جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۰May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 9 تیر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 تیر 1397 جهان نیوز 2 تیر 1397 جهان نیوز 3 تیر 1397 جهان نیوز 4 تیر 1397 جهان نیوز 5 تیر 1397 جهان نیوز 6 تیر 1397 جهان نیوز 7 تیر 1397 جهان نیوز 8 تیر 1397 جهان نیوز 9 تیر 1397 جهان نیوز 10 تیر 1397 جهان نیوز 11 تیر 1397 جهان نیوز 12 تیر 1397 جهان نیوز 13 تیر 1397 جهان نیوز 14 تیر 1397 جهان نیوز 15 تیر 1397 جهان نیوز 16 تیر 1397 جهان نیوز 17 تیر 1397 جهان نیوز 18 تیر 1397 جهان نیوز 19 تیر 1397 جهان نیوز 20 تیر 1397 جهان نیوز 21 تیر 1397 جهان نیوز 22 تیر 1397 جهان نیوز 23 تیر 1397 جهان نیوز 24 تیر 1397 جهان نیوز 25 تیر 1397 جهان نیوز 26 تیر 1397 جهان نیوز 27 تیر 1397 جهان نیوز 28 تیر 1397 جهان نیوز 29 تیر 1397 جهان نیوز 30 تیر 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۷    
اعضای این باندها که بین 16 تا 22 سال دارند، همگی فاقد سابقه کیفری بوده و محصول خانواده های آشفته و فرزندان طلاق هستند و هیچ اطلاعی از مجازات جرم سرقت،زورگیری،اعمال خشونت و عواقب کار خود نداشتند
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۹    
تهیه کننده برنامه من و شما گفت: با نهایی شدن مجری برنامه، به احتمال زیاد این هفته برنامه به روی آنتن خواهد رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۸    
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به تبعات اجتماعی سیاست افزایش کافی قیمت پایه، آن را در حال حاضر امکان پذیر ندانست و گفت: باید به دنبال گزینه های دیگری باشیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۰    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد، آمریکا و کشورهای حامی متجاوزان نمی خواهند که حملات در یمن متوقف شود زیرا که در نتیجه آن صادرات سلاح هایشان نیز متوقف می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۱    
در حالی که اوج مصرف برق 6 هزار مگاوات افزایش یافته و تدابیر دولت برای گذر از خاموشی و بحران آن بیشتر شده، اما هنوز مردم وضعیت کسری برق را باور ندارند و تصمیمی جدی برای کنترل مصرف خود ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۳    
برنامه تلویزیونی جهان آرا تا پایان مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 پخش نخواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۱۱    
سیدابراهیم رییسی قرار است با ریاست بر کارگروه سیاسی- اجتماعی حرکت سه قوه و سایر نهادها را در جهت اهداف انقلاب، پیشرفت ها و پسرفت ها بررسی کند
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان چای گفت: از مجموع 130 میلیارد تومان بهای برگ سبز چای، 81/5 میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان واریز شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۰۱    
دادیار ناظر کانون اصلاح و تربیت تهران شیوه صدور حکم قصاص برای متهمان زیر 18 سال را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۹    
حجت الاسلام لقمانی در یک روایت به آثار پرهیز از کلام بیهوده اشاره می کند
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۶    
برخی هم حاج علی قربانی را در گردان میثم دیده اند و آن نوای معروف کجایید ای شهیدان خدایی برایشان تازگی دارد. در عرصه ذاکری و مدیحه و روضه استاد خاصی نداشته اما...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۳    
رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما از بهبود حال عمومی مهدی فخیم زاده خبر داد و گفت :حال عمومی این کارگردان برجسته کشورمان را بسیار خوب و رضایت بخش دیدیم .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۰    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از غرق شدن دختر هفت ماهه بر اثر افتادن به داخل دیگ شیر در شهرستان عجب شیر خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۴    
ملی پوش تیم ملی والیبال که نام او در لیست اعزامی به جاکارتا دیده نمی شد، گفت: شاید اشتباهم این بود به هر سازی که زده شد رقصیدم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۵    
تارنمای نشریه فارن پالیسی در یادداشتی نوشت که مخالفت های شدید فرماندهان ارتش و اعتراف وزیر دفاع آمریکا به افت مستمر آمادگی نیروهای نظامی نشانگر آن است که این کشور در ستیز و هرگونه برخورد نظامی با ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۹    
کراون به شکل چشم گیری از اسلافش (مدل 2012) بزرگتر بوده و با افزایش فاصله بین محوری فضای پای گسترده تری را برای سرنشینان ردیف عقب فراهم می آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۹    
مردان درشت هیکل، قدبلند، با لباس های یکدست و گوشی در گوش که وقتی با آنها روبه رو می شوی به قاعده یک دیوار بزرگ جلوی چشمانت را می گیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات همدان گفت: نوجوان 15 ساله ای که با راه اندازی یک سایت جعلی به 600 حساب مالی دسترسی پیدا کرده بود، دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۱    
برای انقلابیون فرد موضوعیت ندارد که اگر داشت از ظرفیت نسبتاً خوب احمدی نژاد در سال 1396 استفاده می کردند تا به هر قیمت روی اصلاحات و روحانی را کم کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۸    
اسماعیل بقایی هامانه بعنوان نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو منصوب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۵    
با 50 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند پژو پارس LX، دنا 1.7 لیتر، رنو پارس تندر، پاژن چهار در، رنو تندر 90 E2 و موارد مشابه را دارید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۱    
براساس آمار گمرک در سال 96 بیش از 193 تن آلبوم برای نمونه یا برای کلکسیون از کاغذ و مقوا از کشور چین وارد ایران شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۰    
تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی می گویند، 2 سال و نیم از تصویب بسته حمایتی دولت می گذرد ولی به دلایل نا معلومی اجرا نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۵۷    
پیشکسوت داوری فوتبال ایران معتقد است استارت فغانی روی پنالتی اعلام شده به سود فرانسه مثال زدنی و دارای نکات آموزشی بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۵۷    
یک روزنامه حامی دولت تاکید کرد مردم رفتارها و تصمیم های دولت در اداره کشور را نمی پسندند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۵۴    
این روزها، حرف از رفع تحریم ها نیست. کسی از جهان به احترام ایران ایستاد حرفی نمی زند. صحبتی از تحریم ها فروپاشید و جهان خندید هم نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۴۸    
سخنگوی روابط خارجی اتحادیه اروپا خبر مربوط به اظهارات موگرینی در مورد تصویب بسته حمایتی و ارائه آن به ایران را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۴۲    
گزارشگر و مفسر شبکه فاکس اسپورتس استرالیا معتقد است علیرضا فغانی داور دیدار فینال جام جهانی 2018 خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۹    
بنابر اعلام گارد ساحلی لیبی، قایق حامل تعدادی مهاجر در آب های غرب این کشور واژگون شده است و احتمال غرق شدن دست کم 100 مهاجر می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۳    
انتشار اوراق سکه و معامله آن در بازار بورس از یکشنبه آغاز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۰    
خردادماه امسال حدود 40 درصد از متقاضیان وام ازدواج موفق به دریافت وام شدند و تا پایان خرداد حدود440 هزار نفر متقاضی ثبت نام کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۰    
دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران گفت: پیکرتراشی و سایر روش های زیبایی تضمینی برای سلامتی فرد و رهایی از چاقی نخواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۲۴    
رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران از افزایش 70 درصدی مصرف قلیان در پایتخت طی یک دهه گذشته خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۱۸    
اگر هنوز مرکز ایران استان اصفهان را ندیده اید و به کاشان سفر نکرده اید، وقت آن رسیده برای سفر به کاشان برنامه ریزی کنید. جاینت به کمک شما می آید تا شما را به مقصد سفر دلخواه تان نزدیک کند. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۰۹    
زیباکلام می گوید آدام اسمیت هم نمی تواند کاری برای اقتصاد انجام دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۰۶    
تیم ملی فوتبال اروگوئه با غلبه بر پرتغال ضمن حذف رونالدو و یارانش از جام جهانی روسیه، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانسه می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۰۰    
سازمان تروریستی منافقین در سالگرد جنایت های زنجیره ای خود در تیر ماه 60، اقدام به برگزاری میتینگ در پاریس کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۷:۵۷    
اما موج جدید مظلوم نمایی صهیونیست ها، تبلیغات جعلی تاریخی این فرقه شیطانی را به خاطر می آورد که همواره در طول تاریخ بر مظلومیت و آوارگی دروغین خود تاکید کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۱۳    
اکانت رئیس جمهور در توییتر از توییت محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات حمایت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۱۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دولت باید استراتژی اقتصادی خود را اصلاح کند گفت: رونق، تولید و تعاملات اقتصادی با تورم پایین، هنر است نه اینکه یکباره تورم به 80 درصد برسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۱۰    
یک روزنامه آلمانی از تشدید مناقشات تجاری بین آمریکا و اتحادیه اروپا و پیوستن کانادا به صف جنگ تجاری علیه ایالات متحده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۴    
قرارداد 6 بازیکن جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان به صورت رسمی در هیئت فوتبال خوزستان به ثبت رسیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۱    
مشاور رئیس جمهوری آمریکا در جمع منافقین با ابراز خرسندی از برخی اعتراضات دی ماه، به تهدید بیشتر ایران با ابزار تحریم ها بسنده کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۴۳    
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای از مواضع سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در حمایت از مردم یمن و رد تجاوزگری های ائتلاف سعودی تقدیر و تشکر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۴۰    
دادگاه عالی اداری بلژیک با ابطال مجوز 8 قرارداد تسلیحاتی میان یک کارخانه اسلحه سازی بلژیکی و عربستان سعودی، از ارسال این تسلیحات برای سعودی ها جلوگیری کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۳۷    
تیم ملی فوتبال اروگوئه با غلبه بر پرتغال ضمن حذف رونالدو و یارانش از جام جهانی روسیه، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانسه می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۲:۰۴    
محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصارالله در پاسخ به ابراز محبت سید حسن نصرالله نسبت به نیروهای یمنی، گفت که به سید نصرالله قول می دهیم پیروز شویم و دشمن را بیرون کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۲:۰۱    
منابع یمنی اعلام کردند که ارتش و کمیته های مردمی یمن مانع از آن شدند که ائتلاف متجاوز سعودی بتواند نیروهای خود را در ساحل غربی یمن پیاده کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۲:۰۱    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: خبر مبنی بر کشته شدن فرد یا افرادی در ناآرامی های چند روز گذشته در بازار تهران به هیچ وجه صحت نداشته و کذب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۸    
وزارت بهداشت فلسطین از وقوع انفجار در منطقه الشجاعیه در شرق غزه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۵    
وزیر خارجه کانادا اعلام کرد: درخصوص تعرفه ها، جلوی آمریکا کوتاه نمی آئیم؛ چاره ای جز تلافی نداریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۲    
مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ولیعصر(عج) از توزیع گسترده آب معدنی و اعزام تانکر آب شرب به شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۹    
وزیر کشور در جلسه شورای معاونان وزارت کشور، استانداران سراسر کشور به ویژه استاندار تهران را مکلف به پیگیری صرفه جویی و نظارت بر نحوه مصرف آب و برق در دستگاه های اجرایی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۷    
رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات با انتقاد از عملکرد کابینه، گفت که اعضای کابینه باید در دسترس افکار عمومی باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۴    
در جلسه امروز هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت، گزارش کمیسیون نظارت دبیرخانه در خصوص مغایرت لایحه پالرمو با بندهایی از سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مطرح شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۱    
براساس اخبار رسیده متهم پرونده مدرسه معین هفته آینده در مجتمع قضایی ارشاد محاکمه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۲۵    
شاخص کل بورس تهران امروز با رشد 203 واحدی در رقم 111 هزار و 528 قرار گرفت تا فعالیت بورس تهران در دومین هفته تیر ماه در مسیر صعودی قرار گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۲۲    
تیم ملی فرانسه مقابل آرژانتین به پیروزی رسید تا قاطعانه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و مسی و یارانش به خانه بازگردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۱۹    
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها در شهرک بیت امر در الخلیل خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۷    
فرمانده نیروهای گارد مرزی عراق از تسلط کامل نیروهای این کشور بر نواری مرزی با سوریه که بالغ بر 600 کیلومتر می شود، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۴    
تروریست های منافقین و حامیان آمریکایی آنها در میتینگ جدید خود در پاریس خواستار اعمال تحریم های شدیدتر علیه ایران شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۸    
معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه ای به تشریح خروج یا ماندن نیروهای این کشور در سوریه پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۸    
با بروز اختلال های بسیار در عرضه نفت جهان قیمت نفت افزایش یافته و تحلیلگران حتی انتظار قیمت سه رقمی برای نفت را دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۵    
یک نماینده پارلمان عراق با اشاره به پایان دوره پارلمان و بالطبع پایان مصونیت نمایندگان، از خروج 100 نماینده به خارج از عراق خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۵    
حجت الاسلام دکتر هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه معتقد است که اجرای طرح تکریم ارباب رجوع به صورت جدی توسط این معاونت دنبال می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۰    
سید طه هاشمی به عنوان سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در واتیکان منصوب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بازار پشتیبان انقلاب است و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۱    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع زمین لرزه3.6 ریشتری در چلگرد، گفت: زمین لرزه چلگرد خسارتی در پی نداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۵    
فدراسیون فوتبال این روزها با چالش توازن بین کارلوس کی روش و برانکو قرار گرفته است درحالی که با یک برنامه ساده می تواند این بحران خودساخته را حل کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۲    
یک رسانه خبری تحلیلی قطری، ضمن تاکید بر همراهی انگلیس و فرانسه با ائتلاف سعودی در نبرد الحدیده یمن نوشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۳    
ترامپ: از ملک سلمان خواستم تولید نفت را دو میلیون بشکه افزایش دهد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۷    
کتاب مربع های قرمز ؛ روایت خاطرات راوی روزهای جنگ، حاج حسین یکتا توسط نشر شهید کاظمی منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۴    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: این فراکسیون هیچ خواسته ای از رئیس جمهور جز برطرف کردن مشکلات مردم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۱    
تلاش آمریکا برای اعمال فشار به متحدان خود در راستای مجبور کردن آنها به قطع خرید نفت از ایران و عدم تمدید مهلت تعیین شده باعث شده است که قیمت نفت در بازار جهانی افزایش یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
نخست وزیر عراق با تاکید بر اینکه عناصر داعش در کوه ها نیز در امان نخواهند ماند، گفت که بغداد هیچ مذاکره ای با این عناصر نخواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۲    
یک کارشناس امنیتی عراق امروز (شنبه) از اسامی پنج نامزد پست نخست وزیری خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۹    
عضو شورای شهر تهران گفت: اقدام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص عدم انتشار نام رسانه هایی که طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کرده اند تخلف است و طی یکی دو روز آینده این موضوع تصحیح خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: یک پسر جوان با ضربات چاقو پدرش را در منزل شخصی واقع در حوالی منطقه فقیره این شهر به قتل رساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۳    
معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با اشاره به کند شدن شیب طلاق گفت: طبق آمار رسمی در سال 96، 181 هزار مورد طلاق ثبت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۷    
به دنبال درخواست آمریکا از واردکنندگان نفت ایران برای توقف معاملات نفتی با کشورمان، خریداران اصلی با توجه به موقعیت سیاسی و اقتصادی خود واکنش های مختلفی به این مساله نشان داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۷    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ریاض مالکی، وزیر خارجه این کشور را به نمایندگی از خود برای حضور در سیزدهمین نشست سران آفریقا در موریتانی که قرار است یکم و دوم ژوئیه برگزار شود، فرستاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۴    
هنوز مردم آبادان و خرمشهر گرد و خاک های گاه و بی گاه که بر تن شهر های خود می نشیند را پاک نکرده بودند که مشکل 25 ساله آبادان یعنی آب شور با قدرت هر چه تمام تر خودی نشان می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۴    
نگرانی اصلی هواداران پرسپولیس در روزهای اخیر ماندن یا رفتن وحید امیری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۵    
دهها میلیون نفر در کشور از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند و این بستری است که به دلیل برخی سوء مدیریت ها به جبهه ای برای مواجهه با انقلاب اسلامی تبدیل شده؛ ازاین رو ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۵    
شاخه نظامی جنبش حماس پیامی به زبان عبری خطاب به شهرک نشینان صهیونیست فرستاد و اعلام کرد ادعاهای سران این رژیم در موضوع تخریب تونل ها صادقانه نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
وزیر اقتصاد گفت: از صبح امروز عموم مردم و فعالان اقتصادی، می توانند میزان واردات انواع کالاها و ارزش آن را به لحظه روی سایت گمرک ببینند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۰    
بیماری خطرناک ابولا که در عراق به 'تب خونریزی دهنده' معروف است، به تازگی در استان دیوانیه (180 کیلومتری جنوب بغداد) ظهور پیدا کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۴    
وضعیت نامشخص چند بازیکن مطرح استقلال باعث نگرانی هواداران این باشگاه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه پنجمین آزمون استخدامی کشور از روز سه شنبه، 12 تیر ماه خبر داد و گفت: این آزمون روز جمعه 15 تیر برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۵    
نخست وزیر عراق امروز (شنبه) اعلام کرد، ارتش اعضای گروه تروریستی داعش را در هرجایی حتی مناطق کوهستانی تعقیب می کند و هرگز با آن ها مذاکره نخواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۲    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کلیه داروخانه ها و واحدهای صنفی عرضه کننده محصولات سلامت محور ملزم به ارائه فاکتور فروش حاوی ریز جزئیات اقلام فروخته شده و دارای مشخصات ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۲    
امیر مهدی ژوله بازیگر و طنزپرداز کشورمان، به توئیت فوتبالی نتانیاهو واکنش جالبی نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۹    
پخش مجموعه طنز نقطه چین از فردا در شبکه آی فیلم فارسی آغاز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۶    
آنچه در زیر می آید قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو، رانا و روآ دربازار تهران به شرح زیر است:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۶    
محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نسبت به برگزاری نشست سالانه منافقین موسوم به گروهک مجاهدین خلق در فرانسه واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رحیمی مرتکب عمل مجرمانه ای نشده و دوران محکومیتش را سنگین تر از هر مجرمی گذرانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۰    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آغاز هفته آرام در بازار تهران و مراکز خرید خبر داد و گفت: پلیس در کنار کسبه و شهروندان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۷    
همزمان با آغاز بیستمین سال از فعالیت شبکه رادیویی ورزش، ویژه برنامه ای زنده در استودیو پخش رادیو ورزش روی آنتن رفت.