سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۹May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 14 اسفند 1395 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 31 فروردین 1395 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1395 ایستا نیوز 31 خرداد 1395 ایستا نیوز 31 تیر 1395 ایستا نیوز 31 مرداد 1395 ایستا نیوز 31 شهریور 1395 ایستا نیوز 30 مهر 1395 ایستا نیوز 30 آبان 1395 ایستا نیوز 30 آذر 1395 ایستا نیوز 1 دی 1395 ایستا نیوز 30 بهمن 1395 ایستا نیوز 1 اسفند 1395 ایستا نیوز 2 اسفند 1395 ایستا نیوز 3 اسفند 1395 ایستا نیوز 4 اسفند 1395 ایستا نیوز 5 اسفند 1395 ایستا نیوز 6 اسفند 1395 ایستا نیوز 7 اسفند 1395 ایستا نیوز 8 اسفند 1395 ایستا نیوز 9 اسفند 1395 ایستا نیوز 10 اسفند 1395 ایستا نیوز 11 اسفند 1395 ایستا نیوز 12 اسفند 1395 ایستا نیوز 13 اسفند 1395 ایستا نیوز 14 اسفند 1395 ایستا نیوز 15 اسفند 1395 ایستا نیوز 16 اسفند 1395 ایستا نیوز 17 اسفند 1395 ایستا نیوز 18 اسفند 1395 ایستا نیوز 19 اسفند 1395 ایستا نیوز 20 اسفند 1395 ایستا نیوز 21 اسفند 1395 ایستا نیوز 22 اسفند 1395 ایستا نیوز 23 اسفند 1395 ایستا نیوز 24 اسفند 1395 ایستا نیوز 25 اسفند 1395 ایستا نیوز 26 اسفند 1395 ایستا نیوز 27 اسفند 1395 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1395 ایستا نیوز 30 اسفند 1395 
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۶    
ایستانیوز:معاون فرابورس از ارزیابی نمادهای معاملاتی قابل معامله در تابلوهای پایه ب و پایه ج به صورت سالانه 2 بار از سوی کمیته درج در فرابورس ایران خبر داد و گفت که در صورت احراز یا سلب معیارهای هر یک ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۷    
ایستانیوز:نشست هم اندیشی مسوولان و نمایندگان امور ایثارگران سازمان ها و دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور حجت الله سقفی، مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۲    
ایستانیوز:شرکت بیمه ما برای چهارمین سال پیاپی، موفق به کسب برترین رتبه جایزه ملی مدیریت مالی ایران (یادواره دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی) در میان شرکت های بیمه شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۰    
ایستانیوز:رئیس دبیرخانه شورای اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد کشور توانسته در مسیر رشد قرار بگیرد و این رشد باید پایدار باشد تا بتوانیم به هدفی که مدنظر است، دست پیدا کنیم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۷    
ایستانیوز:وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم نگاهی قجری به خزانه ندارد گفت: این نگاه را کسانی داشتند که سازمان برنامه و بودجه را تعطیل کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۱    
ایستانیوز:مشاور اقتصادی رییس جمهور گفت: بودجه دولت، نظام بانکی، بیکاری، بازنشستگی، منابع آبی و مسائل زیست محیطی 6 اَبَر چالش در اقتصاد کشور هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۸    
ایستانیوز:همایش بررسی عملکرد سال جاری و تبیین برنامه عملیاتی سال 1396 ادارات امور شعب بانک ملی ایران در منطقه یک کشور برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۸    
ایستانیوز:در دیدار وزیر اقتصاد با همتای فرانسوی، طرفین درباره ساز و کار حمایت دولت و بانک مرکزی فرانسه از شرکت های فرانسوی طرف قراداد با شرکت های ایرانی و تامین اعتبار پروژه ها از محل اعتبارات بانک ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۵    
ایستانیوز:اعضای باندی که با سوراخ کردن دیوار بانکی در شهرستان اسلام آباد غرب وارد آنجا شده و حدود 200 میلیون تومان سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۹    
ایستانیوز:ویکتور پینه مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی اسکور (Scor) فرانسه، صبح امروز با رییس کل بیمه مرکزی ایران دیدار و گفتگو کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۵    
ایستانیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که خدمات بیمه پایه رایگان به اقشار کم درآمد اختصاص می یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۲    
ایستانیوز:رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار هفته گذشته از پایان قیمت گذاری دولتی در صنعت سنگ آهن خبر داده بود که بر این اساس جلسه ای با حضور معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور برگزار شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۹    
ایستانیوز:سازمان تامین اجتماعی در بخشنامه ای به موسسه حسابرسی خود، با درخواست فعالان اقتصادی در حوزه حق تامین اجتماعی موافقت و دستورالعملی سه بندی را ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۶    
ایستانیوز:گوگل بعد از عرضه گوشی پیسکل درصدد عرضه مدل جدیدی از این گوشی موسوم به پیکسل 2 است و البته تاکید کرده که این گوشی ارزان قیمت نخواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۳    
ایستانیوز:آمازون قصد دارد بلندگوهای هوشمند الکسا را به روزکند تا افراد از آنها بتوانند برای برقراری تماس های صوتی تلفنی استفاده کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۷    
ایستانیوز:حجم و ارزش معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران طی هفته گذشته به ترتیب روی ارقام 50هزار و 600 قرارداد و ارزش 6 هزار و 923میلیارد ریال قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۴    
ایستانیوز:رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یارانه 4 میلیون و 853 هزارو 386 نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از 3 میلیون بود، قطع شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۱    
ایستانیوز:پولیا کاندنساتا عجیب ترین میوه دنیاست که سلولهای این میوه می توانند رنگهای مختلفی را بازتاب دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۱    
ایستانیوز:هوانگ شوانکی یک مرد چینی است که وجود یک زائده بزرگ در صورتش، به او چهره ای فیل شکل داده و به فیل مرد مشهور شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۱    
ایستانیوز:شهردار تهران از افتتاح پروژه تسویه خانه و فازهای باقی مانده دریاچه شهدای خلیج فارس در کنار پروژه امتداد بزرگراه شهید حکیم و تونل شهدای غزه در آینده نزدیک خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۸    
ایستانیوز:رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: لایحه افزایش کرایه ها روز سه شنبه 17 اسفند ماه در صحن علنی شورای شهر تهران به تصویب خواهید رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۷    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: مصوبه بخشش سود و جرایم دیرکرد وام های بانکی در بانک های دولتی و بانک های دولتی واگذار شده به بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۱    
ایستانیوز:امکان دریافت تسهیلات بدون ضامن در قالب طرح یکتا ی بانک گردشگری میسر شد. طرح جدید موسوم به یکتا که در تمام شعب بانک گردشگری پرداخت می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۸    
ایستانیوز:طی حکمی از سوی مدیر عامل بانک ایران زمین، مدیرامور مهندسی نرم افزار این بانک منصوب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۸    
ایستانیوز:براساس آمار گمرک در 10 ماهه نخست سال 95، بیش از 138 تن پیراهن، حدود 24 تن شلوار و بیش از هزار و 664 تن انواع دیگر لباس به کشورهای مختلف جهان، صادر شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۵    
ایستانیوز:بیمه عمر با وجود گستره خدماتی که می تواند برای شهروندان داشته باشد، به دلیل ناآشنا بودن مردم با خدمات آن هنوز سهم بالایی از درآمد شرکت های بیمه را بدست نیاورده است و این مهم با اقدام های ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۲    
ایستانیوز:شرکت توسعه معادن جنوب، موفق شد شرکت مهم "سرمایه گذاری ملی ایران" را خریداری کند. توسعه معادن جنوب، سهامدار 3.3 درصدی بانک تجارت است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع ماشین های کوپه دست دوم در سطح بازار تهران است؛ لازم به توضیح است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز: این خودروی جدید اسپرت از شرکت شورلت با موتوری سوپرشارژ دارای جعبه گیربکس 10 سرعته اتوماتیک است.این خودروی کوپه دیفرانسیل جلو سرعت صفر تا شصت در مدل اتوماتیک 3 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:شرکت کونتیننتال آلمان به عنوان سومین قطعه ساز دنیا با امضای قراردادی با شرکت کروز به عنوان بزرگ ترین قطعه ساز ایران به طور رسمی فعالیت خود را در ایران آغاز کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان سه خوابه در مناطق مختلف شهری تهران طی اسفند ماه 95 است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در پونک تهران طی اسفند ماه 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
ایستانیوز:هم اکنون؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در محل وزارت اقتصاد با وزیر وزیر اقتصاد فرانسه دیدار و گفتگو می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه 1 تهران طی اسفند ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
ایستانیوز:شرکت بیمه دی پیش بینی درآمد هر سهم در سال مالی 96 را مبلغ 239 ریال اعلام کرد که این مبلغ در مقایسه با درآمد هرسهم در سال مالی 95 با افزایش 38 ریالی همراه شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۷    
ایستانیوز:در حالی که قیمت مس در سال جاری روند امید بخشی را طی کرد، اما پیش بینی ها از افت تولید آن تا سال 2020 خبر می دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۷    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع ورق آهن صنعتی بر اساس هر یک کیلوگرم در اسفند ماه 95 است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۷    
ایستانیوز: معاون پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: در صورتی که موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث به هر دلیلی توقیف شوند، ترخیص نمی شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۴    
ایستانیوز:اولین ایرباس 330 از سری 200 قرار است تا چند روز دیگر به عنوان مدرن ترین هواپیمای برجامی به ناوگان هوایی ایران ایر بپیوندد و بدین ترتیب زمستان امسال را برای صنعت هوایی کشور به بهاری با رنگ و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز پرفروش ترین انواع تلویزیون LED در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز پرفروش ترین لپ تاپ های موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز:شرکت اوبر که این روزها به علت افشای مزاحمت های غیراخلاقی برخی مدیرانش برای کارکنان زن با بحران مواجه است، با استعفای یک مدیر کلیدی خود دچار بحران بزرگتری شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۵    
ایستانیوز: قیمت روز موبایل های مناسب عکاسی سلفی در بازار به شرح جدول زیر است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
ایستانیو:با راه اندازی باجه عصر در شعب منتخب بانک مسکن در سراسر کشور تا پایان سال جاری ، خدمت رسانی به مشتریان به میزان دوساعت دیگر افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
ایستانیوز:با تصویب مجلس 10 هزار میلیارد تومان از محل درآمد هدفمندکردن یارانه ها به منظور حمایت از تولید و اشتغال و همچنین توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی اختصاص یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۹    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس بانک مرکزی را مجاز به تولید ایران چک های مورد نیاز کشور در سال 96 کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۹    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از راه اندازی رسمی سامانه جدید پس از معاملات از امروز (شنبه) خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۵    
ایستانیوز:با اعمال قانون بخشودگی سود و جرائم تسهیلات کمتر از یکصد میلیون تومان، قریب به 50 هزار پرونده بدهکاران بانک کشاورزی طی ده روز کاری مختومه شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۲    
ایستانیوز:تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهدکه گمانه زنی های مربوط به نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست مارس تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا در هفته آینده خواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۹    
ایستانیوز:چند شرکت بیمه داخلی ایران علاقه مند به تغییر و جداسازی عملیات های بیمه زندگی و غیرزندگی در مؤسسات جداگانه شده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۶    
ایستانیوز:صدرنشین لیگ در یکی از مهمترین بازی های فصل عصر فردا در ورزشگاه قدیمی شرق پایتخت به مصاف نفت و دایی می رود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۶    
ایستانیوز:سازمان هواشناسی پیش بینی کرده از امروز غرب و شمال غرب کشور، سواحل شمالی و دامنه های جنوبی البرز بارانی شود و به تدریج دیگر مناطق کشور را فراگیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۲    
ایستانیوز:عکس زیر اصغرفرهادی را در کنار همسر و دخترش نشان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۲    
ایستانیوز:سرمربی جوان استقلال در صورت کسب پیروزی برابر سیاه جامگان به رکورد مرحوم پورحیدری خواهد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۶    
ایستانیوز:مرکز پژوهش های مجلس با ارزیابی 261 تشکل اقتصادی ، 21 چالش اقتصادی ایران در محیط کسب و کار را اعلام کرد که در صدر آن بانک ها ایستاده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۶    
ایستانیوز:طبق طبقه بندی جدید شرکت های درج شده در بازار پایه فرابورس، از سال آینده 145 شرکت به دو تابلو دیگر منتقل خواهند شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۶    
ایستانیوز:در حالی ادامه توقف برخی نمادها باعث افزایش فشار عرضه حقوقی ها در روزهای آخر سال شده که وضعیت سهام 6 صنعت در هفته جاری توسط یک کارگزاری پیش بینی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۶    
ایستانیوز:می گویند قانون نانوشته ای وجود دارد که بانک ها چتر یکدیگرند یعنی هر گونه تزلزلی در هریک از آنها می تواند به لرزش مجموعه شبکه بانکی منجر شده و بازگشت اعتماد به آنها را سخت کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۳    
ایستانیوز:در اولین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل 340 واحد افت کرد و شاخص کل هم وزن نیز افت 103 واحدی را تجربه کرد. اکثریت نمادها امروز افت در قیمت پایانی را شاهد بودند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۳    
ایستانیوز:معاون اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: پروژه مولدسازی و مدیریت دارایی های دولت یکی از پروژه های کلیدی وزارت اقتصاد است و ارتباط مستقیم با اقتصاد مقاومتی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۳    
ایستانیوز:یک اقتصاددان با اشاره به مصوبه اخیر مجلس در زمینه مالیات بر ارزش افزوده اظهار کرد: از این مصوبه تفاسیر متعددی می شود داشت، ولی اگر منظور بر این است که مالیات بر مصرف ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۷    
ایستانیوز:تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در روزهای پایانی سال جاری با افزایش تقاضای فلز مس مواجه شده در حالی که در چند سال گذشته شرکت های عرضه کننده محصولات مس با کمبود تقاضا مواجه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز:بعد از توافق سه گروه کارگری، کارفرمایی و دولت بر سر حداقل هزینه معیشت کارگران، با آغاز جلسات شورای عالی کار تعیین حداقل دستمزد96 از روز یکشنبه وارد فاز جدیدی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۱    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت را موظف کردند در سال آینده نیز وام قرض الحسنه ازدواج را به میزان 10 میلیون تومان برای هریک از زوجین پرداخت کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۱    
ایستانیوز: معاون اول رئیس جمهوری رشد اقتصادی کشور در 9 ماه سال جاری را 7٫2 درصد و بدون احتساب نفت پنج درصد اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۲    
ایستانیوز:رگولاتوری، نتایج رتبه بندی استانی اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت را براساس نظرسنجی مردمی در 3 ماهه سوم سال 95 اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۲    
ایستانیوز:یک مقام مسئول در بانک تجارت با بیان اینکه عدم تایید اصلاحیه واگذاری از سوی بورس تهران دلیل اصلی حذف این اصلاحیه از وب سایت بورس بوده، گفت: خبرهای تایید نشده حاکی از حضور 10 رقیب حقوقی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۹    
ایستانیوز:طرفداران سامانه عامل ویندوز می توانند خوشحال باشند که از این پس حجم کمتری از اینترنت آنها برای بارگذاری فایل های به روزرسان ویندوز 10 مصرف خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز:معاونت عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) در آستانه راه اندازی سامانه جدید معاملات (IRPT)، امکانات پنل اختصاصی کارگزاران را در قالب یک راهنمای آموزشی تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۴    
ایستانیوز:شرکت پتروشیمی خراسان نخستین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را مبلغ یک هزار و 130 ریال اعلام کرد؛ که نسبت به EPS سال جاری معادل 10 درصد افزایش را نشان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۱    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند سرمایه بانک های ملی، سپه و کشاورزی را حداکثر تا 50 هزار میلیارد ریال افزایش دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۱    
ایستانیوز:معاون اقتصادی بانک مرکزی می گوید: وقتی از یک طرف رقابت و جنگ قیمتی بین بانک ها وجود دارد و از طرف دیگر بازارهای اقتصادی از سیستم بانکی حمایت نمی کنند، نهایتا بانک های ما زیان ده می شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۸    
ایستانیوز:طبق اعلام بانک مرکزی این 10 بانک جرایم تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان را می بخشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۸    
ایستانیوز:مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی در مورد زمان ورود مسترکارت به ایران گفت: تا زمانی که تحریم های اولیه پابرجاست احتمال اینکه مستر کارت و ویزا کارت به صورت مستقیم وارد بازار ایران شود وجود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۵    
ایستانیوز:بانک تجارت با افزایش ساعت کار شعب منتخب خود در روزهای پایانی سال به مشتریان خود به صورت ویژه ارائه خدمت می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۸    
ایستانیوز: روابط عمومی بانک سرمایه در اطلاعیه ای، اعلام ورشکستگی این بانک را تا 15 اسفندماه، تکذیب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۸    
ایستانیوز: در راستای توسعه سرویس های اطلاع رسانی بانک ملت و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان، سامانه آگاه رسان ملت راه اندازی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۵    
ایستانیوز:در بزرگترین صنعت بورسی، شرکت ها گزارش های خوبی از سودآوری سال آینده خود روانه بازار کرده اند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۹    
ایستانیوز:بانک دولتی پاکستان (SBP) مجوز تبادل ارز با بانک مرکزی ایران را دریافت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۳    
ایستانیوز:بر اساس شاخص نرخ تورم نقطه به نقطه در بهمن ماه سال جاری قیمت مسکن شهر تهران 3 درصد کاهش را تجربه کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۱    
ایستانیوز:شرکت اوبر ارائه کننده خدمات تاکسی یابی در آمریکا سالهاست از ابزار مخفی برای جلوگیری از ردگیری فعالیت های خود توسط مقامات قضایی و انتظامی استفاده می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۱    
ایستانیوز:جیمیل برنامه موبایلی خود را به روز کرده تا کاربران اندرویدی به میانبرهای بیشتری برای استفاده از برنامه یاد شده دسترسی داشته باشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۵    
ایستانیوز:بانک پارسیان در راستای اجرای برنامه های حمایتی خود از موسسات و انجمن های حمایتی، دراقدامی ارزنده تعداد قابل توجهی از سیستم های رایانه ای خود را به سازمان تجهیز و نوسازی مدارس اهدا کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۲    
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران با تکذیب ارایه تسهیلات به ازدواج دومی ها در طرح پیوند این بانک اعلام کرد: وام به افراد شکست خورده در زندگی مشترک و از محل پس اندازهای خود و دیگران پرداخت می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۷    
ایستانیوز:آبشده طلا در این تحلیل نگاهی داریم به سناریوهای احتمالی آبشده طلا و سکه نقدی طی هفته جاری.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۱    
ایستانیوز: قیمت روز موبایل های مناسب عکاسی سلفی در بازار به شرح جدول زیر است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۸    
ایستانیوز:وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی آمار تولید 11 ماه امسال را اعلام کرد که طبق آن، خودروسازان خصوصی با افزایش 3/ 26 درصدی تیراژ نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه رو شده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:اونس طلا در هفته پیش بینی های افزایشی روزهای خوبی را سپری نکرد تا یکی از بدترین هفته های خود در حدود سه ماه گذشته را تجربه کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۶    
ایستانیوز:وزیر اقتصاد اواخر هفته گذشته انتقادات شدیدی به مخالفان و مقاومت کنندگان در برابر خصوصی سازی وارد کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۶    
ایستانیوز:معلوم نیست چه شد که نمایندگان به پیشنهادی رأی دادند که پیش تر به آن می تاختند. نجومی بگیر نقل زبانشان بود و حالا، در ادامه ایراد شورای نگهبان به تبصره یک ماده 7 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۷    
ایستانیوز: با داغ شدن بازار خرید شب عید و افزایش نیاز مردم به پول آن هم از نوع نقد، نگرانی ها از اینکه مبادا اسکناس های تقلبی وارد چرخه معاملاتی شود هم بیشتر می شود که بهترین راه مقابله با آن آگاهی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۷    
تهران- ایرنا- دبیرکل بانک مرکزی وظیفه این نهاد پولی را چندوجهی و با دامنه ای گسترده از رصد نرخ تورم تا کمک به تولید عنوان کرد و گفت: با توجه به منابع محدود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۱    
ایستانیوز:سرپرست ریالی و نشر بانک مرکزی با بیان اینکه تا زمانی که تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان صورت نگیرد، اسکناس ها با واحد ریالی چاپ می شوند، گفت: توقفی در نشر اسکناس های جدید نداریم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۱    
ایستانیوز:معاملات بورس تهران در دومین هفته از اسفندماه در حالی به پایان رسید که پس از پشت سر گذاشتن دو هفته صعودی، این نماگر با افت 5/ 0 درصدی همراه شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۸    
ایستانیوز:فرانسه ای که در مقطعی از گفت وگوهای هسته ای ایران و گروه 1+5 به سد جریان تفاهم تبدیل شده بود، در روزهای اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک یکی از جدی ترین شرکای اقتصادی ایران شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۵    
ایستانیوز:برانکو را امروز می توان در فهرست موفق ترین مربیان تاریخ فوتبال ایران مورد بررسی قرار داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۲    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۲    
ایستانیوز:مهدی تاج مدت هاست سعی می کند کمتر مصاحبه کند. مگر مواقعی که نیاز به حرف زدن ازطرف او وجود دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۲    
ایستانیوز:سرمربی تیم ملی فوتبال قطر فهرست بازیکنان تیمش برای دیدار برابر ایران را اعلام کرد و قرار است که این تیم پنج شنبه دیدار دوستانه ای را با تیم ملی فوتبال آذربایجان برگزار کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۹    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور