جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 17 آذر 1395 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 31 اردیبهشت 1395 جام جم 31 خرداد 1395 جام جم 31 تیر 1395 جام جم 31 مرداد 1395 جام جم 31 شهریور 1395 جام جم 30 مهر 1395 جام جم 30 آبان 1395 جام جم 30 دی 1395 جام جم 30 بهمن 1395 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 1 آذر 1395 جام جم 2 آذر 1395 جام جم 3 آذر 1395 جام جم 4 آذر 1395 جام جم 5 آذر 1395 جام جم 6 آذر 1395 جام جم 7 آذر 1395 جام جم 8 آذر 1395 جام جم 9 آذر 1395 جام جم 10 آذر 1395 جام جم 11 آذر 1395 جام جم 12 آذر 1395 جام جم 13 آذر 1395 جام جم 14 آذر 1395 جام جم 15 آذر 1395 جام جم 16 آذر 1395 جام جم 17 آذر 1395 جام جم 18 آذر 1395 جام جم 19 آذر 1395 جام جم 20 آذر 1395 جام جم 21 آذر 1395 جام جم 22 آذر 1395 جام جم 23 آذر 1395 جام جم 24 آذر 1395 جام جم 25 آذر 1395 جام جم 26 آذر 1395 جام جم 27 آذر 1395 جام جم 28 آذر 1395 جام جم 29 آذر 1395 جام جم 30 آذر 1395 
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۱۰    
وقوع سه انفجار در پایتخت عراق دو کشته و 5 زخمی برجای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۴    
شبکه راشاتودی در خبری فوری اعلام کرد نیروی هوایی ارتش عراق در حملات هوایی روز چهارشنبه 80 تروریست داعشی را در استان نینوا و منطقه الشرقاط به هلاکت رساند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۱    
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: خانواده های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت هستند و توانستند درس بزرگ صبر و فداکاری را برای همه ما به ارمغان بیاورند .
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۱    
سرویس مطبوعاتی کاخ سفید در بیانیه ای از آمادگی آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا و کانادا برای تحریمِ متحدان بشار اسد رئیس جمهور سوریه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۱    
در این گزارش تصاویری از عجیب ترین روش کوتاه کردن مو با ساطور و چکش را ببینید.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۷    
شرکت ملی نفت و شرکت رویال داچ شل یک تفاهمنامه همکاری در خصوص مطالعه میادین نفت و گاز آزادگان، یادآوران و کیش را امضا کردند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۷    
بر اساس اعلام مجله معتبر فوربس، تنیسور مطرح سوئیسی در صدر باارزش ترین ورزشکاران جهان قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۷    
نشریه تایم دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا را به عنوان شخصیت سال 2016 انتخاب کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۷    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات نخست وزیر بریتانیا در اجلاس منامه واکنش نشان داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۷    
سخنگوی اورژانس تهران از برخورد یک دستگاه اتوبوس بی آر تی با پلیس راهور در چهارراه ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: مصدوم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۷    
سی و هفتمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در منامه بحرین، با صدور بیانیه ای که مفاد آن توسعه همکاری امنیتی و نظامی میان این کشورها و تکرار مواضع خصمانه ضد ایران بود به کار خود پایان داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۷    
رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا همان 1+3 خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۷    
سوار بر پراید شدم؛ در بین راه راننده به بهانه ترافیک مسیرش را عوض کرد و مرا به محلی خلوتی برد؛ در آنجا به وی اعتراض کردم که وی با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از سرقت پول و طلاهایم ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۷    
مراسم اختتامیه کارگاه آموزش تخصصی نقش و جایگاه یگان حفاظت در توسعه گردشگری با حضور سردار سرتیپ دوم امیر رحمت الهی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۷    
دادستان عمومی و انقلاب تبریز از دستگیری 18 نفر از جمله شهردار و تعدادی از کارکنان شهرداری بناب به اتهام ارتشا و اختلاس خبر داد و گفت:پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده و روند تحقیقات ادامه دارد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۴    
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: مسئولان باید با جلوگیری از واردات کالاهای بی کیفیت ازجمله اجناس چینی به رشد و پیشرفت تولید کالاهای داخلی کمک کنند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۱۹    
زمانی که ازدواج کردم فقط 16 سال سن داشتم و همسرم در شب عروسی به من شیشه داد و با هم شیشه کشیدیم؛ از آن به بعد معتاد شیشه شدم و در نهایت سرقت کردم.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۱۹    
مجموعه تلویزیونی شهرکی ها در 70 قسمت 30 دقیقه ای به کارگردانی علی شب خیز از شنبه 20 آذر هر شب ساعت 20:00 روانه آنتن شبکه سه می شود .
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۱۳    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: امسال 1600 سارق به عنف از سوی پلیس در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: براثر سقوط آسانسور در ساختمان مسکونی یک مرد 62 ساله جان خود را از دست داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۴    
ارتش سوریه با آغاز عملیاتی از چهار محور آخرین گام را برای پاکسازی محله های شرقی شهر حلب برداشت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۴    
دفترچه آزمون تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 18 امروز منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۴    
با اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125، مردی که درون خودروی شخصی اش از هوش رفته بود توسط آتش نشانان به مرکز درمانی منتقل شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۱    
در ادامه افشاگری های 12 نشریه معتبر فوتبال اروپا در پرونده ای موسوم به "فوتبال لیکس"، برخی از عجیب ترین بندهای قراردادهای بازیکنان فاش شده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۸:۴۹    
یکی از مهم ترین موارد برای مقابله با سرما، مصرف برخی از خوراکی هایی است که دمای درونی بدن را افزایش می دهند. برخی از موثرترین آنها در این مقاله معرفی شده اند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۸:۲۸    
رییس حراست دانشگاه دریانوردی چابهار از کشف جسدی حلق آویز شده خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۸:۲۲    
این خودروی به عنوان عجیب ترین خودروی موجود در کشور شناخته شده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۸:۱۰    
هیأت نظارت بر اجرای برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل جلسه داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۱    
سردار محمدرضا نقدی به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۸    
یک فروند هواپیمای مسافری پاکستان با بیش از 45 مسافر و خدمه از صفحه رادار ناپدید شده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۸    
تولید کنندگان کیف و کفش با اشاره به اینکه 200 میلیون جفت کفش نیاز کشور است، گفت: 170 میلیون جفت کفش در کشور تولید می شود و بین 30 تا 35 میلیون جفت آن وارد می شود
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۳    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور را به سمت رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج منصوب کردند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۵    
نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه دولت درباره تغییر پول ملی از ریال به تومان گفت: تغییر پول ملی نه موجب رشد اقتصادی می شود و نه ارزش پول ملی را افزایش می دهد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۶    
رئیس پلیس راه استان اردبیل از آغاز طرح زمستانی پلیس راه خبر داد و گفت: در فصل زمستان رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان اردبیل را دارند باید به زنجیر چرخ مجهز باشند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۵    
رئیس بیمارستان امام سجاد رامسر از ورشکستگی این بیمارستان به دلیل برآورده نشدن تعهدات سازمان های بیمه گر خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۲    
زلزله مرگبار در اندونزی، ویرانی ها در سوریه ، غم و اندوه پس از مرگ 'جایالالیتا' سروزیر محبوب ایالت تامیل نادو در جنوب هند و .. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۲    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن کارمندان شرکت ، ربات ، برادر کوچک ، یک تابستان پرهیجان ، مسابقه ، سوار کار ، این خانه پلاک ندارد ، سه گلوله ، تنهایی ، دزدان اسکیت سوار ، پادشاه جزیره شیطان ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۹    
یک بانوی ایرانی قصد دارد رشته بوکس را برای بانوان کشورمان راه اندازی کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۷    
سقوط هواپیما در شهرستان اقلید استان فارس تکذیب شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۹    
بازار آزاد تهران امروز با کاهش 22 هزارتومانی قیمت سکه طرح جدید روبرو شد؛ قیمت سکه طرح قدیم نیز یک هزار تومان رشد قیمت را به ثبت رساند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۹    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به اینکه حذف صفر ، پولی ملی را ارزشمند می کند، گفت: دولت می تواند با توجه به کاهش تورم، در آینده نزدیک مابقی صفرها را هم حذف کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۳    
اولین واکنش بازار ارز به حذف صفر از پول ملی در حالی است که هیات دولت صبح امروز، تصمیم گرفت تا با تغییر واحد پول ایران از ریال به تومان موافقت کند، اکنون دلار در بازار آزاد 9 تومان گران شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۰    
دولت امروز تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان را تصویب کرد، اگر این موضوع از سوی مجلس هم تائید شود، واحد پول ایران دیگر ریال نخواهد بود و همین، سردرگمی کوتاه مدت برای مردم را به همراه دارد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۵    
پرطرفدارترین شاسی بلند لوکس کشور، لکسوس NX با طراحی جذاب، بهره مندی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و کیفیت مثال زدنی با جدیدترین مدل 2017 در 3 تیپ به بخشنامه جدید ایرتویا اضافه شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۹    
روز گذشته آلودگی هوا در پاریس به حدی رسیده بود که مسئولان این شهر استفاده از مترو را برای شهروندان پاریس و حومه رایگان اعلام کردند ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۹    
هیات دولت، تبدیل واحد پول ایران از ریال به تومان را تصویب کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۹    
نمایندگان پارلمان روسیه حمایت کمپانی تولیدکننده بازی پرطرفدار فیفا 2017 از کمپین مقابله با هموفوبیا را تبلیغ هم جنس گرایی می دانند و از مقام های ناظر بر ارتباطات این کشور خواسته اند که به شدت با آن ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۱    
نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) 95 از 25 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۸    
تصویرسازی ذهنی گاهی اوقات به واقعیت تبدیل و گاهی هم به مشتی توهم و خودبزرگ بینی بی سرانجام منجر می شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: متأسفانه برخی افراد سرشان را زیر برف کرده اند و برخی چیزها را نمی بینند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا را 2+2 اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۱    
برنامه اقتصاد ایران که روز گذشته قرار بود با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی آنتن برود، با لغو این حضور در نهایت پخش نشد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۱    
درگیری این خانم با بیماری نادر خود موجب شده با هر عطسه ای که می کند یکی از استخوان هایش بشکند و مدت زیادی را در بستر بیماری بگذراند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۱    
تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو به روی آنتن شبکه های رادیویی خواهد رفت. با بازی در مجموعه قصه های تا به تا و در نقش آقای جلالی به شهرت رسید و در ادامه در مجموعه تلویزیونی دنیای ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۱    
وقوع چهار انفجار در مناطق مختلف پایتخت عراق، امروز چهارشنبه به کشته شدن پنج غیر نظامی و زخمی شدن بیش از 10 تَن دیگر منجر شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۱    
نخست وزیر انگلیس در برابر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس متعهد شد که با ایران مقابله کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۱    
فرار مالیاتی برای کریستیانو رونالدو تبدیل به یک مشکل بزرگ شده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۱    
سردار آزمون این روزها ستاره فوتبال ایران است. درخشش او در لیگ قهرمانان اروپا سردار را به بازیکن محبوب تری تبدیل کرده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۸    
ده ژیمناست کار روسی در تصادف اتوبوس با کامیون جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۸    
11 پیکر دیگر شهدای حادثه تروریستی حله عراق احراز هویت شدند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۵    
تروریست های مستقر در شرق حلب سوریه که این روزها ضربات سختی از ارتش این کشور و نیروهای مقاومت اسلامی خورده اند، امروز (چهارشنبه) خواستار برقراری آتش بس پنج روزه شدند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۳    
برنامه جامعه شناسی ورزش رادیو ورزش در گفت و گو با اعظم شیرویی جامعه شناس به بررسی ورزش و آسیب های اجتماعی آن پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: برابر قانون کسانی که تا پایان آذر امسال جریمه های دیرکرد خود را پرداخت کنند ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۹    
لحظاتی قبل یک هواپیما در شهرستان اقلید سقوط کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۶    
لیام نیسن که این روزها فیلم سکوت اسکورسیزی را در کانون توجه دارد، برای اظهارنظری که سال ها قبل درباره سقط جنین داشته، خبرساز شده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۶    
رئیس پلیس فتا ایلام گفت: فردی که به خاطر تعصب به تیم فوتبال به یکی از همشهریانش فحاشی اینترنتی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۳    
بارها از زبان خیلی ها شنیده ایم که صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی به حساب می آید. وقتی روزمان را با خوردن یک صبحانه کامل و سالم شروع کنیم هم انرژی مورد نیاز بدن برای داشتن یک روز خوب و پرکار ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۳    
آقای گل تمام ادوار لیگ برتر قصد دارد بعد از اتمام دوران فوتبالش خیلی زود فعالیت خود را به عنوان سرمربی آغاز کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۳    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه در حدود 10 روز اخیر قیمت این نوع گوشت ثبات پیدا کرده است، گفت: هم اکنون هرکیلوگرم شقه بدون دنبه بین 36 تا 37هزارتومان به مشتری عرضه می شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۷    
هیات دولت در جریان بررسی لایحه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واحد پول ایران را تومان و برابر با 10 ریال تعیین کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۴    
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرامش به برجام و اتفاقات پیرامون آن واکنش نشان داد و از مسئولان خواست از بی خاصیت شدن برجام جلوگیری کنند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۴    
در صورت موافقت کارلوس کی روش، تیم ملی فوتبال ایران در سال آینده میلادی دیداری دوستانه با میزبان جام جهانی 2018 برگزار می کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۴    
دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی را با صدای عادل فردوسی پور بشنوید.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۷    
تحقیقات نشان می دهد بسته به میزان هوش، سن و انگیزه افراد میزان یادگیری زبان در طی اقامت یک کشور خارجی متفاوت است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۷    
دهکده گل و گیاه شهرستان محلات به عنوان بزرگترین مجموعه تولیدات گونه های سبز، به دلیل خشکسالی های پی درپی و کاهش نزولات جوی با مشکل کمبود آب مواجه شده که درصورت تامین ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۴    
سالک نوعی بیماری پوستی است که موجب ایجاد لکه و زخم های با ظاهر ناخوشایند در بدن افراد می شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۴    
بهداد سلیمی 27 سالگی خود را جشن گرفت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۱    
نشست کمیته نظارت بر اجرای برجام به ریاست حسن روحانی پایان یافت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۵    
207 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از دیپلماسی وزیر نفت در اوپک تقدیر و تشکر کردند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۵    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع حادثه تصادف در اتوبان محمد علی جناح خبر داد و گفت: در این حادثه خانم 35 ساله در دم جان باخت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۳    
با این همه کنسول بازی و عناوین بازی های (گیم) کلاسیک که از گذشته در محیط وب و بازار هست، دستگاه رترو انجین سیگما (RetroEngine Sigma) که ادعا شده با استفاده از ایمولیتور (emulator) بازی های 28 دستگاه ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۳    
سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد فیش هدفون 3.5 اینچی را از روی تلفن های همراه هوشمند آینده خود گلکسی اس هشت (Galaxy S8) حذف کند ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۳    
یک عروس برزیلی که قصد داشت همسر آینده خود را غافلگیر کند و با بالگرد به مراسم ازدواج وارد شود در مسیر بالگردش سقوط کرد و جان باخت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۳    
برنامه های سخنرانی و تریبون آزاد در هفته جاری به مناسبت تکریم مقام دانشجو و ترویج فرهنگ استکبارستیزی با محوریت دانشجویان و فعالان دانشجویی در سراسر کشور برگزار شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی شورای نگهبان از انتخاب اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۳    
120 دستگاه از خودروهای صفر کیلومتر ب ام و(بی ام دبلیو) که در حال ارسال با قطار برای تحویل به مشتریان بودند در یک چشم به هم زدن به تکه های آن قراضه تبدیل شدند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۰    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور (نوبت 17) ساعت 24 پنجشنبه 18 آذرماه پایان می یابد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۰    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران جزئیات ثبت نام طرح ترافیک 96 را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۶    
در پی ادامه واکنش ها نسبت به انتشار فیلمی در فضای مجازی که اجرای نمایش چالش مانکن را در یک اتاق عمل نشان می دهد مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت توضیحات بیشتری در این باره ارائه داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: هدف اصلی ما صعود از مرحله گروهی جام جهانی به مراحل بالاتر است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۰    
بر اساس نرخ های اعلامی امروز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دلار با 30 ریال افزایش 3215.1 تومان شد، در عین حال یورو 82 تومان کاهش داشت.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۸    
آیت الله حیدری آل کثیر عضو خبرگان رهبری طی نامه سرگشاده ای به مجمع نمایندگان استان، از حرکت اعتراض آمیز آنها در صحن علنی مجلس حمایت کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۹    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه غفلت و عدم اطلاعات کافی، بیش از 90 سیستم رایانه ای طلا فروشان تهرانی را طعمه کیلاگرها کرد ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۰    
مدیر شعبه ارتباطی اتحادیه حمل و نقل و ارتباطات کشور چین گفت: برای سرمایه گذاری در اجرای شبکه ریلی و بندر خشک و کاهش هزینه و زمان ترانزیت کالا به ایران آمادگی داریم.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۰    
با یک موتور سه سیلندر نصب شده در عقب که نیروی خود را به چرخ های عقب انتقال می دهد، رنو توئینگو یک خودروی شهری سریع و چابک است.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۷    
سردار آزمون و تیمش به لیگ اروپا صعود کردند.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۷    
رییس اورژانس پیش بیمارستانی بااشاره به استخدام 3800نیروی تحصیلکرده در سال جاری دراورژانس کشور گفت: امیدواریم با استقرار ایستگاه های امدادی درمراکز صعب العبورعدالت رادر امدادرسانی رعایت کنیم.
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۷    
برنامه کافه هنر پیشخوان فرهنگی هنری رادیو ایران است که هر روز شنبه تا چهارشنبه ، ساعت بیست تقدیم مخاطبان رادیو ایران می شود. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۷    
برنامه کوی نشاط در حضور مردم برنامه های شاد و با نشاطی را برگزار می کند. با بازی در مجموعه قصه های تا به تا و در نقش آقای جلالی به شهرت رسید و در ادامه در مجموعه تلویزیونی دنیای شیرین بازی کرد که ...
جام جم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۷    
بازیگر پیشکسوت طنز رادیو و تلویزیون به برنامه رادیویی رادیو جمعه پیوست. با بازی در مجموعه قصه های تا به تا و در نقش آقای جلالی به شهرت رسید و در ادامه در مجموعه تلویزیونی دنیای شیرین بازی کرد که ...
  • ۱