چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۷:۳۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 6 بهمن 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 2 بهمن 1397 ایستا نیوز 3 بهمن 1397 ایستا نیوز 4 بهمن 1397 ایستا نیوز 5 بهمن 1397 ایستا نیوز 6 بهمن 1397 ایستا نیوز 7 بهمن 1397 ایستا نیوز 8 بهمن 1397 ایستا نیوز 9 بهمن 1397 ایستا نیوز 10 بهمن 1397 ایستا نیوز 11 بهمن 1397 ایستا نیوز 12 بهمن 1397 ایستا نیوز 13 بهمن 1397 ایستا نیوز 14 بهمن 1397 ایستا نیوز 15 بهمن 1397 ایستا نیوز 16 بهمن 1397 ایستا نیوز 17 بهمن 1397 ایستا نیوز 18 بهمن 1397 ایستا نیوز 21 بهمن 1397 ایستا نیوز 22 بهمن 1397 ایستا نیوز 23 بهمن 1397 ایستا نیوز 24 بهمن 1397 ایستا نیوز 25 بهمن 1397 ایستا نیوز 26 بهمن 1397 ایستا نیوز 27 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 بهمن 1397 ایستا نیوز 29 بهمن 1397 ایستا نیوز 30 بهمن 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۰:۱۲    
ایستانیوز:مراسم مرحله اول قرعه کشی طرح کیان بانک پارسیان( ویژه دارندگان دستگاه های کارتخوان)، 2بهمن ماه 97 برگزار و برنده جایزه بزرگ 3 میلیارد ریالی کمک هزینه خرید واحد مسکونی معرفی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۳    
ایستانیوز:فیس بوک در طی حدود 6 سال بیش از 28 میلیون دلار از طریق فروش بازی کسب درآمد نموده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۵    
ایستانیوز:دوره آموزشی و هم اندیشی سراسری پزشکان بیمه ایران با محوریت بررسی راهکارهای ساماندهی ساختاری و تعالی بیمه های درمان و توسعه هدفمند بیمه های زندگی برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:چندی پیش وزیر کار در نامه ای به وزیر نفت خواستار تعلیق الزام عرضه محصولات قیر در بورس کالا شده بود و حالا خبرها از موافقت با این درخواست حکایت دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۰    
ایستانیوز:بانک ملت به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه عکس های بانکی را در اینستاگرام برگزار می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروهای پیش فروش شده که تاریخ تحویل آنها از اول شهریور ماه تا 30 دی ماه 97 است شامل افزایش قیمت نمی شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:معاون نظارت، امور حقوقی و قراردادهای سازمان خصوصی سازی جزئیات واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۰    
ایستانیوز:معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: ایران خودرو خود را مکلف به اجرای قوانین و ضوابط ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت می داند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۵۲    
ایستانیوز:شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در فعالیت یک ماهه خود توانست میزان فروش را افزایش دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۷    
ایستانیوز:طی روزهای گذشته خبری در خصوص کاهش صادرات قیر به دلیل الزام عرضه محصولات قیر در بورس کالا منتشر شد که عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۳    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای سواری دست دوم است که با قیمت 20میلیون تومان در سطح بازار طی بهمن ماه 97، آگهی فروش خورده اند؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۳    
ایستانیوز:شرکت بیمه رازی موافقت حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه را دریافت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۸    
ایستانیوز:شرکت داروسازی زهراوی در صورت های مالی 9ماهه امسال خود زیان هرسهم را یک هزار و 740ریال اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۸    
ایستانیوز:آمار معاملات 10 ماهه اول 97 نشان می دهد سهم معاملات برخط از معاملات نرمال بیش از 93 / 37 درصد بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۳    
ایستانیوز:شرکت لامپ پارس شهاب با سرمایه 162 میلیارد ریال، در دوره 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 1397، مبلغ 118 میلیارد و 609 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 732 ریال سود به ازای هر سهم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۳    
ایستانیوز: هشتمین دوره همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت روزهای 9 و 10 بهمن ماه با حمایت ویژه بانک سامان برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۸    
ایستانیوز:شرکت کارت اعتباری ایران کیش امسال در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک به معرفی چهارمحصول از محصولات خود می پردازد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۳    
ایستانیوز:سومین نشست هم اندیشی مشترک بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۸    
ایستانیوز:سرانجام از ابتدای ماه جاری موعد تغییر نحوه محاسبه سود سپرده های کوتاه مدت بانکی از روزشمار به ماه شمار فرا رسید و از این پس سپرده گذاران برای کمترین مبلغی که در طول یک ماه در حساب جاری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۸    
ایستانیوز: سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به آنچه امروز در تغییر نگاه ها، فرآیندها و خط و مشی های حوزه سلامت می گذرد باید با قاطعیت از پایان 5 سال اختلافات مبنایی و کارشناسی میان وزارت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۳    
ایستانیوز: جواد فهیمی پور سرپرست موسسه اعتباری کوثر در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری قانون بانکداری بدون ربا را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۳    
ایستانیوز:مدیر امور سهام بانک شهر با اشاره به بازگشایی نماد این بانک و فراهم شدن امکان خرید و فروش سهام آن گفت: با اقدامات صورت گرفته ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز: شرکت بیمه پاسارگاد به مناسبت بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از تاریخ 6تا 30بهمن ماه تخفیف هایی را برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز:بانک ملی ایران یاریگر بازار اشتغال در دولت یازدهم و دوازدهم شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز:گروه های نمایشی با موضوع بیمه های زندگی و رشته های دیگر صنعت بیمه به ابتکار بیمه مرکزی و با همراهی مدیران و مسئولان آموزش و پرورش و مدارس تهران، به مدارس پایتخت می روند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۳    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی با تشریح جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره الحاق دولت ایران به کنوانسیون پالرمو در اینستاگرام خود نوشت که تصمیم گیری در این خصوص به جلسه بعدی موکول شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۸    
ایستانیوز:بانک سینا اعلام کرد: در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ارتقاء امنیت، زمینه صدور مکانیزه ضمانتنامه ها در این بانک فراهم شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۸    
ایستانیوز:رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری اتاق تهران شرایط بانک کونلون چین برای همکاری با ایران و گشایش اعتبارات اسنادی از طریق 15 بانک تحریم نشده را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۳    
ایستانیوز:بعد از خالی ماندن صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر و عدم اعتماد سرمایه گذاران حرفه ای به سرمایه گذاری در این صندوق ها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۳    
ایستانیوز:در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران پیش بینی کردند طلا در هفته جاری به قیمت بالاتری صعود کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۸    
ایستانیوز:دبیر کل بانک مرکزی گفت: مطالعات و بررسی ها درباره تکنولوژی بلاکچین، انجام و نظاماتی هم تعریف شده که در حال نهایی شدن است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۸    
ایستانیوز:شورای پول و اعتبار قرار است به زودی در مورد تائید صلاحیت مدیران بانکها و موسسات اعتباری غیربانکی تصمیم بگیرد و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، در حال تهیه پیش نویس دستورالعمل مربوطه هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۳    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران در نخستین روز هفته جاری با بازاری بی رمق و سردرگم در حالی مواجه شدند که ادامه بررسی پیشنهاد الحاق به کنوانسیون پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام بهانه ای برای واگذاری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۳    
ایستانیوز:فرابورس ایران با اعلام جزئیات آخرین طبقه بندی شرکت های درج شده در تابلوهای بازار پایه ب و پایه ج ، فهرست جدید جابه جایی ها را اعلام کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۳:۵۸    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه پیشنهاد افزایش 20 میلیون تومانی سقف تسهیلات اوراق خرید مسکن در بانک مرکزی در وضعیت بررسی است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۳    
ایستانیوز:مدیر عامل بانک صنعت و معدن از سرمایه گذاری انجام شده در استان خوزستان خبر داد و اظهار داشت: 65 هزار میلیارد ریال تسهیلات ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۳    
ایستانیوز:یک مهندس کانادایی به نام تیلر بنت موفق به ساخت خانه ای کوچک به قیمت 15 هزار دلار شده که از همه امکانات زندگی برخوردار بوده و با استفاده از کامیون به هر نقطه ای قابل حمل است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۸    
ایستانیوز:در حالی که معاملات مسکن در تهران 64 درصد کاهش یافت، قیمت ها رشدی بالاتر از 90 درصد را پذیرا بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۸    
ایستانیوز:یک تحلیل گر مسائل اقتصادی گفت: چهار عامل بر افزایش قیمت سکه اثرگذار بوده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۸    
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تقویت قدرت مالی هموطنان، طرح 2 در یک را با اعطای 2 وام قرض الحسنه با یک سپرده اجرا می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۳    
ایستانیوز:لایحه"پالرمو" در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۳    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نوساز در مناطق 22گانه شهری تهران طی بهمن ماه 97 است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۳    
ایستانیوز: سه بانک بزرگ بورسی به نام های ملت، تجارت و صادرات ایران که حجم بالایی از ارزش بازار سرمایه را به خود اختصاص داده اند صورت های مالی خود را با وضعیت متفاوت منتشر کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۷    
ایستانیوز:سعید لیلاز گفت: بانک های کشور مشکلاتی دارند اما این احتمال که فرو بپاشند، صفر است. از نظر فنی و اجرایی امکان فروپاشی بانک های کشور وجود ندارد و چنین احتمال و امکانی، محقق نمی شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۲    
ایستانیوز:بازار مسکن پایتخت در نخستین ماه از فصل زمستان امسال وارد مرحله جدیدی از رکود شده و گزارش بانک مرکزی نیز این مسئله را تائید می کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۷    
ایستانیوز:سی و دومین اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد که از روز سه شنبه با حضور دهها تن از شخصیت های شناخته شده جهان در شهر کوچ داووس در دامنه کوه های آلپ در سوئیس آغاز شده بود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۷    
ایستانیوز:گزارش تازه انجمن جهانی فولاد نشان می دهد ایران با کنار زدن ایتالیا، تایوان و اوکراین به دهمین تولیدکننده بزرگ فولاد جهان در سال 2018 تبدیل شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:فیس بوک قصد دارد قابلیت گپ پیام رسان فیس بوک و نیز بخش تبادل پیام برنامه های اینستاگرام و واتس اپ را در یکدیگر ادغام کند تا گفتگوی کاربران این سه برنامه با یکدیگر تسهیل شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۷    
ایستانیوز:ماه شمارشدن نحوه محاسبه سود سپرده کوتاه مدت که از ابتدای بهمن ماه آغاز شد، موافقان و مخالفان خود را دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۲    
ایستانیوز:معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا شایعه اعطای کسر خدمت 40 روزه سربازان را تکذیب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۲    
ایستانیوز:عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، با حضور در یک گفت وگوی تلویزیونی بروز ابرتورم و رشد نقدینگی در سال 98 را به طور تلویحی رد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۲    
ایستانیوز:بررسی مرکز پژوهشهای مجلس نشان میدهد، سال آینده حدد 96 درصد درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در لایحه بودجه محقق خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۲    
ایستانیوز:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به اینکه بازار سرمایه بازاری نظام مند و شفاف است، بر ضرورت هدایت اقتصاد کشور از بانک محوری به بازار سرمایه محوری تاکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۲    
ایستانیوز:از نگاه مسعود نیلی، بی اعتنایی به درس آموزی از تجربیات جهانی ، تجربیات داخلی و علم اقتصاد ، سه دلیل جاماندگی از مسیر توسعه کشور بوده که باعث شده اقتصاد ایران در دور باطل قرار گیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۲    
ایستانیوز:فرشاد مومنی، اقتصاددان گفت: خط فقر ماهانه برای خانوارهای چهار نفره ایرانی در این سال نسبت به سال 1396 یک رشد نزدیک به 20درصد را به نمایش می گذارد که نشان دهنده آسیب پذیری مال دولت از سیاست ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۲    
ایستانیوز:امیرتقی خان تجریشی، مدیرعامل سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت و کارشناس بازار سرمایه پیش از حذف سود روزشمار و تبدیل آن به سود ماه شمار در خصوص تاثیر احتمالی این اقدام بر بورس به پایگاه خبری ...