یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 29 اسفند 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 1 اسفند 1397 جهان نیوز 2 اسفند 1397 جهان نیوز 3 اسفند 1397 جهان نیوز 4 اسفند 1397 جهان نیوز 5 اسفند 1397 جهان نیوز 6 اسفند 1397 جهان نیوز 7 اسفند 1397 جهان نیوز 8 اسفند 1397 جهان نیوز 9 اسفند 1397 جهان نیوز 10 اسفند 1397 جهان نیوز 11 اسفند 1397 جهان نیوز 12 اسفند 1397 جهان نیوز 13 اسفند 1397 جهان نیوز 14 اسفند 1397 جهان نیوز 15 اسفند 1397 جهان نیوز 16 اسفند 1397 جهان نیوز 17 اسفند 1397 جهان نیوز 18 اسفند 1397 جهان نیوز 19 اسفند 1397 جهان نیوز 20 اسفند 1397 جهان نیوز 21 اسفند 1397 جهان نیوز 22 اسفند 1397 جهان نیوز 23 اسفند 1397 جهان نیوز 24 اسفند 1397 جهان نیوز 25 اسفند 1397 جهان نیوز 26 اسفند 1397 جهان نیوز 27 اسفند 1397 جهان نیوز 28 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۸    
فارس نوشت: در بازار تهران سکه طرح جدید با 40 هزار تومان افزایش 4 میلیون و 820 هزار تومان و دلار با 150 تومان کاهش 13 هزار و 450 تومان به فروش رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۸    
به گزارش جهان نیوز ، شورای عالی بیمه، نرخ حق بیمه پایه شخص ثالث را در سال 1398 برای همه وسایل نقلیه را 15 درصد بیش از نرخ های مورد عمل سال 1397 تعیین کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی فراکسیون محیطزیست مجلس گفت: وقتی یک توافق نامه ای را امضا می کنیم موظف هستیم همۀ اطلاعات خودمان را در آن حوزه به سازمان هایی که در این بخش کار می کنند یا به دبیرخانۀ آن سازمان و آن کنوانسیون ...
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۷    
دبیرخانه جایزه چهره سال هنر انقلاب اسلامی ضمن تشریح فرآیند شناسایی و انتخاب هنرمند برگزیده سال، نظرسنجی خود را از کارشناسان و هنرمندان آغاز کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۲:۵۳    
جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون در روز پدر، به سوگ پدرش نشست.
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۲:۳۱    
مهندس ورشکسته ای که 20 سال حبس را به خاطر 145 میلیون تومان تحمل کرده، با مدد خیران نیکوکار، نوروز امسال دیگر در زندان نخواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۶    
قطعاً بدون شناخت دقیق، امکان تقویت قوت ها و برطرف سازی ضعف ها نخواهد بود. این امر ضرورت توجه به تاریخ را برای ما مسلم می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۸    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: گزارش 6 ماهه ششم برجام تدوین شده و بعد از تصویب در کمیسیون به هیئت رئیسه مجلس ارائه خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
منابع دیپلماتیک عربی از سفرهای دوره ای فرمانده ارتش های برخی کشورهای عربی از جمله عربستان و امارات به تل آویو خبر داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
محمد مطیع بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در آخرین روز از سال 97 دار فانی را وداع گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
تا به حال به این فکر کرده اید که راز جوانی و طول عمر در چیست؟ چطور چینی ها و ژاپنی ها سالیانِ سال، سالم و سلامت زندگی می کنند و بدنشان آخ هم نمی گوید؟ فکر می کنید اگر بدنتان به زبان می آمد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
میزان حقوق بهرام افشار زاده در سمت مدیر عاملی استقلال در سال های 93 تا 95 مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
رفتن به برنامه هایی همچون “شب های فوتبالی” و ” لیگ یک ” جرم است . نمی دانم این چه تفکری است ؟ یا ایشان ( فردوسی پور ) به کار خودش خیلی اعتقاد دارد یا بسیار آدم قوی ای است.
جهان نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۳    
فرمانده نیروی زمینی سپاه از آزادی تعدادی از مرزبانان ربوده شده توسط گروهک جیش الظلم به زودی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
بیش از پنجاه هزار کاربر از روز 27 اسفندماه تا امروز با شرکت در نظرسنجی انتخاب مهمترین جمله سال 97، مهم ترین جمله رهبر انقلاب را برگزیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۶    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس این روزها در فضای مدلینگ نیز نقش آفرینی می کند. این بازیکن با انتشار تصویری از خود در اینستاگرامش خبر از روی آوردن به دنیای مد داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۶    
معاون استاندار گلستان ضمن تشریح آخرین وضعیت از سیلاب در این استان گفت: حدود 8هزار نفر از روستاهای بالادست سد بوستان و گلستان در سیلاب گرفتار شدند که راه ارتباطی با آن ها قطع شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۶    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو متهم سرقت از صندوق امانات یکی از شعبات بانک به ارزش بیش از دو هزار میلیارد تومان، با اقدام به موقع ماموران گشت انتظامی نوروزی در پایتخت خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۶    
بازار های سازمان میادین میوه و تره بار در روز های اول و دوم فروردین تعطیل و روز های سوم و چهارم فروردین سال 98 از ساعت 8 و نیم صبح تا ساعت 14 آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۳    
یک روزنامه روسی معتقد است تیم ملی فوتبال این کشور در آستانه بازی انتخابی جام ملت های اروپا 2020 به یک سردار آزمون نیازمند است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۳    
در حالی که به گواه همه فعالان اقتصادی، سال 97 سال دشواری برای همه فعالان اقتصادی بوده است، برخی بانک ها به جای مراعات حال مشتریان خود به شیوه های گوناگون و البته غیرقانونی به دنبال سوء استفاده از ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه: تغییر و تحولات کنونی در جمهوری قزاقستان و انتقال قدرت، در چهارچوب قانون اساسی این کشور صورت گرفته و لذا ما از آن حمایت می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جاده های کشور،از جان باختن 76 نفر و مصدوم شده 1600 نفر در 72 ساعت گذشته در جاده های کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
یک منبع آگاه در دادسرای ویژه روحانیت ادعا های انتسابی به این مرجع قضایی در فضای مجازی توسط عوامل یک حلقه منحرف را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۶    
حسینی از تقدیم سوال خود از وزیر صنعت به هیئت رئیسه مجلس در اعتراض به رفتار نامطلوب، غیرقانونی و قلدرمآبانه خودروسازان با مشتریان و قطعه سازان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۳    
وزیر خارجه همزمان با روز ملی شدن صنعت نفت، تصریح کرد: ایرانی ها هرگز اجازه نمی دهند دیگران درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۴    
کارلوس کی روش با انتشارمتنی ناراحتی خود را از جواب های مسئولین فدراسیون ابرازداشته است و عنوان کرده سکوت تاج دلیل طرح شکایتش به فیفا بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۱    
سرهنگ اوتادی گفت: در ساعات پایانی سال با بار ترافیکی سنگین در مسیرهای منتهی به مراکر خرید در شهر تهران مواجه هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت است و همواره بین ملی گراها و مذهبیون بحث بوده است که کدامیک بیشترین نقش را در این ماجرا داشتند. در این گزارش به این سئوالات پاسخ داده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۸    
باشگاه لیورپول توافق با پائولو دیبالا ستاره تیم یوونتوس را تایید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
صادق ورمزیار می گوید: استقلال آمادگی بالایی نسبت به پرسپولیس دارد و در دربی برنده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۲    
رضا شفیعی جم که با گریم در برنامه فرمول یک حضور پیدا کرده بود، ظاهر خود را به یک پیاز تشبیه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۳    
وزیر بهداشت از افزایش 10 درصدی تعرفه های خدمات تشخیصی درمانی در بخش دولتی و افزایش 13 درصدی در بخش خصوصی خبر داد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۹    
در حمله موشکی نیروهای یمنی به استان جیزان عربستان 70 نظامی وابسته به سعودی ها کشته یا زخمی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۲    
طراحی و تولید جست وجوگر ها نیازمند دانش روز دنیا در بالاترین سطح است که توسط جوانان انقلابی کشور بدست آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۹    
فدراسیون فوتبال روزهای پر فراز و نشیبی را در سال 97 سپری کرد و ضمن رسیدن به عناوین مهم، در بخش های مختلفی هم با شکست مواجه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۹    
رئیس اورژانس کشور گفت: تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته 65 درصد کاهش داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۳    
علی کریمی با انتشار عکسی که بر آن نوشته شده : بابا تنها قهرمانیه که روی سکو نرفت و با نوشتن این عبارت : به سلامتی نامردا که اگه نباشن،مردا به چشم نمیان به استقبال روز پدر رفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
مهاجم ایران شارلروا بلژیک، کلاه بزرگی سر فوتبال ایران گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰    
پوکی استخوان تقریباً بدون علامت است و بیشتر افراد نمی دانند پوکی استخوان دارند، تا زمانی که متداول ترین اثرات این بیماری را تجربه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
مدیر کل دفتر محصولات جالیزی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:بارندگی های اخیر در استان های خوزستان و جنوب کرمان برداشت محصولاتی چون پیاز و سیب زمینی و خیار را با مشکل مواجه کرده و طی هفته آینده با از سر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۴    
وزارت خارجه ونزوئلا به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه روی میز بودن همه گزینه ها واکنش نشان داد و اعلام کرد که دولت ونزوئلا این اظهارات خطرناک را قویا رد می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۹    
بسیاری از سیاستمداران بلند پایه آلمانی به تهدیدهای مکرر سفیر آمریکا در برلین علیه سیاست های دولت آلمان واکنش خشمگینانه ای نشان داده و حتی اخراج وی از این کشور را خواستار شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۱    
سومین جلسه نشست سوژه یابی از تاریخ معاصر با حضور دکتر یعقوب توکلی پیرامون دوره ی محمدرضا شاه ادامه یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
مرحوم آقای طالقانی بر سر مزار مصدّق، بعد از انقلاب در مراسم سالگرد او در احمدآباد گفت ، اگر عملیات های نوّاب نبود، نفت ملی نمیشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
زاکانی، نماینده ادوار مجلس در واکنش به اظهارات اخیر احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد لااقل ذره ای انصاف و صداقت داشت خوب بود .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۲    
حسام الدین آشنا، نامی که شاید قبل از انتخابات 92 کمتر کسی آن را شنیده بود، اما بعد از رئیس جمهور شدن حسن روحانی نام وی بیشتر شنیده و بر سر زبان ها افتاد تا جایی که وی در حال حاضر یکی از اعضای اصلی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۴    
از سوی بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کشف حجاب برنامه ریزی شده عده ای از دختران در جشن های شهر گچساران بیانیه صادر شد.