جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1398 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 31 فروردین 1398 ایستا نیوز 1 خرداد 1398 ایستا نیوز 31 تیر 1398 ایستا نیوز 31 مرداد 1398 ایستا نیوز 31 شهریور 1398 ایستا نیوز 1 مهر 1398 ایستا نیوز 2 آبان 1398 ایستا نیوز 30 آذر 1398 ایستا نیوز 30 دی 1398 ایستا نیوز 30 بهمن 1398 ایستا نیوز 28 اسفند 1398 ایستا نیوز 1 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 2 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 3 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 4 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 5 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 6 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 7 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 8 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 9 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 10 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 11 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 12 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 13 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 14 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 15 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 16 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 17 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 18 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 19 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 20 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 21 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 22 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 23 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 24 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 25 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 26 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 27 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 28 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 29 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 30 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1398 
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۶    
ایستانیوز: شرکت بیمه آسیا در صورت های مالی یکساله خود اعلام کرد که درآمد بیمه ای به چهار هزار و 173 میلیارد و 153 میلیون ریال رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۱    
ایستانیوز:وجود رقابت ها در صنعت بیمه و سهم بالای بیمه دولتی در مقابل بخش خصوصی، ضعف های سیستم های نظارتی و بی ثباتی شرایط اقتصادی کشور، عملکرد شرکت های بیمه ای را طی سال 1397 تحت تأثیر خود قرار داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از راه اندازی بازار متشکل ارزی تا پایان خرداد خبر داد و گفت: این بازار موجب می شود نرخ هایی همانند بازار سنا و امثال آن به تدریج کنار گذاشته شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز:شرکت اعتباری ملل با انتشار صورت های مالی 12 ماهه اعلام کرد، 216 ریال سود محقق کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۴    
ایستانیوز:نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی گفت: در عرضه امروز نفت در بورس انرژی، معامله ای برای 2 میلیون بشکه نفت خام سبک انجام نشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۴    
ایستانیوز:مبارزه با پول شویی هدفش این است که با رصد کردن پول هایی که در اقتصاد کشور جابه جا می شود، ببیند پول یک حساب از کجا آمده و به کجا می رود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۵    
ایستانیوز:اگر گندم در بورس کالا عرضه شود به دلیل کیفیت متفاوت در این محصول، قیمتی که در بورس به کشاورز پرداخت می شود براساس کیفیت بوده و تنها نرخ یک هزار و 700 تومان ملاک نیست ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۵    
ایستانیوز:این روزها بسیار می شنویم که برای دریافت یک وام کوچک بانکی با بهره مصوب بانک مرکزی، موانع متعددی پیش روی متقاضی وجود دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز:رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: بخشی از کاهش قیمت ارز در هفته اخیر، ناشی از عرضه ارز صادراتی در بازار بوده که اگر این سیاست بخوبی ادامه یابد، آثار و نتایج مثبتی در بازار ارز خواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز:لوایح پالرمو و CFT در کمیسیون های تخصصی مجمع در حال بررسی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۵    
ایستانیوز:معمولاً ما فیسبوک (Facebook) را به عنوان یک شرکت رباتیک نمی شناسیم. ولی این شرکت اخیراً در حال انجام کارهای جدیدی در آزمایشگاه هوش مصنوعی خود است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۰    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت انواع دوربین عکاسی نیکون در بازار تهران است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۰    
ایستانیوز:روز گذشته گوگل از نسل دوم گوگل گلس رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران از عملیاتی شدن طرح رمز دوم پویا برای انجام خدمات بانکی در این بانک با استفاده از نرم افزار راز و صاپ از اول خردادماه سال جاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز: مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال 1397 موفق به تحقق 105 درصدی بودجه پیش بینی شده خود شده است .
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:عضو هیأت مدیره پست بانک ایران گفت: در سیاست ها و برنامه های اعتباری بانک، تلاش براین است که نقش اصلی را در تأمین مالی طرح های اشتغال زائی در روستاها ایفاء کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۵    
ایستانیوز:روسیه تاکید کرد: باید زمان بیشتری را برای اجرای مکانیزم مالی ویژه "اینستکس" اختصاص داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۰    
ایستانیوز:امارات متحده عربی به نزدیک 7 هزار نفر از سرمایه گذاران در این کشور اقامت دائم می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۰    
ایستانیوز:رییس سازمان بورس اعلام کرد: تنوع ابزارها و نهادهای مالی که در سال های اخیر اتفاق افتاده سبب شده بنگاه های بیشتری برای تامین مالی به بازار سرمایه رجوع کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: در دوسال اخیر تلاش کردیم تا رویکرد خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک را از حوزه معیشت به سمت اشتغالزایی و کارآفرینی معطوف سازیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهرایران در همکاری با شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به منظور حمایت و تقویت زمینه های کشاورزی، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز:شرکت بیمه نوین به پاس ارج نهادن به اعتماد مشتریان خود، در خرداد ماه، بیمه بدنه اتومبیل را با شرایط و تخفیف های ویژه ارائه می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۵    
ایستانیوز:بررسی وضعیت قیمت خودروهای داخلی در بازار نشان می دهد که قیمت هر دستگاه پژو 206 تیپ 5 از 130 میلیون تومان در روزهای گذشته به 122 میلیون تومان رسیده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۵    
ایستانیوز:تکذیب خبر افزایش سقف برداشت از خودپردازها به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در پی انتشار اخباری مبنی بر افزایش برداشت از خودپردازها تا سقف پنج میلیون ریال ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۵    
ایستانیوز:رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات ایران گفت: پذیرندگان پایانه های فروش این بانک در شش ماه پیش رو با مشارکت در طرح فروش طلایی 2 به قید قرعه از هفت میلیارد ریال جوایز نقدی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۰    
ایستانیوز:استاندار قم با اهدای لوحی از عملکرد بانک صادرات ایران در زمینه ارزیابی عملکرد سال 97 و رونق تولید قدردانی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۰    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: استان بوشهر دارای قابلیت های زیاد و منابع فراوان از جمله نفت، گاز ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۰    
ایستانیوز:تصویب نامه هیات وزیران درخصوص تعیین شیوه قیمت گذاری، نحوه واگذاری، چگونگی فروش اقساطی و دریافت بهای سهام، سهم الشرکه، حق تقدم و دارایی بانک های دولتی در شرکت ها و بنگاه ها ابلاغ شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۰    
ایستانیوز:معاون اول رییس جمهور مصوبه جدید مالیاتی هیات وزیران برای واحدهای صنعتی و معدنی را ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۰    
ایستانیوز:به پیشنهاد روابط عمومی و موافقت دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، نمایندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان شهید دکتر مسیح دانشوری روز چهارشنبه اول خردادماه برای ثبت نام اهدای عضو در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۰    
ایستانیوز:نگاهی به صورت های مالی سال 97 بانک گردشگری نشان می دهد که این بانک در سال مالی منتهی به اسفند 97 موفق شده مبلغ 340 میلیارد و 157 میلیون ریال سود خالص محقق کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۰    
ایستانیوز:افزایش یا کاهش قیمت ملاک مناسبی برای وضعیت مثبت بازارها نیست. آنچه باید ملاک کار در بازار قرار بگیرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۵    
ایستانیوز:بیمه ما سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به 29 اسفند 1397 دعوت کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۵    
ایستانیوز:نرخ بیکاری کشور چین با یک میلیارد و 380 میلیون نفر جمعیت 4.4 درصد است، اما نرخ بیکاری ایران با 80 میلیون جمعیت، 12 درصد است. چرا؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز: معاون فنی گمرک از تسهیلات ویژه برای جلوگیری از رسوب کالا در گمرکات با دستور مستقیم رییس جمهور خبر داد و گفت: کالاهای ضروری ظرف یک ساعت از گمرک ترخیص می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:رییس هیات مدیره بانک دی به همراه جمعی از مدیران بانک ضمن بازدید از دو شعبه اصفهان و کاشان از چهار کارخانه صنعتی و تولیدی در استان اصفهان بازدید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:با پایان مهلت شرکت در جشنواره پولتو راحت بریز اپلیکیشن بله ، شمارش معکوس برای قرعه کشی این جشنواره آغاز شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:در آخرین جلسه شورای عمومی سندیکا بر توافقات قبلی اعضا در خصوص نحوه وصول مطالبات از شرکت خودورسازی سایپا به عنوان بزرگترین بدهکار بیمه ای تاکید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۰    
ایستانیوز:کارشناسی و ارزیابی خسارت در مناطق سیل زده استان خوزستان توسط شرکت بیمه میهن به اتمام رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز:سخنگوی دستگاه قضا از ارجاع پرونده احمد عراقچی و سیف به دادگاه خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۰    
ایستانیوز:رییس کنفدراسیون صادرات با ابراز نگرانی نسبت به بخشنامه جدید ارزی گفت: نباید این بخشنامه روند سرعت بازگشت ارز را کند کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۰    
ایستانیوز:سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت حسین هدایتی به 20 سال حبس خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۵    
ایستانیوز:نابرابری هزینه ای؛ یعنی اختلاف میزان پولی که خانوارهای پردرآمد و کم درآمد در ماه برای خود خرج می کنند، به 5.53 برابر رسیده است؛ یعنی خانوارهای پردرآمد 5 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۵    
ایستانیوز:خودروهای هیبریدی در بسیاری از کشورهای جهان بسیار بیشتر از خودروهای تمام برقی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است که در این گزارش به مرور بهترین و پرفروش ترین آنها خواهیم پرداخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع تلویزیون سایز بزرگ در سطح بازار تهران است؛ شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا 10 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۰    
ایستانیوز:اینستاگرام اعلام کرده که در حال تحقیق در مورد فعالیت برخی کاربران این شبکه اجتماعی بر ضد ترامپ رئیس جمهور امریکا با استفاده از هشتگ هایی خاص است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت جدیدترین انواع سیستم صوتی و تصویری خودرو در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۰    
ایستانیوز:عرضه اولیه 40 میلیون سهم معادل 20 درصد سهام شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران به روش ثبت سفارش در نماد دکپسول1 روز یکشنبه هفته آینده پنج خردادماه در بازار دوم فرابورس ایران انجام خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۵    
ایستانیوز: قیمت پرفروش ترین انواع تبلت های موجود در بازار به شرح جدول زیر است
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۰    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس یک فوریت لایحه الحاق یک تبصره به ماده 6 قانون مبارزه با پولشویی را تصویب کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۰    
ایستانیوز:در حالی که اجرای طرح رمز دوم یک بار مصرف به تعویق افتاده، می توان با تفکیک حساب های اصلی و فرعی، ریسک کلاهبرداری های اینترنتی و سرقت های آنلاین را کاهش داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۰    
ایستانیوز:بانک سامان در راستای بهبود توان اقتصادی کارکنان سازمان های مختلف، آماده اعطای تسهیلات به این اقشار است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۰    
ایستانیوز: رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: امروز بخش معدن و صنایع معدنی با داشتن 100 هزار میلیارد تومان در بازار سرمایه، سهم 30 درصدی از سود را به خود اختصاص داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۵    
ایستانیوز:قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی به دنبال تقویت ارزش دلار که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، با کاهش روبرو شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز:مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی اعلام کرد سیلاب امسال 35 هزار میلیارد تومان به 151 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت وارد کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 3220 واحدی به رقم 215 هزار و 91 واحد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:بانک رفاه در راستای تداوم روند ارائه خدمات مالی به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه های علوم پزشکی در قالب " طرح کرامت در سال 98 " تسهیلات پرداخت می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز: بانک ملت با حضور در سی و دومین جشن گلریزان ستاد دیه و اعطای چک 5میلیارد ریالی، در آزادی زندانیان نیازمند مشارکت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه پست بانک دولتی خواهد ماند، از لزوم تدوین نقشه راه دیجیتال این بانک و ارائه آن تا 6 ماه آینده سخن گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عملیاتی شدن احراز هویت با سامانه شاهکار در نظام بانکی و پرداخت با توافق بانک مرکزی و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آینده ای نزدیک خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:ارائه اطلاعات بانکی مؤدیان مالیاتی به سازمان امور مالیاتی تصمیمی است که اخیراً بانک مرکزی دستور آن را به بانک ها ارسال کرده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:هفته گذشته کمیته مشترک نظارتی وزیران نفت اوپک پلاس (JMMC) نشانه هایی را در خصوص تصمیمات تازه اعضای این اتحاد نفتی در مورد سطح تولید نفت در ماههای آینده مخابره کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۵    
ایستانیوز:وزیر نفت عربستان و دیگر متحدان تولیدکننده اوپک سیگنال هایی ارسال کرده اند که مایل به کاهش تولید نفت تا نیمه دوم سال 2019 هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۵    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک سینا گفت: میزان وصولی های این بانک در سال 97 از رشد 163 درصدی برخوردار شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۰    
ایستانیوز:معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین گفت: بیش از 160 پروژه برای دیجیتالی شدن بانک ایران زمین از سه سال قبل آغاز شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:رویکرد سیاست گذار پولی باید از کنترل دستوری نرخ های بانکی، نرخ بهره سپرده و نرخ بهره تسهیلات در سطح خرد فروشی به هدایت غیر دستوری نرخ بهره در بازار بین بانکی متشکل و ساختارمند تغییر کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰    
ایستانیوز:شرکت بیمه البرز با انتشار صورت های مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 97 اقدام به شفاف سازی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۵    
ایستانیوز:شرکت بیمه اتکایی امین با صدور یک اطلاعیه در سامانه کدال اعلام کرد که در دوره 6 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 97 به ازای هر سهم 135 ریال سود محقق کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۵    
ایستانیوز:بانک ملی ایران در ادامه سیاست های حمایتی خود از بازار کار، در سال 98 نیز توجه ویژه ای به بخش های اشتغال با محوریت خوداشتغالی و مشاغل خانگی داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۰    
ایستانیوز:بورس اوراق بهادار تهران با انتشار آخرین لیست توقف نماد ناشران، اعلام کرد که نماد بانک انصار به همراه نماد 29 شرکت دیگر در تالار شیشه ای متوقف شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۶    
ایستانیوز:کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش های بهاری تا پایان این هفته و اوایل هفته آینده در نقاط مختلف کشور ادامه دارد که احتمال رخداد آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در مناطقی با ...