یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 6 بهمن 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 بهمن 1397 جهان نیوز 2 بهمن 1397 جهان نیوز 3 بهمن 1397 جهان نیوز 4 بهمن 1397 جهان نیوز 5 بهمن 1397 جهان نیوز 6 بهمن 1397 جهان نیوز 7 بهمن 1397 جهان نیوز 8 بهمن 1397 جهان نیوز 9 بهمن 1397 جهان نیوز 10 بهمن 1397 جهان نیوز 11 بهمن 1397 جهان نیوز 12 بهمن 1397 جهان نیوز 13 بهمن 1397 جهان نیوز 14 بهمن 1397 جهان نیوز 15 بهمن 1397 جهان نیوز 16 بهمن 1397 جهان نیوز 17 بهمن 1397 جهان نیوز 18 بهمن 1397 جهان نیوز 19 بهمن 1397 جهان نیوز 20 بهمن 1397 جهان نیوز 21 بهمن 1397 جهان نیوز 22 بهمن 1397 جهان نیوز 23 بهمن 1397 جهان نیوز 24 بهمن 1397 جهان نیوز 25 بهمن 1397 جهان نیوز 26 بهمن 1397 جهان نیوز 27 بهمن 1397 جهان نیوز 28 بهمن 1397 جهان نیوز 29 بهمن 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۳:۲۹    
یک جوان بیست وهفت بیست وهشت ساله و حداکثر سی ساله در وقت شهادت، و در اوج توانایی های نظامی یک انسان، یک جوان؛ او از کجا شروع کرد که به اینجا رسید؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۸    
سازمان حج و زیارت جزئیات پیش ثبت نام عتبات نوروزی در سراسر کشور را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۲    
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک ها 11هزار و 693 تومان تعیین شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۵    
سعید نمکی از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان به مجلس معرفی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۰    
حتما شما هم شنیده اید که می گویند خوردن یک عدد سیب در روز شما را از پزشک بی نیاز می کند. همین جمله را می توان در مورد پرتقال نیز بیان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۵    
همسرم بسیار ساده زیست بودند، به مسائل مادی و دنیوی خیلی اهمیت نمی داد، وقتی به بازار می رفتیم می گفت چیزهایی که واجب و ضروری است را بخریم، همیشه توصیه می کرد از تجمل و اسراف دوری کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی رهبر مخالفان ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور برسمیت شناخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۰    
اسنپ باکس با همکاری پلیس راهور منطقه 5 تهران همایشی برای فرهنگ سازی موتورسواری برگزار کرد. این همایش که با عنوان موتورسواران قانون مند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۰    
پس از کشف بدل های بازیکنان مطرح دنیا مانند "مسی" و "رونالدو" در "ایران"، این بار بدل "علیرضا بیرانوند" مشاهده شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۸    
امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت 4 میلیون و 150 هزار و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 4 میلیون و 30 هزار تومان معامله شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۶    
پروژه عبور از نظام اسلامی از سوی جریان برانداز سابقه ای بیست ساله دارد. این گروه در تعامل پنهان و آشکار با دشمنان قسم خورده انقلاب در خارج ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۹    
چاک فرایلیش می نویسد ایران اولین دشمن ماست که آن چنان عظمت و قدرتی دارد که نمی توانیم آن را شکست بدهیم و باید مقابل آن به استراتژی دفاعی و خویشتن داری حداکثری روی بیاوریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۲    
به گزارش جهان نیوز ، آرمان نوشت: شنیده شد که سخنگوی قوه قضائیه گفت: یکی از نقص هایی که دادگاه به پرونده سالار آقاخان گرفت این است که دادگاه اعلام کرده که باید از آقای ولی ا.. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۹    
به گزارش جهان نیوز ، ایران نوشت: دست آخر اینکه، حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره محدودیت سنی ازدواج در اسلام گفت: اسلام می گوید به محض اینکه غریزه جنسی بیدار شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۷    
عکسی از آستان حضرت عبدالعظیم حسنی و صحن ناصری که در سال 1323خورشیدی توسط "واهان ترپانچیان" به ثبت رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۱    
کیومرث پوراحمد کارگردان فیلم سینمایی تیغ و ترمه با اعترض به سانس های نامناسب اکران فیلمش در جشنواره گفت: نورچشمی بودم جسارت چنین برخوردی نداشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۸    
محسن تنابنده بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که در نزد عموم مردم بیشتر به خاطر بازی در مجموعه سریالی پایتخت مطرح شده دومین تجربه خود در عرصه کارگردانی سینما را راهی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر کرده تا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۵    
سریال گاندو که تابستان امسال کار خود را در تهران آغاز کرده بود، این روزها در حال ضبط سکانس های پایانی در شیراز و روزهای پایانی تصویربرداری در ایران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۶    
این خودرو دارای دو موتور مجزا بنزینی و الکتریکی می باشد. سرعت صفر تا شصت این مدل 4.52 ثانیه و نهایت سرعتش 124 مایل بر ساعت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۳    
الناز حبیبی این روزها برای بازی در سریال دلدار به کارگردانی برادران محمودی جلوی دوربین می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۸    
در حاشیه مراسم ترحیم والده سرداران مومنی.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۲    
بخشنامه اضافه تدریس معلمان (طرح معلم تمام وقت) از سوی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۲    
بارش باران و وزش بادهای شدید دو شهر استانبول و آنتالیای ترکیه را درنوردید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۳    
خورخه آریزا اظهار داشت: روابط بین الملل بر اساس حقوق بین الملل شکل می گیرد و نه بر اساس زور و قدرت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۱    
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) مجموعه ای توانمند و کارآمد برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۳    
سرپرست وزارت بهداشت طی نامه به رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، خواستار رسیدگی بر نحوه اخذ مالیات از پزشکان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۷    
چرخ اقتصاد با FATF می چرخد؟ . روزنامه جام جم ضمن بررسی ابعاد این سؤال از قول کارشناسان نوشت: پیوستن به FATF خودتحریمی است و درباره این موضوع تحریف و اغراق می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۷    
مسئله ای که رئیس کل بانک مرکزی هم به آن اذعان و تاکید کرد، لوایح چهارگانه FATF هیچ ارتباطی با ساز و کار مالی اروپا ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۲    
آقای روحانی فقط یک فرصت در اختیار داشت که از آن فرصت استفاده کرد و برجام را محقق کرد. به نظر من ایشان فرصت جدیدی نخواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۰    
انصاری فرد از علی دایی درخواست کرد تا در دیدار تیم ملی مقابل ژاپن در کنار تیم ملی باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۳    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل درگیری منجر به قتل در شهرستان خرمشهر در کمتر از 2 ساعت خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۰    
دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه حق اشتباه کردن نداریم، گفت: در تورنمنت بزرگی هستیم و مهم ترین موضوع کسب افتخار با تیم است و به فکر رکوردهای فردی نیستم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۱    
برانکو نیم فصل دوم سختی را با پرسپولیس در پیش دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۸    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس درباره اوضاع نابسامان بازار و قیمت گوشت گفت: خروجی یارانه، اصلی ترین عامل به وجود آمدن رانت و انحصار در جامعه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۵    
طیفی که برای کودتای امریکایی در ونزوئلا ذوق زده شده است، همان جماعتی است که در سال 88 با دروغ تقلب، کشور را هشت ماه به آشوب کشاند و آدرس تحریم های فلج کننده را به دشمن داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۵    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام از واردات هفتگی 50 هزار راس گوسفند زنده برای کاهش قیمت گوشت خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۵    
این تهیه کننده با اعلام اینکه همچنان مشخص نشده کدام تولیدات برای ایام نوروز 98 انتخاب شوند، گفت: به نظرم سریال ما کار خوبی است که اتفاقا فضای اجتماعی و مفرحی هم دارد و چه بسا برای نوروز هم مناسب باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۲    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز یک سال و شش ماه بیشتر از عمر دولت دوم آقای روحانی نگذشته و به همین دلیل نمی توان درباره کلیت دولت از هم اکنون قضاوت کرد .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۲    
یک مقام مسئول گفت:هم اکنون قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 6 هزار و 600 تومان معادل شانه ای 13 هزار تومان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۹    
مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به حادثه برای بوئینگ 707 ارتش در فرودگاه فتح و با بیان اینکه این حادثه ارتباطی با فعالیت های فرودگاه پیام ندارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۶    
سخنگوی کمیسیون اصل 90: چون دولت در خودروسازی ها سهامدار است در تعرفه گذاری فقط به دنبال کسب سود است. سال آینده 4 هزار میلیارد تومان و 800 میلیون یورو به خودروسازی تزریق می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۳    
معاون شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: از هشتم بهمن ماه خروجی سد زاینده رود برای کشت کشاورزان افزایش می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۰    
اعتماد به دیگران بدون شناخت و تحقیق گاهی پشیمانی هایی را برای افراد به بار می آورد که جبران آن غیر ممکن است و در این میان تبهکارانی پیدا می شوند که از اعتماد افراد استفاده می کنند و با فریب آن ها و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۰    
اظهارات سرپرست سازمان توسعه و صادرات نشان می دهد که 5 /26 میلیارد یورو ارز صادراتی بازنگشته است و چرا رئیس کل بانک مرکزی و کمیسیون تلفیق بودجه تا این حد بر صادرات ریالی و عملکرد تجار در سال جاری حساس ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۱۵    
یک مقام انتظامی گفت: در صورت مفقودیت کارت بانکی می توانید به دستگاه خودپرداز بانک مورد نظر مراجعه و با انتخاب گزینه خدمات بدون کارت، کارت بانکی خود را غیرفعال کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۱۲    
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: مصرف زیاد چربی ها، نمک، قند و شکر، طبخ نامناسب غذا و استنشاق مکرر بخار روغن سوخته از عوامل تغذیه ای است که احتمال بروز سرطان را افزایش می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۲    
در شرایطی که دولتمردان همواره از موضوعاتی مانند فیلترینگ و حجاب سخن می گویند، بهتر است یکبار به صف خرید گوشت بروند تا ببینند اولویت مردم فیلترینگ است یا مشکلات معیشتی.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۷:۳۲    
عدم اجرای توصیه های FATF پایان جهان نیست، ضمن این که پذیرش آن هم باعث نخواهد شد بخش اعظم مشکلات اقتصادی و حتی مشکل تعامل بانکی ما با سایر کشور ها حل و فصل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۳    
وزیر خارجه عراق بار دیگر تاکید کرد که کشورش در هیچ ائتلافی علیه ایران شرکت نخواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۳    
استاد دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا می گوید سردار سلیمانی به مثابه شمشیر افتخارآفرین ایران و خنثی کننده توطئه های اسرائیل، عربستان و امارات علیه ایران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۹    
یکی از ژنرال هایشان گفت در جنگ آینده اگر رخ بدهد مثل گذشته نیست که در مرز بجنگید و در تل آویو در کافی شاب چای بنوشید، باید در کل اسرائیل بجنگید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۱    
یکی از ژنرال هایشان گفت در جنگ آینده اگر رخ بدهد مثل گذشته نیست که در مرز بجنگید و در تل آویو در کافی شاب چای بنوشید، باید در کل اسرائیل بجنگید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۱۵    
مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار شبکه پرس تی وی که پس از تحمل 11 روز بازداشت غیرقانونی آزاد شد وارد ایران می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۱۲    
روز گذشته در میان اعتراض هواداران مایکل جکسون و حضور پلیس، فیلم مستند ترک ناکجاآباد به نمایش درآمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۶    
فرمانده مرزبانی ناجا آخرین وضعیت سربازان ربوده شده در مرز پاکستان را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۳    
رئیس سابق استخبارات سعودی درباره موضوعات مختلفی از جمله ایران، قطر، سیاست های اوباما و سوریه با ایندیپندنت عربی گفتگو کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۰    
کاپیتان تیم فوتبال امید ایران رسما به تیم استقلال بازگشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۱    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: کد دستوری USSD از سوی این سازمان برای بیمه شدگان و مستمری بگیرانی که در خصوص بسته حمایتی دولت سئوال دارند، اختصاص یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۸    
جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عصر شنبه 6 بهمن در تهران برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهور، قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به قوه قضائیه و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۲    
ارتش سوریه یورش تروریستها به مناطق حومه حماه را ناکام گذاشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۹    
بازرس ویژه سازمان ملل درباره قتل خاشقجی روز شنبه خواستار بازدید از کنسولگری عربستان در ترکیه به عنوان محل قتل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۴    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل لحظاتی قبل از آغاز جلسه امروز شورای امنیت درباره بحران ونزوئلا گفت که آمریکا از کودتا در ونزوئلا حمایت می کند .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۵۸    
صفحه رسمی سایت فیفا با انتشار توییتری خواستار انتخاب تاثیرگذارترین مهاجم ملت ها آسیا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۹    
فرمانده کل ارتش گفت: برگزاری رزمایش اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش علاوه بر اهداء پیام امنیت برای ملت بزرگ ایران، هشداری برای دشمنان است تا افکار فاسد را از ذهن خود بیرون کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۶    
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که دولت نیکلاس مادورو در کاراکاس، دولتی مافیایی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۵    
در حال حاضر 18 مجموعه تلویزیونی با مضمون طنز در مراحل مختلف تولید هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۸    
بعد از اتمام فصل دوم بچه مهندس که هم اکنون از شبکه دو سیما در حال پخش است؛ مجموعه تاریکی شب؛ روشنایی روز از سه شنبه 23 بهمن روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۸    
فرانسه با هدف کنترل دقیق تر زیرساخت های مخابراتی مورد استفاده در شبکه نسل پنجم خود قصد دارد، سخت گیری های بیشتری را در این زمینه اعمال کند که شرکت هواوی را هدف گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۲    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بر اثر تفکر اقتصاد لیبرالی، شرکت های بزرگ به بخش خصوصی داده شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۱۶    
مجید تخت روانچی در گفتگو با روزنامه شرق می گوید: برجام مطالبه ایران و یک مطالبه بین المللی است که آن را در صورت باقی ماندن برجام در دوران ریاست جمهوری بعدی آمریکا نیز پیگیری می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۱۳    
شاگردان کی روش دقایقی پیش برای دیدار با ژاپن راهی العین شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۱۰    
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با افزایش 77 هزار تومانی 4 میلیون و 144 هزار تومان و دلار با رشد 140 تومانی 11 هزار و 640 تومان به فروش رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۷    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از پاکسازی 15 نقطه نظامی وابسته به شبه نظامیان ائتلاف سعودی خبر داد و گفت، نیروهای یمنی از مرحله دفاعی وارد مرحله تهاجمی شده اند .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۷    
سردبیر روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد نوشت: چپ ها از منتهی الیه سمت راست تا منتهی الیه سمت چپ شان در قبال عملکرد روحانی مسئول اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۵    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام اساسا منتفی است، گفت: هر گونه فعالیت دستگاه های دولتی در تلگرام و نیز هر گونه ارایه خدمات درگاه های پرداخت اینترنتی در تلگرام و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۹    
برخی از اخبار در فضای مجازی در نگاه اول امیدواری را به مخاطب القا می کنند، در حالی که شایعاتی هستند که نتیجه شان چیزی جز القای یأس و ناامیدی نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۳    
قیمت طلا در آخرین روز کاری بازارهای جهانی 24.04 دلار افزایش یافت و هر اونس 1305.25 دلار معامله شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۱    
مسئولان دولتی همانند زمان تصویب برجام، استدلال های خود را دارند و امروز هم در مورد بحث مشکلات اقتصادی سخن می گویند که ما در مضیقه هستیم و ملحق شدن به کنوانسیون پالرمو می تواند گشایشی را ایجاد کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۱    
طی حکمی ازسوی وزیر آموزش و پرورش، شاپور محمدزاده که چندی پیش به عنوان دستیار ویژه وزیر آموزش و پرورش منصوب شده است، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۸    
رسانه های محلی از حمله اهالی منطقه شلادزه در استان دهوک در کردستان عراق به مقرهای نظامی ترکیه خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۲    
در مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا جمعا 12 بازی انجام شد که تیم ملی ایران بهترین نتایج را در این مسابقات به دست آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۹    
نماینده ادوار مجلس گفت: شاید بتوان گفت لایحه بودجه سال 98 ضعیف ترین بودجه ای است که در طول تاریخ ایران وجود داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۹    
مدیرکل امور فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو دستور جمع آوری فراورده غیرمجاز گیاهی ارغوان با ادعای درمانی تقویت قوای جنسی مردان را صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۶    
داوران دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی و نیمه نهایی جام حذفی مشخص شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۵    
دفتر مطبوعاتی استانداری ننگرهار افغانستان اعلام کرد که قاری نقیب الله فرمانده ارشد داعش در حمله هوایی در این استان کشته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۹    
گروه های عراقی تلاش خود را برای لغو همکاری های امنیتی با واشنگتن و خروج نیروهای آمریکایی از این کشور تشدید کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۶    
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی از دستگیری 2 مرد و 2 زن کلاهبردار خبر داد که تحت پوشش شرکت خرید و تولید رنگ صنعتی، از 300 مال باخته به بهانه اعزام نیروی کار به قطر، کلاهبرداری کرده بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رد لایحه الحاق به کنوانسیون پالرمو در کمیسیون های تخصصی مجمع تشخیص مصلحت نظام را تأیید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۰    
به گزارش جهان نیوز ، ایران نوشت: شنیدیم که، در پی استعفای محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تابناک خبر داده که علیرضا معزی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در دولت یازدهم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۰    
کارگردان مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به دکور ویژه این مراسم جزئیات بخش های مختلف آن را توضیح داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۷    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از انهدام باند سه نفره جاعلان مدارک مسافران ایتالیا که نواقص مدارک مسافران را برطرف می کردند، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۷    
یک تحلیگر فوتبال ژاپن با تاکید بر اینکه تیم ملی این کشور در بهترین شرایط خود قرار دارد از دیدار برابر تیم ملی ایران به عنوان بازی بزرگ هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا یاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: گوشت گوساله در میادین و بازارهای میوه و تره بار با یک سوم قیمت سطح شهر و گوشت گوسفند نیز نصف قیمت سطح شهر عرضه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۴    
تعریق شبانه نشانه ای رایج از تغییرات هورمونی، مانند کاهش هورمون های جنسی زنان در زمان یائسگی است. عدم تعادل در هورمون ها می تواند مردان را نیز تحت تأثیر قرار دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۴    
تیم داوری فوتبال ایران طی روزهای آینده به ایران بازخواهد گشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۱    
رضاشاه پهلوی برای تحکیم رژیم استبدادی خود در سال 1310 ش. محمدحسین آیروم را که مردی سفّاک و حیله گر و از دست پروردگان افسران روس قزاقخانه بود در رأس شهربانی قرار داد.