یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 30 بهمن 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 بهمن 1397 جهان نیوز 2 بهمن 1397 جهان نیوز 3 بهمن 1397 جهان نیوز 4 بهمن 1397 جهان نیوز 5 بهمن 1397 جهان نیوز 6 بهمن 1397 جهان نیوز 7 بهمن 1397 جهان نیوز 8 بهمن 1397 جهان نیوز 9 بهمن 1397 جهان نیوز 10 بهمن 1397 جهان نیوز 11 بهمن 1397 جهان نیوز 12 بهمن 1397 جهان نیوز 13 بهمن 1397 جهان نیوز 14 بهمن 1397 جهان نیوز 15 بهمن 1397 جهان نیوز 16 بهمن 1397 جهان نیوز 17 بهمن 1397 جهان نیوز 18 بهمن 1397 جهان نیوز 19 بهمن 1397 جهان نیوز 20 بهمن 1397 جهان نیوز 21 بهمن 1397 جهان نیوز 22 بهمن 1397 جهان نیوز 23 بهمن 1397 جهان نیوز 24 بهمن 1397 جهان نیوز 25 بهمن 1397 جهان نیوز 26 بهمن 1397 جهان نیوز 27 بهمن 1397 جهان نیوز 28 بهمن 1397 جهان نیوز 29 بهمن 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۲    
آلمان طرحی را برای لغو تابعیت شهروندان دو تابعیتی عضو داعش در دستور کار قرار داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۰    
تبریک متفاوت سید محمود رضوی، تهیه کننده فیلم های سینمایی لاتاری و ماجرای نیمروز.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۲    
والدین از چه رو فرهنگ پذیری کودک خود را به دست کسانی می سپارند که هیچ شناختی از عقاید فکری و فرهنگی آن ها ندارند؟! مهدهایی که موسسان آن ها با کمترین گزینش و به راحتی مجوز دریافت می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۰    
باشگاه استقلال برای جذب گادوین منشا مبلغ 120 هزاردلارهزینه کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل فرودگاه مهرآباد در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه مهرآباد از آمادگی این فرودگاه برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۹    
کلنگ زنی حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در سفر به لامرد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۷    
آزمون دکتری سال 98 با رقابت بیش از 196 هزار داوطلب از فردا جمعه سوم اسفند ماه جاری در حوزه های امتحانی مربوطه برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۲    
شیرهای کم لاکتوز، بدون قند یا کم قند هستند، ولی در مقایسه با شیرهای معمولی شیرین ترند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۵    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: امروز هرکس بخواهد درباره اقتصاد ایران صحبت کند، یکی از عیوب آن را دولتی بودن اقتصاد می داند، اما نشده است که یک خصوصی سازی در ایران انجام شود و کسی نگوید فساد شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۳    
تحلیل گر ایرانیِ ساکن امریکا که با مؤسسه ضدایرانی واشنگتن و رسانه های بیگانه از جمله رادیوفردا، رادیوزمانه و بی بی سی همکاری نزدیک دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۰    
قیمت سکه طرح جدید در معاملات امروز بازار تهران با 140 هزار تومان افزایش 4 میلیون و 630 هزار تومان و دلار با رشد 170 تومانی 12970 تومان داد و ستد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۱    
تصویری که علی دایی از روستای آباد شده مله رولان سرپل ذهاب منتشر کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
جدیدترین دیوارنگاره میدان ولی عصر(عج) با عنوان بر دامان بهشت سحرگاه امروز رونمایی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۵    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4 میلیون و 521 هزار تومان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۵    
سازمان هواشناسی از کاهش 8 تا 10 درجه ای دما در برخی نقاط کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
آیت الله جنتی با بیان اینکه: منکر بزرگ دروغ گفتن برخی مسئولان به مردم است، اظهار داشت: هرگونه منکر از سوی هر مسئولی چه رئیس جمهور باشد چه وزیر و غیره، باید با روش درست و موثر به وی تذکر داده شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۶    
در تاریخ 3 اسفند 1397 دومین همایش لست سکند برگزار می شود. در این همایش 400 نفر از علاقه مندان سفر در هتل اوین دور هم جمع می شوند و برندگان مسابقه سفرنامه نویسی سال 97 لست سکند معرفی و اهدا جوایز ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
وزیر کار با اشاره به سهم 7.9 درصدی دستمزد در تولید، این عدد را ناچیز دانست و گفت: لازم است دستمزد کارگران به صورت معقولی افزایش پیدا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
در حالی دیروز توزیع برگه ای توسط یکی از نمایندگان مجلس درباره اینکه میزان مالیات واقعی پزشکان 6700 میلیارد تومانی است، در صحن علنی مجلس جنجالی شد که آمارهای ارائه شده در این متن ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بسته شدن سایت ثبت گوشی مسافری از اول اسفند ماه صحت ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه اعلام کرد که 10 میلیون یمنی در آستانه قحطی و گرسنگی کامل قرار دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
با افزایش سن، وضعیت قلب نیز می تواند دستخوش تغییراتی شده و احتمال تجربه شرایطی مانند حمله قلبی، سکته مغزی یا بیماری عروق کرونر افزایش می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۵    
تعهدات اضافی به یک بیماری مزمن برای ایالات متحده تبدیل شده و همین موجب می شود واشینگتن در جایی که نباید، وارد شود و زمانی که نشاید، پا پس بکشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۶    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از ارائه پیشنهادی به دولت خبر داد که بر اساس آن سهام عدالت در دست مردم معامله پذیر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۳    
فرمانده یگان کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی بعد از گذشت دو ماه از شکست نیروهای تحت امرش در عملیات خان یونس غزه، از سمت خود استعفا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۱    
در سال 79 سید حسن خمینی از شهود عزل آیت الله منتظری در خواست می کند تا شهادت خویش از آن جلسه مهم را کتبا مرقوم فرمایند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۹    
با توجه به اینکه تمامی کشتی های دنیا از سال 2020 میلادی مکلفند از سوخت کم سولفور استفاده کنند و ناوگان ایرانی نیازمند 4/ 1 میلیون تن هستند، وزارت نفت باید از هم اکنون در این رابطه چاره اندیشی کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۳    
یک کارشناس اقتصادی، با تشریح دلایل افزایش قیمت ارز طی روزهای اخیر گفت: به لحاظ فنی، ارتباطی بین FATF و نرخ ارز وجود ندارد و برخی تصمیمات اتخاذ شده اخیر، منجر به آرامش بازار خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۲    
احتمال پخش دیدار ال کلاسیکوی یازدهم اسفند از شبکه ورزش به جای شبکه سه به خاطر برنامه عصر جدید احسان علیخانی وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۲    
یک مبلغ دینی با فراگیری زبان کره ای و آموزش آن به بیش از 100 نفر از جوانان در نظر دارد موجی تازه برای انتشار معارف اهل بیت (ع) در شبه جزیره کره؛ به خصوص کره جنوبی راه بیاندازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۹    
علیرضا بیرانوند در مناقشات اسپانسرینگ و باشگاه پرسپولیس بالاخره کوتاه آمد تا احتمالا با جریمه هایی روبرو شود!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۳    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با پیشنهاد به دولت، سهام عدالت در دست مردم معامله پذیر می شود و دارندگان آن از اعمال حق رای برخوردار خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
بعد از انتشار عکس رقص کاوه مدنی، در حرکتی هماهنگ میان ضدانقلاب خارجی و برخی جریان های داخلی، تلاش شد که طی یک عملیات فریب، کل اتهامات مدنی به همین حضور فروکاسته شود و اصل ماجرا لوث گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: برخورد چکشی با مرغداران و فروشندگان نتیجه معکوسی دارد و فروش گوشت مرغ را به زیرزمین ها می برد و از نظر بهداشتی جامعه را با خطر مواجه می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۲    
یک سایت حامی دولت ضمن اعتراض به سخنان روحانی درباره ارزانی اجناس و قاچاق پرسید: نمی دانید یا تجاهل می کنید؟!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ممکن است پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت تصویب شود اما شورای نگهبان باید به وظایف قانونی خود عمل کند. اگر ما از ایرادات چشم پوشی کنیم، وظایف خود را نادیده گرفته ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۲    
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که در حال حاضر حدود 200 خانواده سوری توسط داعش محاصره شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۹    
یک مقام مسئول در وزارت صنعت گفت: مقرر است فهرست یارانه بگیران از سازمان هدفمندی احصا شود تا از طریق فروشگاه های متصل به سامانه تجارت داخلی گوشت با قیمت تنظیم بازار دریافت کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۶    
معاون وزیر خارجه لهستان در ادامه تنش در روابط تل آویو- ورشو اعلام کرد: کماکان منتظر عذرخواهی اسرائیل هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۶    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: غیورمردان جنوبی با وجود فشارهای اقتصادی، معیشتی و مشکلات مادی همچنان دوستدار و حافظ انقلاب اسلامی هستند و ما اجازه نمی دهیم اشتباه برخی پای نظام نوشته شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۳    
رییس جمهوری قانونی و منتخب ونزوئلا در واکنش به تهدید ارتش این کشور توسط ترامپ گفت: ادبیات ترامپ به سَبک یک نازی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۰    
ولیعهد سعودی در سفر به هند وارد پایتخت این کشور شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۰    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از ارائه پیشنهادی به دولت خبر داد که بر اساس آن سهام عدالت در دست مردم معامله پذیر می شود و دارندگان آن از اعمال حق رای برخوردار خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۷    
یوسفعلی میرشکاک قصیده ای خطاب به سیدعلی موسوی گرمارودی سرود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۴    
در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی جاده خاش به زاهدان، مجید عسگری پور عکاس خبرگزاری مهر تصاویر جالبی را شکار کرده است. پدر شهید ثارالله موسوی می گوید پسرش دوست داشت مدافع حرم باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۱    
یک روزنامه آمریکائی در گزارشی اعلام کرد: هواپیماهای ارتش سرکوبگر سعودی به دلیل تحریم های تسلیحاتی آلمان به زودی زمین گیر می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۸    
برنی سندرز سناتور دموکرات آمریکایی در مصاحبه ای اعلام کرد که در رقابت های انتخاباتی حزب دموکرات برای تعیین نامزد حزب متبوع خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 شرکت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۵    
در آیین چهل سال صحنه علاوه بر رونمایی از کتاب چهل سال نمایش از 10 هنرمند انقلابی عرصه نمایش تجلیل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۲    
با صعود ذوب آهن و حذف سایپا گروه های 8 گانه لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین در نشست هفتگی اظهار داشت، پکن به شدت از تلاش های کشورهای اروپایی در حفظ برجام و اینستکس حمایت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۶    
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شنیده ام رییس شورا چند نفر را نام برده و گفته این ها دیگر نباید به شورا بیایند و شاید یکی دو ماه دیگر این جلسات تشکیل نشود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۵    
پس از انتشار جوابیه علی مطهری به مصاحبه مهدی طالقانی با یکی از سایت ها، وی در یادداشتی به برخی ادعاهای مطهری پاسخ داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۲    
روسیه غرق شدن یک محموله از سامانه بسیار پیشرفته اس-400 که با کشتی در حال ارسال به چین بود را تایید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۹    
وزیر دادگستری سوئیس گفته این کشور ترجیح می دهد شهروندانش که در صفوف داعش جنگیده اند به جای استرداد به سوئیس در کشور محل بازداشت محاکمه شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۶    
جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و نخستین کنگره دانشجویان ایران با حضور ضرغامی و طیب نیا در فدراسیون روسیه و به همت انجمن اسلامی دانشجویان مسکو برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۶    
دیدار النصرو پاختاکور با برتری نماینده ازبکستان خاتمه یافت تا این تیم در گروه پرسپولیس قرار بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۳    
طراح طرح شفافیت تراکنش های بانکی بعد از تشریح ابعاد طرح گفت: جلوگیری از فرار مالیات ها، افزایش قابل توجه درآمدهای مالیاتی، کاهش فاصله طبقاتی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۰    
فردی در مارسی فرانسه با استفاده از سلاح سرد به مردم حمله ور شد و چند نفر را مجروح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۰    
نماینده سازمان ملل در امور یمن تاکید کرد که سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله در تعهداتش به توافق الحدیده صادق بوده و به وعده هایش در آزادی زندانیان عمل کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۷    
مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید محمدحسین حدادیان پنجشنبه 2 اسفند در امامزاده علی اکبر (ع) چیذر برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۸    
تیم فوتبال سایپای ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۳    
تیم فوتبال ذوب آهن ایران در یک مسابقه جذاب و پرگل مقابل الغرافه قطر از شکست، پیروزی بسازد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۱    
کاردار سفارت آمریکا در بغداد با بیان اینکه نیروهای آمریکایی آماده خروج از عراق در صورت درخواست دولت مرکزی این کشور هستند، گفت که ترامپ مطلقا خواستار جنگ با ایران نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۵    
مشاور نخست وزیر عراق در گفت وگو با یک رسانه روس گفت که بغداد و واشنگتن به توافق رسیدند که خروج نیروهای آمریکایی از سوریه از طریق خاک عراق صورت گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۲    
جلسه امروز مجلس حتی پس از اتمام آن هم با حواشی روبرو بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۴    
در ادامه اجرای بخشنامه عفو گسترده زندانیان که در پی موافقت مقام معظم رهبری مدظله العالی با پیشنهاد رئیس قوه قضائیه در استان های سراسر کشور به اجرا درآمده است تعداد 22700 نفر از زندانیان تا ابتدای روز ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۹    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 30 هزار تومان افزایش 4 میلیون و 470 هزار تومان و دلار با افت 110 تومانی 12790 تومان به فروش رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه رمز بقای انقلاب در 40 سال گذشته به خوبی در بیانیه گام دوم انقلاب آورده شده است، گفت: در این بیانیه حدود 40 بار نام جوان آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: 2 نفر اخلال گر نظم و امنیت در شیراز دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۷    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته نوزدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی این هفته برای گفت وگو با پوتین در مورد وضعیت سوریه، به مسکو سفر می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
رهبر شیعیان بحرین، با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به امام خمینی(ره) ادای احترام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۲    
در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای امنیت پایدار لشکر 14 امام حسین(ع).
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۹    
برنامه تلویزیونی عصر جدید از روز شنبه 27 بهمن 97 از شبکه سه سیما در حال پخش می باشد. این مسابقه استعدادیابی که با حمایت مالی شرکت به پرداخت ملت تولید شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام دانش زاده (مومن) به تشریح آخرین وضعیت روند درمانی عضو فقهای شورای نگهبان پرداخت و گفت: وضعیت پدرم مومن بحرانی تر شده و پزشکان برای تثبیت وضعیت وی تلاش می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۸    
دفتر آیت الله موسوی جزایری خبر استعفای وی از امامت جمعه شهر اهواز را تأیید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
وزارت خارجه قطر حمله انتحاری به منطقه ای در پایتخت مصر در نزدیکی الازهر را محکوم کرد و بر مخالفت دوحه با خشونت و تروریسم تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۲    
محققان اظهار کردند که دمای سردتر منجر به خرید احساساتی در افراد خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
مرکز ارتباط اسنپ به صورت 24ساعته در هفت روز هفته و سه شیفت در خدمت کاربرانی است که بسته به نیاز خود راهنمایی می خواهند یا مشکلی را مطرح می کنند و به دنبال راه حل آن هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۴    
امیر کویت با ارسال پیامی به عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، وقوع انفجار تروریستی در نزدیکی مسجد الأزهر در قاهره و قربانی شدن تعدادی از نیروهای امنیتی را تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
نماینده ایالت ورمونت در مجلس سنای آمریکا اعلام کرد برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 این کشور نامزد شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
یک مقام ارشد لهستانی تأکید کرد دولت متبوعش خواستار عذرخواهی رسمی رژیم صهیونیستی بابت اظهارات اخیر وزیر خارجه این رژیم علیه ملت لهستان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۲    
مواضع خاص ظریف در روزهای آغازین دوران وزارتش که به عنوان نمونه معتقد بود آمریکا با یک بمب تمام تجهیزات نظامی ایران را از کار می اندازد، با اظهارت و مواضع امروز او چندان قابل تطبیق نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۹    
مربی و بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور در سازمان انتقال خون، خون خود را اهدا کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۳    
رئیس باشگاه فوتبال المپیک لیون آرزو می کند ابرستاره بارسلونا در بهترین شرایط آمادگی با بازیکنانش مواجه نشود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 98 از امروز سه شنبه 30 بهمن آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
شهردار تهران بر ضرورت گسترش نوروزگاه ها در پایتخت همزمان با آغاز سال نو تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
رئیس جنبش مردمی بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: اگر امروز به وضع اقتصادی اعتراض داریم، قصور و تقصیر متوجه خود ماست چون به کسانی رأی دادیم که به دنبال سراب دیپلماتیک برای حل مشکلات اقتصادی کشور ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
وزیر اوقاف و علمای مذهبی سوریه با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفته و شهادت پاسداران انقلاب را در پی اقدام تروریستی در منطقه مرزی زاهدان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۴    
رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد در همایش رونمایی از 40 اثر در حوزه مطالعات انقلاب اسلامی گفت: نمودار تمدن هر قوم از تألیفات و آثاری مشخص می شود که از آنها پابرجا مانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۵    
مهدی ابرنیرویی داور بین المللی فوتبال ایران در استان اصفهان در سن 77 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۶    
اینفوگرافیک متولدان دهه 60 نشان می دهد، 33 درصد مران هنوز ازدواج نکرده اند و تحصیلات 60 درصد آنها دیپلم و پایین تر از آن است. نرخ بیکاری زنان این دهه 32 درصد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۳    
معاون گردشگری استان تهران گفت : طرح تشدید نظارت بر فروش تورهای نوروز98 از اول اسفند با مشارکت بازرسان انجمن صنفی کارفرمایان دفاتر خدمات مسافرت هوائی و جهانگردی ایران و استان تهران آغاز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز از نجات جان جوان 27 ساله ساوجبلاغ که با طناب دار قصد خودکشی داشت خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۷    
ژاپن با پیوستن به آمریکا و برخی از کشورهای آمریکای لاتین، از خوآن گوایدو، رییس جمهور خودخوانده ونزوئلا حمایت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۷    
این گونه از حماسه آفرینی ام البنین(س) روایت می کنند: مادری است؛ صورت قبر چهار جوانش را که در کربلا شهید شدند، در بقیع می کشد و نوحه سرایی می کند و حماسه می آفریند .