جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۰:۴۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 27 بهمن 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 2 بهمن 1397 ایستا نیوز 3 بهمن 1397 ایستا نیوز 4 بهمن 1397 ایستا نیوز 5 بهمن 1397 ایستا نیوز 6 بهمن 1397 ایستا نیوز 7 بهمن 1397 ایستا نیوز 8 بهمن 1397 ایستا نیوز 9 بهمن 1397 ایستا نیوز 10 بهمن 1397 ایستا نیوز 11 بهمن 1397 ایستا نیوز 12 بهمن 1397 ایستا نیوز 13 بهمن 1397 ایستا نیوز 14 بهمن 1397 ایستا نیوز 15 بهمن 1397 ایستا نیوز 16 بهمن 1397 ایستا نیوز 17 بهمن 1397 ایستا نیوز 18 بهمن 1397 ایستا نیوز 21 بهمن 1397 ایستا نیوز 22 بهمن 1397 ایستا نیوز 23 بهمن 1397 ایستا نیوز 24 بهمن 1397 ایستا نیوز 25 بهمن 1397 ایستا نیوز 26 بهمن 1397 ایستا نیوز 27 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 بهمن 1397 ایستا نیوز 29 بهمن 1397 ایستا نیوز 30 بهمن 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۳    
ایستانیوز:در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، اپلیکیشن 724 عنوان بهترین اپلیکیشن موبایل را در میان بیش از 6000 اپلیکیشن شرکت کننده در این رویداد کسب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:در مراسمی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعامل بانک سینا، استاندار اردبیل و مقامات استان، باجه بانک سینا در گرمی اردبیل به بهره برداری رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
ایستانیوز:عضو هیأت مدیره بانک رفاه در نشستی تلفنی به صورت مستقیم با مشتریان گفت و گو کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی جزییات سفر مدیران بانکی به سنندج تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه، تسهیلات دهی در استان کردستان بهبود می یابد، گفت: تصمیم داریم حجم تسهیلات را افزایش و توسعه دهیم تا طرح ها در استان بیشتر شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
ایستانیوز:صادرات کالاهای غیر نفتی از نظر ارزش صادرات در 8 ماهه امسال 7.5 درصد افزایش و میزان واردات به کشور از لحاظ ارزش 14 درصد کاهش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
ایستانیوز:معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: میزان تعهدات معوق این شرکت با تحویل روزانه بیش از یک هزار و 500 دستگاه خودرو تا پایان سال کاهش خواهد یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
ایستانیوز: رییس کل اسبق بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی باید هییت مدیره بانک ها را با ابزارهایی که در اختیار دارد موظف کند نقدینگی را که از طریق سپرده گذاری مردم به دست می آورند در گردش فعالیت های اقتصادی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۹    
ایستانیوز:بانک رفاه در همایش آموزشی جراحان قلب و ریه و نشست فوق العاده مجمع عمومی هیأت رئیسه نظام پزشکی کشور با برپایی غرفه حضوری فعال داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۹    
ایستانیوز: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تأکید می کند که کارآمدی بورس ها به یقین از بازارهای غیرمتشکل بیشتر است و بر همین اساس ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۹    
ایستانیوز:نمایندگان مردم در نشست علنی مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه بودجه سال 98 کل کشور با 117 رای موافق موافقت کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۹    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان گفت: با وجود فشارهای دشمنان در خصوص صادرات نفت و ایجاد محدودیت در منابع ارزی کشور، شرایط عادی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:بر اساس مصوبه کارگروهی متشکل از 4 دستگاه دولتی، مقرر شد تا سقف 140 میلیون دلار ثبت سفارش کالاهای اولویت 4 در مناطق آزاد تا تاریخ 31 فرودین ماه سال 98 انجام شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز: در فروردین ماه سال 96میزان پرداختی های مالی به شرکت ها 140میلیارد تومان بوده که این میزان در اسفند 96به 500میلیارد تومان افزایش یافته است و بانک ملت رکورددار پرداخت تسهیلات به شرکت های ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک صادرات با تاکید بر اینکه مدیریت ریسک در بانک ها علاوه بر افزایش بهره وری نیروی کار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز: باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین وب سایت از نگاه مردمی معرفی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۴    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی با حضور در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان کردستان، ضمن تأکید بر اجرایی شدن و انجام طرح های پیشران در کردستان، خواهان ایجاد ظرفیت لازم در این استان شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۴    
ایستانیوز:اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر تصمیم گیری درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملّی (پالرمو) را به نشست بعدی خود موکول کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۴    
ایستانیوز:تأسیس شرکت های قدرتمند در حوزه فناوری اطلاعات ناشی از آینده نگری بانک ملت است و صادرات نرم افزار و راهکارهای بانکی به کشورهای همسایه از برنامه های آتی و قابل اجرای بانک در آینده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز:رییس کل سابق سازمان مالیاتی گفت: مجموع فرار مالیاتی شناسایی و مطالبه شده در یکسال اخیر، رقمی معادل 22 هزار میلیارد تومان بود که یک رکورد تاریخی در زمینه مبارزه با فرار مالیاتی محسوب می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز:نماد معاملاتی مربوط به بانک گردشگری در تابلوی ب بازار پایه فرابورس درج شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک دی در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۴    
ایستانیوز:استان آذربایجان شرقی به لحاظ وجود شهرک های تولیدی و صنعتی،توانسته است با اعطای انواع تسهیلات ریالی و ارزی در عرصه توسعه صادرات غیرنفتی حضوری موثر داشته باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۴    
ایستانیوز:طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه 385 شرکت و موسسه و بانک در بودجه وجود دارد که از این تعداد بالغ بر 176 شرکت سودده، 144 شرکت سربه سر و 65 شرکت در منابع و مصارف زیان ده هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۹    
ایستانیوز:در این عرضه اولیه بیش از 380 هزار کد معاملاتی ، متقاضی خرید سهام افق در بورس تهران بودند که در نهایت به هر کد خریدار تعداد 132 سهم معادل 223 هزار و 740 تومان از این عرضه اولیه تخصیص داده شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۹    
ایستانیوز:دستورالعمل جدید قیمت گذاری فولاد در حالی از سوی وزیر صنعت مصوب شده که به گفته برخی فعالان ساخت و ساز باعث گران فروشی فولاد می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۴    
ایستانیوز:درآمد مالیات بر ارزش افزوده در مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 نسبت به این رقم در قانون بودجه سال 97 حدود 50 درصد رشد دارد و از حدود 32 هزار میلیارد تومان به حدود 48 هزار میلیارد تومان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۴    
ایستانیوز:شاخص کل بورس تهران امروز با کاهش 196 واحدی مواجه شد . در نخستین روز کاری هفته جاری با وجود معاملات رخوت آور و کم حجم، اما عرضه اولیه امروز، نقدینگی 1695 میلیارد تومانی را از بورس مکید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۹    
ایستانیوز:مراسم هفتمین جشنواره ورزشی پاسارگادیان در تاریخ 25 بهمن، در محل مجموعه فرهنگی-ورزشی سبز و با حضور جمعی از مدیران و بانکداران بانک پاسارگاد برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۹    
ایستانیوز:دو طرح صنعتی که توسط بانک ملی ایران تامین مالی شده اند، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان یزد به بهره برداری رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۹    
ایستانیوز:تعداد کاربران پیام رسان بله از مرز سه میلیون عضو گذشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۴    
ایستانیوز:رئیس کل سابق سازمان امور مالیاتی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۹    
ایستانیوز:اگرچه وزیر اقتصاد و نمایندگان مجلس از آزادسازی سهام عدالت در آینده ای نزدیک خبر داده اند، اما رئیس کل سازمان خصوصی سازی نسبت به آزادسازی سهام عدالت طی سال جاری چندان امیدوار نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۹    
ایستانیوز:بررسی های آماری با تکیه با گزارش های منتشر شده از بانک جهانی حکایت از آن دارد که در هفت سال اخیر، اقتصاد ایران اگر شاهد رشدهای منفی نبوده، حداقل رشد اقتصادی کم توانی را تجربه کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۹    
ایستانیوز:در بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید شنبه 27 بهمن 97، به 4 میلیون و 306 هزار تومان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۳    
ایستانیوز:مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری روز جمعه 26 بهمن ماه با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری به بازدید از غرفه های این نمایشگاه پرداخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۳    
ایستانیوز:کریس کوک، استراتژیست حوزه انرژی در جمع نمایندگان بخش خصوصی از راهکاری گفت که براساس آن دارنده نفت خام می تواند با قراردادی معین مالک فرآورده های نفتی باشد و آن را در بازار هدف به فروش رساند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۸    
ایستانیوز: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فردا اسامی جاماندگان "بسته حمایتی" از طریق شماره تلفن های اعلام شده از سوی خانواده ها به آنها اعلام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۳    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی از برنامه ریزی برای تامین مالی طرح های استان کردستان خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۳    
ایستانیوز:بانک ملی ایران در حمایت از بازار کار و اشتغال کشور از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 52 هزار و 999 فقره تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۸    
ایستانیوز:کارشناس مسائل اقتصادی گفت: نظام بانکی باید در جهت تقویت واحدهای تولیدی، تسویه وام های معوق تولیدکنندگان با بهره ساده را آنگونه که کمیسیون تلفیق مجلس مصوب کرده در دستور کار قرار دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۸    
ایستانیوز:میری به مولفه های اثرگذاری اشاره می کند که هرکدام پتانسیل نهفته ای برای تداوم صعود بازار سهام در سال آتی به شمار می رود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۸    
ایستانیوز:شرکت ذوب آهن اصفهان در صورت های مالی میان دوره ای 9ماهه سود هرسهم خود را 174ریال اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۳    
ایستانیوز:یک رسانه آمریکایی به تلاش های بی حاصل ایالات متحده برای انزوای ایران برخلاف خواسته های متحدان اروپایی خود اشاره کرد و نوشت که واشنگتن به جای تهران خود را در کنفرانس ورشو منزوی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۳    
ایستانیوز:تالار صادراتی بورس کالای ایران روز شنبه 27 بهمن ماه میزبان عرضه 33 هزار و 775 تن قیر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۳    
ایستانیوز:بزرگ ترین بانک آمریکایی از ارز دیجیتالی خود رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۸    
ایستانیوز:برخی مشاوران مسکن می گویند گرانی بازار اجاره و خرید مسکن، شهروندان را به کانکس نشینی سوق داده، مناطق میانی و منطقه 22 جزو لیستی است که آنها برای این ادعایشان مطرح می کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۸    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده خانه ویلایی در مناطق 22گانه شهری تهران طی بهمن ماه 97 است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۸    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودرو رنو دست دوم تولید داخل در سطح بازار پایتخت طی بهمن ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۳    
ایستانیوز:فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه بدون تردید انتقام خون شهدای مظلوم مان را خواهیم گرفت، گفت: درصورتی که پاکستان به مسئولیتهای خود در مبارزه با تروریست ها عمل نکند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۸    
ایستانیوز:قیمت های فعلی واقعی نیست، منتظر کاهش نرخ ها در آینده نزدیک باشید.این فحوای کلام رییس کل بانک مرکزی و برخی دیگر از مسئولان اقتصادی کشور است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۸    
ایستانیوز:در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران انتظار داشتند روند افزایشی طلا در هفته جاری ادامه پیدا کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۳    
ایستانیوز:آمارهای بانک مرکزی نشان میدهد در فصل پاییز با کاهش تلاطم در بازار ارز، سهم بالایی از نقدینگی خلق شده به سوی سپرده های مدت دار در بانکهای دولتی و خصوصی کوچ کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۳    
ایستانیوز:رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: گردانندگان سایت های قمار و شرط بندی با شگردهایی برای استفاده از خدمات بانکی نسبت به اجاره درگاه و کارت های بانکی اقدام می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۳    
ایستانیوز:براساس آمار بانک مرکزی 6 هزار و 100 برگ سفته و برات در 9 ماه اول سال 1397 در شهر تهران واخواست شد که نسبت به دوره مشابه سال قبل از لحاظ تعداد 10.5 درصد کاهش نشان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۳    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سپه در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از پاسداران مدافع وطن در حادثه تروریستی زاهدان را تسلیت گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۳    
ایستانیوز:طی هفته گذشته حداقل عیدی امسال کارگران، دو میلیون و 222 هزار تومان و حداکثر عیدی آنان سه میلیون و 333 هزار تومان اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۸    
ایستانیوز:جایگاه ایران در نمودار جهانی حداقل حقوق چیست و وضعیت هزینه های زندگی در تهران و استانبول چگونه است؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۸    
ایستانیوز:شرکت بیمه نوین، با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان خود، طرح فروش اقساطی بیمه ای ثالث و بدنه اتومبیل، ویژه دارندگان بیمه ای عمر و سرمایه گذاری این شرکت را اجرائی می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۲    
ایستانیوز:دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: وقتی چهل روز از این بخشنامه گذشته و حتی یک خودرو ترخیص نشده چرا یک نفر از دولت نمی آید بپرسد که چه اتفاقی افتاده؟ چرا اجرایی نمی شود؟ و اگر قابل اجرا نیست ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۷    
ایستانیوز:مجله نیوزویک روی جلد شماره جدیدش تصویری از رئیس جمهور روحانی را چاپ کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۷    
ایستانیوز:ثبت نام مجدد برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از فردا یکشنبه 28 بهمن ماه آغاز می شود.