دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 6 اسفند 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 1 اسفند 1397 جهان نیوز 2 اسفند 1397 جهان نیوز 3 اسفند 1397 جهان نیوز 4 اسفند 1397 جهان نیوز 5 اسفند 1397 جهان نیوز 6 اسفند 1397 جهان نیوز 7 اسفند 1397 جهان نیوز 8 اسفند 1397 جهان نیوز 9 اسفند 1397 جهان نیوز 10 اسفند 1397 جهان نیوز 11 اسفند 1397 جهان نیوز 12 اسفند 1397 جهان نیوز 13 اسفند 1397 جهان نیوز 14 اسفند 1397 جهان نیوز 15 اسفند 1397 جهان نیوز 16 اسفند 1397 جهان نیوز 17 اسفند 1397 جهان نیوز 18 اسفند 1397 جهان نیوز 19 اسفند 1397 جهان نیوز 20 اسفند 1397 جهان نیوز 21 اسفند 1397 جهان نیوز 22 اسفند 1397 جهان نیوز 23 اسفند 1397 جهان نیوز 24 اسفند 1397 جهان نیوز 25 اسفند 1397 جهان نیوز 26 اسفند 1397 جهان نیوز 27 اسفند 1397 جهان نیوز 28 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۴    
پس از چندین ماه رایزنی، مشکلات ایجاد شده برای فعالیت بیمارستان ایرانیان دبی رفع و مجوز فعالیت این بیمارستان تحت مالکیت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تمدید شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۲    
مستند اربعین؛ حقیقت جاری از تولیدات واحد مستندسازی شبکه تلویزیونی پرس تی وی، برای اولین بار در کشور انگلستان اکران بین المللی یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۲    
شهردار تهران از اختصاص بودجه برای مناسب سازی مسیرهای دوچرخه سواری خبر داد و گفت: میزان استفاده از دوچرخه در تهران زیر یک درصد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۲    
به نظر می رسد که هر ساله بلیط های هواپیما گرانتر می شود. سال گذشته یک پرواز 200 هزار تومان بود و امسال همان پرواز 400 هزار تومان است، از آنجایی که پروازها معمولاً بزرگترین هزینه سفر مسافران می باشند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۹    
ایران خودرو در راستای طرح فروش فوری تعدادی از محصولات خود برای تنظیم بازار خودرو امروز 8 اسفند ماه دو خودروی پژو206 تیپ 2 و پژو206 صندوق دار را به فروش می رساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۸    
جعفری نوعی سبزی خوراکی است که در انواع غذا و سوپ مورد استفاده قرار می گیرد. جعفری معمولاً به صورت تر و خشک عرضه و مصرف می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۵    
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز زمان عافیت طلبی، مسئولیت گریزی و گله گذاری از یکدیگر نیست بلکه زمان همدلی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۶    
وزیر مشاور در امور خلیج فارس عربستان سعودی، با انتقاد از سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف اصلاح و بازسازی عراق، از لفظ توهین آمیز سیاستمدار طایفه گرا علیه وی استفاده کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل پیش دبستانی وزارت آموزش وپرورش از تحصیل 1 میلیون و 600 هزار نوآموز پیش دبستانی و رایگان بودن تحصیل 25 درصد از این نوآموزان در کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۳    
علاقه انسان به عمر طولانی، دانشمندان را بر آن داشت تا سالها درباره فاکتورهای افزایش عمر به تحقیق بپردازند و متعاقبا بررسی این موضوع اهمیت پیدا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۶    
روز گذشته خبر عجیبی در مورد کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس در رسانه های جهان به چشم خورد که در ایران، بازتاب جالبی داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۸    
در حاشیه تمرینات آزادکاران در آستانه اعزام به جام دانکلوف.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۶    
سه فیلم اصلی که جایزه گرفتند کاراکتر های اصلی شان همجنس باز بودند. هم فیلم بوهمی که کاراکتر اصلی اش آن خواننده معروف همجنس باز یعنی کویین است که به بیماری ایدز دچار شد و در جوانی از دنیا رفت
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل صلح و امنیت وزارت امور خارجه از حضور فعال ایران در تصویب کنوانسیون میناماتا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۸    
پنجاه و هشتمین مجمع عمومی بانک مرکزی امروز سه شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در ساختمان بانک مرکزی در میرداماد برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۸    
نکته دیگر اینکه رئیس جمهور در بیان دستاوردهای خود دچار اشتباه شده، چراکه گزارش های مرکز آمار نشان می دهد جمعیت شاغل در سال 92 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
وزیر خارجه آمریکا ضمن استقبال از اقدام جدید لندن علیه حزب الله لبنان، به تداوم مواجهه با ایران اشاره کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۴    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان، یک دستگاه خودرو کامیون حامل 24 رأس گوساله قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در آزادراه تهران – کرج توقیف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور را تشریح کرد (هفتم اسفند ماه) را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد که این جنبش آماده اجرای یکطرفه توافقنامه سوئد که میان طرف های یمنی منعقد شد، است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۷    
نودویکمین مراسم اسکار که شامگاه یکشنبه (صبح دوشنبه به وقت تهران) در سالن دالبی تیاتر و های لند سنتر لس آنجلس برگزار شد، جوایز اصلی خود را به فیلم های مروج انحراف های اخلاقی و نژادپرستی اعطاء کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۵    
رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان منتقدان خود در جبهه اصلاحات را تهدید کرد که سکوتش برای آنها بهتر است تا اینکه گلایه های خود را بازگو کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۳    
کارمندان باشگاه سایپا با ارسال نامه ای گلایه آمیز اعتراض خود را به اظهارات اخیر علی دایی اعلام کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۰    
مطالعات اخیر نشان می دهد مصرف آجیل در بیماران مبتلا به دیابت می تواند از بروز بیماری های قلبی عروقی در آنها پیشگیری کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۸    
طرح ویژه تعزیرات برای کنترل و نظارت بر بازار شب عید به صورت ویژه از امروز 7 اسفند با 500 تیم نظارتی سازمان تعزیرات آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۸    
حق شناس بدون اشاره به نامه شهردار تهران می گوید: گویا فراموش می کنند که بدون رأی مردم و اعتماد آن ها محلی از اعراب ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۸    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به خطراتی که حضور ناوگان کشور های بیگانه در خلیج فارس متوجه این منطقه می کند، گفت: بیگانگان به دنبال این هستند که منطقه را بدوشند و وقتی که نفت را بردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۵    
یک مقام دولتی در وزارت جهاد ضمن تکذیب این موضوع که سهامدار و فعال بخش خصوصی است، اظهاراتی را که چندی پیش با موضوع گوشت در رسانه ملی مطرح شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۹    
پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اینکه رعایت سبک زندگی سالم در سلامت پوست مؤثر است، گفت: افرادی که دارای پوست چرب هستند می توانند از محلول بابونه دم کرده به همراه سرکه برای طراوت و شادابی پوست خود استفاده
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۹    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه تحریم هیچ وقت مشکل اصلی اقتصاد ایران نبوده گفت: مشکل اصلی اقتصاد را فرومایگی، تن پروری و ناکارآمدی برخی مسئولان در داخل کشور دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۴    
طبق اظهارات مسئولان دولتی قرار بود تا پایان امسال سه بسته جبرانی به مردم پرداخت شود ولی به نظر می رسد دولت قصد دارد به همان یک بسته اکتفا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۱    
بشار اسد در این دیدار با تجلیل از حمایت های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران از کشورش، جنگ سوریه را مشابه جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران دانست و گفت: جمهوری اسلامی در این حادثه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۵    
اوایل سال جاری ارز دولتی و تخصیص آن به واردکنندگان به عنوان راهکاری برای کنترل بازار و از آن مهم تر کنترل قیمت کالاها اتخاذ شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۳    
با وجود عرضه پول نو در برخی خود پرداز ها بساط دلالان فروش پول تا نخورده در حوالی میدان فردوسی و چهارراه اسانبول به راه است و با توجه به کمیاب بودن اسکناس ها افراد باید هزینه بیشتری برای خرید این ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۵    
از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی ها و کوتاهی ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش میخواهم. شاد و سربلند باشید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۵    
معاون رئیس جمهوری آمریکا با رهبر شورشیان ونزوئلا در کلمبیا دیدار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۵    
یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به گرانی و مشکلات مردم در این زمینه، افزود: این مشکلات به دلیل سوء مدیریت است و هر روز قیمت اقلام مختلف افزایش پیدا می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۴    
رئیس جمهوری عراق در سخنانی اعلام کرد که داعشی های فرانسوی تحویل داده شده به ارتش عراق در این کشور محاکمه می شوند نه در فرانسه.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۴    
وزیر امور خارجه ونزوئلا، رئیس جمهور آمریکا را رهبر مخالفان در ونزوئلا خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۱    
نخست وزیر بلژیک در حاشیه نشست سران عربی-اروپایی گفت: رقابت میان عربستان و ایران بر منطقه و اروپا تأثیرگذاشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۸    
داماد رئیس جمهوری آمریکا بدون اشاره به مبارزه بی امان تهران با تروریست های مورد حمایت غرب مدعی شد: ایران منطقه را بی ثبات می کند!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۹    
یک نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف فتح این کشور اعلام کرد که سرکرده داعش تحت حفاظت نیروهای آمریکایی بوده و درحال حاضر در عراق است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۹    
پادشاه مغرب در سخنانی گفت که کشورهای عربی امنیت یکدیگر را تهدید کرده و در امور داخلی هم مداخله می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۰    
رئیس جمهوری فرانسه با تصمیم انگلیس علیه حزب الله لبنان مخالفت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۷    
منابع یمنی اعلام کردند که ارتش و کمیته های مردمی این کشور حمله گسترده نیروهای ائتلاف متجاوز عربی به شمال یمن را دفع کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۷    
رئیس جمهور با اشاره به اهتمام و جدیت ایران برای همکاری و کمک به دولت سوریه در روند بازسازی و تثبیت امنیت و آرامش در این کشور، تاکید کرد:ایران آماده مشارکت در روند بازسازی سوریه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۴    
با انتشار خبر دیدار رئیس جمهور سوریه با مقام معظم رهبری در تهران، رسانه های منطقه ای و بین المللی در خبرهای فوری به پوشش این خبر پرداختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۵    
بر اساس آمار بانک مرکزی بالغ بر 761 هزار فقره چک در دی 1397 در کل کشور برگشت داده شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۲    
اداره دریانوردی پاناما در حمایت از تحریم های آمریکا، 60 کشتی مرتبط با ایران را از حق برافراشتن پرچم پاناما محروم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۹    
شورای عالی حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: شورای عالی حوزه های علمیه ضمن حمایت و پشتیبانی قاطع در راستای عملیاتی کردن سرفصل های اساسی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۶    
خزانه داری آمریکا امروز دوشنبه اعلام کرد چهار مقام ونزوئلا را به فهرست تحریم های خود علیه این کشور اضافه کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۳    
جدیدترین نظرسنجی در آلمان نشان داد که مردم این کشور روز به روز دیدگاه منفی تری به آمریکا پیدا می کنند و در نقطه مقابل اعتماد به چین در حال فزونی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۴    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور با اشاره به افزایش قیمت مرغ گفت: معیار ما برای تشخیص کم فروشی و یا قیمت اصلی مرغ مبلغ 11 هزار و 500 تومانی است که از سوی رئیس انجمن مرغ گوشتی اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس جمهور سوریه، رمز پیروزی سوریه و به شکست کشاندن آمریکا و مزدوران منطقه ای آن را استقامت رئیس جمهور و مردم سوریه و پافشاری آنان بر مقاومت خواندند و با تأکید بر لزوم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۴    
بر خلاف دوره های گذشته انتخابات ریاست جمهوری وحشت از ادامه یافتن ریاست جمهوری ترامپ سبب شده تا صف نامزدهای دموکرات ها این بار زوتر از از حد معمول شکل بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست مشترک با استانداران کشور، تراز تجاری کشور در 11 ماهه گذشته را مثبت یک و نیم میلیارد دلار اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۴    
پلیس بنگلادش به تشریح جزئیات جدیدی از هواپیماربائی در مسیر داکا- دوبی پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۶    
رهبر معظم انقلاب به مسئولان توصیه کردند بی حوصلگی و ناامیدی را از خود دور کنند و بدانند انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۳    
سازمان لیگ فوتبال در صورت منتفی بودن برنامه های آماده سازی تیم ملی در نوروز 1398، برنامه مسابقات لیگ برتر را تغییر می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
سردار شریف ادعای یک نماینده مجلس مبنی بر اقدام سازمان اطلاعات سپاه در نشان دادن شنود تلفنی یکی از مقامات کشور با مامور MI6 به وی را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
حشد شعبی عراق از دفع یورش داعش به پالایشگاه بیجی در استان صلاح الدین خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۱    
پادشاه عربستان و رئیس جمهوری عراق در حاشیه نشست سران عربی و اروپایی در شرم الشیخ مصر با یکدیگر دیدار کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۸    
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از اقدام لندن علیه حزب الله لبنان استقبال کرد و از اروپا نیز خواست تا از این رویه پیروی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۵    
عضو انجمن صنایع روغن نباتی با اشاره به شکل گیری بازار سیاه روغن نباتی، گفت: کارخانه های روغن نباتی برای ادامه تولید نیازمند افزایش 20 درصدی قیمت محصولاتشان هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۹    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس، با بیان اینکه اگر کشور را مهندسی اداره می کردیم، حتما شرایط مان بهتر از این بود، گفت: باید سیستم عامل حکمرانی مان تغییر کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۹    
بحمدالله چنانکه آشنایان به سوابق زندگی خصوصی و اجتماعی جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حجازی -که حاکی از سلامت و سادگی بوده است- تصور می کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۲    
دولت آبادی از واریز 500 میلیارد تومان سود سهام عدالت برای دوره مالی 96 از فردا سه شنبه میان 5 میلیون و 400 هزار نفر از مشمولان کارگران فصلی و ساختمانی، دختران مجرد و زنان کارگر سرپرست خانوار خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۹    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید 90 هزار تومان کاهش یافت و به 4 میلیون و 710 هزار تومان رسید و دلار با افت 100 تومانی 13600 تومان معامله شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، با بیان اینکه تولیدات خودرو امروز نسبت به 3 ماه گذشته بیش از دو برابر شده است، گفت: با این افزایش تولید قیمت ها متعادل تر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۷    
با کم شدن عرضه در چند کشور تولیدکننده نفت و موفقیت در مذاکرات چین و آمریکا، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۱    
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای از ثبت نام اولویت های حج تمتع 98 در کاروان ها از روز جمعه دهم اسفند ماه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۸    
طبق سنت هر ساله، صدها تن از مداحان و شاعران آیینی سراسر کشور، فردا همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۵    
روز سوم تورنمنت بین المللی بوکس مکران با حاشیه های جالبی همراه بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۵    
جانشین پلیس آگاهی تهران از بازداشت دو نفر متهم پرونده سرقت به شیوه بی هوشی از یکی از طلا فروشی های خیابان پیروزی تهران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۹    
نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان اظهار داشت که تیم مذاکره کننده جدید طالبان از صلاحیت بیشتری برخوردار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از مصوب شدن سهمیه هزار تنی گوشت قرمز منجمد میان صنوف پزنده خبر داد و گفت: این گوشت با قیمت حدود 45 هزار تومان در اختیار این صنوف قرار خواهد گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۴    
نخستین موتور واترجت ملی که توسط متخصصان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با همکاری دانشگاه ها تولید شده است، با حضور وزیر دفاع رونمایی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۸    
وزارت خارجه آلمان از موافقت این کشور با تحریم رئیس جمهور و سایر مقامات دولت ونزوئلا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی جدید بر لزوم ساخت دیوار مرزی تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۵    
شرکت سایپا در بهمن ماه امسال از حدود 22 هزار دستگاه خودرو تولیدی تنها 17 هزار خودرو را به فروش رسانده و بقیه خودروها به مابقی خودروهای موجود در پارکینگ این شرکت اضافه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۲    
آنتونیو گوترش -- دبیرکل سازمان ملل متحد -- افزایش مهاجرستیزی، نژادپرستی و کاهش سطح مدارا را تقبیح کرد. وی معتقد است حقوق بشر در جهان در حال تضعیف شدن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۲    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: ارتقای سطح مستمری ها از طریق همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران نیازمند توجه ویژه ریاست جمهور و دولت تدبیر و امید است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۶    
روزنامه دیلی میل، چاپ لندن نوشت نظامیان آمریکایی در عملیات خروج از افغانستان در سال 2009، اقدام به غارت و سرقت آثار تاریخی این کشور کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۳    
وزیر کشور انگلیس از قصد خود برای قرار دادن کل حزب الله لبنان در فهرست سازمان های اصطلاحاً تروریستی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۴    
مهاجم سابق تیم فوتبال اینتر در یک برنامه زنده تلویزیونی با همسر و مدیربرنامه های جنجال آفرین مهاجم آرژانتینی نراتزوری درگیری لفظی پیدا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۴    
رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور حکم سه تن از قاچاقیچیان مواد مخدر خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۸    
یک منبع نزدیک به یگان های مدافع خلق کُرد اعلام کرد که آمریکایی ها از طریق پایگاههای خود در شمال سوریه حدود 50 تُن از طلای نزد داعش را به کشور خود انتقال دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۵    
رایزن بازرگانی ایران در پاکستان از رشد بی سابقه صادرات ایران به پاکستان خبر داد و گفت: در 10 ماهه اول سال 1397 صادرات کشورمان به پاکستان به صورت بی سابقه ای از یک میلیارد دلار فراتر رفت و به یک ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۵    
وزیر خارجه مصر به اظهارات رئیس جمهور ترکیه درباره مصر و انتقاد وی از عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۵    
برای خرید یک دستگاه موتورسیکلت صفر کیلومتر مدل وسپا، پریماورا 150 باید در حدود 88 میلیون تومان هزینه کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۹    
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار اعمال فشار بیشتر بر حماس شد و گفت، جنگ چهارم در نوار غزه حتمی است اما باید آخرین جنگ در این منطقه باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۶    
نخست وزیر انگلیس که دولتش از صادرکنندگان اصلی تسلیحات به ائتلاف سعودی است گفته، به روند صلح در یمن 200 میلیون پوند کمک می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۰    
بیش از یک هزار دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر و پنج هزار دستگاه آمبولانس اورژانس در نوروز 98 آماده ارائه خدمات امدادی هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
دزد حرفه ای وقتی می خواست با استفاده از یک نردبان طنابی وارد حسینیه شود بر اثر گره خوردن طناب دور گردنش جان باخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۸    
شهریور ماه همین امسال بود که نشانه های اولیه تأثیر افزایش نرخ ارز برای تولیدکنندگان در برخی صنایع و محصولات به خوبی آشکار شد و کارشناسان نسبت به بروز شوک تورمی شدید از محل جهش قیمت ارز هشدار دادند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۸    
سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد 21 فیلم سینمایی برای اکران نوروز 98 درخواست داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۲    
معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور گفت: 76 درصد از شهرهای ایران در پهنه های خطر زلزله قرار دارند.