جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۷:۳۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 29 بهمن 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 2 بهمن 1397 ایستا نیوز 3 بهمن 1397 ایستا نیوز 4 بهمن 1397 ایستا نیوز 5 بهمن 1397 ایستا نیوز 6 بهمن 1397 ایستا نیوز 7 بهمن 1397 ایستا نیوز 8 بهمن 1397 ایستا نیوز 9 بهمن 1397 ایستا نیوز 10 بهمن 1397 ایستا نیوز 11 بهمن 1397 ایستا نیوز 12 بهمن 1397 ایستا نیوز 13 بهمن 1397 ایستا نیوز 14 بهمن 1397 ایستا نیوز 15 بهمن 1397 ایستا نیوز 16 بهمن 1397 ایستا نیوز 17 بهمن 1397 ایستا نیوز 18 بهمن 1397 ایستا نیوز 21 بهمن 1397 ایستا نیوز 22 بهمن 1397 ایستا نیوز 23 بهمن 1397 ایستا نیوز 24 بهمن 1397 ایستا نیوز 25 بهمن 1397 ایستا نیوز 26 بهمن 1397 ایستا نیوز 27 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 بهمن 1397 ایستا نیوز 29 بهمن 1397 ایستا نیوز 30 بهمن 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
ایستانیوز:بانک ملی ایران به منظور رفع احتیاجات ضروری مشتریان از محل منابع قرض الحسنه خود بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات در 11 ماه ابتدای امسال پرداخت کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۷    
ایستانیوز:عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ایجاد مرکز تحقیق و توسعه مشترک بانک آینده و این دانشگاه خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
ایستانیوز:مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت:یکی از مطالبات که با آن مواجه بودیم و خود ما نیز نیاز آن را احساس می کردیم خانم هایی هستند که در محیط خانه مشغول به کار هستند یعنی مزد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۲    
ایستانیوز:شرکت پاکسان مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به 30 آذر1397 را برگزار کرد و سهامداران با توزیع سود 875ریالی برای هرسهم موافقت کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:شرکت سهامی بیمه "ما" جایزه Employee Benefits Provider سال 2018 منا را از آن خود کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز: نیازها و بازارهای جدید و رو به گسترش، بسیاری از فعالین حوزه پرداخت و بانکداری الکترونیک را مشتاق کرده تا پیش بینی دقیق تری از رویدادها و دغدغه های آتی داشته باشند تا استراتژی مطلوب تری در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۷    
ایستانیوز:مجمع سالانه شرکت گروه مالی بانک توسعه تعاون با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره بانک توسعه تعاون و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت گروه مالی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۷    
ایستانیوز:مراسم تودیع امیر صفری رییس سابق پژوهشکده بیمه و حمید کردبچه رییس جدید این نهاد شب گذشته با حضور رییس کل بیمه مرکزی برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۲    
ایستانیوز:پرداخت الکترونیک سداد خبر از جعل یک صفحه اینستاگرامی در ارتباط با اپلیکیشن پرداخت خود خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۲    
ایستانیوز:تعدادی از شرکت های بزرگ وفعال بخش تعاونی و خصوصی استان خراسان رضوی که اقدام به دریافت تسهیلات اعتباری از بانک توسعه تعاون این استان کرده اند به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۲    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در یک سفر دوروزه برای بازدید از شعب به استان گلستان عزیمت نمودند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
ایستانیوز:بانک اقتصادنوین اعلام کرد: بر اساس مجوز بانک مرکزی و به منظور تسریع در امور مشتریان، اوراق گواهی سپرده مرحله 25 صادره توسط این بانک با اوراق جدید جایگزین می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۱۰    
ایستانیوز:تسهیلات پرداختی بانک ها طی 10 ماهه سال 1397 به بخش های اقتصادی مبلغ 5380.3 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 757.3 هزار میلیارد ریال (معادل 16 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۱۰    
ایستانیوز:نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مجاز به دریافت فاینانس 30 میلیارد دلاری در سال 98 کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۱۰    
ایستانیوز:بانک مرکزی در واکنش به ادعای رییس اتاق مشترک ایران و چین اعلام کرد که دو شرکت وی تا پایان آبان ماه سال 1397 بالغ بر 16 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۰۵    
ایستانیوز:نشست علمی بررسی فقهی اقتصادی ایجاد بانک توسعه با کارکرد برطرف کردن شکست بازار و کمک به تامین مالی پروژه های کشور برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۰۵    
ایستانیوز:چندی پیش مباحثی در رابطه با کارمزد تسهیلات قرض الحسنه و نحوه محاسبه آن توسط برخی مراجع عظام مطرح شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۰۰    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد اظهار داشت: بازاهای مالی دنیا با عبور از الگوهای سنتی به سمت رفتارهای نوین و دانش بنیان معامله گری حرکت کرده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۰۰    
ایستانیوز:شرکت سرمایه گذاری سپه در دوره 12ماهه منتهی به 30 آذر ماه 1397، به هر سهم خود مبلغ 305 ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته 20 درصد افزایش را نشان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۰۰    
ایستانیوز: رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه بانک شهر با ارایه خدمات به روز و نوین به اهالی کتاب و کتابخوانی در کمک به حوزه فرهنگ خوش درخشیده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۰۰    
ایستانیوز:بررسی مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 98نشان می دهد از لیست 385شرکت مندرج در لایحه بودجه حدود 176شرکت سودده و مابقی یا در نقطه سربه سر و یا زیان ده می باشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۰۰    
ایستانیوز:رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با گلایه از کسب و کار طلا گفت: بازار طلا رنگ و بوی شب عید ندارد و همچنان تقاضا برای مصنوعات صفر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۴۳    
ایستانیوز:مدیرعامل بورس انرژی گفت: برای ابزارسازی در بازار سرمایه مجموعه های زیادی تلاش کرده اند و امروز در بورس انرژی نیز شاهد دستاوردهای ارزنده ای هستیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۳    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در مناطق مختلف شهری تهران طی بهمن ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۱۸    
ایستانیوز:معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا از پیگیری برای دستگیری عاملان ایجاد سایت جعلی YARANEH.COM و ارسال کنندگان پیامک انبوه سهام عدالت خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۱۸    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع پرفروش ترین تلویزیون در سطح بازار تهران است؛شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا 10 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۱۸    
ایستانیوز:حمید گرمابی، عضو کمیسیون صنایع مجلس درخصوص کارکردهای بورس کالا در اقتصاد گفت: این روزها همه از شرایط خاص اقتصادی و تعبیر جنگ اقتصادی استفاده می کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۱۳    
ایستانیوز:سرپرست سازمان تامین اجتماعی از واریز عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی تا 10 اسفند ماه خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۱۳    
ایستانیوز:بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه گفت: به صراحت به اروپا اعلام کردیم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۸    
ایستانیوز:رئیس قوه قضائیه گفت: تمرکز مردم صرفاً بر رفتار دشمنان نیست بلکه اقدامات مسئولان را نیز به خوبی رصد می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز:جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز (دوشنبه) همزمان با سالروز ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز:علی رغم ثبت یک پیشنهاد خرید در پنجمین مرحله عرضه نفت خام در بورس انرژی، بدلیل عدم ایجاد توافق بین شرکت ملی نفت و خریدار، این عرضه منجر به معامله نشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز:قانون چک درحالی در آستانه پنجمین سالگرد اقتصاد مقاومتی تصویب شد که انتظار می رود با نوآوری های خود، کارکرد چک را از مانع فعلی کسب و کار به تسهیل گر اقتصادی تغییر دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز: فرحی مدیر عامل پست بانک ایران ضمن تبریک سالروز ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری با تشریح فعالیت های این بانک درراستای سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز: مدیرعامل بانک صادرات ایران از عملیاتی شدن رمز یکبار مصرف برای انجام خدمات بانکی در این بانک از ابتدای سال 98 خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز: مدیرعامل بانک انصار اعلام کرد اقتصاد مقاومتی با مقاوم سازی راهبردی ساختارها و نهادهای جامعه و توانمندسازی مسئولین و مردم میسر می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز: کمک کردن به بقیه حس خوبیست که در وجود همه ما نهادینه شده است. شنیدید که همه ما اعضای یک پیکریم؟ شاید شما هم دوست داشته باشید باری از روی دوش دوست یا هر آدم دیگری بردارید و کمک کنید؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز:مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات از ضربه به باند فساد ارزی در مازندران خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز: مجمع عمومی فوق العاده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۸    
ایستانیوز:رییس شعبه اصفهان بانک توسعه صادرات گفت: در سال جاری با افزایش اعطای تسهیلات این شعبه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 170 درصد رشد را برای حمایت از بخشهای تولیدی و صادراتی شاهد بوده ایم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۸    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: با تقویت ارتباطات و تبادل نظر از واحدهای پتروشیمی به عنوان تولید کننده کالاهای استراتژیک حمایت ویژه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۳    
ایستانیوز: نمایندگان مجلس در مصوبه ای روش های پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی لشکری و کشوری در سال آینده را تعیین کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۳    
ایستانیوز:مجلس وزارت ورزش و جوانان را مکلف کرد با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی سازی تا پایان شهریور 98شرایط پذیرش باشگاه پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرابورس را فراهم کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۸    
ایستانیوز:شرکت بیمه " ما" تا بهمن سال 97 بیش از سه میلیون و ششصد هزار فقره بیمه نامه صادر کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۳    
ایستانیوز:مجلس شورای اسلامی منبع تامین بدهی های دولت در سال 98 را تعیین کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۳    
ایستانیوز:شاید اقتصاد ژاپن دیگر به مانند سال هایی دهه 1980 میلادی چابک و سرزنده نباشد اما این بدان معنا نیست که سومین اقتصاد بزرگ جهان امیدی به آینده خود ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۸    
ایستانیوز:در 7 سال اخیر سرفصل "سایر دارایی ها" به عنوان نمادی از بنگاه داری بانکها، رشد 32.3 درصدی را تجربه کرده در حالی که رشد مجموع کل دارایی های نظام بانکی طی این مدت در حدود 25 درصد بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۸    
ایستانیوز:نسبت تسهیلات به سپرده طی سال گذشته روند نزولی به خود دیده و یکی از مهمترین مصارفی که می توانسته جایگزین تسهیلات دهی و سایر مصارف عمده شود، خرید دارایی های خارجی می باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۸    
ایستانیوز:نشریه فارین پالیسی دینار کویت را قدرتمندترین ارز جهان معرفی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۸    
ایستانیوز:رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: صادرکنندگان به عراق و افغانستان که تا قبل از 16مردادماه، به صورت ریالی کالای خود را فروخته اند، از شمول رفع تعهد به صورت ارزی معاف شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۸    
ایستانیوز:مسائل داخلی و اولویت های اقتصادی چین، آمریکا و روسیه آنها را وادار کرده که فعلا از مواجهه مستقیم نظامی و هسته ای اجتناب کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۳    
ایستانیوز:سفیر سوییس در تهران طی دیداری با وزیر اقتصاد کشورمان بر علاقمندی کشورش برای حفظ و توسعه روابط با ایران تاکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۸    
ایستانیوز:یک کارشناس بازار سرمایه گفت: گسترش و تعمیق بازار سرمایه و نیز تامین مالی سریع و ارزان شرکت ها به عنوان مزایای عرضه های اولیه در بازار سهام است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۸    
ایستانیوز:وزیر امور خارجه در کنفرانس امنیت مونیخ گفت: ساز و کار مالی اروپا برای انجام تجارت با ایران به هدف نرسیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۸    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس دولت را مکلف به واگذاری باقی مانده سهام خود در شرکت بیمه البرز تا پایان سال 98 کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۳    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس خزانه کل کشور را مکلف به وصول سود دولت از شرکت های دارای سهم 50 درصدی کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۳    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه دوران توسعه فیزیکی شعب بانک ها به سر رسیده است، گفت: رقابت بانک ها به خدمات رسانی بیشتر به مشتریان در بستر بانکداری الکترونیک کشیده شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۸    
ایستانیوز:بر اساس اعلام بانک مرکزی فروش ارز صادرکنندگان خصوصی در سامانه نیما شتاب گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۸    
ایستانیوز:عضوکمیسیون برنامه بودجه بابیان اینکه، بانک های دولتی و خصوصی در حال حاضر سودده بوده و مشکلی ندارند، گفت: طبق نظارت های مستمر بانک مرکزی نگرانی برای بانک ها وجود ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۳    
ایستانیوز:تحلیلگران خیلی به رسیدن به توافق امیدوار نیستند. آنها می گویند که تمام این صحبت ها درباره خوشبینی رسیدن به توافق تنها یک تئاتر سیاسی است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۸    
ایستانیوز:معاون بازار بورس تهران اعلام کرد: 30 هزار میلیارد ریال تامین مالی بنگاه های اقتصادی از طریق اوراق اختیار فروش تبعی پوشش داده شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۸    
ایستانیوز:عملکرد بزرگترین صنایع حاضر در بورس و فرابورس از نظر ارزش معاملات در پایان دی سال 97 نشان می دهد که یک صنعت با بیش از 69000 میلیارد ریال ارزش معاملاتی در جایگاه نخست قرار دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۸    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران بر اهمیت هزینه برای تقویت فناوری های نوین مالی تاکید کرد و گفت: هزینه های فناوری نوین مالی، سرمایه گذاری برای آینده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۳    
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف برخورداری بیشتر اقشار نیازمند جامعه از خدمات و طرح های تسهیلاتی قرض الحسنه بانک، شرایط اخذ ضمانت برای وام های پرداختی را تسهیل کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۸    
ایستانیوز: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و ...