه این بانک اروپایی در سال 2016 میلادی به دلیل پس لرزه های برگزیت است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
ایستانیوز:زمانی که شرکت بزرگ مرسدس اعلام کرد که قصد دارد، یک پیک آپ لوکس را بسازد، جهان به سختی این مسئله را باور کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:گمرک ایران شعاع مجاز برای تردد خودروها در مناطق آزاد اروند، انزلی، ارس، ماکو و چابهار را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده رهن آپارتمان در مناطق مرفه نشین تهران طی اسفند ماه 95 است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان در منطقه چیتگر تهران طی اسفند ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:اسفند در بازار مس، تقاضای چین امسال رشدی نسبی خواهد داشت و اگر اختلال در عرضه پدید آید قیمت ها حمایت خواهد شد. در هفته های اخیر قیمت ..
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد، که رقم تقریبی آن درسال جاری به 40 هزار میلیارد ریال خواهد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۴    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت پرفروش ترین انواع تبلت های ایسوس موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۱    
ایستانیوز:AI Squared شرکت ماموریت محور کوچکی است که در گوشه ای از کمپانی Vermont فعالیت های خود را انجام می دهد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۱    
ایستانیوز:پس از 4 سال توسعه، کمپانی AMD سی پی یوهای دسکتاپ ایکس 86 خود را موسوم به رایزن/Ryzen رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۹    
ایستانیوز:اینستاگرام اکنون به شما امکان ارسال 10 عکس و فیلم را به صورت هم زمان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۶    
ایستانیوز:معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد گفت: کسی منکر نیست که ایران هنوز جزو کشورهای غیرهمکار و با ریسک بالای FATF تعیین شده و حتما انگیزه های سیاسی در آن دخالت داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۳    
ایستانیوز:سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 4000 تومان افزایش یک میلیون و 197 هزار تومان و نیم سکه با 7000 تومان افزایش 654 هزار تومان فروخته شد همچنین دلار آمریکا با 10 ریال کاهش 3779 تومان شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز:در حالی برخی محافل سیاسی آمریکا از احتمال استیضاح ترامپ خبر می دهند، این مساله می تواند تبعات و تاثیرات زیادی بر بازارهای بین المللی به خصوص طلا داشته باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به اقشار نیازمند جامعه وحمایت از بسیجیان کشور با سازمان بسیج مستضعفین تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۲    
ایستانیوز:سیل چند روز گذشته باعث شسته شدن دیواره رودخانه فصلی منطقه و پیدا شدن آثار باقی مانده از یک قبرستان قدیمی در شهر جویم لارستان شد
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۲    
ایستانیوز:روش های شکنجه و اعدام در این زندان ها، به گونه ای است که سبب شد تا این مکان ها، جزء ترسناک ترین ها به شمار آیند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز:بیژن بنفشه خواه اینستاگرامش را با تصویری از پشت صحنه سریال مرد دو هزارچهره بروز کرد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز:انهدام لکسوس NX در تهران
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۰    
ایستانیوز:باشگاه پرسپولیس با شکایت سه بازیکن پیشین خود مواجه شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز:بانک پاسارگاد در مورد سرقت یک دستگاه خودرو پول رسان توضیح داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز:آخرین برنامه ها و اقدامات بانک کشاورزی در ارتباط با بخشودگی سود و جرایم مشتریانی که بدهی آنان کمتر از یک میلیارد ریال (یکصد میلیون تومان) است تشریح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:معاون اول رئیس جمهور در پیامی به محمدرضا حسین زاده رییس شورای هماهنگی بانک ها، از بانک های عضو این شورا در خصوص اجرای مطلوب سیاست های اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۲    
ایستانیوز:یک منبع آگاه در بانک مرکزی گفت: سه کیسه پول به سرقت رفته است اما حجم آن هنوز مشخص نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۹    
ایستانیوز:دبیرکل کانون بانک ها با بیان اینکه خودروسازها میزان سود پیشنهادیشان را بیش از 15 درصد اعلام کرده اند تا سرمایه گذاران را به سوی خود جذب کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۳    
ایستانیوز:نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به بهمن ماه 1395 نسبت به دوازده ماه منتهی به بهمن ماه 1394 معادل 8.7 درصد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:آمریکا تحقیقات در مورد نقض احتمالی تحریم های ایران از سوی "دویچه بورس" را از سر می گیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
ایستانیوز: مادر من قالیباف است، از سال 84 فیش یک میلیون تومانی سهام عدالت دریافت کرد. مادرم سرپرست خانوار است و فکر می کرد این طوری وضع مان خوب می شود و واقعاً خوشحال بود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه سهروردی تهران طی اسفند ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۱    
ایستانیوز:رئیس سازمان خصوصی سازی در اظهارنظر اخیر خود درباره انتقاد از خصوصی سازی ها به شدت به نمایندگانی که علیه واگذاری به بخش خصوصی واقعی می ایستند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۸    
ایستانیوز:کیفیت زندگی و روند تحولات مربوط به معیشت خانوارهای ایرانی طی سالیان گذشته همواره یک مسیر مشخص را طی کرده و آن هم فاصله بین هزینه و درآمد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۳    
ایستانیوز:بانک آینده در راستای ارائه محصولات نوآورنه و به مناسبت فرا رسیدن نوروز سال 1396، طرح سپرده نوروزی آینده خود با عنوان سَنا را اعلام نمود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز:دورنمای دو ساله از شاخص جهانی قیمت مسکن، توسط یکی از معتبرترین موسسات رتبه سنجی مستقر در آمریکا، ترسیم شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۷    
ایستانیوز:رییس کل بیمه مرکزی گفت: تا زمانی که نرخ دیه افزایش نیابد قطعا قیمت بیمه شخص ثالث هم گران نخواهد شد. ما بدنبال کاهش هم هستیم.