دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 12 بهمن 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 بهمن 1397 جهان نیوز 2 بهمن 1397 جهان نیوز 3 بهمن 1397 جهان نیوز 4 بهمن 1397 جهان نیوز 5 بهمن 1397 جهان نیوز 6 بهمن 1397 جهان نیوز 7 بهمن 1397 جهان نیوز 8 بهمن 1397 جهان نیوز 9 بهمن 1397 جهان نیوز 10 بهمن 1397 جهان نیوز 11 بهمن 1397 جهان نیوز 12 بهمن 1397 جهان نیوز 13 بهمن 1397 جهان نیوز 14 بهمن 1397 جهان نیوز 15 بهمن 1397 جهان نیوز 16 بهمن 1397 جهان نیوز 17 بهمن 1397 جهان نیوز 18 بهمن 1397 جهان نیوز 19 بهمن 1397 جهان نیوز 20 بهمن 1397 جهان نیوز 21 بهمن 1397 جهان نیوز 22 بهمن 1397 جهان نیوز 23 بهمن 1397 جهان نیوز 24 بهمن 1397 جهان نیوز 25 بهمن 1397 جهان نیوز 26 بهمن 1397 جهان نیوز 27 بهمن 1397 جهان نیوز 28 بهمن 1397 جهان نیوز 29 بهمن 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۵    
امروز و با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا قبل از اینکه انتخابات تجمیع شود، سالی نبوده است که در ایران انتخابات برگزار نشود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۹    
به گزارش جهان نیوز ، شبنم مقدمی بازیگر فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار در تازه ترین پستی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد گفته است: ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۸    
در پی خروج آمریکا از پیمان منع موشکهای میان برد هسته ای، دبیر کل ناتو گفت که موشک های هسته ای جدید در اروپا مستقر نخواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۹    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری، امنیت اسرائیل را محترم می شمارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۷    
شعبده بازی اروپا پس از 9 ماه در واقع، زدن کرم بر سر قلاب و گذاشتن طعمه زیر تله FATF برای برجامیزاسیون اقتدار منطقه ای و موشکی ایران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۷    
به گزارش جهان نیوز ، حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری در توئیتر نوشت: به یاد داشته باشیم بازاریان قدیمی که امروز لکسوس سوارند همان روز اول هم بلیزر سوار بوده اند. عیب ندارد از آنها انتقاد کنیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۸    
به گزارش جهان نیوز ، مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی از شخصیتهای برجسته و فقیهی بود که در حوزه علمیه نجف جزو شاگردان خاص شهید سیدمحمدباقر صدر و امام خمینی محسوب میشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که سازوکار مالی اتحادیه اروپا (INSTEX) امتیاز گسترده ای برای ایران به وجود نیاورده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۷    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام هفته جاری جلسه عمومی نخواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و برف در استان های قزوین، زنجان، اردبیل، گیلان و غرب مازندران خبر داد و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۵    
اگر ما کار زیر ساختی نکرده بودیم 2 دوره متوالی راحت به جام جهانی صعود نمی کردیم و در رده های پایه به هیچ موفقیتی نمی رسیدیم. مگر ساخت PEC و 4 زمین چمن با کیفیت کار زیر ساختی نیست؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۲    
بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می گوید که تمایلی به حضور در جشنواره فیلم فجر ندارد؛ چون حاشیه های آن زیاد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۶    
سینما سالهاست که به دنبال ارائه محتوا به افراد کم توان جامعه است اما تا کنون اقدامی جدی برای حضور روشندلان در سینما نشده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۷    
طرح زیبای بلیچر ریپورت به بهانه قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت های آسیا 2019 به میزبانی امارات را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۱    
روزنامه کارگزاران در سر مقاله ای که اخیراً در باب کودتای آمریکایی در کاراکاس منتشر کرد ونزوئلا را کشوری خوانده است که افتخار کشف آن با احمدی نژاد بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۱    
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که مقاومت آماده دفاع از ملت فلسطین است و راهپیمایی بازگشت ادامه خواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۳۸    
همزمان با نزدیک شدن به هشتمین سالروز انقلاب 14 فوریه بحرین، مردم این کشور در برخی شهرهای آن تظاهرات برگزار کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۳۵    
با ادامه سرمای بی سابقه در مناطق گسترده ای از شمال و شرق آمریکا، رسانه های این کشور شمار قربانیان سرمازدگی را بیش از 20 نفر اعلام کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۳۵    
رئیس جمهوری آمریکا امروز جمعه مدعی شد که اعضای ناتو از تصمیم واشنگتن برای خروج از پیمان منع تولید موشک های میان برد (INF) با روسیه حمایت می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۳۲    
جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد این کشور فعلا برنامه ای برای مداخله نظامی در ونزوئلا ندارد، گرچه تمامی گزینه ها روی میز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۹    
رسانه های عراقی از حملات توپخانه ای نیروهای داوطلب مردمی این کشور به مواضع داعش در خاک سوریه خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۹    
مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا بار دیگر خواستار کناره گیری نیکولاس مادورو رئیس جمهور دولت قانونی ونروئلا از قدرت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۶    
به گزارش جهان نیوز ، شهیندخت مولاوردی، معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفت وگویی با خبرگزاری ایرنا اذعان کرده که در طول چهار سال حضور در این معاونت و سپس حضور یک ساله در سمت دستیار حسن ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۷:۵۵    
سخنگوی کاخ کرملین تاکید کرد که روسیه نیکلاس مادورو را به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا به رسمیت می شناسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۷:۰۱    
از برجام غیر از یک جسد متعفن ! چه باقی مانده است؟! و چرا دولت محترم این جسد متعفن را دفن نمی کند که هر روز عفونت جدیدی نظیر FATF و CFT و SPV و پالرمو و اخیرا INSTEX ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۳:۵۲    
سانچز سرمربی تیم ملی قطر گفت: نمی دانم این حس را چگونه بیان کنم بیشتر از هر چیز برای مردم قطر و هواداران خوشحالم آنها لیاقت این قهرمانی را داشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۱    
شنا کردن در آبهای یخ زده روشی است که اگر در غرب اینروزها به ارامی جای خود را باز می کند اما در کشور از دهها سال پیش وجود داشته است و پدران ما می توانند خاطراتی در این باره را برایمان بازگو کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۹    
با انتشار آمار کامل مسابقات جام ملت های آسیا، مشخص شد که تیم ملی فوتبال ایران و سردار آزمون، بیشترین شوت ها را به سمت دروازه حریفان زده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۰    
وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت های آسیا را تبریک گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۴    
وزیر امور خارجه ایران در واکنش به خروج آمریکا از پیمان منع موشک های میان برد، گفت این اقدامات واشنگتن این پیام را می رساند که توافق هایی که با ایالات متحده امضا می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۰:۳۲    
بسیاری تصور می کنند که وقتی کالایی را خریده و بعدا متوجه عیب آن شده اند دیگر کاری از دستشان بر نمی آید و باید با همان کالای معیوب سر کنند. اما این تصور اشتباه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۰:۱۱    
مال مباح، مالی است که اولاً مالک خاصی ندارد، ثانیاً تملک یا انتفاع از آن طبق قانون ممکن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۴    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید پس از آخرین مصاحبه کی روش در طول جام ملت های آسیا با او اتمام حجت کرده است که حق ندارد دیگر درباره مربیان لیگ برتری صحبت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۸    
تیم های ملی فوتبال قطر و ژاپن در چارچوب فینال جام ملت های آسیا - 2019 امروز جمعه به مصاف هم رفتند. در این بازی قطر توانست با ارائه یک بازی منطقی و هجومی تیم ژاپن را با نتیجه 3 بر 1 شکست داده و قهرمان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گقت: FATF یک نظام جاسوسی و کنترلی است که از سوی کشورهای بزرگ و با هدف هوشمند کردن تحریم ها اعمال می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا مجددا بر پایان دادن به جنگهای واشنگتن در افغانستان در سوریه تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۴    
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته و دشمن نمی تواند مسیر انقلاب را متوقف کند، چرا که انقلاب ما شجره طیبه است و ریشه های تنومند و عمیقی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۷    
بنا بر اعلام آنکارا، گزارشگر ویژه سازمان ملل در پرونده خاشقجی معتقد است ولیعهد سعودی متهم ردیف اول قتل روزنامه نگار عربستانی در استانبول است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۴    
حجت الاسلام ذوالنور گفت:پیش از انقلاب کار ها با خواست آمریکا انجام می شد،عزت امروز جمهوری اسلامی این است که وابسته به هیچ دولت خارجی نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۴    
قسمت دوم برنامه سینمایی هفت با اجرای محمدحسین لطیفی شامگاه پنجشنبه 10 آذر با حضور عوامل دو فیلم سینمایی از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت اماراتی ها علیه قطر را رد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۵    
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار تیم های پارس جنوبی جم و فولادخوزستان از روز دوشنبه آغاز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۷    
بازیگر سینما گفت: در عالم بازیگری، انتقاد هایی که درست باشد را به گوش جان میپذیرم، هرچند برخی هم مغرضانه و واقعا غلط است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۳    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال ایران می تواند جزو 10، 20 تیم اول دنیا باشد اگر بسترش فراهم باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۴    
آیت الله جنتی با تاکید بر ضرورت گفتگوی مسئولان با مردم در زمینه برنامه های خود گفت: رویه فعلی اداره کشور به صورتی است که برخی مردم احساس می کنند کشور رها شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۴    
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمان جام ملت های آسیا 2019، پنج میلیون دلار پاداش دریافت خواهند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۸    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: لعنت به فکرهای غلطی که در برخی مسئولان وجود دارد که احساس می کنند آمریکایی ها هستند که می توانند مشکلات ما را حل کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۰    
شهردار تهران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، دستوراتی را خطاب به مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۱    
برداشت این است که تهیه کننده یا سرمایه گذار فرانسوی، اصولا تمایلی به ساختن فیلمی ایرانی ندارد که با پایان خوش بسته شود تا تماشاگر با کام شیرین از سالن بیرون برود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بررسی لایحه الحاق به پالرمو از سوی مجمع گفت: بررسی های مختلف کارشناسی در خصوص پالرمو انجام شده و تصمیمی که به نفع ملت باشد، در این خصوص گرفته می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۲    
نیم فصل دوم لیگ هجدهم در حالی آغاز می شود که برخی از سرمربیان تیم ها آمار جالبی از خود به جای گذاشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۲    
امام جمعه مشهدمقدس با انتقاد از اینکه دولت برای اجرای اقتصاد مقاومتی اهتمامی ندارد، گفت: دولتی ها 7 تکلیف مقام معظم رهبری را اجرایی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: متاسفانه تجربه بدی در جام حذفی داریم در این بازی های مهمترین مسئله پیروزی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۷    
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۹    
خطیب جمعه تهران گفت: قرآن تاکید دارد که دشمن از تکه تکه کردن جامعه بهترین استفاده را می کند و آن زمانی می تواند بر مرکب استبداد و سلطه و ظلم سوار شود که از ابزار اختلاف در کشور استفاده کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۳    
محمدحسن زدا گفت: بسته حمایتی ادامه دارد و در موردهای بعدی هم این بسته به واجدین شرایط تعلق خواهد گرفت و قطعا کسانی که واجد شرایط باشند و از قلم افتاده اند با تأمین منابع مالی جبران خواهیم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۰    
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی ها برای راه اندازی و حمایت از داعش 7 تریلیون دلار هزینه کردند و 5 هزار کشته دادند، اما هیچ کاری نتوانستند انجام دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: تلاش های مرزبانان در تامین امنیت و آرامش مرزنشینان ستودنی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۵    
کارلوس کی روش پس از ترک ایران در پیامی صوتی از مهدی تاج تشکر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۲    
کیومرث پوراحمد در نشست خبری نمایش تیغ و ترمه پس از اینکه با انتقادات زیاد اهالی رسانه مواجه شد، گفت: من قبول دارم که برخی شخصیت ها رها شده اند، برخی سکانس ها حذف و پایان بندی ها مناسب نیست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۴    
فدراسیون فوتبال ایران با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد تا آخرین لحظه حضور کی روش در کشور، در تمام سطوح همراه این سرمربی بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۸    
بنده از نگرانی بر آنچه که برای امام ممکن است پیش بیاید بی اختیار اشک می ریختم و نمی دانستم که برای امام چی ممکن است پیش بیاید. چون یک تهدیدهایی هم وجود داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۳    
مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن در 12 بهمن 57 لحظاتی قبل در فرودگاه مهرآباد آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۲    
یک سایت روسی از توافق 70 درصدی زنیت با روبین کازان برای جذب مهاجم تیم ملی ایران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی در دروازه آمریکا و اروپا نیست، گفت: اگر می بینیم آمریکایی ها عصبانی هستند برای این است که آبروی آنها در دنیا رفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام معجزه اش این بود که اسلام را عزیز کرد، گفت: امام بالاترین سیاستمدار بود و سیاستمداران کهنه کار غرب نتوانستند سیاست امام را بشکنند چراکه برنامه های دشمن را ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۵    
یک سایت کلمبیایی مدعی شد کارلوس کی روش برای حضور در تیم ملی فوتبال کلمبیا چهار دستیار و مربی از جمله فیزیوتراپ را به انتخاب خودش به این کشور می برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۳۷    
حناچی گفت: امروز اگر کشور آبرویی در منطقه دارد، به واسطه خون شهداست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۳۴    
همزمان با آغاز جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگ ترین پرچم ایران در باغ موزه دفاع مقدس به اهتزاز درآمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۵    
رضا بابک بازیگر باسابقه تلویزیون که با فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی در جشنواره فجر حضور دارد درباره سال های دوری اش از سیما توضیحاتی ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۹    
همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن، شورای اداری مشترک استان مرکزی و شهرستان خمین در محل بیت تاریخی امام راحل برگزار و همچنین زنگ انقلاب نواخته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۶    
حجت الاسلام ناطق نوری درباره مراسم استقبال از امام در 12 بهمن 57 می گوید:خبرگزاری های جهان تحت عنوان بزرگترین استقبال تاریخ از صف 33 کیلومتری مردم از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۱    
نشست خبری فیلم سینمایی درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی با اجرای محمود گبرلو در محل پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۹    
مراسم بزرگداشت سالروز ورود تاریخی امام(ره) به میهن اسلامی با حضور مسئولان لشکری و کشوری و آحاد مردم در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۱    
کارگردان فیلم درخونگاه در واکنش به ابهاماتی پیرامون ضد ایرانی بودن فیلم خود گفت: من عاشق مملکتم هستم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به دستگیری 10 ملوان آمریکایی در آب های خلیج فارس گفت که ایرانی ها آبروی آمریکا را برده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۲    
مجری و خبرنگار پرس .تی.وی ماجرای دستگیری اش در آمریکا را افشا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۹:۰۰    
سرمربی تیم ملی تنیس گفت: کی روش یک مدرس ورزشی بود، او کار 20 نفر را می کرد اما در نهایت دلال خطابش کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۴    
یک کارشناس اقتصادی با ابراز اینکه هزینه کرد دو سوم بودجه به وسیله دولت در بی خبری مجلس صورت می گیرد گفت: حقوقهای نجومی زیر سایه هیاهوی دولت پیرامون FATF افزایش پیدا می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۸:۴۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره پیگیری یارانه حمل و نقل تهران از دولت گفت: کاری کردیم کارستان! یارانه سال های گذشته ای که دولت پرداخت نکرده بود را به عنوان بدهی دولت ثبت کردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۸:۴۵    
بازیکن سابق تیم ملی گفت: سبک فوتبال هجومی ایرانی با ورود یک مربی اسپانیایی یا آلمانی می تواند فوتبالی موفق و چشم نواز را ایجاد کند.